بی ام و

معرفی رسمی نسل جدید ب‌ام‌و X6، اسپرت‌تر و متمایزتر از X5

ب‌ام‌و برای اولین بار در نمایشگاه دیترویت ۲۰۰۸ از کراس‌اوور کوپهٔ X6 پرده‌برداری کرد و حالا پس از یازده سال رسماً سومین نسل آن‌را معرفی کرده است. نسل جدید X6 در ظاهر با جلوپنجرهٔ جدید و برجسته‌ای که حتی از قبل هم بزرگ‌تر است، نمایی تهاجمی به خود گرفته است. همچنین امکان سفارش جلوپنجرهٔ چراغ‌دار هم برای X6 جدید وجود دارد که هنگام رانندگی یا در هنگام باز و بسته کردن درها روشن می‌شود. در زیر این جلوپنجرهٔ جدید هم ورودی‌های هوای بزرگی درون سپر جای گرفته‌اند که این ویژگی‌ها، برخلاف نسل کنونی، دماغهٔ X6 را نسبت به X5 متمایز و تهاجمی‌تر کرده‌اند.

در پروفیل جانبی خودرو دریچهٔ هوای روی گلگیر جلو، خط سقف شیب‌دار، بدنهٔ سیال و گلگیرهای برجسته به چشم می‌خورد اما تغییرات بزرگ‌تر در بخش عقبی خودرو انجام گرفته است زیرا X6 در این قسمت به خروجی‌های هوا و چراغ‌های باریکی مجهز شده است که به سری ۸ شباهت دارند. در اینجا همچنین دیفیوزر اسپرت و اسپویلری یکپارچه با درب صندوق بار هم جلب‌توجه می‌کنند. در اروپا رینگ‌های استاندارد خودرو ۱۹ اینچی و در آمریکا ۲۰ هستند اما امکان سفارش نمونه‌های ۲۱ و ۲۲ اینچی هم وجود دارد.

از لحاظ ابعاد، نسل جدید X6 با ۴,۹۳۵ میلی‌متر طول، ۲,۰۰۴ میلی‌متر عرض و ۱,۶۹۶ میلی‌متر ارتفاع، بزرگ‌تر از قبل شده است به‌گونه‌ای که ۲۶ میلی‌متر کشیده‌تر و ۱۵ میلی‌متر عریض‌تر است اما ارتفاع آن ۶ میلی‌متر کمتر شده است. در همین حال، فاصلهٔ محوری خودرو نیز با ۴۲ میلی‌متر افزایش نسبت به نسل قبلی، به ۲,۹۷۵ میلی‌متر رسیده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، کابین نسل جدید X6 بازتاب کاملی از برادرش X5 است به‌گونه‌ای که در اینجا هم یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و یک صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی دیده می‌شود. در اینجا همچنین با روکش چرمی Vernasca برای صندلی‌های اسپرت و پوشش Sensatec داشبورد، فضای لوکسی فراهم شده است. در همین حال ب‌ام‌و وعده داده است که X6 جدید خودرویی کاربردی خواهد بود به‌گونه‌ای که با خواباندن صندلی‌های عقب با نسبت ۴۰:۲۰:۴۰ ظرفیت صندوق بار خودرو از ۵۸۰ لیتر به ۱۵۳۰ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

برای X6 جدید مجموعه‌ای از آپشن‌ها هم قابل سفارش خواهد بود که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به سیستم تهویهٔ چهار منطقه‌ای، نگه‌دارنده‌های لیوان با گرم‌کن و سردکن، سقف پانورامای شیشه‌ای، سیستم صوتی Bowers & Wilkins با ۲۰ بلندگو، تریم شیشه‌ای، چرم مرینو و نمایشگر سربالا اشاره کرد. از لحاظ ایمنی هم کراس‌اوور کوپهٔ ب‌ام‌و به‌صورت استاندارد به سیستم‌های کمک‌راننده‌ای مثل تشخیص نقاط کور، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد عقب، هشدار برخورد جلو با هشدار عابر پیاده، هشدار ترافیک عقب و اطلاعات محدودیت سرعت مجهز شده است درحالی‌که پکیج کمک‌رانندهٔ حرفه‌ای هم برای آن قابل سفارش است.

نسل جدید X6 در ایالات‌متحده با دو موتور مختلف عرضه خواهد شد. پیشرانهٔ اول که در مدل‌های SDrive40i و XDrive40i ارائه می‌شود از نوع ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربو با ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۴۴۷ نیوتن متر گشتاور است. این مدل ظرف ۵.۲ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و حداکثر سرعت آن هنگام استفاده از لاستیک‌های چهارفصل روی ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت محدود می‌شود اما در صورت سفارش لاستیک‌های عملکردی این عدد به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا می‌کند.

مدل بعدی که X6 M50i نام دارد از قدرت بسیار بیشتری برخوردار است زیرا در سینهٔ آن یک نیروگاه ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو با ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور جای گرفته است. به لطف نیروی بیشتر، این مدل برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت به تنها ۴.۱ ثانیه زمان نیاز دارد. نیروی هردوی این موتورها توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک انتقال پیدا می‌کند اما درحالی‌که مدل M50i به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک XDrive مجهز است، برای مدل ۴۰i این سیستم قابل سفارش خواهد بود.

اروپایی‌ها اما غیر از این دو مدل بنزینی امکان انتخاب از بین دو مدل دیزلی را هم خواهند داشت. مدل اول که XDrive30d نام دارد، به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو با ۲۶۵ اسب بخار قدرت و ۶۲۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و ظرف ۶.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد درحالی‌که حداکثر سرعت آن روی ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. مدل دیزلی بعدی با نام X6 M50d از همان پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی ولی با چهار توربوشارژر استفاده می‌کند که خروجی آن‌را به ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۶۰ نیوتن متر گشتاور رسانده است. این پیشرانهٔ قدرتمند دیزلی، خودرو را ظرف ۵.۲ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

به‌منظور ارائهٔ عملکرد بهتر، امکان سفارش تعلیق بادی و پکیج هندلینگ پویا برای X6 وجود دارد که دومی شامل تثبیت‌کنندهٔ فعال، سیستم فرمان فعال و ترمزهای M Sport می‌شود. علاوه بر این، حتی یک پکیج آفرود هم برای این ماشین در نظر گرفته شده که همان سیستم تعلیق بادی مذکور را به همراه دیفرانسیل M Sport عقب با کنترل الکترونیکی و چهار حالت رانندگی آفرود برای حرکت در برف، شن، ماسه و سنگ را برای X6 به ارمغان می‌آورد. تولید نسل جدید ب‌ام‌و X6 از ماه آگوست آغاز شده و از نوامبر فروش آن در ایالات‌متحده شروع خواهد شد. قیمت پایهٔ این ماشین از ۶۴,۳۰۰ دلار آغاز می‌شود و به ۸۵,۶۵۰ دلار برای مدل M50i می‌رسد.

 

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. Khosrow

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    جلوپنجرهٔ چراغ‌دار !! / توعکس دوم جوری خوب نشون میده که نگو شبه جاییش معلوم نیست / فقط نسل اول ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ایلیا

      ۱۲ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (731 ديدگاه)

      فقط نسل اول چون فقط نسل اولش رو دیدی.

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱۲ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        نمیدونم میشه گفت نسل اول زیباتر بود یا نه .، اما قطعاً میشه گفت نسل اول شوری به پا کرد بیهَمتا .
        ما که هیچکدام را سوار نشدیم ، اما میشه نظری در مورد هردو نسل داد .

        در مورد نسل جدید میشه گفت در جلو مثل همه x ها زیبا و باوقار اما نمای جانبی معمولی و نمای پشتی با گذر زمان عادت میشه چون هنوز برای ما جا نیوفتاده ، در مورد فضای داخلی هم میشه گفت مثل همیشه عالی پِرفِکت در مورد مسائل فنی هم که دیگه جایی برای گِله باقی نمیگذاره چرا که اصلاً محصولات bww را به خاطر هندلینگ و اِنجینهای پُربازده میشناسند .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. نوید جهرمی

          ۱۶ تیر ۱۳۹۸
          سوابق: (3691 ديدگاه)

          خیلی طرفدار داره. اما هیچ وقت از این کلاس خودرویی خوشم نیومد.حتی همون نسل اول

          موافقم 1
          مخالفم 0
    2. MAHDI

      ۱۲ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      شما که دشمن خونیBMW هستید. حتی دشمن مینی ورلزرویس چونکه مال BMW هستن و حرفاتون خنده داره.
      اما ببخشید جلوپنجره چراغ دار!!!!! ای خدااااا
      دوست عزیز بخاطر طراحی جدید شبکه های جلوپنجره کرومی تواون زاویه نور بهش خورده که اتفاقا خیلی جذاب شده عکسش

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. MAHDI

        ۱۲ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        خداوکیلی تواین جلوپنجره شما زشتی میبینی؟؟؟این فکر کنم اولین جلوپنجره ای هستش که شبکه هایی به این زیبایی داره.واگه اشتباه نکنم شبکه هاش کپی سری8 کانسپت هستش.حتی بعضی سایت های خودرویی قبل معرفی X6 همون جلوپنجره X5 رو برای این مدل گذاشتن که اونها هم خیلی شیک هستش. اما این مدل اسپرت ترازجلوپنجرهX5 شده.

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. Amir Machine

          ۱۲ تیر ۱۳۹۸
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          من بحثی در مورد زشت یا زیبا بودن طراحی X6 ندارم چون بنظرم طراحی جذاب و گیرایی داره ولی اگه متن رو خونده باشی نوشته جلوپنجره X6 جدید چراغ‌دار هست و در مواقع مختلفی مثل زمان باز و بسته کردن درها روشن میشه
          بنظر من برای ماشین لوکس و باابهتی مثل X6 این ویژگی خیلی جالب نیست

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. MAHDI

          ۱۲ تیر ۱۳۹۸
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          امیر جان منکه نگفتم چراغ نداره.اما آقا خسرو این آپشن رو ملاک قرار داده که کل طراحی جلدپنجره رو رد کنه.بعدشم میشه اونو سفارش نداد یا خاموش کرد.هرچندتویکی از عکس ها خیلی هم جذاب شده.اما طراحی شبکه ها طوری هستش که بخاطر کروم بودن نور رو جذب میکنه که خیلی خیلی زیباست.به نظر من تنها ضعف این ماشین(البته ضعف این مدل که رونمایی شده) رنگ بندی نه چندان جالب کابین هستش وعکس های خوبی هم از کابین گرفته نشده.و الا در فیلم های اولین بررسیش طراحی عقب ماشین خیلی گیرا واسپرت هم هست.حتی در نسخه عادی هم خیلی تنومند و اسپرت نشون میده چه برسه به مدل X6M که شاهکار میشه. صبر میکنیم چون بزودی X5MوX6M معرفی میشن

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. علیx76

      ۱۲ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (1204 ديدگاه)

      ب ام و نیاز شدید به یکی مثل کریس بنگل داره
      واقعا طراحی نسل جدید مدل های مختلف ب ام و اصلا به دلم نمیشینه
      بر خلاف نسل های قبلی که یکی از دیگری زیباتر بودن

      موافقم 0
      مخالفم 2
  2. Car lover

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (688 ديدگاه)

    گرافیک چراغ پشتش زشته
    کلن چراغ پشتش زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ahmadsmit

      ۱۲ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (31 ديدگاه)

      فکر کنم برای بازار چین زده باشه، حتما بیشتر فروشش تو چینه چون کاملا پشتش با سلیقه چینی ها جور در میاد و زیبا نیست، شلوغ و پر از حجم. مخصوص چینی هاس

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. نوید جهرمی

      ۱۶ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      پشتش زشت و نچسب شده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Seyed AMG

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (145 ديدگاه)

    با اینکه زیاد از نمای عقبش خوشم نمیاد اما نسبت به نسل قبلی خیلی خیلی بهتر و جذاب تر ، X6 اینجوریه دیگه قرار نسخه M چه هیولایی بشه ؟؟ از نظر ابهت و مخوف بودن چیزی از اوروس کم نداره اما همونطور که گفتم فرم صندوق عقبش مثل X4 نامتناسب و یغور

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۱۲ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      سید جان متوجه تفاوت طراحی جلوییX6 نسبت به X5 شدی؟؟؟
      نسل قبلX6 وX5 طراحی جلوشون سره سوزنی تفاوت نداشت اما نسل جدید X6 جلوپنجره کاملا متفاوت وسپری با تفاوت جزعی داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Seyed AMG

        ۱۲ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (145 ديدگاه)

        اره چون قبلا تو کامنتات بهش اشاره کرده بودی متوجه تغییرات شدم ، همونطور که گفته بودم زیاد با شیب منفی جلوپنجره حال نمیکنم اما خدایی جلوپنجره X6 فوق العاده جذاب و خشن

        موافقم 1
        مخالفم 0
  4. Mehdi TuRbO

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1961 ديدگاه)

    هر چقدر جلو و داخلش محشره پشتش به همون نسبت گند زده،خیلی کشیده و باریکه،پشتش اصلن خوب نیست حیف طراحی جلوش که اینقدر عالیه اول گفتم عجب چیزیه عقبو که دیدم نظرم عوض شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۱۲ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      مهدی جان اتفاقا طراحی عقبش هم عالیه.چون تصویری مستقیم از عقبش اینجا نیست وازیه زاویه هستش کهکامل مشخص نیست اینطور فکرمیکنی. اتفاقا چراغ هاش به شدت خشن ومدرن هستش. پیشنهاد میکنم فیلم معرفی X6 رو در آپارات یا یوتیوب ببین بعد قضاوت کن.جالب اینه در مدل معمولی هم یه اسپویلر کوچیک به سبکCS براش گذاشتن که با چراغ های عقب باریک وگرافیکی که داره خیلی اسپرت شده عقبش.حیف که اینجا عکس مستقیمی از عقبش وجود نداره

      موافقم 2
      مخالفم 0
  5. M

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (160 ديدگاه)

    بنظرم طراحی q8 چه داخلی چه خارجی جذاب تر و هماهنگ تره اگه یه غربی بودم و ۸۰ ۹۰ هزارتا پول داشتم واسه ی ماشین حتما q8 انتخابم بود !

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Seyed AMG

      ۱۲ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (145 ديدگاه)

      طراحی Q8 خیلی زیباست و انتخابم منم Q8 اما یک صدم از ابهت و جذبه این رو نداره ، البته رنگ مناسبی براش در نظر نگرفتن ، تو رنگی مشکی مات یا رنگ ابی مات M8 جذاب تر بنظر میرسه .
      تو این بازه قیمتی شاهکار بتونی یه همچین غولی رو به چنگ بیاری چون هرکی ظاهرش رو ببینه فکر میکنه زیر کاپوتش یه پیشرانه ۸ لیتری با ۶۰۰ اسب خوابیده !!! واقعا این نسل X6 فوق العاده ست ،چه شود X6 M

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Seyed AMG

        ۱۲ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (145 ديدگاه)

        ببخشید پیشرانه ۸ سیلندر ?‍♂️

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. M

        ۱۲ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (160 ديدگاه)

        کسی که این کلاس خودرو رو انتخاب میکنه فقط دنبال ظاهر هست بس ! وقتی از نظر عملکرد پایین تر از یه هاچبک پرفرمنس با قیمت زیر ۴۰ هزارتا باشه چه توخط مستقیم چه تو پیست چه از لحاظ پایداری ، این کلاس فقط واسه ظاهر خفنه ! که این محصول جدید ب ام و فوق العاده بد ترکیب هستش از نظر من ، ضمنا من نظرم رو گفتم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. MAHDI

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    بی نهایت جذاب شده نسبت به نسل قبل. BMW بزودی X6M وX5M رو معرفی میکنه.این ماشین درمدلM خیره کننده خواهد بود.
    اما رنگ بندی خوبی واسه کابین انتخاب نشده.
    دوستان نکته جالب اینه که اولین رقابتی که بین ب ام وX6 نسل قبل و آئودی Q8 جدید ومرسدسGLE و رنجروور اسپرت انجام شده ب ام وX6 جایگاه اول رو بدست آورده وآیودیQ8 جایگاه سوم رو بدست آورده. یعنی Q8 حتی از مدل قدیم X6 شکست خورد.هرچند در رقابت دیگه Q8 اول شد وX6 دوم.یعنی اینکه نه تنها نسخه قدیمیX6 ازQ8 ضعیف تر نبود بلکه در دو رقابتی که داشتن یک بارش رو X6 اول شده.که براتون سعی میکنم بفرستمش

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. charger

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (396 ديدگاه)

    X6 فقط نسل اول

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. porschesport

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (141 ديدگاه)

    زیباست , امیدوارم بعدها bmw یک تغییر اساسی در فرمون ماشین هاش بوجود بیاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مانی

      ۱۳ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      دقیقا
      زیبایی فرمون S65 رو ببین بعد بیا فرمون بی ام و رو ببین
      ذوق آدم کور میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. Km

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (47 ديدگاه)

    فوق العاده زیباست و با ابهت ، البته طراحی داخلی و فرم عقب ماشین میتونست بهتر باشه ولی در کل عالیه ?

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۱۲ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      طراحی داخلی X6 هیچ فرقی با کابینX5 نداره که خیلی خیلی جذابه.اما متاسفانه بخاطر رنگ بندی نه چندان خوب وعکس های غیر حرفه ای که ازکابین گرفته شده از جذابیت کابین کم شده.من چندتاعکس از کابین X5 در رنگ های جذاب والبته تصاویرحرفه ای فرستادم ببینید که چقدر نوع عکس گرفتن میتونه تاثیر داشته باشه در زیبایی کابین یک خودرو.

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. Km

        ۱۲ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (47 ديدگاه)

        میدونم طراحی داخلیش نمیگم بده ، مثلا طراحی داخلی سری یک جدید رو با رنگ بندی خوب دیدم عکساشو خیلی عالی بود منتها من در مقایسه با بنز گفتم میتونه واقعا بهتر کار کنه جا داره هنوز ، البته حرف شما درسته رنگ بندی خیلی تاثیر داره ، نورپردازی داخلش هم واقعا میتونه بهتر باشه به نظرم بنز تو این زمینه خیلی عالیه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. رضا

        ۱۳ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (172 ديدگاه)

        مهدی جان البته یه تفاوتای جزئی دارن تو طراحی داخلی اگه یکم دقت کنی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. Just bentley continental

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (540 ديدگاه)

    خدایی قشنگه چرا اینقدر ایراد میگیرین
    خیلی جذاب شده.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. بهراد

      ۱۲ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (753 ديدگاه)

      ممنون بابت عکس های خوب

      موافقم 1
      مخالفم 0
  11. احمدرضا

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (227 ديدگاه)

    من حال کردم ولی سایتای خارجی خیلی نظرات مثل همین جا منفیه

    موافقم 0
    مخالفم 1
  12. Think different

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (17 ديدگاه)

    ی اصول کلی هست این رویه که هر خودروسازی یه خودرو جدید تولید میکنه ی چیزایی رو ب عنوان امضا توی باقی محصولاتش استفاده میکنه مث همین بی ام دبلیو که جلو پنجره بزرگ و چراغ های عقب خطی شده امضا برا باقی محصولاتش از سری ۸به بعد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. sina

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2644 ديدگاه)

    من دوست ندارم.
    ایکس 5 رو خعلی بیشتر ترجیح میدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. shirko

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (499 ديدگاه)

    خیلی با ابهت و خشن شده ، ولی یه خورده طول می کشه با نمای عقبش عادت کرد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Km

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (47 ديدگاه)

    نمای عقب ماشین تو ویدیو ها خیلی بهتره اینجا تو این عکسا زیاد جالب نیوفتاده ، بنظرم خیلی عالی شده تو ویدیو خیلی جذاب تره

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۱۲ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      احسنت.منم بالاهمینو گفتم.اینجا عکس های خوبی از جلوی ماشین افتاده. اما تصاویر کاملی از طراحی عقب ماشین نیست.عکس های کابین هم خیلی غیر حرفه ای گرفته شده.بااین حال. هنوزم خیلی جذابه.اما وقتی فیلم هاش رو نگاه میکنی مشخص میشه که چقدر جذاب تر ازاونی هستش که تواین عکس ها میبینیم.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  16. مانی

    ۱۳ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    نمای جلوی ماشین عالی شده
    هرچند سپر ها میتونست خیلی بهتر باشه
    همینطور که فروش بی ام و تو چین داره رشد میکنه
    طراحی هاش هم داره چینی پسند تر میشه
    نمیگم خوب هست یا بد اما من یکی طراحی اروپایی رو
    بیشتر دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Mohsen

    ۱۳ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (38 ديدگاه)

    خدای اصالت، طراحی ،زیبایی،شکوه،جلال،جبروت،مهندسی
    بی ام و تو با قلب ما چه کررردی چه کرررردددی??

    موافقم 2
    مخالفم 0
  18. بهنام

    ۱۳ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (492 ديدگاه)

    باید گوش طراحان ب ام و رو کشید اونا رو برد جلوی یه ایکس سیکس نسل اول بعد همینجور که گوششونو بیشتر میکشی بهشون بگی نگاه کنین به این میگن طراحی

    موافقم 0
    مخالفم 1
  19. آریا ماشین

    ۱۳ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (661 ديدگاه)

    جذاب شده همینطور طراحی داخل و مخصوصا جلو
    باید ببینیم واکنش آئودی و بنز چیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا