بی ام و

قطعات M پرفورمنس برای ب‌ام‌و M5 جدید

شاید با خود فکر کنید که یک مدل M دارای طیف کامل قطعات بازوی اسپورت ب‌ام‌و است اما این‌گونه نیست زیرا کاتالوگ قطعات پرفورمنس M نشان می‌دهد که خودروی شما می‌تواند M تر هم باشد! این بار درباره نسل جدید ب‌ام‌و M5 صحبت می‌کنیم که به عنوان یک سدان اسپورت با عملکرد بالا توصیف شده است. این خودرو با قطعات بیشتر M به نمایشگاه SEMA لاس وگاس می‌رود.


ب‌ام‌و می‌گوید بخش اعظم قطعات جدید از همان روز اول عرضه M5 جدید در دسترس خریداران خواهند بود. این خودرو از بهار سال آینده به دست مشتریان آمریکایی می‌رسد. به یاد داشته باشید که باواریایی ها قبلا گفته‌اند پکیج سفارشی Competition در حال توسعه بوده و این پکیج دارای بهبودهای قابل‌توجهی چون قدرت بیشتر و ترمزهای سرامیکی خواهد بود. انتظار می‌رود این بسته سال آینده عرضه شود.


در نمایشگاه SEMA همچنین یک نسخه ویژه از M3 نیز حاضر خواهد بود که گرامی داشت سه دهه حضور این خودرو در آمریکا می‌باشد. مدل منحصربه‌فرد یاد شده که حاصل همکاری بخش Individual و طراحی ب‌ام‌و بوده دارای نام کامل M3 30 Years American Edition می‌باشد. ب‌ام‌و هنوز نگفته که آیا این خودرو واقعاً فروخته خواهد شد یا اینکه نمونه‌ای نمایشی باقی خواهد ماند.

این دو مدل جدید به همراه محصولات متنوع دیگری در SEMA حاضر خواهند بود که از جمله آن‌ها می‌توان به خودروی ایمنی M2 و خودروی مسابقه‌ای M1 IMSA گروه ۴ اشاره کرد. همچنین سه‌گانه X3 xDrive 30i، ۴۴۰i و ۷۴۰e نیز در غرفه ب‌ام‌و در لاس‌وگاس حاضر خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. گیجو ویج توی دایره میچرخم مثه پرگار(LAST VIPER)

    ۱۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    ماهم یه سورن توربو داریم میخوایم تو نمایشگاه سما ببریمش???

    والا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hemichan

      ۱۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (715 ديدگاه)

      هنسی گناه داره

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا