بی ام ومرسدس بنز

مصاف ژنرال‌های لوکس! ب‌ام‌و M8 در برابر مرسدس S63

این یک جنگ شانه‌به‌شانه است اما تنها یک نفر می‌تواند زنده از میدان جنگ بیرون آید…


برای اولین بار در تاریخ شاهد عرضه‌ی ب‌ام‌و سری ۸ با نسخه‌ی پرچم‌دار M8 هستیم. این خودرو اساساً به عنوان جایگزین M6 عمل می‌کند ولی در میدان عمل خودرویی همچون مرسدس-ای ام جی S63 را روبروی خود می‌بیند. ما قبلاً نسخه‌های متنوع S63 را تست کرده‌ایم و فکر می‌کنیم این خودرو یکی از بهترین‌های بازار است. خب پس آیا M8 می‌تواند رقیب هم‌وطن را شکست دهد؟


خب زمانی که M850i xDrive کوپه را تست کردیم همان موقع گفتیم که این خودرو چابک‌تر از مرسدس احساس می‌شود. این دو خودرو شاید جزو بهترین‌های حال حاضر بازار باشند اما ما می‌خواهیم بدانیم کدام‌یک بهترین است. ما فعلاً M8 را بررسی نکرده‌ایم اما با توجه به تجربیات بدست آمده از بررسی M850i می‌توان قضاوت بهتری درباره‌ی این خودرو داشت. این شما این هم لشکرکشی ژنرال‌های لوکس آلمانی!

  • قیمت
ما این جنگ را با قیمت آغاز می‌کنیم که مقایسه‌اش آسان‌تر است. ب‌ام‌و M8 قیمت پایه‌ی ۱۳۳۹۹۵ دلاری برای مدل کوپه و ۱۴۳۴۹۵ دلاری برای مدل کانورتیبل خواهد داشت. باواریایی ها در این بخش به وضوح برنده می‌شوند چراکه بهای مدل‌های کوپه و کانورتیبل مرسدس S63 به ترتیب از ۱۶۹۴۵۰ و ۱۸۰۱۰۰ دلار آغاز می‌شود. حتی مدل کامپتیشن M8 قیمت ۱۴۶۹۹۵ و ۱۵۶۴۹۵ دلاری برای دو مدل کوپه و کانورتیبل دارد که بازهم ارزان‌تر از رقیب اشتوتگارتی می‌باشد. شما در مرسدس تجهیزات استاندارد بیشتری خواهید یافت اما اینجا ب‌ام‌و برنده است.

برنده: ب‌ام‌و M8

  • پرفورمنس
ب‌ام‌و M8 به‌صورت استاندارد و کامپتیشن عرضه می‌شود که هر دو دارای پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو، سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک می‌باشند. مدل پایه قدرت ۶۰۰ اسبی داشته درحالی‌که خروجی نسخه‌ی کامپتیشن به ۶۲۵ اسب بخار می‌رسد. پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی AMG از نظر قدرت در سطحی پایین‌تر از ب‌ام‌و قرار می‌گیرد چراکه خروجی ۶۰۳ اسبی دارد. اما نیروی این پیشرانه از طریق گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها منتقل می‌شود. بد نیست بدانید گشتاور پیشرانه‌ی مرسدس بیشتر از باواریایی خوش‌تیپ این مقایسه است.

مرسدس ادعا می‌کند S63 در عرض ۳.۴ ثانیه از سکون به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد اما رکورد ما در نسخه‌ی کانورتیبل این خودرو ۳.۳ ثانیه بود. ب‌ام‌و می‌گوید شتاب دو مدل استاندارد و کامپتیشن M8 به ترتیب ۳.۳ و ۳.۲ ثانیه است و مدل کانورتیبل آن‌ها یک‌دهم ثانیه کندتر می‌باشد. در دنیای واقعی تفاوت زیاد بین این دو خودرو وجود نخواهد داشت اما ب‌ام‌و چند کیلوگرمی سبک‌تر بوده و چابک‌تر حس خواهد شد.

برنده: ب‌ام‌و M8

  • استایل و طراحی
هر دو خودروی موردبحث از نظر شخصی بسیار زیبا و جذاب هستند اما ب‌ام‌و شاید آن روح خاص یک پرچم‌دار گران‌قیمت را نداشته باشد. شاید M8 گرن کوپه زیباترین عضو خانواده‌ی سری ۸ باشد اما فکر می‌کنیم مرسدس S کلاس به حدی زیباست که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. ما جلوپنجره‌ی پانامریکانا و چراغ‌های باابهت و گیرای مرسدس را دوست داریم. S کلاس از هر زاویه‌ای که نگاهش کنید پرستیژ بالایش را فریاد خواهد زد.

برنده: مرسدس S63

  • کابین
ب‌ام‌و در سال‌های اخیر با انتقادات فراوانی به خاطر یکنواختی طراحی کابین محصولات خود روبرو بوده است. سری ۸ اما داستان متفاوتی داشته و یکی از زیباترین طراحی‌های داخلی این خودروساز دارد مخصوصاً وقتی به اهرم تعویض دنده‌ی کریستالی مدل M850i نگاه کنید این موضوع را تصدیق خواهید کرد. متأسفانه اهرم تعویض دنده کریستالی در مدل M8 جای خود را به نمونه‌ای چرمی داده و باقی بخش‌های کابین هم در مقایسه با S63 حرف زیادی برای گفتن ندارند. مرسدس از نظر طراحی کابین S کلاس استادانه عمل کرده و خودروهای معدودی در دنیا می‌توانند چنین جذابیتی داشته باشند.

برنده: مرسدس S63

  • تکنولوژی و اشرافیت
این دو خودرو شاید نشان‌های M و AMG را روی پیشانی خود نشان دهند اما هنوز هم محصولاتی لوکس و پرچم‌دار هستند و بنابراین باید از نظر تکنولوژی سرآمد خانواده‌ی خود باشند. هر دو خودرو از نظر تکنولوژی بکار رفته کاملاً با دست پر وارد میدان شده‌اند اما ما مرسدس را کمی برتر می‌دانیم. S کلاس به عنوان خودرویی لوکس دارای پشت آمپرهای سفارشی‌تر، صندلی‌های ماساژوردار، کنترل‌های خلاقانه‌تر و حتی سیستم تازه کردن هوای داخلی است. M8 هم تجهیزات زیادی دارد اما همیشه این حس وجود دارد که ب‌ام‌و خودرویی برای طرفداران رانندگی ساخته نه ثروتمندانی که روی صندلی عقب لم دهند! M850i سواری راحتی داشت اما انتظار می‌رود M8 سفت تر از S63 باشد.

برنده: مرسدس S63

  • قضاوت نهایی


انتخاب بین ب‌ام‌و M8 و مرسدس-ای ام جی S63 به خواسته‌های شما از یک گرندتورر لوکس و درجه‌یک بستگی دارد. اگر به ندرت حس و حال رانندگی به شما دست می‌دهد و خودرویی لوکس‌تر می‌خواهید مرسدس را انتخاب کنید. اما اگر در جاده‌های پرپیچ‌وخم به دنبال لذت رانندگی با یک خودروی لوکس هستید و هر از گاهی هم می‌خواهید گرد و خاکی به پا کنید ب‌ام‌و را برگزینید. S63 این بازی را ۳ به ۲ می‌برد اما هر دو خودرو به طرز باورنکردنی‌ای خوب هستند و هیچ‌یک را نمی‌توان به چشم یک بازنده نگاه کرد.

برنده نهایی: مرسدس S63

منبع: carbuzz

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    بنز بسیار چشم نواز تر از bmw هست اما مهم اینه که بنز برای افراد مجرد خودساخته لوکس سوار ساخته شده و bmw برای بچه پولدارهایی ساخته شده که دَدی جون تمام هزینه ها را تَقَبُل میکنه .

    فقط به کابین بنز توجه بکنید ، خودش گویای همه چیزه ، بنز در این کلاس حتی با رقبای دو برابر قیمت بالاتر از خودش هم میتواند با این کابین رقابت کُنَد اما خدایی bmw در کابین بد کار نکرده اما قابل قِیاس با کابین فوق لوکس و چشم نواز بنز نیست .

    موافقم 0
    مخالفم 4
    1. Hosseinbimmer

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (133 ديدگاه)

      “بنز بسیار چشم نواز تر از bmw هست اما مهم اینه که بنز برای افراد مجرد خودساخته لوکس سوار ساخته شده و bmw برای بچه پولدارهایی ساخته شده که دَدی جون تمام هزینه ها را تَقَبُل میکنه .”
      خیلی دلم میخواد بدونم اینارو از کجا در میارین?

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        از همونجایی در میاد که یکی دِلِش میخواد بنز بخره ، یکی دِلِش میخواد bmw سوار بشه ، کاری به کامنت من و شما هم نداره و این یعنی چی ؟
        یعنی نظر شخصی من و نه شخصی دیگر .

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. Hosseinbimmer

          ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
          سوابق: (133 ديدگاه)

          اینی که هرکس bmw داره پول ددی شه نظر شخصیه؟

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. NAVID۰۰۹۸

          ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          دقیقاً بله ، نظر شخصیه ، حالا شما هرجور مایلی برداشت کن .
          نمیدونم چرا اینقدر سخته فهمیدَنِش .
          نمیدونم چرا واقعاً بعضی ها فکر میکنند با بحث کردنهای مسخره میتوانند حق به جانب بگیرند که چرا این نظر را دادی .

          آقا جان من ، دِلَم خواست گفتم راننده bmw سوار به من این حس را میده که دَدی گرامی قشنگ از هر نظر آقازاده گرامی را ساپورت میفرماید ، حالا جنابعالی هر جور حال میکنی برداشت کُن .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Hosseinbimmer

          ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
          سوابق: (133 ديدگاه)

          بحث مسخره؟ اگر بنا به مسخره بودن باشه شما حرف مسخره رو اول زدی نه من. هیچ عملی هم بدون عکس العمل نیست. بعدشم مثل این که نظر شخصی رو خوب متوجه نمیشین. نظر شخصی وقتیه که ادم درباره یه چیز نسبی و متغیر حرف بزنه. مثلا زیبایی و… نه اینکه ادم بیاد بگه هرکی فلان چیو داره اینجوریه یا اونجوریه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. NAVID۰۰۹۸

          ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          (( نسبی و متغیر ))چه زیبا .

          یادم باشه در مورد احساسم به خودرو جوری نظر بدم که یه وقت به اَشخاصی مثل شما بَر نخوره .
          کلاً بحث با شما بیفایدست .
          شما درست میگی ، موفق باشین .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. سورنا

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1055 ديدگاه)

      بی ام و عالیه تو این مدل
      ولی بنز هیچ حرفی واس گفتن باقی نزاشته
      زیبایییش وقارش ابههتش و ….
      شده یه روز گذر موقتشو هم باید بگیریم …

      موافقم 1
      مخالفم 1
    3. رامین

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (919 ديدگاه)

      اومدیمو اون داداش مجرده خود ساخته لوکس سوار BMW دوست داشت. اون وقت داستان چی میشه؟؟ تو بنز دوست داری چرا داستان سرهم می کنی :))

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        رامین عزیز .
        این مورد را استثناء قرار میدیم ?.

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. A4

          ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
          سوابق: (49 ديدگاه)

          اصلا شما نظر ندی بهتره یه چیزی گفتی توش موندی

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. Mostafa

      ۱ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1 ديدگاه)

      من این قضیه ی بنز که میگی واسه ادمهای خوذ ساخته هست و بی ام برای بچه های مصرف کننده ی پولای ددی رو بین بیش از 50نفر چک کردم دقیقا درسته. ایوالله

      موافقم 1
      مخالفم 1
  2. Hosseinbimmer

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (133 ديدگاه)

    عجب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Khosrow

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    طراحی بدنه — ب ام و — جوریه که هریک ماه که میگذره انگار یک سال قدیمی تر میشه ..

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. MAHDI

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      حالا انگار کسی شمارو نمیشناسه. که خیلی خیلی ضد bmwهستید. بخدا اگه bmw لافراری رو هم تولید کنه شما میگی چیه این.پس حرف شما چون از روی کینه وبغض هستش کسی قبول نداره.البته جواب شمارو آمار فروش سری 8میده پس صبر داشته باش

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. علی

        ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (40 ديدگاه)

        شما خودت هم نظرات متعصبانه است و همیشه bmw رو برتر میدونی

        موافقم 0
        مخالفم 2
      2. Khosrow

        ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        کینه و بغض :) :) ..

        موافقم 0
        مخالفم 3
      3. " Swedish Arrogant Tiger"

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (1894 ديدگاه)

        ببخشید ولی من اگه جای شما بودم به کسی تهمت تعصب و ضد یک برند بودن رو نمیزدیم.
        تعصب در هر مدلی چه مثبت و چه منفی بده ما زیر هر پستی رو نگاه کردیم شما راجب m5 کامپیتیشن یه توضیحی دادی و درگ هایی که برنده میشه رو لینک میکنی.

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. Taimaz

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (316 ديدگاه)

      شما رو ارجاع میدم به سال ۲۰۰۲ و نسل e46 سری ۳
      و سپس سال ۱۹۹۸ نسل e39 سری ۵
      لطفا پس از مشاهده ی این دو اثر تاریخی نگاهی به رقبای مرسدسش بنداز تا ببینیم بعد از گذشت حدود ۱۵-۲۰ سال کدوم سال به سال قدیمی تر شدند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. اعتمادیان

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (257 ديدگاه)

    گرچه مقایسه جذابی بود ولی خود نویسنده دقیقا میداند که هر کدام طرفدارانی دارند که با این مقایسه ها نظرشون اصلا عوض نمیشه برای همین در آخرین جمله اصل مطلب را گفت :
    ( هر دو خودرو به طرز باورنکردنی‌ای خوب هستند و هیچ‌یک را نمی‌توان به چشم یک بازنده نگاه کرد.)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Ali

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (42 ديدگاه)

    ام8 طراحیش جوریه ک یچیزی کم داره واسه خیره کردن و متمایز بودن ،اون حس ارشد بودن نداره تو طراحی بیمر…کوپه مشکی اس کلاس واقعا خیره کننده هست

    موافقم 0
    مخالفم 4
  6. m4

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دو سبک متفاوت !
    sبا لوکس قیاس بشه
    m8 با لوکس و اسپرت
    قاعداتا توان موتور و مکانیک خودرو فقط لحاظ نیست اکثرا ظاهر میبینن !!!

    موافقم 2
    مخالفم 1
  7. OMID

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    مرسدس…خیلی خوشگله لامصب

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. حمید

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (46 ديدگاه)

      بی ام و خیلی خوشکلتر و چشم نوازتره لامصبببببببببببببببب

      موافقم 5
      مخالفم 0
  8. MAHDI

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    انصافا M8خیلی جذاب تره.حتی مدل M850هم طراحی هیجان انگیزتری از S63 داشت.حالا M8که جای خود داره.
    درمورد عملکرد خودروهم مدل M850 چه در پرفومنس وچه در شتاب اولیه وثانویه ودر پیست از S63S سریع تر وقوی تربود و M8 وM8کامپتیشن جای خودش رو داره.
    اما به این معنی نیست که Sکلاس ضعیف باشه نه.اما M8طراحی جذاب تری داره فقط

    موافقم 2
    مخالفم 0
  9. الف.ی

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1643 ديدگاه)

    ممنون از مطلب
    ترجمه روان بود
    برنده هم که مشخصه مرسدسه دیگه
    فقط دوستان برای پرفورمنس
    فقط به اعداد اسب بخار و گشتاور و شتاب و تاپ اسپید نگاه نکنین

    موافقم 0
    مخالفم 3
    1. BMW

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (585 ديدگاه)

      حتی اگه اسب بخار شتابم در نظر بگیریم بازم بنز بهتر ناسلامتی بنز چند سال قدیمی تره و این عملکرد خارق العادرو داره واقعا بی ام و از هیچ نظری به بنز برتری نداره جز قیمت……

      موافقم 0
      مخالفم 4
      1. الف.ی

        ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (1643 ديدگاه)

        ببین من خودم درسته طرفدار مرسدسم ولی کلا آلمانی بازم
        پرفورمنس یک خودرو فقط شامل شتاب و تاپ اسپید نمیشه که!
        قدرت ترمز گیری
        قدرت پیچیدن
        فرمان پذیری
        سرعت تعویض دنده
        سرعت شتاب گیری های میانی
        چسبندگی لاستیک ها
        اینا همه و همه مهمن
        ماشین که قرار نیست فقط تو خط مستقیم شتاب گیری کنه
        تو همون خط مستقیمش هم فقط شتاب صفر تا صد و بیشینه سرعت کافی نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. مهزیار

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (442 ديدگاه)

    صرف نظر از اینکه کدوم زیبا تره و این حرفا اما
    طراحی بنز بسیار پیشرفته تر و پیکر بندی مدرن تری داره… طراحی seamless و clean
    ب ام و فقط خشن و شلوغ کرده و تناسباتش اصلا چشم نواز نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. ایمان

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    اگر به ندرت حس و حال رانندگی به شما دست می‌دهد و خودرویی لوکس‌تر می‌خواهید مرسدس را انتخاب کنید
    اما اگر در جاده‌های پرپیچ‌وخم به دنبال لذت رانندگی با یک خودروی لوکس هستید و هر از گاهی هم می‌خواهید گرد و خاکی به پا کنید ب‌ام‌و را برگزینید
    لوکس و راحت مثل مرسدس بنز
    لوکس و اسپرت مثل BMW

    موافقم 1
    مخالفم 0
  12. MAHDI

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    اینکه کابین Sکلاس رو به عنوان برنده انتخاب کرده واقعا عجیبه.چون نه تنها در طراحی سری 8 هیچ کمبودی نداری بلکه در کیفیت کابین سری8 کیفیت بالاتری هم داره.
    درتمام رقابت ها همیشه از کیفیت کابین Sکلاس گلایه کردن بخاطربعضی قطعات پلاستیکی دور از چشم والبته کیفیتی که از سری7 وآیودیA8 کمی پایین تر بود.برای مثال درهمین رقابتی که دو روز پیش بیش سری7 فیس لیفت ومرسدسSکلاس وآیودیA8 برگزار شده با اینکه آئودی A8 پیروز رقابت انتخاب میشه اما درقسمت بررسی کیفیت کابین مرسدسSکلاس سوم شد ولی کابین سری7 رو بعنوان باکیفیت ترین کابین انتخاب کردن

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      البته این بررسی فقط بررسی تصاویر هستش چون اینطور نیست که این دوخودرو رو برده باشن وازنزدیک بررسی کرده باشن.اما در هرصورت منصفانه نبود.
      همین یکی دوهفته پیش بود که wards auto بهترین وباکیفیت ترین کابین های سال2019 رو معرفی کرد که کابین BMW سری 8 وکابین بنتلی کنتیننتال GT در این کلاس انتخاب شدن.که اونجا نه تنها از کیفیت وجذابیت کابین سری8 میگن بلکه ازدید داوران بهترین ارگونومی ممکن رو داشته کابین این خودرو.که پدال هم مطلبش رو گذاشت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      کلا از نظر شما کابین سری یک ب‌ام‌و هم از کابین پرچمدار بنز با کیفیت‌تره. نظر مجلات مورد علاقه خودت مهمه اما نظر کسایی که هر دوش رو دارن، باهاشون زندگی کردن و کیفیت کابین S رو بهتر از سری هفت میدونن، الکیه؟!!! بدون هیچ بررسی رودرویی هم، کیفیت کابین سری هشت رو از روی عکس برتر دونستی!!! بیخیال، زیادی تعصب داری دوست من، عشق و حالش رو خریدارای این ماشینا میکنن، طرفداری بیش از حدش رو شما! چیزی تهش نه گیر شما میاد، نه من

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. هادی نجفی

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (168 ديدگاه)

    پدال خدا ازت نگذره? این چه مصافی بود ! با دوتا از بهترین ها طرفیم
    مثل این سوال بود که پدر رو دوست داری یا مادر رو
    مصاف سختی بود
    به نظرم بحث کابین یکم سلیقه ای بود…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. MAHDI

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    تننها وتنها برتری کابین Sکلاس کوپه نسبت به سری 8 راحت تر بودن صندلی های عقب هستش که جادارتره.و الا اگه کیفیت کابین Sکلاس کوپه مثل Sکلاس سدان باشه پس کابین سری 8 باکیفیت تره.چون کابین مرسدس Sکلاس سدان همیشه جایگاه آخر رودر بحث کیفیت داشته درمقابل سری7 وآیودی A8. دقت کنید منظورم کیفیت کابینه نه طراحی.این مطلب رو میتونید درفیلم های بررسی این خودروها درCARWOW و اتواکسپرس ببینید.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Omid

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (186 ديدگاه)

      دوست عزیز اومدی تو این مطلب تا بحال شونصدتا کامنت گذاشتی تا هرجوری هست ثابت کنی بی ام و بهتره ، اما تعصب هم حدی داره ، به وضوح مشخصه که این کلاس بنز بهتر کار کرده ، با اینکه چن سالی قدیمی تره ، ولی انگاری الان به بازار اومده ، من عاشق بنز و بی ام و ،این اسطوره های ژرمن هستم ، ولی من واقعا تو هیچ موردی دلیلی برای برتری بی ام و به بنز نمیبینم ، کما اینکه تو طراحی داخلی بنز بدجور از بی ام و بهتر کار کرده ، طراحی داخلی بی ام و انگاری مال ده سال پیش هستش!!!

      موافقم 0
      مخالفم 2
  15. فقط انگلستان

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1045 ديدگاه)

    این سری هشت طراحیش برای من یه جوریه نمی دونم چه جوری توصیفش بکنم ولی زیاد به دلم نمی نشینه
    ولی اس کلاس کوپه خیلی لوکس و با وقار هستش و قطعا یکی از انتخاب های هر کسی در این رده هستش.

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. محسن چگینی

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (6 ديدگاه)

      مگه قراره به دل انگلیس پرستها بشینه اتفاقا فوق العاده دل نشن و شیک و لوکسه اینم برای شما طبیعیه که هرچیز آلمانی که خوبه به دل شما نمیشینه

      موافقم 2
      مخالفم 0
  16. فقط انگلستان

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1045 ديدگاه)

    این عکس هم تقدیم به طرفداران مرسدس بنز
    http://uupload.ir/files/x4fy_2017-mercedesamggt-roadster-21.jpg

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. الف.ی

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1643 ديدگاه)

      دم شما گرم
      عالی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فقط انگلستان

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (1045 ديدگاه)

        دم کاربران قدیمی پدال مثل شما و همچنین کاربران جدید هم گرم
        مخلصم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. الف.ی

          ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
          سوابق: (1643 ديدگاه)

          سلامت باشین

          موافقم 0
          مخالفم 0
  17. BMW

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (585 ديدگاه)

    این مدل بنز رو SLR گونه طراحیش کردن با اینکه خیلی قدیمی تر از بی ام و و حتی بنتلیه اما مدرن تر و زیباتر از این دو بنظر میرسه?اما در مورد طراحی داخلی بنظرم بی ام و یک فاجعه به تمام معناست البته در این کلاس….همون سری ۶ اسمشو میذاشت بهتر بود بی ام و همچین گفت سری ۸ زنده میکنیم گفتم چی هست حتما اومده کاسه کوزه بنز و بنتلیو جم کنه اما….?

    موافقم 1
    مخالفم 1
  18. حمید

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (46 ديدگاه)

    هر دو خوبن اما بیمر کجا و بنز کجا..عشق است m8

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. الف.ی

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1643 ديدگاه)

      این دیگه از اون حرفای مریخی بودا!

      موافقم 0
      مخالفم 2
  19. MAHDI

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    بزرگ ترین ضعف طراحی Sکلاس کوپه نه در طراحیش!!!! بلکه در استایل و شباهت بسیار زیاد این ماشین بامدل های ارزان قیمت تره Cکلاس کوپه وEکلاس کوپه هستش که باعث میشه مثل سری 8 وبنتلی کنتیننتال GT خاص دیده نشه!!!!!!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  20. Bilbo

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (516 ديدگاه)

    سری هشت زیباست، خیلی هم زیباست و به عقیده من از اس۶۳ هم زیباتره، اما ایا این نوع زیبایی مناسب این کلاس هست؟ کمی بعید میدونم! این طراحی یکم جمع و جورترش تو سری ۲ غوغاست…ام ۸ به صورت کاملا ویژه ای اسپورت هست و این مسئله تو طراحی قسمت عقب ماشین کاملا نمود داره… اما اینجا حد نهایی اشرافیت کمپانی باید باشه، تو همه چیز…این چیزی هست که سری هشت کم داره و بازی رو همینجا به مرسدس می‌باره!
    مرسدس دقیقا می‌دونه تو این کلاس چکار باید بکنه، کابینش حقیقتا انسان رو وارد نوعی خلسه می‌کنه و «پرستیژ» کلی ماشین کاملا درخشانه…
    اس۶۳ شاید زیباترین نباشه اما کاملا می‌دونه تعریف لوکس بودن چیه و به نحو درستی اونو داره القا می‌کنه و این برگ برنده همیشگی مرسدس تو کلاس سدان های فول سایز لوکس هست. همین مسئله تو بحث سری هفت و اس کلس هم برقراره. اونجا طراحی سری هفت به مراتب با وقار و لوکس تر هست نسبت به سری هشت، اما بازهم جادوی مرسدسه که خیلی حیرت انگیزه. اس ها دست نیافتنی این!
    شاید اگر سری هشت ادامه دهنده سری ۶ میموند و سری هشت با تعریف دیگه ای باز می‌گشت به خط تولید نتیجه چیز دیگری می بود، اما با این حال سری هشت و ام هشت تو کلاس خودشون فروش خوبی رو تجربه خواهند کرد.

    به عقیده من یکی از بهترین حرکتهای ب‌ام‌و تو این حجم از تغییر نسل های جدیدش، ایکس۵ هست، یه برگ برنده درجه یک، یه قدم رو به جلوی کامل، یه دلربایی خیره کننده که واقعا نظر خیلی ها رو جلب کرد، این شاید بارها فراتر از دستاوردی بود که سری ۵ و مخصوصا ام ۵ برای ب‌ام‌و تو بخش سدانها برای وجهه شرکت رقم زدن.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. بهراد

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (753 ديدگاه)

      حالا بیا بگو این ذاتا خوبه.نمیزارن که.ما میگیم اونیکه شما میگی خوبه. شمام بگین خوبه(چشمک) بلکه تعداد کامنت ازینم که هست بالاتر نره.
      بنز و بیمر مثل اپل و سامسونگن.اپل مشخصات روی کاغذیش شاید کمتر باشه و گرونتر باشه ولی شمای مشتری بحث سیب گاز زده و کلاسو بزاریم کنار، مطمئنی که چیز بد نمیسازه و بدون توجه به مشخصات فقط بسته به نیاز حافظه ی مورد نظرتو میخری و از 100 متریم معلومه گوشی شما چی هست و مدلش چیه و موقع فروش هم مثل دلاره سریع فروش میره. اما سامسونگ باس ببینی قلم داره کودوم مدل گلکسیه رمش چنده،چند هسته ایه حالا چن تا دوربین داره،دو سیمکارتس یا معمولی؟از پنج متریم دقیق نمیشه تشخیص داد کودوم مدله ، سری2017 هست یا 2018 و مشخصاتی که بالا گفتم کودومشه.
      آمّااا یه چیزی به اسم سلیقه هست و چیز دیگه به اسم نوع کاربری از وسیله که محصول مورد نظرتو مشخص می کنه و هزار تا رکورد پیست و درگ و ویدیو های آ..ل تو کانال و جللات بزرگسالان ماشین دوست هم ممکنه نظر شما رو تغییر نده پس لتس گوو

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. MAHDI

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    ((زمان خودروهای این کلاس در پیست مجله SPORT CAR البته اینجا مدلM850 هستش که 530 اسب قدرت داره)))
    ب ام وM850 زمان پیست::1:35.05
    بنتلی کنتیننتال GT زمان پیست::1:38.65
    استون مارتین ونتیج زمان پیست ::1:39.04
    مرسدسS63Sکوپه زمان پیست::1:40.45
    لکسوس LC500 زمان پیست:: 1:41.06

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. OMID

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      آقا مهدی این قدر عصبی نشو نصف کامنتای صفحه رو شما گذاشتی
      کسی نگفته سری هشت بده
      فقط همه گفتن اس کلاس لوکستره و خوشگل تره
      وگرنه کسی نگفته سری هشت بده

      موافقم 0
      مخالفم 2
      1. حمید

        ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (46 ديدگاه)

        بنز ازنظر شما خوشکلتره و این سلیقه شماست.. از نظر من بی ام و از همه نظر از بنز سرتره.. ضمنا قرار نیست با مطالب نوشته شده در یک مجله به این نتیجه برسیم که کدوم ماشین بهتره… تو کامنت بالا گفتم هردوی این ماشینا خوب و درجه یک هستن اما بی ام و ماشینی میسازه برای رانندگی و لذت بردن و در عین حال خیره کردن چشم ها و بنز ماشینی می سازه برای لم دادن و پز دادن. ضمنا خودم قبلا بنز (c280) داشتم و الان بی ام و (سری 5) دارم.

        موافقم 4
        مخالفم 0
  22. porschesport

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (141 ديدگاه)

    هردو بسیار زیبا هستند , منتها bmw طراحی اسپرت تر و بنز طراحی لوکس تری داره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  23. رامتین

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    بنده هم ترجیحم بین این دو خودرو سری 8 هست. اگر هم دید لوکس بودن برام مهم باشه، میرم سراغ بنتلی.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  24. Abbas

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    تو محشر بودن سری هشت شکی نیس،ولی هر وقت سری پنج شد رقیب اس کلاس سدان،سری هشتم میشه رقیب اس کوپه،این دوتا از پایه با هم جور نیسن،بعدشم جذبه ی اس کلاس کوپه زمین تا آسمون با سری هشت فاصله داره(اینم در نظر بگیرین که اس کلاس فعلی دیگه عمری ازش گذشته ولی سری هشت تازه نفسه شدییید و اگه اس جدید بیاد همه چیزو زیر و رو میکنه)،اس کلاسو باید با سرعت ۲۰،۳۰ تا تو خیابون حرکت بدی با اون شخصیت سنگینش،سری هشت رو تو پیست بتازونی

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. MAHDI

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      اون جذبه ای که ازش میگی با یه Cکلاس ارزون قیمت تفاوتی نداره.
      اتفاقا جذابیت M850 از S63هم بالاتره چه برسه به M8
      چونSکلاس کوپه طراحیش هیچ تفاوتی با یه C180 کوپه ارزان قیمت ویا با E کلاس کوپه.
      اما سری 8 کاملا خاص هستش وتنها خودرویی که بهش شبیهه یک مدل دیگه از سری 8 هستش.درمورد پرفومنس که دیگه S63 حتی مقابل M850 هم حرفی نداره چه برسه به M8

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Abbas

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (875 ديدگاه)

        داداش من،اگه یه درصد ادعای ماشین شناسیت بشه مث آب خوردن اس کلاس رو از سی کلاس تشخیص میدی(در ضمن طراحی سنگین محصولات بنز برا بیش از ۹۰ درصدشون صدق میکنه ولی تو اس کلاس به اوج خودش میرسه)و اصلا دلیل جنابعالی قانع کننده نیس،در مورد پرفورمنس،ماشینی که تازه اومده رو با ماشینی مقایسه میکنی که پنج شش سال عمرشه و هم وزنش بیشتره؟؟!!در ضمن شما یه واژه ی پرفورمنس رو یاد گرفتی همیشه و همه جا بکارش میبری(معیارتون فقط و فقط دیدن چهارتا کلیپ درگه)،حالا مثلا سری هشت دو دهم ثانیه هم سریعتر از اس کلاس باشه،خوب که چی؟این دلیل بر کند بودن اس کلاس هس؟؟؟بازم میگم این دوتا رقیب هم نیسن و من سری هشت رو فقط کوپه شده ی سریع پنج میبینم حالا با یکم بهبود جزیی،بی ام و میخواس با سریع هشت یه رقیب برا اس کوپه بزنه که از شانسش مرسدس اس کوپه رو میخواد کلا جمع کنه،این راهی که بی ام و میخواد بره رو قبلا مرسدس آسفالت کرده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حمید

          ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
          سوابق: (46 ديدگاه)

          بنز کلا تو جاده خاکی سیر میکنه داداش..

          موافقم 0
          مخالفم 0
  25. " Swedish Arrogant Tiger"

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    اس کلاس بدون شک خیلی لوکس، شیک و زیبا تره و در این مورد بنظرم ام هشت در حد مقایسه با اون قرار نمیگیره.نمیدونم چرا ولی طراحی این ام هشت و زد فور رو اصلا نمیتونم درک کنم و بنظرم واقعا جا داشت بهتر طراحی میشدن.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  26. محمد

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (85 ديدگاه)

    تا بوده اینطور بوده
    مرسدس لوکس تر و برای افراد یکم سن بالاتر بوده
    و بی ام و اسپورت تر و برای جوون تر ها بوده
    ….
    بنظرم سلیقه و شخصیت هر ادمی مهمترین عامل انتخاب بین این دوتاست
    خیلی ساده ست، میخوای بیشتر گاز بدی بی ام و، میخوای بیشتر لم بدی مرسدس

    موافقم 2
    مخالفم 0
  27. mohsen

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    من که واگذار میکنم به سلیقم
    بی ام وه رو سر تر و اسپورت تر میبینم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  28. RPM

    ۷ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بابا بیخیال.. شما چقد جو گیرید.. یارو تو عمرش دو تا مجله ماشین هم نخونده اومده در باره ی دو تا پرچمدار (اونم تو کل دنیا) نظر میده بابا من یبار با جنسیس کوپه و بی ام و سری سه شتابگیری کردم دیگه تا دو روز با کسی حرف نزدم… سواری بنز و بی ام و اونقد لذتبخشه که که عمدا واسه برخی افراد میزارن اختصاصی .. اره به نظر من مقایسه بین این دو تا ماشین بی معنیه و هر کی هم مقایسه کنه سلیقه ایه.. هر دو تا عالی .. ولی من بی ام و رو انتخاب می کنم به شخصه. اما هر دو تا واقعا دل آدمو میلرزونن(عکس اول مقایسه)… از یه طرف خشم و قدرت و پرفورمنس و صدای بیمر و بی ام و بودن بی ام و .. از یه طرف ظرافت و وقار و سواری نرم و بنز بودن بنز…… هر دو تا عالی. امیدوارم روزی برسه که ما هم از زندگی راضی باشیم و خلاصه حق به حق دار برسه. به امید اون روز با تشکر…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  29. R.P.M

    ۸ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (946 ديدگاه)

    مقایسه بین این دو ماشین معنایی نداره و سلیقه ایه. بابا شما چقد جو گیرید… یارو تو عمرش دو تا مجله هم نخونده بعد میاد در مورد دو تا پرچمدار (اونم با تعصب)!!! نظر میده. شما برو عکس اول رو ببین و این ماشین ها رو تو واقعیت تصور کن… از یه طرف اصالت و وقار و ظرافت و لاکچری مرسدس و از یه طرف هم خشم و صدا و قدرت و پرفورمنس بی ام و رو ببین که دل آدم ازشون میلرزه… شتاب صفر تا صد تو 2.88 ثانیه اصن میدونی یعنی چی… مقایسه بین این دو ماشین معنایی نداره.. هیچ کدوم از اون یکی چیزی کم نداره… بی ام و و مرسدس و پورشه و ائودی بزرگترین خودرو ساز های جهانن.. اینو همه میدونن. انتخاب سلیقه ای من بیمر

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا