بی ام و

ارائه قطعات M پرفورمنس برای ب‌ام‌و سری 6 جی‌تی جدید

انعطاف بالای یک خودروی استیشن را با فرمی اسپورت می‌خواهید؟ ب‌ام‌و علاقه دارد نیازهای شما را برطرف کند و اولین بار این کار را با سری ۵ گرن توریسمو و حالا با سری ۶ جی تی جدید انجام داده است؛ اما افرادی که حتی دنبال نسخه‌ای اسپورت تر هستند شاید بخواهند نگاهی به قطعات جدید بخش M پرفورمنس بیندازند.


این قطعات که در ماه نوامبر و همزمان با معرفی سری ۶ جی تی جدید عرضه شده‌اند شامل تمامی بخش‌ها از ارتقای سیستم اگزوز گرفته تا بازنگری و ایجاد نمایی اسپورت در بدنه و کابین خودرو هستند. خفه کن سیستم اگزوز که در مدل‌های ۶۳۰i و ۶۴۰i ارائه می‌شود از فولاد ضدزنگ ساخته شده و با فینیش کرومی یا فیبرکربنی عرضه می‌شود. تکمیل‌کننده کار نیز لوگوهای M هستند.

رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی به همراه ترمزهای ارتقا یافته با ۴ پیستون و کالیپرهای قرمز و دیسک‌های خنک شونده از دیگر مشخصات این قطعات هستند. همچنین جلوپنجره مشکی براق باعث شده نمای گیراتری در خودرو ایجاد شود. البته این تمامی تغییرات بصری خودرو نیست بلکه پوشش فیبر کربنی آینه‌های جانبی و نوارهای تریم مشکی و خاکستری نیز به چشم می‌خورند.

اما در کابین خودرو می‌توان سطوح پوشیده شده از آلکانترا، غربیلک فرمان اسپورت تر با پوشش چرم ناپا، پدال شیفت برای گیربکس ۸ سرعته و حتی کف‌پوش‌های مخصوص را مشاهده کرد. تمامی این قطعات برای فراموش کردن این موضوع که خط سقف خودرو چگونه طراحی شده است ارائه شده‌اند؛ اما ب‌ام‌و همیشه ثابت کرده است که کارهای برجسته‌ای ارائه می‌کند…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Sina Naseri

    ۱۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (69 ديدگاه)

    اسپرت خانوادگی جذاب😍

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمید

    ۱۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (29 ديدگاه)

    سری ۶ جدید که هنوز معرفی نشده ،این چرا اسمش اینه؟ شبیهه همون سری ۵ جی تیه بیشتر.
    سری ۶ فوق العاده بود مخصوصا گرن کوپ
    امیدوارم نسل جدیدش خیلی شبیه سری ۷ و سری ۵ نباشه که اون خاص بودنشو حفظ کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا