بی ام وهفته نامه

معرفی رسمی ب‌ام‌و X7، پرچم‌دار جدید باواریایی‌ها

تاکنون ب‌ام‌و شش مدل مختلف از خانوادهٔ X خود را معرفی کرده است ولی بااین‌حال خلأ بزرگی که در این خانواده وجود داشت نبود رقیبی برای مرسدس بنز GLS بود؛ اما باواریایی‌ها نهایتاً با معرفی رسمی مدل X7 به GLS پاسخ داده‌اند. این اس‌یووی جدید که بسیار به پیش‌نمایش آن یعنی کانسپت X7 iPerformance نزدیک است، مدلی بزرگ‌تر و لوکس‌تر از X5 محسوب می‌شود. به گفتهٔ ب‌ام‌و، این پرچم‌دار جدید ترکیبی از ابهت، انحصار و جاداری را ارائه می‌کند.

نمای جلویی X7 قطعاً تحت سلطهٔ جلوپنجرهٔ عظیم کرومی قرار دارد که احتمالاً بسیار بحث‌برانگیز خواهد بود. ب‌ام‌و گفته است این بزرگ‌ترین جلوپنجره‌ای است که تاکنون در یک مدل تولیدی مورداستفاده قرار گرفته است. از جلوپنجره که بگذریم، چراغ‌های باریک جلو جلب‌توجه می‌کنند که در بالای ورودی‌های بزرگ هوا قرار گرفته‌اند. از نکات قابل‌توجه نمای جانبی X7 نیز می‌توان به رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی، خط سقف نسبتاً صاف و پنجره‌هایی که با کروم احاطه شده‌اند اشاره کرد. پرچم‌دار جدید ب‌ام‌و در عقب هم از چراغ‌های باریک و درب صندوق دوتکه برخوردار است که به‌صورت برقی باز و بسته می‌شود.

این اس‌یووی لوکس ۵.۱۶ متر طول، ۲.۰۰ متر عرض و ۱.۸۰ متر ارتفاع دارد درحالی‌که فاصلهٔ محوری آن برابر با ۳.۱۰ متر است. این یعنی X7 حدود ۲۳ سانتیمتر کشیده‌تر و ۵.۳ سانتیمتر بلندتر از X5 است. فاصلهٔ محوری این خودرو نیز ۱۳ سانتیمتر از برادر کوچک‌ترش بیشتر است. X7 از کابین لوکسی هم برخوردار است که ترکیبی از طراحی شیک را با چرم، چوب و تریم فلزی ارائه کرده است. در اینجا در مقابل راننده یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی قرار گرفته و در کنار آن‌هم یک صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی دیگر برای ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی تعبیه شده است.

تجهیزات X7 در هر بازار متفاوت خواهد بود اما نسخه‌های مخصوص بازار ایالات‌متحده به‌صورت استاندارد به سیستم کنترل تهویهٔ چهار منطقه‌ای، سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو، سقف شیشه‌ای پانورامیک سه‌بخشی، شارژر بی‌سیم و اینترنت وای فای مجهز هستند. علاوه بر این، ب‌ام‌و مجموعه‌ای از آپشن‌های سفارشی را هم برای X7 ارائه کرده که شامل سیستم صوتی فراگیر Bowers & Wilkins با ۲۰ بلندگو، صفحه‌نمایش‌های ۱۰.۲ اینچی لمسی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی عقب، نگه‌دارنده‌های لیوان با گرم‌کن و سردکن، گرم‌کن صندلی‌ها، پردهٔ برقی پنجره‌های عقب و نمایشگر سربالا می‌شود.

ردیف دوم صندلی‌های X7 به‌صورت استاندارد از نوع نیمکتی تاشو هستند اما خریداران می‌توانند صندلی‌های خلبانی برقی را بجای آن‌ها سفارش دهند که تنظیماتی مشابه صندلی‌های جلو را ارائه می‌کنند؛ اما صرف‌نظر از اینکه کدام ترکیب انتخاب شود، صندلی‌های عقبی به‌صورت کشویی تا ۱۴ سانتیمتر به سمت جلو یا عقب حرکت می‌کنند. همچنین پشتی صندلی‌ها هم با لمس یک دکمه بلند یا کوتاه می‌شود.

X7 از صندلی‌های ردیف سوم هم برخوردار است که به گفتهٔ ب‌ام‌و این صندلی‌ها از نوع اندازه کامل بوده و می‌توانند به‌راحتی افراد بالغ را در سفرهای طولانی حمل کنند. این صندلی‌ها همچنین از نگه‌دارندهٔ لیون و زیر آرنجی هم برخوردارند؛ اما کسانی که خواهان فضای بار بیشتری هستند می‌توانند صندلی‌های ردیف سوم را بخوابانند که در این صورت فضای باری برابر با ۱۳۷۶ فراهم می‌گردد. در صورت خواباندن صندلی‌های ردیف دوم نیز این عدد به ۲۵۶۰ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

ب‌ام‌و برای X7 چهار پیشرانهٔ مختلف بنزینی و دیزلی را در نظر گرفته است که تمامی آن‌ها با نسل جدید X5 مشترک هستند. مدل بنزینی اول XDrive40i نام دارد و به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربو مجهز است. این موتور ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۴۴۵ نیوتن متر گشتاور دارد که این نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک بهبودیافته به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند. X7 XDrive40i با تکیه بر این قوای محرکه می‌تواند ظرف ۵.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند و نهایتاً به حداکثر سرعت ۲۴۵ کیلومتر در ساعت دست یابد.

مدل بنزینی دوم اما که XDrive50i نام دارد، از یک موتور ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی کاملاً بروز شده استفاده می‌کند. این پیشرانه ۴۶۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد که این نیروی بیشتر زمان شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت X7 را به ۵.۲ ثانیه کاهش می‌دهد. حداکثر سرعت X7 XDrive50i نیز در بازارهای بین‌المللی روی ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

مدل X7 XDrive50i در اروپا عرضه نمی‌شود اما بجای آن دو مدل دیزلی در این بازار قابل خریداری خواهد بود که نمونهٔ اول آن‌ها X7 XDrive30d نام دارد. این مدل به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی با ۲۶۵ اسب بخار قدرت و ۶۲۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و ظرف ۷ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند. حداکثر سرعت این مدل هم ۲۲۷ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

و نهایتاً دومین نسخهٔ دیزلی این اس‌یووی جدید آلمانی هم X7 M50d نام دارد. در زیر کاپوت این مدل یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی چهار توربو قرار دارد که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. عملکرد این مدل شبیه به مدل بنزینی X7 XDrive40i است به‌گونه‌ای که ظرف ۵.۴ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت می‌رسد و توانایی رسیدن به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت را دارد.

به‌احتمال‌زیاد برای بسیاری از خریداران X7 هندلینگ اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل ب‌ام‌و آن‌را به‌صورت استاندارد به سیستم تعلیق بادی با سیستم کنترل پویایی کمک‌فنرها مجهز کرده است. خریداران همچنین می‌توانند سیستم فعال رانندگی راحت را هم برای این خودرو سفارش دهند. این سیستم با استفاده از دوربین‌ها، مسیر پیش رو را اسکن می‌کند و تنظیمات تعلیق را مطابق شرایط جاده تطبیق می‌دهد؛ اما هرچند این اس‌یووی آلمانی به‌وضوح روی راحتی و لوکس بودن تمرکز دارد، ویژگی‌های اسپرت را هم فراموش نکرده است. بدین منظور ب‌ام‌و پکیجی سفارشی بنام هندلینگ پویا را برای آن ارائه کرده است که سیستم فرمان فعال، ترمزهای M اسپرت و دیفرانسیل عقب M اسپرت را به خودرو اضافه می‌کند.

همانند اکثر خودروهای مدرن، X7 هم به مجموعهٔ کاملی از سیستم‌های کمک‌راننده مجهز شده است. تجهیزات ایمنی استاندارد این ماشین شامل سیستم محافظت فعال، سیستم فعال کمکی رانندگی با تشخیص نقاط کور، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد عقب، هشدار برخورد جلو، هشدار عابر پیاده، هشدار ترافیک عقب، سیستم جلوگیری از تصادف‌های شهری و محدودکنندهٔ سرعت می‌شود. اگر این تجهیزات کافی نباشند، خریداران می‌توانند سیستم حرفه‌ای کمکی رانندگی با دستیار فعال حفظ حرکت میان خطوط را هم برای X7 سفارش دهند. علاوه بر این، امکان سفارش پکیج کمک پارک پلاس هم وجود دارد که سیستم دید از بالا و دید سه‌بعدی را ارائه می‌کند.

ب‌ام‌و X7 از ماه مارس سال آینده با مدل ۲۰۱۹ در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد. قیمت این خودرو از ۷۳,۹۰۰ دلار در مدل XDrive40i و ۹۲,۶۰۰ دلار در مدل XDrive50i آغاز می‌شود. ب‌ام‌و پیش‌ازاین پذیرش سفارشات خرید X7 را آغاز کرده و خریداران می‌توانند به‌صورت آنلاین اقدام به سفارش نمایند.

 

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷۱ دیدگاه‌ها

  1. shirko

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    واقعا ب ام و غوغا کرده ، بسیار بسیار با ابهت و جذاب

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sina

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2635 ديدگاه)

      یه انتقاد کنم من کلی:
      وقتی یه ماشین جدید معرفی میشه همه میان به به چه چه میکنن و تا ادم میخواد انتقاد کنه می برنش گوشه رینگ.
      من قبول دارم خعلی سلیقه ای هست این موصوع ولی حب دیگه تعصب هم داره تو این موضوع خعلی نقش بازی میکنه.
      مثلا این ماشین در برابر X5 واقعا یه عقبگرد محسوب میشه از لحاظ طراحی. حتی نسل جدید ایکس 3 هم بهتره از این.
      (کامنتم جواب شما نبود جناب shirko. خواستم نظرم بیاد بالا)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. یاشار اسدی

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (104 ديدگاه)

      ولی در کل با طراحیش حال نکردم…به نظرم نباید طول جلوپنجره رو اون همه بزرگ بر میداشتن بنظرم gls زیبا تر و با ابهت تره…ولی بی ام و خیلی تکنولوژیک تره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Saeed

        ۲۵ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (349 ديدگاه)

        در کل فوق العادس مخصوصا داخلش .منتها به نظرم بی ام‌و (که سخت طرفدارشم‌هستم) اساس بدلیل اینکه ماشیناش ماهیت اسپورت داره وقتی تو کلاسهای D میدسایز به بالا حالا چه سدان چه کراس اوور مدلاشو بیرون‌میده تلفیق و ترکیب اون طراحی و روح اسپورتش با ابعاد بزرگ به اندازه ابعاد کوچکش شکیل نمیشه واسه همینه اکثرا میگن x3یا x5 جذاب تره.چون وقتی طراحی داخلیو میبینی ناخوداگاه فرم بیرونی کوپه حالا ۲ درب یا ۴ درب میاد تو ذهن آدم نه یه کراس اوور فول سایز.تو سدانها هم سری ۳ و ۵ به مراتب جذاب تره تا سری ۷.درست برعکس بنز.اما در کل واقعا لوکس و شکیله مثل همیشه مخصوصا زبان طراحی جدید داخلیه بی ام و.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. ahmad#sm

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (31 ديدگاه)

      ربطی نداره ولی مرده که پشن فرمونه شبیه استاد شهرام ناظریه :)))))))

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. net

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (3061 ديدگاه)

      بالاخره بعد ۷ سال تبلیغات در مورد بی ام و x7 این ماشین معرفی شد.عکس رندرش خیلی قشنگ بود=نکات منفی x7 صندلیهای زشت که به رنگ کرم هست و خیلی زشته و باید از صندلی چرمی به رنگ مشکی استفاده میکرد و کلا طراحی داخلی رو به رنگ مشکی میکرد و داشبورد هم اگر به رنگ مشکی بود قشنگتر میشد،جلوپنجره خیلی بزرگ و زشت هست و خیلی تو ذوق میزنه،ماشین کراس اور و اس یو وی که۳ ردیف صندلی داره جالب نیست و باید ۲ ردیف صندلی براش میزاشت و طول ماشین رو کوچیکتر میکرد و خیلی کشیده هست بخاطر صندلی ردیف سوم و بخاطر این صندلی سوم بی ام و مجبور شده یه سقف سانروف برای صندلی ردیف سوم بزاره=نکات مثبت x7 چراغ جلو و عقب قشنگه ،سقف سانروف بزرگش خیلی قشنگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مهدی

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    دوستان چندتا عکس جدید ازش میفرستم براتون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سینا

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (9 ديدگاه)

    می توانستی بهتر و متفاوت تر باشی BMW…!
    نمای عقب….
    داشبورد…..
    و…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sajjad

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1867 ديدگاه)

      جلو پنجرش باید بهتر طراحی میشد
      الان تو ذوق میزنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Khosrow

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    معلوم نیست ولوو ه؟ سری هفته؟ مرسدس جی ال اس ه؟ غوله غارتگره؟ / لعنتیه ترکیبی ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهدی

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    یه خبرخوب دیگه واسه دوستان بی ام و دوست.سری۷ به عنوان بهترین سدان لوکس ۲۰۱۸شناخته شد.وهمینطورbmw بعنوان بهترین برند لوکس امسال شناخته شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. shirko

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (499 ديدگاه)

      یه خبر فوق خوشحال کننده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Monster

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (55 ديدگاه)

      واقعاً که این جایگاه برازنده خودرو سازی مثل بی ام و است
      مرسی که هستی سلطان باواریا❤️❤️

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. net

      ۲۶ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (3061 ديدگاه)

      مهدی ایودیa8 بهترین سدان لوکس جهان هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Mohammad

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    دارن سعی میکن فول سایز بسازند مثلا ؟
    با ۹۲ هزار دلار پیشنهاد های زیادی هست
    کادیلاک اسکالید خیلی زیبا تر چشم گیر تر هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Reza

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (5323 ديدگاه)

      هیچکس یه آمریکایی رو به آلمانی ترجیح نمیده مطمئن باش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mohammad

        ۲۵ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (1430 ديدگاه)

        کادیلاک لینکلن در بازار امریکا هیچ شانسی واسه این بچه فول سایز نمیزارن ??

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Reza

          ۲۵ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (5323 ديدگاه)

          محمد تو اینطور فکر کن

          آلمان همیشه پیشتازه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. آآآآرماااانننن

          ۲۵ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (262 ديدگاه)

          خدایی کادیلاک و لینکن رو با بی ام دبلیو مقایسه میکنی؟
          تو خود امریکا لینکلن ۵٠ هزار تا فروخت و کادیلاک کلا ٧۶ هزار تا! ولی بی ام دبلیو ١۵٣ هزار تا!!! دقت کن خود امریکایی ها کدوم رو بیشتر انتخاب کردن :)
          کار اند درایور هم بنز جی ال اس رو بهترین دونست تو کلاس خودش

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. sina

        ۲۵ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (2635 ديدگاه)

        منم معتقدم فول سایزهای امریکایی بهترین رضا

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. datsun

          ۲۵ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (3431 ديدگاه)

          اونهای که نام بردید SUV فول سایزن این کراس اوور فول سایز هر چند تو متن اسرار شده SUV فول سایز معرفی بشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Reza

          ۲۵ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (5323 ديدگاه)

          نه آقا سینا من اینطور فکر نمیکنم
          آلمانیا و اروپاییا توی هر کلاسی پیشتازن

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. sina

        ۲۵ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (2635 ديدگاه)

        از دید من المانی ها فقط تو لوکس سازی پیشتاز هستن.
        تو رده اقتصادی ژاپنی ها بهترین برای مثال
        تو پیکاپ ها امریکایی ها بهترینن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. آآآآرماااانننن

          ۲۶ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (262 ديدگاه)

          تو رده اقتصادی رقیب زیاد هست از کره و ژاپن بگیر تا المان(فولکس واگن) و تا حدودی میشه گفت فرانسه بخصوص پژوالبته تو اسیا بیشتر همون کره و ژاپن استفاده میشن
          امریکا تو پیکاپ بهترینه چون استفاده مردمشون از پیکاپ خیلی خیلی بیشتر از باقی مردم دنیا هست،حتی ارگان های دولتیشون،از حفاظت محیط زیستشون بگیر تا سایر ارگان ها! تو هر فیلم امریکایی طرف با فورد اف ١۵٠ میره تا مزرعش!
          تو اروپا انچنان مورد استفاده نیست
          تو بحث لوکس هم که المان و انگلیس از بقیه جلوترن تو سوپر اسپرت که اروپا بخصوص ایتالیا

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. Buray

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (7 ديدگاه)

    یکی از زشت ترین فول سایز هایی هست که طراحی شده اون از gls این از این اروپایی ها بهتر وارد این قسمت بازار نشن بزارن کادیلاک و لینکلن و شورولت نیسان تویوتا کار خودشون بکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مانی

      ۲۶ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      اونا‌ای که گفتی‌ اصلا تو این قسمت نیستن که بخوان کار خودشون رو بکنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. مهدی

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    مدلmاسپرت هم بزودی معرفی میشه.عکس هاش رو فرستادم.رنگ های مختلفش رو هم اگه امشب بدن بیرون میفرستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Reza

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (5323 ديدگاه)

      محشر بودن آقا مهدی ممنون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. امیر

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (392 ديدگاه)

    چقد اون خط کنارش بی ربط وزشته از بغل واقعا زشته وقدیمی و مسخرش کرده هرچند در جلو پشت وکابین خوبه واقعا در کل فعلا لینکلن نویگیتور صدرنشینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. net

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (3061 ديدگاه)

      افرین امیر از بغل طراحی قدیمی و زشتی داره مثل بقیه ماشینهای بی ام و، فقط چراغ جلو و عقبش قشنگه و طراحی داخلی که به رنگ کرم هست خیلی زشته و باید مشکی میکرد مخصوصا اطراف دنده و داشبورد و جلو پنجره بزرگش خیلللللیییی زشته

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. Khan

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (362 ديدگاه)

    والا با این پول لکسوس LX میخرم. کوچیکتر بخوامم X5 عزیز رو
    از ظاهر این خوشم نمیاد زیاد. همون GLS هم طراحیش به نظر من خوب نیست جذبه نداره انداطه کلاسش
    درضمن همه رو هم از نزدیک دیدم تو دوتا اولی هم نشستم. الان یکی نیاد بگه فقط عکسش دیدی چه میدونی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohammad

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      دقیقا اروپایی ها بلد نیستن فول سایز بسازند بار ها گفتم اون از gls این از این ??

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. یاشار اسدی

        ۲۵ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (104 ديدگاه)

        میگم از قیمت روز پماد سوختگی خبر داری…بیچاره شوی نوا با دیدن این ابهت بی نظیر هیچ جرئت کامنت گذاشتن نداره

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. آآآآرماااانننن

        ۲۵ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (262 ديدگاه)

        محمد تو چیزهای زیادی گفتی که همه تو بحث صنعت خودرو جوک حساب میشن مثل اینکه گفتی بهترین ماشین دنیا نویگیتور و بهترین برند دنیا فورد هست یا اینکه گفتی وایپر بهترین سوپر اسپرت دنیا هست تو درگ ( تو درگ موتور ترند هشتم شذ بین ١١ ماشین ؛) )
        شاید امریکا تو بحث خودرو مشکلات زیادی داشته باشه ولی اروپا نه اونم از نوع ژرمن
        واس همیننم فروش بیمر از لینکل و کادیلاک رو هم بیشتر بود تو امریکا :)) همچنین بنز
        جی ال اس به انتخاب کار اند درایور بهترین ماشین این کلاس انتخاب شد نه امریکایی ها :)))

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. Amin

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (135 ديدگاه)

    فوق العاده با ابهت و با شکوه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. sina

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    نسل جدید ایکس 3 و ایکس5 و ایکس 7 رو بی ام خعلی هوشمندانه در یه بازه زمانی معرفی کرد. تا دو سال اینده احتمالا بی ام و پرفروش ترین لوکس ساز دنیا میشه.
    بین اینا هم ایکس 5 بهترینشونه.
    فقط برچسب 75 هزار دلاریش یکم تو چشم میزنه که خب مبارک اونایی که دارن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Achtung

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (420 ديدگاه)

      اتفاقن خیلیم ارزونه این حداقل دویست هزار دلار میارزه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    1. Trx (taimaz)

      ۲۶ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (317 ديدگاه)

      ممنونم ازت مهدی جان کلی لذت بردم از عکسات

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. Amir

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    زیبا و با ابهته اما به نظرم جذابیت ولوو XC90 رو نداره طراحی X5 جدید رو خیلی بیشتر از X7 دوست دارم در کل چیزی که بی ام و بسازه بدون شک فوق العادست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Eblis

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کادیلاک لینکلن لکسوس شورولت
    در کنار محصول های فول سایز این کمپانی ها
    کمپانی بی ام و شانسی نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. مسعود

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عجب غولیه
    خیلی شیک و زیبا
    دم بی ام و گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. دانیال روشنی

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (175 ديدگاه)

    طراحی خیلی خیلی ضعیفی داره. خصوصا از بغل و پشت .
    اگر‌نمره طراحی x5 صد باشه ،قطعا این ۳۰ ام نیست!
    اگر‌من خریدار بودم ، x5 میخریدم . یه وجب کوچکتره اما یه دنیا جذابتر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      محض اطلاع همین روز اول ازدیدیه مجله خارجی کیفیت کابینX7از رنجروور وبنز GLSبالاتربوده.درضمن bmw پادشاه ساخت کابین باآرگونومیک بالاهستش.یعنی هیچ سردرگمی در کابین هایbmw وجود نداره چیزی که کمتر خودروسازی اینطور میتونه باشه.که باعث میشه حس آرامش وتسلط به تمام اجزای کابین میشه.فقط بنزمیتونه مثلbmw کابین های باآرگونومیک بالابسازه البته بازم ازدیدمنتقدین صنعت خودروbmw بالاترین جایگاه رو داره در این زمینه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. دانیال روشنی

        ۲۵ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (175 ديدگاه)

        دوست عزیز اگر میشه لینک رو بده ببینیم.
        دوما آرگونومیک صحیح نیست و ارگونومیک اصطلاح صحیحشه .
        (Ergonomics is the process of designing or arranging workplaces, products and systems so that they fit the people who use them). ین چیزی که شما مرتبا تکرار میکنی ، در کابین یعنی دسترسی . اتفاقا در مورد سیستم اطلاعاتی بی ام و چسجر های مورد انتقاد قرار‌گرفته و غیر کاربردی و دردسر سازخونده میشه.
        شما هر ماشینی معرفی میشه میای میگی طبق گفته منتقدین !!! از فلان ماشین و فلان ماشین بهتره! هر کس نظر مخالف هم داشته باشه که دیگه …
        از افراطی گری بیزارم . خصوصا توی موضوعی که ایرانی جماعتی که حتی از نزدیک هم ندیده ،اینجوری ترول بازی در بیاره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  17. مهدی

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    https://image-cdn.hypb.st/https%3A%2F%2Fhypebeast.com%2Fimage%2F2018%2F10%2Fbmw-2019-x7-suv-unveil-5.jpg?q=75&w=800&cbr=1&fit=max
    X7بهترین پرفومنس رو بین تمام رقباداره ازدیدمجله های خودروی.جدای ازظاهرتنومند ولوکس بابالاترین کیفیت متریال.نسخهmاسپورت طاهر خیلی اسپرت تری داره همین که عکسش رو واسه خودم انتخاب کردم.رولزرویس کولیان وbmwX7 دو غول لوکس ازیه تیروتبار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Amin

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (135 ديدگاه)

    آقا مهدی عکس ها عالی بودن،خیلی باشکوهه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      ممنونم.امشب عکس های جدیدش میرسه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. Morteza

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (123 ديدگاه)

    حقیقتش من خوشم نیومد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. " swedish arrogant tiger"

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    امیدوار بودم جلو پنجرشو یه تغییری بدن و همینطوری نزنن،بزرگترین
    نقطه ضعفش از نظر طراحی شاید همین باشه البته کاملا سلیقه ایه و یه
    چیز کلی رو گفتم در مورد چراغ های عقب هم میتونست طرح لوکس و خوش
    تراش تری داشته باشه
    اما به جز این دو موردبنظرم عالیه استایل خیلی گیرایی داره
    ولی در مقایسه باgls طراحی ضعیف تری داره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (158 ديدگاه)

      با سلام
      من با شما موافقم جلو پنجره بزرگ ب ام و بهش خیلی نمیاد این ماشین از نمای سه رخ جلو بسیار جذابه ولی از نمای جلو فقط اصلا جذابیت نداره شاید اگه کوتاهتر بود جلو پنجره با توجه به باریک بودن چراغها زیباتر می شد.یا حداقل بهتر بود چراغها بزرگتر باشه .ولی از نمای عقب دقیقا بر عکسه سه رخش جالب نیست ولی از پشت بسیار جذابه ..البته اینها انتقادهای ذهنهای ما در برابر سلطان باواریاس و صرفا نظر شخصیه نه کاربردی مثل برخی دوستان که میگن اینها اصلا بلد نیستن ماشین بسازن!!!!!!!!!!!!!! مثلا این ته اظهار نظر در مورد یکی از 5 شرکت بزرگ خودروسازی دنیاس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. Saied

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    عاشق اون اقایونی هستم که از این ماشین ایراد میگیرن.
    ولی مطمئنم هستم یکی از پرفروش هایه بازار خواهد بود. چون یه ماشین کاملا خاص هستش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. آآآآرماااانننن

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (262 ديدگاه)

    طراحی جلوش شیک و خوفه،داخلش هم خوبه
    عقبش اصلا جالب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. MjM

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (718 ديدگاه)

    به قول امین حیایی :
    “ایییییولا غلام علم و صنعتتم”

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. ..::Majidio Lamborghini::..

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    عالی بود ????????
    از همه بیشتر از این خوشم اومد که طراحیش با سری 7 هماهنگی بسیار زیاد و عجیبی داره
    آرم و چراغ و جلوپنجرشون رو هم برداری میشه فهمید هر دو گرون ترین محصول از یک سازنده هستند
    دست خوش … واقعا لذت بردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      آقامجید بیشتر سربزن.آقامجید منم خیلی دوسش دارم.بااین جسه جدای ازکیفیت خیلی بالای قطعات وطراحی لوکس ولی حس اسپرت بودن وپایداری هم داره روجاده.درمدلmاسپرت که عکسش روواسه خودم انتخاب کردم خیلی جذاب ترمیشه.فقط ای کاش که یه فرمون جدیدبراش طراحی میکردن.البته در مدلmفرمونش خیلی خیلی جذابه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ..::Majidio Lamborghini::..

        ۲۶ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        ان شا الله که زودتر شاهد هنر نمایی BMW در موردش باشیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  25. Elmiraj

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    استایل باریک چراغ ها با اندازه بزرگ جلو پنجره‌ش همخوانی نداره ( نظر شخصی ) و این که در کل طراحیش بحث برانگیزه …..!!!!
    .
    مبارک طرفدارا و خریدارانش ولی من لینکلن ناویگیتور رو به هر شاسی بلندی ترجیح میدم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. امیر

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (71 ديدگاه)

    به این میگن حضرت بی ام و زیبا لوکس خشن و پر قدرت بی ام دبلیو چند سالی هست کولاک کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. بهراد

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (537 ديدگاه)

    گفته بودم دوست دارم امکانات ردیف سوم حداقل با ردیف دوم برابر باشه،و حتی شیشه های ردیف سوم پایین بیان، صندلیاش سرد و گرم باشن، دو تا شارژر بیسیم برا ردیف سوم باشه و مهم تر از همه پنل کناری سرنشین چرم باشه

    این ماشین استارت کارو زد، تا حدودی خوبه نسل بعدیشم باید دید چی میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا