بی ام و

معرفی قطعات M پرفورمنس برای فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری 5 و M5

مدت زیادی از معرفی فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری ۵ و M5 نگذشته که مجموعهٔ قطعات M پرفورمنس برای این سدان‌های لوکس معرفی شده‌اند. بخش عمده‌ای از این قطعات از فیبر کربن ساخته شده‌اند که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به اسپلیتر جلو، قاب جلوپنجره، قاب آینه‌های جانبی و رکاب‌های جانبی اشاره کرد. علاوه بر این، امکان سفارش نوار مشکی/نقره‌ای برای روی درهای سری ۵ و نوار سه رنگ برای M5 هم وجود دارد.

برای بخش عقبی این ماشین‌ها تریم مشکی براق روی سپر، دیفیوزر جدید در دو نسخهٔ فیبر کربنی یا مشکی مات، دو مدل اسپویلر فیبر کربنی، درب باک فیبر کربنی و سر اگزوزهای کربنی یا کرومی در نظر گرفته شده است. در همین حال، M5 می‌تواند به لنت‌های ترمز M پرفورمنس، سیستم تعلیق M پرفورمنس و کاور پیشرانهٔ فیبر کربنی M پرفورمنس هم مجهز شود. برای نسخه‌های دیزلی سری ۵ هم اگزوز M پرفورمنس قابل سفارش است.

برای سری ۵ چهار رینگ مختلف ارائه شده که از نمونه‌های ۱۹ اینچی M پرفورمنس فورج‌کاری شدهٔ مشکی‌رنگ گرفته تا ۲۰ اینچی M پرفورمنس چند پرهٔ دورنگ را شامل می‌شود. برای M5 نیز رینگ‌های اختصاصی ۲۰ اینچی M پرفورمنس با پره‌های Y شکل و رنگ خاکستری مات در نظر گرفته شده است.

تریم‌های داخلی منحصربه‌فرد هم تکمیل‌کنندهٔ مجموعهٔ قطعات M پرفورمنس برای سری ۵ و M5 مدل ۲۰۲۱ هستند. این تریم‌ها شامل غربیلک فرمان M پرفورمنس کربن/آلکانترا یا کربن/چرمی با پدال‌های تعویض دندهٔ فیبر کربنی M پرفورمنس برای سری ۵ می‌شود درحالی‌که برای M5 می‌توان غربیلک فرمان اختصاصی Pro و تریم کربنی برای شیفتر دنده را سفارش داد. کف‌پوش‌های M پرفورمنس و پدال‌های فولادی ضدزنگ M پرفورمنس هم از دیگر قطعات داخلی این خودروها هستند. پیش‌تر این قطعات M پرفورمنس بلافاصله پس از معرفی برای خانوادهٔ سری ۵ قابل سفارش خواهند بود.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. رامتین

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3047 ديدگاه)

    آیا میشه گفت بهترین محصول bmw و بهترین سدان تاریخ همین سری۵ هست؟

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      مجله CAR MAGAZINE بعد از رقابت M5 کامپتیشن و GT63S و RS6 که پدال هم مطلبش رو گذاشت حالا رقابت بین جدیدش بین M5 کامپتیشن و پورشه تایکان توربو S و تسلا S پرفومنس و پولستار 1 برگزار کرده.
      یعنی بعد اینکه این مجله رقابت M5 در مقابل پانامراتوربو S و E63S و RS6 و GT63S برگزار کرد که M5 پیروز شد حالا M5 کامپتیشن که پیروز این رقابت ها بوده و نماینده موتورهای بنزینی هستش رو مقابل قوی ترین الکتریکی های بازار قرار داده.
      حالا به نظرتون در رقابت M5 کامپتیشن و پورشه تایکان توربو S و تسلا S پرفومنس و پولستار 1 کدوم خودرو پیروز میشه و جایگاه اول و دوم و سوم و چهارم کدوم خودرو قرار میگیره!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. رامین

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (919 ديدگاه)

      بلی

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. Bilbo

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (516 ديدگاه)

    این به معنای واقعی فیس لیفت بود، یعنی حفظ اساس طراحی فعلی و تغییراتی جزئی برای زدودن غبار سالخوردگی. اینها به کاملترین شکل تو این فیس لیفت رخ دادن و باید واقعا تحسین کرد طراحان ب‌ام‌و رو، برخلاف سری 7 که فیس لیفتش واقعا کم از تغییر نسل نداشت.

    با این قطعات ام هم فوق العاده شده، بنظر من سری 5 کاملترین چیزی هست که داشتنش، میتونم صاحب بشم. اگر شایعات حول محور نسل بعدی ام5 برقی درست باشه، اگر درست باشه، معرکه میشه?

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. زیزیگولو

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (4805 ديدگاه)

    به نظر من بی ام و هایی که جلوپنجره کلاسیک دارن خیلی شیک ترو خوشکلترن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ماکان

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (769 ديدگاه)

    سلام . انشاالله که تمام مدل های بی ام و قوی ترین نسخه ی شان تا قبل از سال 2035 از نوع تمام الکتریکی یا پلاگین هیبرید باشد . البته اگر که جور دیگری هم خواستند که باشد را بسازند و تولید کنند فقط جوری باشد که مثل بعضی از خودروهای فعلی از نوع فقط بنزینی و یا از نوع فقط دیزلی نباشد انشاالله .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. AMG///

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    آخه این M5 چقدر خوبه
    ??M5??

    موافقم 2
    مخالفم 0
  6. بی ریا

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    اوه بهترین سدان تاریخ
    فکرنکنم خود مردم آلمان و حتی هیتلر انقدر تعصب رو آلمان داشته باشن
    بهترین سدان تاریخ اوه اوه اوه
    این همه سدان اومده تو بیست سی سال گذشته یعنی همه کشک

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا