بی ام و

معرفی قطعات M پرفورمنس برای ب‌ام‌و سری 2 گرن کوپه جدید

اندکی پس از معرفی رسمی ب‌ام‌و سری ۲ گرن کوپه، باواریایی ها تصاویر و جزئیات مربوط به قطعات M پرفورمنس این خودرو را نیز منتشر کردند.


در بخش جلو می‌توانید جلوپنجره‌ی مشکی براق و پوشش آینه‌های جانبی فیبر کربن M پرفورمنس را تماشا کنید. در بخش عقب هم اسپویلر لبه‌ای مشکی دیده می‌شود که کاملاً عملکردی بوده و به کاهش بالا رفتن خودرو در سرعت‌های بالا کمک می‌کند. خروجی‌های اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ نیز در پشت خودرو خودنمایی می‌کنند.

دو نوع چرخ های تابستانی متفاوت در کاتالوگ این قطعات دیده می‌شوند. این چرخ ها شامل رینگ‌های ۱۸ اینچی M پرفورمنس فورج کاری شده و نمونه‌های ۱۹ اینچی دو پره هستند. هر دو رینگ با طرح مشکی‌رنگ عرضه می‌شوند اما نمونه‌های ۱۹ اینچی را می‌توان به‌صورت دو رنگ مشکی و نقره‌ای سفارش داد. همچنین رینگ‌های ۱۸ اینچی با لاستیک‌های زمستانی نیز می‌توانند همراه شوند.


داخل کابین نیز می‌توان غربیلک فرمان سفارشی با سطح آلکانترا و دوخت های قرمز را سفارش داد. مشتریان همچنین آپشن فرمان M پرفورمنس با پدال‌های فیبر کربنی را خواهند داشت. ب‌ام‌و همچنین کف‌پوش‌های M پرفورمنس، پروژکتورهای خاص LED، نگهدارنده کلید و… را نیز پیشنهاد می‌کند.


قطعاً در آینده خبرهای بیشتری از محصول جدید ب‌ام‌و خواهیم شنید…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. parvaz

    ۲۶ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (395 ديدگاه)

    من خیلی حال کردم با طراحیش… تو این سگمنت طراحی ای کرده که خودرو عضلانی تر دیده بشه که من میپسندم… از بغل و عقب میشه گفت طراحیش بی نقصه ولی یکم از جلو دماغه ماشین میتونست بهتر باشه، چراغ های عقبشم باحال شده…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۲۶ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      طراحی عقب خیلی اسپرت هستش. طراحی کناری هم واقعا جذابه. کابین هم که حرف نداره و عالیه. اما طراحی جلوش میشد جذاب تر باشه و چراغ های باریک تر باشن والبته سپر جلو زیباتر باشه.البته این ماشین چندین تیپ مختلف داره که سپرهای متفاوتی دارن که در bmw blog میشه دیدش. طراحی عقبش خیلی خیلی جذابه. نکته مهم اینه که در کلیپ های خیلی جذاب تر از تصاویر دیده میشه.
      بزاریم یه مدت بگذره و رنگ هایی متفاوتی ازش بیاد شاید طراحی جلویی هم بیشتر به دل بشینه. در هرصورت چیزی ار رقبا کم نداره. عملکردش هم اگه مثل سری1 جدید باشه که اتواکسپرس دوبار تستش کرده که همش نقاط قوت بود که پدال هم مطلبش رو گذاشت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. علیرضا

    ۲۷ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (425 ديدگاه)

    دوسش ندارم.چرا داره اصالتش رو از دست میده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا