بی ام و

با ب‌ام‌و M8 جدید آشنا شوید!

طبق خبرهای رسمی منتشر شده نسخه‌ی M از سری ۸ جدید ب‌ام‌و تولید خواهد شد و این برند چندی قبل پیش‌نمایشی کامل از این خودرو به‌صورت پروتوتایپی کاملاً پوشیده داشته است.


M8 که اندکی پس از حضور مدل مفهومی سری ۸ در میلان ایتالیا رونمایی شده در مسابقات ۲۴ ساعته نوربرگ رینگ و به عنوان بخشی از برنامه‌ی حمایتی ب‌ام‌و از این رویداد رونمایی رسمی خواهد داشت.


رئیس بخش M ب‌ام‌و آقای فرانک ون میل گفته است:

مفهوم و توسعه‌ی سری ۸ استاندارد و نسخه‌ی M آن به‌صورت موازی حرکت کرده است. ب‌ام‌و M8 آینده بر پایه‌ی ژن‌های سری ۸ ساخته خواهد شد و به این DNA مواردی چون توانایی‌های بیشتر در پیست و دینامیک تیزتر، دقت و فرزی اضافه خواهد شد. همه‌چیز درباره‌ی تجربه‌ی رانندگی است که خودروهای بخش M دارند و مشتریان را راضی می‌کنند.


ب‌ام‌و هنوز سخنی درباره‌ی قوای محرکه‌ی این خودرو به میان نیاورده اما باور بر این است M8 از پیشرانه‌ی M5 جدید با قدرت ۶۰۰ اسب بخاری و یا پیشرانه‌ی ۸ سیلندر به همراه سیستم چهار چرخ محرک ویژه‌ی این خودرو و حالت دیفرانسیل عقب بهره خواهد برد. مدل نرم‌تر و لوکس‌تر M860i xDrive نیز به احتمال زیاد تولید خواهد شد و از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶.۶ لیتری توئین توربوی M760Li xDrive با قدرت ۵۹۲ اسب بخار بهره خواهد برد.

و این همه چیز نیست زیرا توسعه‌ی نسخه‌ی مسابقه‌ای با نام M8 GTE در دستور کار ب‌ام‌و قرار دارد. ب‌ام‌و با این خودرو به مسابقات لمانز باز خواهد گشت.

مدیر ب‌ام‌و موتور اسپورت می‌گوید:

برنامه‌ی توسعه‌ی ب‌ام‌و M8 GTE برای بازگشت به مسابقات لمانز انجام می‌شود. توسعه‌ی یک خودروی مسابقه‌ای جدید همیشه هیجان‌انگیز است و در مورد این خودرو اوضاع فوق‌العاده‌تر نیز خواهد بود. ما هنوز نمی‌توانیم هیچ تصویری را منتشر کنیم اما من می‌توانم به شما قول دهم که M8 GTE خودرویی خاص و ویژه خواهد بود. ما به دنبال این هستیم خودروی جدید را در ژانویه‌ی ۲۰۱۸ و در مسابقات ۲۴ ساعته دیتونا معرفی کنیم.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. Saied

    ۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    خیلی شکیله.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. شاهین یزدین

    ۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (69 ديدگاه)

    چه دلبری میکنه این بی ام و

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Aminspoort

    ۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (71 ديدگاه)

    به خاطر m8 گند زدن به m6 کوپه!معلوم نیست بی ام و با خودش چند چنده؟!دیگه بی ام و اون بی ام و سابق نیست،قبل از اینم به خاطر m4 گند زده بودن به m3!بعد از این خدا رحم کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amir

      ۹ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      BMW هر سال داره بهتر از سال قبل میشه … .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Bilbo

    ۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (516 ديدگاه)

    به به…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. E 36

    ۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (918 ديدگاه)

    گل بود به ام 8 نیز آراسته شد!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Ghost

    ۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (193 ديدگاه)

    ((ب‌ام‌و M8 آینده بر پایه‌ی ژن‌های سری 8 ساخته خواهد شد و به این DNA مواردی چون توانایی‌های بیشتر در پیست و دینامیک تیزتر، دقت و فرزی اضافه خواهد شد))
    مگه قرار نیست یه gt لوکس باشه که با اس کوپه رقابت کنه(کوپه ای بر اساس اس کلاس )
    دیگه پیست و این داستانا برا چیه ؟ مگه بنز اس کوپه رو برا پیست اماده می کنه؟ یا همین طور db 11 و کالیفرنیا و البته کنتیننتال
    این واژه پیست یه خورده غیر قابل درکه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. BENZ&BMW

    ۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (182 ديدگاه)

    ببخشید دوستان شما با این همه استتار چجوری تشخیص دادین که خیلی شکیله؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. TRX

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (316 ديدگاه)

    در مراسمی که AMG به مناسبت ۵٠ امین ساگرد خودش گرفته و AMG GT3 نسخه ی خاصی رو معرفی کرده و این مراسم در نوربرینگ بوده بی ام و یه بنر خیلی جالب به شوخی زده و این مراسم رو به مرسدس تبریک گفته اون بنر عالیه خیلی دنبالش گشتم اما پیداش نکردم اگر کسی عکسی ازش داره لطفا بزاره.
    آقای احمدزاده ی عزیز منتظر مقاله ی شما در این رابطه هستم.
    عنوان بنر بی ام و که از طرف ام پاور هم نوشته شده بود اینه : ( شما کیک سفارش داده بودید اما ما براتون دونات زدیم ، بخش ام ۵٠ سالگی ای ام جی رو تبریک میگه ) یه گوشه از بنر هم یه ام ۴ در حال دونات درست کردن هست ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mojtabaaston

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (232 ديدگاه)

    یه جورهایی مدل ساده تر و شیک تر i8 هست مخصوصا از لحاظ طراحی خارجی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا