بی ام وهفته نامه

معرفی رسمی فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری 7 مدل 2020

پس از افشای تصاویر مختلف، سرانجام ب‌ام‌و به‌طور رسمی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سدان پرچم‌دار سری ۷ خود را رونمایی کرده است. طراحان باواریایی با الهام از محصولات جدیدتر ب‌ام‌و، بخش جلو و عقب سری ۷ را بازطراحی کرده‌اند تا ظاهر آن به فرزندان جدیدتر ب‌ام‌و نزدیک شود. بزرگ‌ترین و بحث‌برانگیز تغییر ظاهری سری ۷ جدید اما جلوپنجرهٔ کرومی بسیار بزرگ آن است که انتقادات زیادی را به دنبال داشته است.

این جلوپنجرهٔ کلیوی شکل نسبت به پیش از فیس‌لیفت ۴۰ درصد بزرگ‌تر شده و دورتادور آن‌هم تریم کرومی یک‌تکه کار شده است. با وجود این جلوپنجره، ارتفاع دماغهٔ سری ۷ پنج سانتیمتر بیشتر شده است. این جلوپنجرهٔ جدید با چراغ‌های بازطراحی شده‌ای احاطه شده است که باریک‌تر از قبل بوده و به‌صورت استاندارد به تکنولوژی LED تطبیقی مجهز هستند. در همین حال، چراغ‌های لیزری هم برای سری ۷ جدید قابل سفارش است. سپر جدید و گلگیرهای عضلانی‌تر هم از دیگر تغییرات نمای جلویی این ماشین هستند.


در نمای عقبی، چراغ‌های جدیدی دیده می‌شود که ۳.۵ سانتیمتر باریک‌تر از قبل شده و با یک نوار بسیار باریک LED که در عرض خودرو کشیده شده به هم متصل شده‌اند. علاوه بر این، در اطراف سر اگزوزها نیز تریم کرومی ضخیم‌تری کار شده است. طی این فیس‌لیفت، طول سری ۷ به میزان ۲.۲ سانتیمتر افزایش پیدا کرده اما عرض و ارتفاع آن تغییری نداشته است. این سدان لوکس همانند قبل در دو نسخهٔ معمولی و کشیده عرضه می‌شود که دومی با ۱۴ سانتیمتر فاصلهٔ محوری بیشتر، در عقب کابین فضای بیشتری را ارائه می‌کند.

کابین لوکس سری ۷ به لطف انجام بازنگری‌ها و اصلاحاتی در اطراف گلگیرهای عقب، ستون‌های B و کاور کمربندهای ایمنی عقب، ساکت‌تر از قبل شده است درحالی‌که در پنجره‌های جانبی و عقب هم از شیشه‌های ضخیم‌تری استفاده شده است. علاوه بر این، سری ۷ مدل ۲۰۲۰ به غربیلک فرمان جدیدی مجهز شده که از کنترلرهای اصلاح‌شده‌ای برخوردار است.

در این سدان پرچم‌دار جدید، صفحه‌نمایش لمسی ۱۰.۲ اینچی میانهٔ داشبورد حالا جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ب‌ام‌و را ارائه می‌کند و از دستیار شخصی هوشمند نیز برخوردار است. در همین حال، جدیدترین نسل صفحه آمپرهای دیجیتالی ب‌ام‌و که پیش‌ازاین در مدل‌های سری ۸ و X5 دیده بودیم هم در قالب یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی برای سری ۷ جدید ارائه شده است. برای سرنشینان عقب نیز دو نمایشگر ۱۰ اینچی فول HD با بلوری پلیر قابل سفارش است.


در بخش پیشرانه‌ها، ب‌ام‌و در مدل ۷۵۰i XDrive نسخهٔ بازمهندسی‌شده از موتور ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی که پیش‌ازاین در سری ۸ ارائه شده بود را جایگزین موتور قبلی کرده است. این پیشرانه ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد که ۸۰ اسب بخار و ۱۰۰ نیوتن متر بیشتر از قبل است. این نیرو که از طریق سیستم XDrive به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند، ۷۵۰i را ظرف تنها ۳.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

مدل پلاگین‌هیبریدی ۷۴۵e هم به‌روزرسانی مهمی را تجربه کرده است زیرا یک قوای محرکهٔ هیبریدی جدید با موتور بنزینی شش سیلندر خطی جایگزین نمونهٔ چهار سیلندر قبلی شده است. این پیشرانهٔ شش سیلندر ۲۸۰ اسب بخار قدرت دارد که در کنار ۱۱۳ اسب بخار قدرت موتور الکتریکی، مجموع خروجی سیستم را به ۳۹۵ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور می‌رساند. ۷۴۵e جدید برای اینکه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد به ۴.۹ ثانیه زمان نیاز دارد و با استفاده از پکیج باطری‌های لیتیوم یون جدید خود می‌تواند بین ۵۴ تا ۵۸ کیلومتر را به‌صورت تمام الکتریکی طی کند.

پیشرانهٔ صدرنشین خانوادهٔ سری ۷ یعنی مدل M760Li اما بدون تغییر باقیمانده و هنوز هم از همان نیروگاه ۶.۶ لیتری V12 توئین توربو استفاده می‌کند که فقط فیلتر ذرات بنزین آن بروز شده است. این موتور با ۶۱۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور، سری ۷ را ظرف ۳.۸ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند و امکان رسیدن به حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت را هم برای آن فراهم می‌کند.

خریداران اروپایی اما غیر از این سه مدل، می‌توانند نسخه‌های دیزلی را هم انتخاب کنند. سری ۷ در سه مدل دیزلی مختلف عرضه می‌شود که همگی به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی با تعداد توربوشارژرهای متفاوت مجهز هستند. مدل دیزلی اول یا پایه که ۷۳۰d نام دارد، از نسخهٔ تک توربوی این موتور با ۲۶۵ اسب بخار قدرت و ۶۲۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند. مدل دوم با نام ۷۴۰d، به نسخهٔ توئین توربو با ۳۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۸۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و نهایتاً در قوی‌ترین عضو خانوادهٔ دیزلی‌های سری ۷ یعنی ۷۵۰d نیز نسخهٔ چهار توربوی این موتور با ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۶۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌شود.

تمامی مدل‌های سری ۷ جدید هنوز هم به‌صورت استاندارد به همان گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک قبلی مجهز هستند اما در این گیربکس اصلاحاتی صورت گرفته و حالا تعویض دنده‌ها را نرم‌تر و سریع‌تر انجام می‌دهد. همچنین همهٔ مدل‌های این سدان پرچم‌دار به‌صورت استاندارد به سیستم تعلیق تطبیقی مجهز هستند درحالی‌که به‌منظور چابکی و هندلینگ بهتر، امکان سفارش سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب هم برای آن وجود دارد. ب‌ام‌و سری ۷ مدل ۲۰۲۰ از ماه آوریل امسال راهی نمایندگی‌های فروش خواهد شد و قیمت مدل‌های مختلف آن نیز در زمانی نزدیک به عرضه اعلام می‌گردد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. Majidsh

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (79 ديدگاه)

    جلو پنجره چرا انقدر بزرگ؟

    موافقم 4
    مخالفم 4
    1. Mohammad

      ۲۶ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      اون کاریکاتور ایکس هفت با سدان بی ام و که جلو پنجر مثل دماغ غول داره رو الکی نساختن که فکر کنم کل دنیا دید اون عکس

      موافقم 6
      مخالفم 1
      1. Reza

        ۲۷ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (5320 ديدگاه)

        بعضی ها حتی یه X1 رو از جلو ندیدن اونوقت میان به جلوپنجره سری 7 اشکال درمیارن .
        یعنی شرکت به این بزرگی که داره واسه چند ده ساله دیگه برنامه ریزی میکنه نمی تونه قد شما فکر کنه؟

        موافقم 10
        مخالفم 0
      2. vahid evo

        ۲۷ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (474 ديدگاه)

        خیلیم قشنگه هم این هم x7 مطمئنم از نزدیک قشنگ تر هم بنظر میاد سلایق هر فرد فرق میکنه

        موافقم 8
        مخالفم 0
    2. صدای موتور LFA

      ۲۶ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (195 ديدگاه)

      به نظرم اتفاقا قشنگه
      یه جورایی شبیه رولزرویس شده

      موافقم 7
      مخالفم 1
      1. - A M I R -

        ۲۷ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (728 ديدگاه)

        به نظر منم زشت نیست ، اما زیباهم نیست !
        فرم کلیش خیلی شیک و لوکسه اما تو اندازش واقعا اغراق شده ، تو بعضی عکسا فک میکنی با فتوشاپ بزرگش کردن !! البته که از نزدیک احتمالا خیلی جذاب تر به نظر برسه .
        بی ام و الان توی آزمون و خطای زبان جدید طراحیشه ، تا چند سال آینده این سبک به بلوغ میرسه و دوباره طراحیای بی نقص بی ام و شروع میشه و دیگه حرف و حدیثی باقی نمیمونه ، هرچند الانم توی سری ٣ جدید و سری ٨ بسیار قوی عمل کردن …

        موافقم 2
        مخالفم 5
    3. آریا

      ۲۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (32 ديدگاه)

      والا قبل فیس لیفت قشنگ تر و با اباهت تر بود از این جلو پنجره جدید و چراغای باریک خوشم نیومد

      موافقم 1
      مخالفم 6
    4. sina

      ۲۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2632 ديدگاه)

      من خوشم اومد
      جلو پنجره بزرگ محصولات بی ام و به جز X7 تو بقیه مدلها جواب داد. بخصوص همین مدل

      موافقم 7
      مخالفم 0
    5. محمد

      ۲۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      چرا جلو پنجره انقدر بزرگ نه؟؟؟
      مثلا رولزرویس جلو پنجره کوچیکی داره؟؟؟
      اتفاقا جلو پنجره کروم کاری شده اش ابهت بیشتری بهش داده
      اما قسمت کروم کاری شده اگزوزهای عقب که به هم وصل هم شده جالب در نیومده
      بجز اون واقعا بی عیب و نقصه
      اما غیر قابل انکاره که سری ۷ و سری s هنوز هم پادشاهان خودروهای مجلل روزمره هستن پس ایراد زیادی نمیشه بهشون گرفت

      موافقم 5
      مخالفم 0
  2. مجید

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (68 ديدگاه)

    قشنگ داره راه پژو رو میره
    پژو هم چراغ ها رو فقط بزرگ میکرد آخر هم متضرر شد

    موافقم 0
    مخالفم 6
    1. armin

      ۲۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (421 ديدگاه)

      فکر کن بی ام و راه پژو رو بره ?

      موافقم 4
      مخالفم 1
  3. احمد

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (124 ديدگاه)

    زیبا تر و باشکوه تر از همیشه…..

    موافقم 8
    مخالفم 0
  4. Elmiraj

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (3078 ديدگاه)

    جلو پنجره هم جلو پنجره‌های قدیم …..!!!!
    .
    ولی باز از X7 بهتره…

    موافقم 1
    مخالفم 5
  5. مهزیار

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (441 ديدگاه)

    اینا تناسبات ماشیناشونو بهم میزنن اسمشو میذارن فیس لیفت

    موافقم 0
    مخالفم 6
    1. کورش

      ۲۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (90 ديدگاه)

      باید بیان از ایران خودرو یاد بگیرند. هنوزه که هنوزه فیس لیفت پژو 405 یعنی پژو پارس بهترینه. اما باید به بی ام و گفته بشه که از سایپا یاد نگیره چون فیس لیفت زانتیا خیلی زشت بود

      موافقم 3
      مخالفم 0
  6. Morteza tii

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (23 ديدگاه)

    همیشه وقتی ب ام و یه مدل جدید میزنه خیلیا انتقاد میکنن ازش اما کم کم عاشقش میشن.. این باواریایی ها کارشونو خوب بلدن. ب ام و عشقه?❤

    موافقم 5
    مخالفم 0
  7. Khosrow

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    جلو پنجره ش و کلا طراحی جلوش از اوناست که بعد چندسال مضحک به نظر بیاد / نگاش میکنم خسته میشم ..

    موافقم 0
    مخالفم 5
  8. net

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2983 ديدگاه)

    طراحی داخلی جالب نیست و صندلی های کرم که حجمش کلفت هست زشته و دوخت لوزی مانند که روی صندلی هست خیای زشته و اگر صندلی نازک تر بود و رنگ چرمی مشکی ساده بود قشنگتر بود مثل ایودیa8 .جلوپنجره خیلی بزرگ و زشته و رنگ جلو پنجره که رنگ کرومی هست قشنگه و اگر جلوپنجره مثل جلوپنجره بی ام و سری ۸ کوچک بود خیلی قشنگتر میشد .ال سی دی ذوذنقه ای روی داشبورد مثل ماشینهای دیگر بی ام و با حاشیه زیاد زشت هست .من قبلا به چراغ قوص دار بی ام و سری ۷ قبلی انتقاد کرده بودم که بزرگ و زشته و چسبیده بود به جلو پنجره و حالا بی ام و تغییرش داده این چراغ جلو و این چراغ جلو باریک که مثل چراغ جلو باریک بی ام و x7 و چراغ جلو بی ام و سری ۸ هست خیلی قشنگه .سپر جلو و عقب که ساده هست و سوراخ نیست قشنگه .چراغ عقبش که مثل بی ام و سری ۸ باریک هست قشنگه و چراغ عقبش که به هم متصل شده از زیباترین و بهترین سدان لوکس جهان ایودی a8 مدل ۲۰۱۹ کپی کرده .سر اگزوزش هم از زیباترین و بهترین سدان لوکس جهان ایود a8 کپی کرده.این مدل رینگهای بی ام و که پره های خیلی نازک داره جالب نیست و اگر پره ها یه کم کلفت تر بود و پره ها کمتر بود قشنگتر بود

    موافقم 0
    مخالفم 4
  9. net

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2983 ديدگاه)

    در حال حاضر زیباترین و بهترین سدان لوکس جهان ایودیa8 هست

    موافقم 0
    مخالفم 4
  10. Amir

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    جلو پنجره ی به شدت بزرگ،چراغ های جلو باریک…طراحان بیمر دارن چه کار می کنن؟؟!!!
    طراحی داخل هم که هیچی واقعا فشار روشون بوده!تنها تغییرش صفحه آمپر دیجیتال.در کل به نظرم در فیس لیفت جالب عمل نکردن.

    موافقم 0
    مخالفم 3
  11. ایمان

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (3878 ديدگاه)

    تنها ایرادش فقط جلو پنجره خیلی بزرگش هست
    چراغ های به این ظریفی و خوشگلی ولی ….
    جنگ سه پرچمدار لوکس آلمان ها دیدن داره
    A۸ ?? S Class ?? ۷ Series

    موافقم 0
    مخالفم 3
  12. بهنام

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (492 ديدگاه)

    فقط یه متعصب به برند ب ام و میتونه اون جلو پنجره با اون چراغهایی که حتی از قبل فیس لیفت هم بدتر دراومده با اون سپری که یه لبخند مضحک رو تداعی میکنه رو بگه زیبا. اصلا نمای جلوی این ماشین شبیه اونایی که قراره ثروتمندان یا سیاسیون رو جابجا کنه نیست.

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. net

      ۲۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2983 ديدگاه)

      بهنام
      سیاسیون و ثروتمندان سوار ایودی a8 مدل ۲۰۱۹ میشن نه بنز سری اس و نه بی ام و سری۷ و نه لکسوس ls

      موافقم 1
      مخالفم 3
  13. علی رضا

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (223 ديدگاه)

    طراحی سپر جلو خیلی خاص و جذابه و به نظرم باز هم راه داره جلو پنجره رو بزرگ کنن اما نمیتونن رکورد تویوتا اوالون رو بشکن

    موافقم 0
    مخالفم 1
  14. troy

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    طراحیش میتونست بهتر باشه از ب ام و بیش از اینا انتظار میرفت

    موافقم 0
    مخالفم 2
  15. emad1990

    ۲۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    چه به سر طراحی های بی ام و اومده=net

    موافقم 1
    مخالفم 3
  16. net

    ۲۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2983 ديدگاه)

    هرسه چراغ جلو باریک بی ام و x7 و بی ام و سری ۸ و و بی ام و سری ۷ مثل هم هستند و زیبا هستند

    موافقم 3
    مخالفم 0
  17. ستار

    ۲۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (18 ديدگاه)

    اول فک کردم رندره
    ولی بهتر شده
    در کل من که اگه پول داشتم برای خرید سدان لوکس بین اس کلاس و رقیباش هیچوقت شک هم نمیکردم
    مطمینا مرسدس میخریدم

    موافقم 2
    مخالفم 2
  18. m40

    ۲۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (54 ديدگاه)

    خیلی زیباست،واقعا عالیه،بهتر شده به نظرم

    موافقم 2
    مخالفم 0
  19. hosseinbimmer

    ۲۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (133 ديدگاه)

    به جز جلوپنجره اش در کل بهتر شده. درباره جلو پنجره هم درباره x7 هم اول همینطور بود کلی انتقاد داشت. ولی وقتی عکسای واقعی تو خیابون و در حال تست رو دیدم الان بنظرم x7 خیلی ابهت داره. سری ۷ هم همینجوریه.

    موافقم 0
    مخالفم 3
  20. شاهین

    ۲۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    یه مدت میزدیم تو سر بنز با اون زبان طراحی جدیدش
    اینم داره خودشو لوس میکنه
    ولی باز خوبه فقط جلوپنجرش یقوره مثل بنز چراغاش رو تغیر نداده

    موافقم 0
    مخالفم 3
  21. MjM

    ۲۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (716 ديدگاه)

    چرا تمام برندها گیردادن به خراب کردن سپر جلو؟؟!! این چ سپریه با این هواکش های عمودی با گوشه های فرو رفته همه دارن اینجوری طراحی میکنن!! کی اینو مد کرد آخه؟؟؟!!!

    موافقم 1
    مخالفم 1
  22. AMANTE

    ۲۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1846 ديدگاه)

    اولین بار که عکس های سری ۷ فیس لیفت رو دیدم یاد اون آدم هایی افتادم که ( ابرو های چسبیده دارن و چشاشون رو نازک کردن و با یه لبخند ملیح اون دندون های خرگوشی شون رو دادن بیرون. ) ( قصد توهین یا مسخره کردن کسی رو ندارم و نداشتم. )
    ولی الان که چند ساعتی میگذره به نظرم طراحیش بد نیست البته خوب هم نیست.
    در کل طراحی های جدید BMW طوری شدن که با همون نگاه اول دوست شون نداری و باید یه مدت بگذره تا عادت کنی و دوسش داشتی باشی.

    موافقم 0
    مخالفم 2
  23. مهدی

    ۲۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    به نظر من خیلی باشکوه تر شده.مرسدسsکلاس نسل جدید هم قراره جلوپنجره بزرگی دا‌شته باشه.چیزی که سالهاست در مولسان وفانتوم میبینیم.البته آئودی a8هم همینطور شده در نسل جدید.حالاسری7 کامل تر شد.در مدلM760 ومدل آلپیناB7 خیره کننده شده. مخصوصا آلپیناB7

    موافقم 3
    مخالفم 0
  24. Danial

    ۲۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (466 ديدگاه)

    جلو پنجره جلو رو هر نسل میگزره بزرگتر میشه آقا این چیز بدی نیست من خودم خیلی با جلو پنجره حال میکنم تو اون یکی مقالم اینو گفتم همه منفی دادید ولی خدایش نگاه کنید هر نسل که رد میشه یا حتی فیس لیفت ها این جلو پنجره هی گنده تر میشه بله درسته بقیه جاها هم زیبا تر میشن ولی اینم گنده میشه دیگه حالا قبول نکنید بگید نه اندازه کوچیک شده والا

    موافقم 2
    مخالفم 0
  25. net

    ۲۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2983 ديدگاه)

    خط سفید زشت زیر دربها چی هست؟کاربردش چیه؟?

    موافقم 0
    مخالفم 2
  26. shirko

    ۲۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    خیلی با ابهت و لوکس تر شده ، ولی نمای داخلش حرفی واسه گفتن در برابر بنز اس و حتی ائودی ای ۸ نداره !!

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. مهدی

      ۲۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      اتفاقا کابین سری7حتی قبل فیس لیفت باکیفیت تر ازکابین کلاسSبودش.الانم که جذاب ترهم شده.اگه منظورت طراحیشه که کابین کلاسs حالت لوکس تری داره.آیودیa8 مدرن هستش وکابین سری7 لوکس ومدرن.ولی چیزیکه در کابین سری7 جایگاه بالاتری نسبت به دورقیب داره ارگونومی بالای کابین هستش.ولی این رنگ به کابین نمیاد

      موافقم 2
      مخالفم 0
  27. سامان

    ۳۰ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (35 ديدگاه)

    مطمئنم با دیدن فیس لیفت این شاهکار از نزدیک دیدگاه همه عوض میشه .در نگاه اول طراحی جلوی سری 7 جدید خیلی تو زوق می زد ولی رفته رفته وقتی زوایای پنهان طراحی رو بررسی می کنید باید بگید براوو. طوری که طراحی قبل فیس لیفت کنار مدل جدید اصلا جلوه ای نداره. توصیه میکنم سری 7 جدید رو با عکس های سایز بزرگ ببینید چون در سایز موبایلی جالب نیست. طراحی عقب هم که دیگه در نهایت زیبایی و خیلی بهتر از قبل شده.
    یک نکته بسیار هوشمندانه در فیس لیفت جدید تبدیل بعضی خطوط تیز مورب و تهاجمی به خطوط ایستاده و رسمی می باشد. بدین معنی که به قول جیمز می آسمان هفتم ب ام و واقعا میخواد آقای رئیس باشد. اتو کشیده و رسمی و در عین حال مدرن و با شکوه.

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا