بی ام و

نسخه‌های دیفرانسیل جلوی ب‌ام‌و X2 و X3 در راه آمریکا

ب‌ام‌و بی سر و صدا از X2 sDrive28i دیفرانسیل جلو مدل ۲۰۱۸ در آمریکا پرده‌برداری کرده است. این خودرو بهای پایه ۳۶۴۰۰ دلاری دارد.


این کراس اوور هاچبک مانند که ۲ هزار دلار ارزان تر از X2 xDrive28i می‌باشد به چراغ‌های LED، درب پشتی برقی و رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی مجهز شده است.


این مدل پایه لوکس بودن را فریاد نمی‌زند اما دارای غربیلک فرمان چرمی و صندلی‌های جلوی برقی با تنظیم در ۱۰ جهت و پوشش SensaTec می‌باشد. رانندگان در کابین همچنین شاهد سیستم تهویه مطبوع خودکار، سیستم صوتی با ۷ بلندگو و تریم مشکی براق با عناصر کرومی خواهند بود.


پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی توئین پاور زیر کاپوت این نسخه جای گرفته و قدرت و گشتاور آن به ترتیب برابر با ۲۲۸ اسب بخار و ۳۴۹ نیوتون متر می‌باشد. پیشرانه یاد شده به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل شده و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۶.۶ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۳۱ کیلومتر در ساعتی می‌شود. بدین ترتیب X2 دیفرانسیل جلو کمی کندتر از برادر چهار چرخ محرک بوده اما از نظر مصرف سوخت بهتر عمل می‌کند.

Carsdirect می‌گوید ب‌ام‌و X2 دیفرانسیل جلو در حال حاضر قابل سفارش بوده و به زودی با برادر بزرگ‌تر خود یعنی X3 sDrive30i 2019 همراه خواهد شد. ظاهراً این خودرو تابستان سال جاری وارد نمایندگی‌ها خواهد شد و بهای پایه ۴۱ هزار دلاری خواهد داشت.


X3 sDrive30i همانند نسخه چهار چرخ محرک دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۴۸ اسب بخار و گشتاور ۳۴۹ نیوتون متری خواهد بود. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت مدل چهار چرخ محرک ۶ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۲۰۹ کیلومتر در ساعت بوده و انتظار داریم برادر دیفرانسیل جلو هم عملکردی نزدیک به این داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. رامتین

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    نسل جدید x1 اطلاع دارید کی عرضه میشه؟ با شرایط فعلی بازار ایران، بنظر تنها x1 از شاسی ها میتونه وارد بشه. نمیدونم من حس میکنم x1 با اینکه کاملا از نظر فنی مانند x2 هست، خودرویی بهتره. X1 دقیقا با آئودی Q3 و X2 با Q2 هم سگمنته. پس X2 بنظر هاچبکه بیشتر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حسین

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2810 ديدگاه)

    قسمتی از متن:
    ” این مدل پایه لوکس بودن را فریاد نمی‌زند اما دارای غربیلک فرمان چرمی و صندلی‌های جلوی برقی با تنظیم در 10 جهت و پوشش SensaTec می‌باشد. رانندگان در کابین همچنین شاهد سیستم تهویه مطبوع خودکار، سیستم صوتی با 7 بلندگو و تریم مشکی براق با عناصر کرومی خواهند بود. ”
    من دیگه نظری ندارم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. shirko

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (499 ديدگاه)

    زمانی ماشین های ۸ سیلندر اسپرت می تونستن به مرز شتاب ۶ ثانیه دست بیابند ولی ب ام و تونسته از موتور چهار سیلندر واسه شاسی بلنداش از همین شتاب استفاده کنه !!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. F۲۲RAPTOR

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    ینی خداییش باس بی ام و رو اتیش زد که بخواد x3 رو دف جلو بزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا