بی ام و

معرفی گران‌ترین نسخه ب‌ام‌و سری 4 کوپه جدید

حدود سه ماه پس از رونمایی جهانی، نسل جدید ب‌ام‌و سری ۴ کوپه با پیکربندی آنلاین در آمریکا پدیدار شده است. قیمت مدل پایه و دیفرانسیل عقب ۴۳۰i از ۴۵,۶۰۰ دلار شروع می‌شود اما ما امروز درباره نسخه پرچم‌دار با تمامی آپشن ها صحبت می‌کنیم. مدل M440i xDrive کوپه قیمت پایه ۵۸,۵۰۰ دلاری داشته و با چند کلیک ساده در بخش آپشن ها می‌توان حدود ۱۵ هزار دلار را خرج کرد.

ب‌ام‌و سری 4 کوپه جدید

اولین آپشن در دسترس با نام شادو لاین شناخته می‌شود که در واقع آپشن پوشش مشکی آینه‌های جانبی و شیشه‌های تیره می‌باشد. یکی از گران‌ترین آپشن های سری ۴ کوپه جدید رنگ بدنه آبی متالیک است که ۱۹۵۰ دلار قیمت دارد. رنگ خاکستری متالیک نیز همین میزان خرج برمی‌دارد.

ب‌ام‌و سری 4 کوپه جدید

خب صحبت از آپشن های گران‌قیمت شد و باید گفت گران‌ترین آپشن این خودرو پکیج اجرایی با قیمت ۳۷۰۰ دلار است. این پکیج شامل چراغ‌های جلوی LED با تکنولوژی لیزر، کنترل حرکتی، پشت آمپرهای دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و صفحه مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی، هدآپ دیسپلی، صندلی‌های جلو و فرمان گرم شونده و نورپردازی داخل کابین است.

ب‌ام‌و سری 4 کوپه جدید

مشتریان همچنین می‌توانند سه پکیج دستیار راننده ۱۷۰۰ دلاری، پکیج دستیار پارک ۷۰۰ دلاری و پکیج لاستیک‌های پرفورمنس ۱۵۰۰ دلاری را انتخاب کنند. دو پکیج اول که کاملاً مشخص هستند درحالی‌که پکیج سومی شامل رینگ‌های ۱۹ اینچی و لاستیک‌های پرفورمنس، سیستم تعلیق M تطبیقی و ترمزهای بهتر است.

سپس به آپشن های تکی می‌رسیم که از جمله آن‌ها می‌توان به استارت از راه دور پیشرانه با قیمت ۳۰۰ دلار، صندوق بازکن برقی با قیمت ۲۵۰ دلار، صندلی‌های جلوی تهویه دار ۳۵۰ دلاری، رکوردر راننده ۱۰۰ دلاری، شارژ بی‌سیم ۵۰۰ دلاری و سیستم صوتی هارمن کاردون ۸۷۵ دلاری اشاره کرد.

ب‌ام‌و سری 4 کوپه جدید

با انتخاب تمامی آپشن ها قیمت این خودرو به ۷۲,۸۷۵ دلار می‌رسد که به این مبلغ باید ۹۹۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد. نیازی به گفتن نیست که پرچم‌دار این خانواده یعنی M4 کوپه اواخر ماه جاری رونمایی خواهد شد و قیمت بالاتری خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (10165 ديدگاه)

    روزی که رونمایی شد ، با خودم گفتم که مثل اکثر آلمانی‌ها با گذر زمان دوست داشتنی میشه .

    الان هم دوست داشتنی هست اما نسل قبلش چشمنوازتر بود و هنوز هم به این طراحی خو نگرفتم و فکر میکنم از اون دست طراحی‌هایی باشه به مانند نیسان جوک که یا عاشقش میشن یا بی‌تفاوت نسبت بِهِش و زشت دانستن .

    موافقم 53
    مخالفم 8
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (10165 ديدگاه)

    مقاله پائین در مورد لکسوس is f و رقیبش سری ۳ هست ، در اصل سری ۴ هم تو کلاس سری ۳ و لکسوس is جای میگیره در نمونه چهار در .

    طراحی داخل لکسوس را قدیمی خواندن که من هم قبول کردم ، اما یه نگاهی به طراحی ساده و بدور از هیجان این سری ۴ که انداختم ، طراحی داخلی لکسوس را قدیمی نمیبینم ، اما در برابر طراحی داخلی بنز C ، هیچکدامشان حرفی برای گفتن ندارند .

    به نظرم bmw در سری ۷ و ۵ و x7 در طراحی داخلی سنگ تمام گذاشته ، اما در بقیه خودروها معمولی و متشابه هم عمل کرده ، حتی سری ۸ هم چنگی به دل نمیزنه .

    نمیگم بد هست ، بلکه حرف من اینه که در برابر رقبای خودش ، به چشم نمیاد ، مثل پورشه‌ها یا آئودی‌ها و بخصوص بنزها و حتی لکسوس‌ها .

    موافقم 28
    مخالفم 15
    1. MAHDI

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      این تصور شاید فقط توی تصاویر باشه. و الا تمام مجلاتی که سری3 جدید رو تست کردن کابینش رو بهترین در کلاس خودش معرفی کردن چه از نظر کیفیت و تکنولوژی و راحتی راننده و…
      حتی مجله خودروبانک داخلی هم که سری3 جدید رو تست کرده میگه زمانی برتری کابین سری3 جدید رو حس میکنید که با کابین C کلاس مقایسه بشه که از دید ما کابین C کلاس کاملا سطح پایین تری هستش.((حالا باید دید نسل جدیدچطور خواهد بود))
      ما فقط توی تصاویر می‌بینیم. اما این مجلات تمامی خودروهارو تست و بررسی میکنن و تمامی مواد استفاده شده در کابین رو بررسی میکنن.اینطور باید مشخص میشه چه کابینی کیفیت بهتری داره،کدوم کابین راننده محور هستش، کدوم ارگونومی بهتری داره، و کدوم تکنولوژی بهتری داره که نسل جدید خودروهای BMW از این نظر فوق العاده کار کردن.همونطور که در خیلی از تست ها و بررسی ها بهشون اشاره میشه.
      اما اگه منظورتون نظر شخصی هستش که اون دیگه بحثش جداست???

      موافقم 16
      مخالفم 23
      1. AMG///

        ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (1200 ديدگاه)

        مهدی بازم داری الکی بهونه میاریو چنتا مجله ترول اتو نمی دونم چیچی میخوای ثابت کنی بی ام و بهترین ماشین روی زمینه
        بی ام و m4 اصلا خوب نشده اینو وقتی نسلای قبلیشو دیدم میگم
        نسلای قبلش یه خشونت خاصی داشتن اما این بیشتر شبیه جنسیس G70 شده تا m4 وحشی
        بی ام و شکست خیلی بدی خورد
        خیلی بد
        اما مرسدس تو مدل c63 بهتر عمل کرده یعنی خیلی بهتر عمل کرده
        همه‌ی اون خشونتی که که یه کوپه اسپرت باید داشته باشه رو c63 داره
        من بی ام و رو دوست دارم اما دارم حقیقتو میگم
        M4 های نسل قبل واقعا خشن بودن و c63 تو نسل قبل اصلا خوب نبود
        اما این m4 بیشتر لوکسه تا خشن
        یا علی مدد
        AMG///

        موافقم 12
        مخالفم 7
        1. R412 bmw

          ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (9 ديدگاه)

          دوست عزیز هر وقت m4 رونمایی شد مقایسه کن این m440i هستش

          موافقم 3
          مخالفم 5
  3. مسعود

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (7 ديدگاه)

    جلو پنجرش دوست ندارم

    موافقم 28
    مخالفم 11
  4. Sina

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (810 ديدگاه)

    فکر نکنم چیزی به زشتی و خجالت آوری جلو پنجره این نسل جدید ب ام و باشه واقعا مضحکه انگاری یه کاریکاتوریست واسه خنده و طنز طراحیش کرده
    اونایی هم که ازش دفاع میکنن و میگن از ماشین های اولیه ب ام و الهام گرفته و خواسته اصالتش رو حفظ کنه
    پژو هم اولین بار زیرپوش زنانه تولید میکرد خوبه بود الان پژو ۵۰۰۸ رو با الهام از شورت و… میساخت !!؟
    شرکت ها باید با حفظ اصالت رو به جلو برن نه برگردن سر جای اول

    موافقم 32
    مخالفم 16
  5. MAHDI

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    الانشم حس M4 بودن داره تا یه سری4 معمولی.منکه خیلی دوسش دارم اما در رنگ سفیدش👍

    موافقم 14
    مخالفم 21
  6. NISSAN GTR SOLTAN

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (187 ديدگاه)

    جلوپنجره و طراحی بیرونی رو که کلا بیخیال فقط با دیدنش باید آهنگ سس ماست پخش کرد
    از نظر کیفیت کابین توی این چند سال خیلی خوب شده در صورتی که توی نسل های قبل کیفیت کابین بی ام و ها واقعا پایین بود
    ولی از نظر طراحی و زیبایی و کیفیت بی ام و هیچوقت در حد مرسدس بنز نبوده
    من که جدا از این کلاس و سگمنت عاشق کابین gt63s و amg gtr pro هستم واقعا به نظرم زیباترین کابین رو بین تمامی خودروها دارن
    کابین e کلاس و c کلاس نسبت به سری 3 و 4 و 5 کاملا در لول بالاتری قرار دارن و واقعا زیباترن
    شما فقط غربیلک فرمون بنزو با بی ام و مقایسه کن بقیش پیش کش

    موافقم 24
    مخالفم 18
    1. Km

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (47 ديدگاه)

      ???? دمت گرم کلی خندیدم از بررسی فوق تخصصی جناب

      موافقم 13
      مخالفم 12
      1. NISSAN GTR SOLTAN

        ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (187 ديدگاه)

        خوشحالم که توی این گرونی و شرایط سخت اقتصادی خنده روی لبات اومد
        فقط یه لطفی بکن واسه زدن حرف رایگان به کامنت من ریپلای نکن

        موافقم 12
        مخالفم 16
        1. Km

          ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (47 ديدگاه)

          عزیز جان ، بنظرم شما که هیتر بی ام و هستی ، اینجا از این کامنتای یه طرفه و عجیب غریبت نزار ، بیشتر بخاطر خودت میگم خودشو اذیت نکن ، خواستی هم مقایسه کنی چهارتا منبع درست حسابی بزار با مدرک حرف بزن ، ریپلایت کردم واسه اینکه نظرت خیلی بچگانه بود، اگه هم ناراحت شدی شرمنده دیگه بنظرم اگه برند بی ام و دوست نداری مجبور نیستی بیای اینجا از رو تعصبت نظر بدی

          موافقم 7
          مخالفم 9
    2. MASIHA

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (946 ديدگاه)

      عالی بود تحت تاثیر قرار گرفتم
      خوب بحثو به طرف بنز کج کردی??
      حالا اون هیچی
      میشه یه مدرک بیاری برام که کیفیت کابین بی ام و ها پایین بوده؟!
      اصلا تجربه رانندگی داری؟! نچ.
      در مورد زیبایی هم کاملا سلیقه ایه و نمیشه گفت کدوم زیباترن .
      شما هنوز اینو نفهمیدی که تو تمام تست ها همون سری پنجی که میگی کیفیتش به وضوح بالاتر از مرسدسه(((من نگفتم بنز کیفیت نداره)))
      خود کارواو (((مت واتسون))) موقع تست اینو گفت که قطعات مختلف کابین gt63 ی ۲۰۰۰۰۰ دلاری جیر جیر میکنه و صدا میده و خیلی جاهای کابین قطعات پلاستیکی به وضوح وجود داره و تو همون تست در مورد m5 گفت که هرجارو نگاه بکنی نه پلاستیک میبینی و نه جیر جیر کنسول مرکزی‌. که البته
      مساله ی پلاستیک تو همه ی مدلای بنز هست از a بگیر تا s و مساله ای هم نیس بنز به حد کافی کیفیت داره منظورم این بود که میگفتی بی ام هیچوقت از نظر کیفی به بنز نرسیده و نمیرسع و این جور حق ها‌‌‌.
      وقتی یه ماشینو نقد میکنی سعی کن از روی سند و مدرک موجه باشه
      نه از روی تعصبات فشاری

      موافقم 8
      مخالفم 7
      1. AMG///

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (1200 ديدگاه)

        عزیز اینو قبول دارم که بی ام و از متریال خوبی استفاده میکنه
        اما طراحی و چیدمان کابینش قدیمی شده
        و این m4 دیگه اون وحشی گری m4 قبل رو نداره

        موافقم 7
        مخالفم 2
        1. MASIHA

          ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (946 ديدگاه)

          سلام جناب amg فرمایش شما متین،
          درسته خود من هم قبول دارم این نسل به اندازه نسل قبلی جذاب نیس
          این دیگه مشخصه
          اما باز هم کابین یه مساله شخصیه و بنظر من نمیشه نظری واحد در موردش داد
          حتی طراحی خارجی هم همینطوره
          اما بعضیا دیگه شورشو دراوردن…
          نظر شخصی هر فردی محترمه
          ارادت❤

          موافقم 5
          مخالفم 5
        2. R412 bmw

          ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (9 ديدگاه)

          بابا این m4 نیست

          موافقم 1
          مخالفم 3
        3. AMG///

          ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (1200 ديدگاه)

          قربون شما مسیحا جان❤

          موافقم 4
          مخالفم 0
      2. NISSAN GTR SOLTAN

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (187 ديدگاه)

        بحث اینکه حرفو به سمت بنز کشیدن نیست
        وقتی یه سری ها میان حرفشونو دایورت میکنن روی چهار تا مجله و تصمیم قطعی میگیرن باید جوابشونو داد
        شما دقیقا از کجا میدونی من تا حالا سوار چهار تا ماشین درست و حسابی شدم یا نه؟
        یاد بگیر درست صحبت کنی و اینقدم فشار فشار نکن
        من شمارو قضاوت نمیکنم که تا حالا چه ماشینی سوار شدی نمیتونم بهت بگم که چهار تا ماشین آلمانی تا حالا سوار شدی یا نه چون نمیدونم
        ولی اینکه میگی اصلا تجربه رانندگی نداری باعث میشه یه سری حرف ها اینجا زده بشه
        من حدود 6 سال میشه که c350 2012 سوار میشم 6 سال پیش از بندر انزیلی وارد شهرمون کردم اون موقع بصورت گذر موقت دوره ای وارد شده بود و حدود 6 ماه درگیری داشت برای ثبت پلاک رسمی
        ماشین جدیدی نیست ولی بهترین ماشینیه که تا حالا سوار شدم با اینکه آلمانیه ولی خرجش قابل تحمله جدا از این به واسطه ی بعضی دوستان تجربه ی سوار شدن e200 های 2015 وe350 و s500 و sl350 و زمانی هم شانس اینکه e63 w212 با موتور v8biturbo رو امتحان کنم(توش قشم) هم داشتم و تجربه ی فوق العاده ای بود ضمن اینکه فک کنم شما تا حالا پشت یه ماشین v8biturbo نشسته باشی و حتی صدای یه ماشین 8 سیلندر رو هم از نزدیک شنیده باشی
        در کنار این ماشین انواع مدل های بی ام و البته نه خیلی جدید مثل 520i و سری های 630i و سری 3 های کوپه و سری 7 و 520i 2014 و … رو سوار شدم
        گرچه بصورت خیلی کوتاه در حد چند دقیقه سواری داشتم ولی مهم اینه سوار شدم و از نزدیک اون ماشین رو لمس کردم
        سال 96 هم با یک سری از دوستان قصد تاسیس سایت تخصصی ماشین رو هم داشتیم که بنا به دلایلی نشد
        هیچ مقایسه و بحثی نمیخوام انجام بدم
        این تجربه ی من از ماشین هایی بود که سوار شدم و بر اساس همین تجربه ها نظرمو گفتم نه صرفا خوندن مجلات مثل بعضی از کاربران
        دوست دارم بدونم شما تجربه ی سورا شدن چه ماشین هایی رو داشتی هر موقع اینو جواب دادی اون موقع میریم سر بحث اصلی
        یا علی مدد

        موافقم 7
        مخالفم 1
        1. MASIHA

          ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (946 ديدگاه)

          اها???
          دایورت روی مجلات؟!
          پس تو حرف مجلات معتبر رو هم زیر سوال میبری؟؟؟
          اگه اونطوره که واقعا من حرفی ندارم☹
          من بد صحبت نکردم اگه هم بهت بر خورده ببخشید زیاد جدی نگیر?
          کسی که سوار دوتا ماشین درست حسابی شده باشه نمیاد تو یه سایت با تعصب تمااام بنویسه”هر موقع بی ام و میبازه شروع میکنه صد خط کامنت مینویسه بعد ده مدل بی ام و رو با انواع برند های اتومبیل سازی مقایسه میکنه و در نهایت نتیجه میگیره بی ام و سریعترن خودروی روی زمینه بعد اخر کامنت خودش لایک هم میزاره 
          باشه باو حالا اینقد به خودت فشار نیار”
          حالا کی فشار فشار کرده?
          اینو دیگه هر کسی میدونه برادر???
          یا این که”با دیدن طراحی ماشین باید سس ماست پخش کرد”?
          فعلا که تا شما شروع نکرده باشی بشدت هیت کنی و بکوبی ما حرفی نزدیم و نمیزنیم
          ایراد گرفتن از نحوه کامنت نوشتن بقیه رو هم که بیخیال.
          بله من همینجا اعلام میکنم به هیچ وجه سوار یه v8 bi turbo نشدم
          ولی گویا کسانی که که صداشو شنیدن و سوار خیلی درگیر تعصباتن.
          اومدیم اینجا از خوندن مطالب لذت ببریم نه ترول بازی و جنگ روانی‌.

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. NISSAN GTR SOLTAN

          ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (187 ديدگاه)

          در پاسخ به MASIHA
          ببین داداش بحث تعصب شاید درست باشه که اونم از عشق زیاد به یه چیزی میاد
          ولی حرف من اینه این همه طرفدار بی ام و هست توی سایت چرا من فقط به کامنت اون کاربر MAHDI ریپلای زدم؟
          چرا به کامنت های شما یا کسه دیگه ای تا حالا ریپلای نزدم؟
          طرف اومده میگه دایملر دیگه داره نابود میشه و مثلا فلان شاسی بنز چقدر زشته اگه بری ببینی یه کلمه هم در جواب اینطور کامنت ها ریپلای نزدم چون حالا طرف یه نظری داشته و اومده و گفته ولی بعضی کاربرا مثل MAHDI نوع نظر گذاشتنشون باعث بحث میشه
          پیشنهاد میکنم به نحوه ی کامنت گذاشتن کاربر MAHDI توجه کنی
          نظراتی که این کاربر میزاره شدیدا باعث بحث میشه
          ایشون 4600 تا کامنت داره که هر 4600 تاش در مورد اینه که ثابت کنه بی ام و توی فلان پیست سریعتر بوده یا فلان مجله همچین حرفی زده و تکرار همین جملات در پست های مختلف و کامنت های مختلف
          شما خودت قضاوت کن
          یا علی

          موافقم 3
          مخالفم 1
        3. MASIHA

          ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (946 ديدگاه)

          NISSAN GTR SOLTAN
          ببین عزیز
          بخوای نخوای هرکسی یه جوری کامنت میذاره.
          و برای ثابت کردن برتری علمی خودت و هچنین شرکت مورد علاقت باید به اون روش بحث کنی‌.
          درسته هر کسی یه شرکت مورد علاقه داره و روی اون با تعصب رفتار میکنه اینو دیگه من میدونم.
          اما باید اینو هم درک کرد طرف مقابلت هم عاشق برندیه که میکوبی.
          همونطوری که میگی مهدی گفته دایلمر داره نابود میشه
          اولا درسته که منو مهدی هردتا فن بیمر هستیم ولی مشخصه که دایلمر محکم سرجاشه و حکم میرونه.
          دوم
          چطور وقتی ایشون میگن دایلمر داره از پا در میاد به شما بر میخوره ؟؟؟
          پس همونطوری هم وقتی شما میگی کیفیت و زیبایی بی ام و هییچ وقت در حد نرسدس نبوده و با دیدن طراحی باید سس ماست پخش کرد و این حرفا،،،، ماناراحت میشیم و مجبوریم جور دیگه ای بحث کنیم.
          منم عاشق فراری هستم حتی بیشتر از بیمر
          اما نمیتونم بیام بگم خخخخخخخ لامبوی بد بختو ببین تکنولوژیش نمیکشه یه توربو هم بذاره رو سوپر اسپرتش???
          پس همزمان با عشق ورزیدن به برند مورد علاقمون باید مراعات دبگر فن بوی ها رو هم بکنیم و اگه بحثی پیش اومد باارامش و با مدارک معتبر تمومش کنیم.
          ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

          موافقم 2
          مخالفم 0
        4. NISSAN GTR SOLTAN

          ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (187 ديدگاه)

          MASIHA
          داداش گلم کامنتمو درست نخوندی من نگفتم مهدی همچین حرفی زده گفتم طرف اومده میگه دایملر داره نابود میشه و فلان ولی من جوابشو ندادم
          داشتم نحوه ی کامنت گذاشتن این جور اشخاصو با اقای مهدی مقایسه میکردم
          منظورم اینه که طرف اگه بیاد بگه دایملر داره نابود میشه و فلان ما ناراحت نمیشیم و به کامنتش ریپلای نمیزنیم حالا بالاخره اومده نظرشو یه بار گفته و رفته ولی نوع کامنت گذاشتن مهدی جوریه که باعث بوجود اومدن بحث میشه چون وقتی یه مطلب و چندین بار تکرار کنی و توی هر کامنت سعی کنی بی ام و رو با ماشین های دیگه مقایسه کنی زمانی که حتی دلیلی نداره اون مقایسه یا اصلا به موضوع پست مربوط نمیشه صد در صد این جور کامنت ها باعث بحث میشه
          در هر صورت شما داداش و رفیق ما هستی و این بحثی هم که بوجود اومد شاید درست نبود
          ما هم سعی میکنیم با آرامش کمتری نظراتمون رو بیان کنیم
          مخلص شما هم هستیم
          بعد اینکه خیلیا فک میکنن من هیتر بی ام و هستم ولی اصلا اینجور نیست اتفاقا بی ام و رو دوست دارم ولی همیشه بین چیزی که دوسش داری و عاشقشی خیلی فرق هست
          در ضمن اون 812 سوپر فست بد جوری دلبری میکنه
          ارادت

          موافقم 1
          مخالفم 0
        5. MASIHA

          ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (946 ديدگاه)

          سلام دوباره داداشم
          اونجاییشو که گفتی به مطلب ربطی نداره رو موافقم
          عزیزمی
          ارادت❤❤❤❤
          اره واقعا خودمم عاشق ۸۱۲ هستم

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. NISSAN GTR SOLTAN

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (187 ديدگاه)

        پسر خوب مدرک رو که توی کامنت قبلیم گفتم
        من این همه تست و بررسی دیدم چه مقایسه ای بوده و حالا چه بصورت solo بررسی کردن ماشینو هیچ جا نگفتن کابین gt63s صدای جیر جیر میده حالا یه دونه تست یه نفر یه همچین حرفی زده این شد ملاک ؟
        کلی بررسی هست چه تو مجلات چه توی یوتیوب که همچین مشکلی رو ندیدن
        و اما بحث زیبایی
        این حرف که زیبایی یه چیز سلیقه ایه دیگه کلیشه ای شده پسر خوب
        تو چیدمان و ظراحی و زیبایی کابین gt63s رو با m5 و m8 مقایسه کن اصلا سری 5 و سری 8 حرفی برای گفتن ندارن
        از نظر زیبایی کابین gt63s کابینش یه دنیای دیگه ایه کابین m5 از نظر کیفیتی حرفی توش نیست عالیه ولی از نظر زیبایی اصلا در حد gt63s نیست
        کابین m5 و gt63 رو جلوی یه بچه هم بزاری یهت میگه کدوم زیباتره اینجا دیگه این حرف که زیبایی سلیقه ایه کلیشه ای شده خودتو غول نزن
        اگر طراحی کابین سری 5 و gt63s و e کلاس از نظر زیبایی بهم نزدیک بودن اون موقع میشد گفت تا حدودی زیبایی سلیقه ایه
        ولی نیستتتتتتت
        طراحی کابین سری 5 اصلا در حد e کلاس و gt63s نیست

        بازم میگم شما فقط برو غربیلک فرمون بی ام و رو با مرسدس بنز مقایسه کن اونوقت بیا اینجا با هم حرف میزنیم
        از هر نسلی چه از قدیم تا الان کابین مرسدس بنز زیباتر از بی ام و بوده

        موافقم 6
        مخالفم 3
        1. MASIHA

          ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (946 ديدگاه)

          کلیشه ای؟!!؟
          متاسفم?
          همین برا بحث نکردن کافیه.
          راستی چرا نمیای گروه تلگرام پدال اونجا حرفامونو بزنیم؟؟؟

          موافقم 3
          مخالفم 2
    3. NISSAN GTR SOLTAN

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (187 ديدگاه)

      در پاسخ به km
      داداش این مجلاتو ولش کن فقط بگو تا حالا چه ماشینایی سوار شدی تا اینجا با هم بحث کنیم

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. AMG///

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (1200 ديدگاه)

        آفرین gtr soltan
        من میگم خیلی ها که عصن نه رنگ ماشینا رو دیدن و نه سوارشدن دارن همینجوری نظر میدن
        من c350 سوار شدم((یعنی دارم))هیوندا جنسیس سوار شدم es سوار شدم nx و 530 سوار شدم ((تجربه رانندگی همشونو حداقل دوبار دارم)) و ماشینای دیگه….
        حالا بنز و بی ام و که جای خودشو دارن
        من درباره لکسس
        آخه تو یه بار با لکسس رانندگی کن یا نه عصن سوار شو بعد با اکانت فیک بیا نظر بده
        از این m4 هم خوشم اومده خیلی هم خوشم اومده فقط میگم اون خشونتی که m4 باید داشته باشه رو نداره
        من دیگه حرفی ندارم
        یاعلی مدد
        AMG///

        موافقم 3
        مخالفم 0
  7. دی جی70

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (303 ديدگاه)

    میشه امیلیارد که بیاد ایران میشه 3 میلیارد نه نمی تونم بخرم ممنون

    موافقم 3
    مخالفم 2
  8. OMID

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    اگر بهم گیر نمی‌دید به نظرم زیباست اتفاقاً
    به دل من که نشست
    خاص و متفاوته

    موافقم 24
    مخالفم 3
    1. Km

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (47 ديدگاه)

      خیلیا دوست ندارن این طرحو ولی بنظر منم زیباست ، عکسای واقعیش بسیار جذابتره

      موافقم 4
      مخالفم 3
  9. ماکان

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (766 ديدگاه)

    سلام . خیلی دوست دارم و خوش حال می شوم اگر که انشاالله در نسل بعدی بی ام و سری 7 نسخه ی آلپینا B7 را به صورت پلاگین هیبرید و با مجموع قدرت حد اقل 820 اسب بخار ساخته شود و تولید انبوه شود . در ضمن خوش حال می شوم اگر که نسخه ی اصلی و خود M7 را هم به صورت پلاگین هیبرید و یا تمام الکتریکی آن هم در دو نسخه ی معمولی و کامپتیشن با مجموع قدرت حد اقل 850 اسب بخار در نسخه ی معمولی و 880 اسب بخار در نسخه ی کامپتیشن بسازند و تولید انبوه کنند .

    موافقم 6
    مخالفم 2
  10. ماکان

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (766 ديدگاه)

    و یکی هم اینکه اگر به یاری خدا نسخه ی M7 هم در نسل بعدی بی ام و سری ۷ با آن مشخصاتی که گفته بودم ساخته شود و تولید انبوه شود ، بنده یکی از مشتریان قطعی این خودرو هستم انشاالله ، مخصوصاً نسخه ی کامپتیشن آن .

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. MASIHA

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (946 ديدگاه)

      سلام بر تو جناب ماکان
      بله پیسنهاد خوبی دادین
      ولی بنظرتون چون محصولاتm بی ام و زیادی حس اسپرت بودن دارن این مساله با ذات لوکس سری ۷ در تضاد نیس؟؟؟
      البته من خودم هم موافقم پرفورمنس بهتر بشه

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. ماکان

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (766 ديدگاه)

        علیک سلام جناب MASIHA .جسارتاً شاید شما حرف تان از لحاظ اینکه اسپرت بودن زیاد به بی ام و سری ۷ نمیاد درست باشد ، ولی بنده به سلیقه ی شخصی ی خودم دوست دارم که یکی اینکه تنوع محصولات بی ام و از اینی که فعلاً هست بیشتر شود و یکی هم اینکه بعضی از نسخه های جدید بی ام و یا اینکه کلاً هر نسخه ای از هر خودرویی هرگز به طور کامل و آن هم یعنی از همه لحاظی نمی تواند جای خودروی دیگری را بگیرد و بعد هم از همه لحاظی جذاب تر از تمام خودرو های دیگر آن هم برای همه ی افراد نمی تواند باشد مانند خود بنده که دوست دارم خودرویی که بعد از مدتی انشاالله می خرم و داشته باشم آن هم جوری باشد که از برند بی ام و باشد و جوری هم باشد که هم از لحاظ لوکس بودن تا جایی که امکان دارد سطح آن بالا باشد و هم از لحاظ اسپرت بودن جوری باشد که میزان اسپرت بودنش یا میزان پرفورمنس آن در حد نسبتاً بالایی باشد البته بیشتر از لحاظ ظاهر بیرونی اش و جوری هم نباشد که سیستم تنظیم ارتفاع خودرو را نداشته باشد. در ضمن اینی هم که گفته بودم می خواهم پلاگین هیبرید یا تمام الکتریکی باشد به این دلیل می گویم که هم برای سلامتی مان تا جایی که امکان دارد کمتر ضرر داشته باشد و یکی هم اینکه تا جایی که امکان دارد بنزین کمتری مصرف کند یا اینکه اصلاً بنزین مصرف نکند .

        موافقم 3
        مخالفم 0
        1. MASIHA

          ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (946 ديدگاه)

          خیلی ممنون دوست عزیز.❤❤

          موافقم 2
          مخالفم 0
  11. AMG///

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    بنظر من یه پسرفت به نسل قبله
    من دارم با نسل قبلش مقایسش می کنم نه c کلاس.

    موافقم 2
    مخالفم 2
    1. R412 bmw

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (9 ديدگاه)

      از اونم زیبا تر و متفاوت تر هست هم اصالت رو حفظ کرده یعنی بچه پنج ساله میفهمه که این بیمره ولی اس جدید خدایا افت طراحی ازش می باره ولی تکنولوژی های خفنی داره

      موافقم 2
      مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا