بی ام و

عرضه قطعات M پرفورمنس سری 5 جدید در آمریکا

اخیراً ب‌ام‌و طیف وسیعی از قطعات M پرفورمنس را برای نسل جدید سری ۵ (G30) در آمریکا عرضه کرده است. بدین ترتیب مصرف‌کنندگان محلی این فرصت را خواهند داشت تا قطعات ویژه‌ای را برای خودروی خود انتخاب کنند. جای تعجبی نیست که اکثر این قطعات ارزان نیستند.


این قطعات با نوارهای مشکی جانبی که بهای ۱۶۵ دلاری دارند آغاز می‌شوند. با پرداخت ۱۰۹ دلار صاحب جلوپنجره‌ی مشکی‌رنگ می‌شوید و با پرداخت ۳۳۷۰ دلار دیگر می‌توان به سیستم ترمز پرفورمنس با کالیپرهای قرمز دست یافت.

اما لیست قطعات فیبر کربنی نیز با پوشش‌های آینه‌های جانبی ۴۱۳ دلاری آغاز می‌شود. اسپویلر لبه‌ای عقبی M قیمت ۵۸۸ دلاری داشته و برای اسپلیتر کربن جلویی باید بهای ۱۲۹۰ دلاری پرداخت. دیفیوزر عقب جدید خاص سری ۵ بهای ۱۵۵۰ دلاری داشته و سیستم اگزوز M این خودرو که ویژه‌ی سری ۵ است بهای قابل‌توجه ۱۹۷۵ دلاری دارد. تکمیل کننده‌ی کار نیز رکاب‌های جانبی سفارشی ۱۹۳ دلاری می‌باشد.

اما کار به اینجا ختم نمی‌شود. می‌توانید با ۱۶۲ دلار صاحب مجموعه پدال‌های فولادی ضدزنگ و با ۵۲۵۰ دلار صاحب رینگ‌های ۶۶۹M مشکی یا خاکستری‌رنگ شوید. آنالیزور رفتار راننده‌ی M نیز بهای ۱۸۷ دلاری دارد.

جدای از قطعات M پرفورمنس، تعدادی از آپشن ها نیز برای جدیدترین نسل سری ۵ در دسترس هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به آفتاب‌گیرهای جانبی، کف‌پوش‌های چهارفصل، نگه‌دارنده‌ی آی پد و… اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. pooriya

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (584 ديدگاه)

    عاشقشم جونم کی میایی ❤❤❤❤❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. sina

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    M5 جدید مفهوم جدیدی از سدان خواهد بود.
    حعلی منتظرشم هر چند من m3 رو ترجیح میدم چون کوچیکتر و چابک تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Omid622

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (744 ديدگاه)

    یکی جمع پول این همه آپشن رو حساب کنه به ما هم بگه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا