بی ام و

خواب‌های ب‌ام‌و برای مدل‌های الکتریکی M

نسل بعدی خودروهای M ب‌ام‌و شاید از تکنولوژی هیبریدی یا کاملاً الکتریکی بهره ببرند. این هفته کمپانی آلمانی اشاره‌هایی به این موضوع داشته است.


مدیر تولید ب‌ام‌و در زمان عرضه‌ی ۵۳۰e پلاگین هیبرید جدید به این نکته اشاره کرده که دنیای مدل‌های پرفورمنس M و متمرکز روی آینده‌ی i شاید یک روز با یکدیگر ادغام شوند.
او گفت:

اگر شما به خودروهای پلاگین هیبریدی نگاه کنید می‌فهمید اکثر مدل‌های فروشی ما دارای پکیج M اسپورت بوده‌اند. مردم به خودروهایی که بخشی از سیستم الکتریکی را دارند روی خوش نشان داده‌اند اما هنوز هم ظاهر و احساس پکیج M اسپورت را می‌خواهند.

او ادامه می‌دهد:

اگر ما چیزی یک خودرویی با پرفورمنس بالا یا سوپر اسپورتی الکتریکی بسازیم، چرا چیزی شبیه یک محصول iM نباشد؟


ب‌ام‌و قبلاً با عرضه مدل اسپورت i8 احساس پرفورمنس و سیستم پلاگین هیبریدی را درآمیخته است. این خودرو می‌تواند به مدد پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری و واحدی الکتریکی شتاب ۴.۴ ثانیه‌ای داشته باشد. ب‌ام‌و ادعا می‌کند این خودرو در چرخه ترکیبی تنها ۲.۱ لیتر سوخت مصرف می‌کند.


مدیر ب‌ام‌و در خاتمه می‌گوید صرف‌نظر از قوای محرکه، خودروهای آینده این برند همیشه به میراث لذت رانندگی خالص وفادار خواهند ماند:

من به شما یک‌چیز را قول می‌دهم و آن اینکه ب‌ام‌و خودروهایی الکتریکی تولید خواهد کرد که شتاب آن باعث ارتقای نام این برند خواهد شد و شما می‌توانید آن را در پیچ‌های پیست رانده و رفتاری همانند یک ب‌ام‌و داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Amir amini

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (225 ديدگاه)

    احساس میکنم خیلی با قدرت داره پیش میره بی ام و داشتم دیروز اخبارای بی ام و میخوندم که به این نتیجه رسیدم با سری 9 میخاد با مایباخ و بنتلی رقابت کنه سری 7 با s کلاس با سری 8 میخاد با مدل های پرفورمنس s کلاس کوپه رقابت کنه و استون مارتین و بنتلی کانتیننتال جی تی با سری 6 میخاد با مدل های پایه s کلاس کوپه و sl رقابت کنه و امکان داره در آینده یه سوپر اسپرت تولید کنه تو رنج 200_250 هزار دلار با اسم m یا همین i8 با قدرت بیشتر و استفاده از موتور 6 سیلندر مثلا و نیروی الکتریکی به رقابت با بزرگان بره با قیمت 200 هزار دلار
    ولی چیزی که هست بنز و بی ام و دارن کاری میکنن خودشون بتونن با قدرت با بنتلی رقابت کنن چون رولزرویس که ماشیناش بین 298_440 هزار دلار قیمت دارن و خیلی گرونترن از بنتلی که گرونترین ماشینش 330 هزار دلار این وسط ایودیم داره با همون شاسی و موتور شاسی بلند بنتلی یه شاسی بلند توسعه میده با برند خودش فکر میکنم این برندا دارن برنامه ریزی میکنن که آلمان از اینگیلیس بی نیاز شه تو بحث لوکس سازی و خودشون بشن رقیب برای اینگیلیس همینطور که دارن رو میارن به تولید هایپرکار و سوپر اسپرت برای رقابت با ایتالیا و اینگیلیس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. شاهین یزدین

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (69 ديدگاه)

    کلا چرا انقد این برند(بی ام و) خوبه :)همین

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا