بی ام و

ب‌ام‌و M های هیبریدی در راه‌اند

ب‌ام‌و اذعان کرد کارها برای توسعه مدل‌های هیبریدی بخش M را شروع کرده است.


بنا به گفته معاون بخش M ب‌ام‌و، الکتریکی سازی در بین خودروسازان اجتناب ناپذیر است.
او می‌گوید:

ما نمی‌توانیم از الکتریکی سازی دور شویم و اینکه ما قبلاً در حال کار بر روی قوای محرکه هیبریدی بوده‌ایم حقیقت دارد. هم‌اکنون تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما در حال کار بر روی یک راه‌حل فنی بسیار دقیق هستیم اما هنوز تصمیم نهایی درباره چگونگی مفهوم به‌کارگیری آن گرفته نشده است.


علیرغم فرایندهای توسعه‌ای، معاون بخش M به موضوعاتی اشاره می‌کند که می‌تواند قوای محرکه هیبریدی و الکتریکی را با اما و اگرهایی همراه سازد. او از فاکتور وزن نام می‌برد که می‌تواند روی هندلینگ محصولات M تاثیر داشته باشد.


او تصریح می‌کند:

اضافه شدن وزن به خودروهای پرفورمنس هرگز ایده آل نیست؛ اما اگر ما بتوانیم از الکتریکی سازی برای به دست آوردن عملکرد بیشتر سود ببریم سپس پاسخ سوالات را خواهیم داشت. این عملکرد بیشتر شاید به سرعت بالاتر یا توانایی برای استفاده از قوای الکتریکی در شهر تعبیر شود. شاید هم ما نیازمند پاسخ‌های متفاوت به این سؤال در شهرهای گوناگون باشیم.

how automatic transmission works
این اولین باری نیست که ما می‌شنویم ب‌ام‌و M برنامه‌هایی برای الکتریکی‌سازی دارد. در حقیقت یکی از مدیران ارشد کمپانی اوایل سال جاری گفته بود تمامی محصولات M نهایتاً تمام الکتریکی خواهند شد. در همین اثنا پروژه هیبریدی سازی نیز به عنوان پاسخی مناسب به تغییرات سلایق مشتریان و قوانین مصرف سوخت بکار گرفته خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. E 36

    ۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (918 ديدگاه)

    خبر خوبی نیست، M تنفس طبیعی شد توربو حالا هم هیبرید…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا