بی ام و

لوگوی سیاه و سفید جدید ب‌ام‌و برای مدل‌های انحصاری

ب‌ام‌و اعلام کرد تلاش‌های خود برای ارائه خودروهای بسیار لوکس را دوچندان خواهد کرد. محصولات آینده این کمپانی آلمانی بهترین‌های شرکت در کلاسی متمایز و با لوگوی خاص خواهند بود.


بنا به گفته ب‌ام‌و، سری ۸ و X7 جدید به همراه مدل‌های i8 و i8 رودستر و سری ۷ باعث گسترش چشم‌گیر سبد محصولات لوکس شرکت خواهند شد.

این لوگوی جدید دارای نشان نمادین ب‌ام‌و با رنگ سیاه و سفید بوده و بیش از ۱۰۰ سال پیش نیز توسط باواریایی ها بکار رفته است. همچنین نوشته کامل Bayerische Motoren Werke به همراه لوگو دیده خواهد شد.


بنا به اظهارات کمپانی، لوگوی سیاه و سفید جدید با نام کامل نشان دهنده تاریخ طولانی و پرافتخار خواهد بود و عناصر با ریشه از میراث این کمپانی را نشان خواهد داد.


به نظر می‌رسد جمع خودروهای بسیار لوکس ب‌ام‌و تنها به مدل‌های دارای اعداد ۷ و ۸ محدود خواهد بود. ب‌ام‌و گفته که تأکید ادامه‌داری روی توسعه تجمل در محصولات خود خواهد داشت.


باواریایی ها همانند رقبای ژرمنی خود از محصولات پرچم‌دار برای نشان دادن بهترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌کنند. این تکنولوژی‌ها بعدا به کل محصولات تزریق می‌شوند. بهترین شاهد این قضیه سدان لوکس سری ۷ است.

ب‌ام‌و سری ۸ مدل ۲۰۱۹ نیز نمایشگاهی از انبوه تکنولوژی‌ها خواهد بود و حد نهایی تجمل و دینامیک و پویایی یک خودروی کوپه را نشان خواهد داد.


مدل‌های i8 نیز دارای این لوگو خواهند بود زیرا بنا به گفته شرکت نشان دهنده آینده خودروهای اسپورت بوده و ویژگی‌های ساختارشکنی چون استفاده از فیبر کربن در خودروهای تولید انبوه، پارک با استفاده از ریموت و چراغ‌های لیزری در این خودرو بکار رفته‌اند.


موضوع عجیب اینکه در هیچ یک از تصاویر منتشر شده توسط ب‌ام‌و نمی‌توان این لوگوی جدید را دید بنابراین منتظر نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷ می‌مانیم تا جدیدترین برنامه‌های این کمپانی دوست‌داشتنی را ببینیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. SAEED

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (481 ديدگاه)

    BMW : Driving pleasure
    لذت رانندگی ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    قشنگی لوگوی ب‌ام‌و به ترکیب رنگ آبی و سفیدشه، نمیدونم این لوگو هم می‌تونه چشم‌نواز باشه یا نه.
    ________________
    امیدوارم شاهد نسخه‌های لوکس‌تر و متفاوت‌تری از سری هفت باشیم تا رقابت با خدای این کلاس، یعنی S مرسدس، جذاب‌تر و نزدیک‌تر بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ستاره های پرفروغ (Daniel)

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (952 ديدگاه)

    عکس آخر…..
    یعنی میخوام زندگی جدیدی رو بر مبنای عکس آخری آغاز کنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Anderiaski

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (42 ديدگاه)

    درود خدا بر آلمان که دست به خاک بزنه میشه اول و آخره هرچیییی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Pooriya_German_BMW

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (584 ديدگاه)

    باواریایی ها همانند رقبای ژرمنی خود از محصولات پرچم‌دار برای نشان دادن بهترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌کنند. این تکنولوژی‌ها بعدا به کل محصولات تزریق می‌شوند. بهترین شاهد این قضیه سدان لوکس سری 7 است.
    مکه باواریا ژرمن نیست؟؟!!!!!!!
    این متن ایراد داره تصحیح کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا