بی ام و

مشخصات احتمالی ب‌ام‌و M2 CS جدید

فکر می‌کنید ب‌ام‌و M2 کامپتیشن خیلی جذاب است؟ خب جدیدترین خبرها نشان می‌دهد نسخه‌ی سریع‌تری از این خودرو با نام ب‌ام‌و M2 CS در راه است.


شایعات درباره‌ی تولید این خودرو چند وقتی است که به گوش می‌رسد اما یکی از منابع موثق دراین‌باره فروم های بیمر پست است که اعلام کرده این خودرو CS نام خواهد داشت. خودروی موردبحث همانند برادران بزرگ‌تر یعنی M3 CS و M4 CS از بهبودهای بیشتری در مقایسه با M2 کامپتیشن برخوردار خواهد بود.


موضوع مهم‌تر اینکه مهندسان این شرکت دیگر به قدرت پیشرانه‌ی ۶ سیلندر توئین توربوی M3 تکیه نخواهد کرد بلکه قدرت آن را به عدد قابل‌توجه ۴۴۵ اسب بخار خواهند رساند. ب‌ام‌و همچنین دو گیربکس ۶ سرعته دستی و دوکلاچه را برای این خودروی جذاب ارائه خواهد نمود.


علاوه بر قوای محرکه، مشتریان می‌توانند ۴ رنگ بدنه را نیز انتخاب کنند که عبارت‌اند از مشکی، سفید، نقره‌ای و آبی. تغییراتی هم در بدنه صورت گرفت تا این خودرو از سایر نسخه‌ها متمایز شود که به همین خاطر شاهد عناصر فیبر کربنی در بدنه خواهیم بود.


از دیگر تغییرات مهم M2 CS می‌توان به فرمان آلکانترای سفارشی، ترمزهای سرامیک کربنی و برخی تریم های داخلی اشاره کرد. انتظار می‌رود رینگ‌های جدید نیز زیر این خودرو خودنمایی کنند.

با توجه به اینکه نسل فعلی M3 و M4 کد F80 سال پیش بازنشسته شدند بنابراین تولید خودروی قوی‌تر M2 CS از نظر فروش با دو خودروی یاد شده همپوشانی نخواهد داشت. حضور M2 CS در سبد محصولات ب‌ام‌و خبر خوبی دیگری را نیز به همراه دارد و آن اینکه نسل آتی M3 و M4 بهبودهای فراوانی خواهند داشت تا بالاتر از M2 قرار گیرند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (58 ديدگاه)

    بیچاره مردم سرزمین من.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. M

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    از نمای دو عکس اول یخورده طراحیش به سمت سری هشت رفته که فکر کنم خیلی خوب بشه
    بدون ذره ای تردید انتخابم تو این رنج قیمتیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    ای جانM2CS

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ایمان

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    فکر کنم BMW میخواد رقبا رو فیتیله پیچ کنه
    یک نسخه قوی تر از M۲ کامپتیشن
    خودتون فکرشو بکنید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا