بنتلیبی ام و

شاخ‌به‌شاخ مفصل و هیجان‌انگیز ب‌ام‌و M8 کانورتیبل و بنتلی کانتیننتال GT V8 کانورتیبل

گرندتوررهای بزرگ، لوکس و کانورتیبل خیلی به چشم نمی‌خورند و بنابراین خیلی شاهد تولید نسخه‌های جدیدی نیستیم اما امسال دو نمونه از آن‌ها کاملاً خودنمایی می‌کنند. ما درباره ب‌ام‌و M8 کامپتیشن کانورتیبل و بنتلی کانتیننتال GT V8 کانورتیبل صحبت می‌کنیم، خودروهایی که تصویری ترکیبی از پرفورمنس هیجان‌انگیز و اشرافیتی درخور ارائه می‌کنند.

البته این کلاس خودرویی با اندکی تغییر همراه شده زیرا تمرکز بیشتری روی دینامیک سواری و پرفورمنس صورت گرفته است؛ و البته به این موارد باید فاکتورهای سنتی همچون راحتی و لوکس بودن را نیز اضافه کنیم.

هر خودروی روباز و لوکسی باید این معیارها را داشته باشد و ما نیز می‌خواهیم این دو خودرو را با یکدیگر مقایسه کنیم. قیمت ب‌ام‌و به پای بنتلی نمی‌رسد اما آیا تصوری که درباره کانتیننتال وجود دارد قیمت بالایش را توجیه می‌کند؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سؤالات را بیابید.

  • شاخ‌به‌شاخ
بنتلی کانتیننتال GT V8 کانورتیبل ب‌ام‌و M8 کامپتیشن کانورتیبل
۱۶۷۰۰۰ ۱۳۰۴۷۰

قیمت (پوند)

۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو

۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو پیشرانه
۵۴۲/۷۷۰ ۶۱۶/۷۵۰

قدرت/گشتاور (اسب بخار/نیوتون متر)

۸ سرعته دوکلاچه اتوماتیک، چهار چرخ محرک

۸ سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک گیربکس
۴/۳۱۹ ۳.۳/۲۵۰

شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت/حداکثر سرعت (ثانیه/کیلومتر در ساعت)

۱۵.۳

۱۸.۵

مصرف سوخت (لیتر در هر صد کیلومتر)

 

  • بنتلی کانتیننتال GT V8 کانورتیبل

نقاط قوت: استایل و تصور ذهنی خریداران، کیفیت بالا، راحتی فوق‌العاده و پیشرانه لذت‌بخش

نقاط ضعف: کندتر بودن در مقایسه با ب‌ام‌و، قیمت بالاتر، هزینه‌های نگهداری بسیار زیاد

بنتلی بخشی از گروه فولکس‌واگن بوده و کانتیننتال GT بر پایه پلتفرم MSB این گروه شکل گرفته است. پورشه نیز برخی ریزه‌کاری‌های این پلتفرم را انجام داده است. کانتیننتال GT با در نظر گرفتن نسخه کانورتیبل طراحی شده و اگرچه از بسیاری از قطعات دیگر محصولات سطح بالای گروه فولکس‌واگن استفاده می‌کند اما شخصیت خاص خودش را دارد چیزی که M8 کمتر از آن برخوردار است.

پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی این خودرو در برخی محصولات پورشه و آئودی و حتی لامبورگینی بکار رفته و قدرت ۵۴۲ اسبی و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری دارد. صدای پیشرانه بنتلی جذاب‌تر از نسخه‌های ۱۲ سیلندر بوده و همچنین تفاوت ناچیزی بین پرفورمنس دو مدل وجود دارد و اکثر مالکان متوجه تفاوت پرفورمنس نسخه‌های ۸ و ۱۲ سیلندر کانتیننتال GT نخواهند شد.

البته این خودرو کندتر از ب‌ام‌و است. با شتاب ۴ ثانیه‌ای این خودرو نمی‌تواند به M8 با شتاب ۳.۳ ثانیه نزدیک شود.

 

تأخیر بسیار ناچیزی در توربو وجود داشته و کانتیننتال با صدای هیجان‌انگیزی به پیش می‌رود. این خودرو پاسخ وحشیانه پیشرانه ب‌ام‌و را نداشته اما قوای محرکه نرم‌تر بوده و با شخصیت خودرو هماهنگی بیشتری دارد. گیربکس هم بسیار نرم بوده و تعویض‌های آن به سختی تشخیص داده می‌شوند.

البته بنتلی در زمینه راحتی سواری فاصله متمایزی بین خود و رقیب ایجاد می‌کند. کانتیننتال GT به راحتی از روی دست‌اندازها رد شده و به ندرت ناهنجاری‌ای در شاسی دیده می‌شود. تنها چاله‌های بزرگ هستند که باعث لرزش خواهند شد. GT واقعاً خودروی راحتی بوده و آرامش در جای‌جای آن به چشم می‌خورد.

البته کنترل بدنه در حالت اسپورت رانندگی بهتر صورت گرفته و تفاوت بزرگ‌تری بین تنظیمات نرم‌تر و سفت تر وجود دارد. علیرغم وزن بیشتر بنتلی نسبت به رقیب، این خودرو پاسخ‌های مناسبی ارائه کرده و چسبندگی آن نسبت به چنین محصول بزرگی خوب است. سواری کانتیننتال نیز لذت‌بخش بوده اما خب نمی‌توان چنین چیزی را درباره M8 سفت تر گفت.

فاصله قیمتی قابل‌توجهی وجود دارد اما بنتلی قیمت بالایش را توجیه می‌کند. کابین بسیار شیک‌تر بوده و از متریال باکیفیت‌تری استفاده شده است. تجهیزات زیادی نیز وجود دارد. از جمله این موارد می‌توان به صفحه لمسی ۱۲.۳ اینچی، داشبورد دیجیتال، ارتباطات گوشی هوشمند، چراغ‌های ماتریکس LED و رینگ‌های ۲۰ اینچی اشاره کرد.

سواری: با وجود لانچ کنترل و سیستم چهار چرخ محرک بنتلی خودرویی سریع بوده و کشش آن به خوبی M8 است. ترمزها نیز بخشنده‌تر بوده و بنابراین می‌توانید این خودرو را به راحتی متوقف کنید.

کابین و تکنولوژی: خودروی تست شده از صفحه‌نمایش چرخشی ۴۷۷۰ پوندی استفاده کرده بود که اگرچه یک ضرورت نیست اما خب حالت اشرافی دارد.

فضای بار و کابین: محفظه بار ۲۳۵ لیتری بنتلی کمتر از ب‌ام‌و بوده اما شکل خوبی دارد. باز و بسته شدن سقف نیز در ۱۹ ثانیه انجام شده و این کار تا سرعت ۴۵ کیلومتر در ساعت میسر است.

  • ب‌ام‌و M8 کامپتیشن کانورتیبل

نقاط قوت: پرفورمنس باورنکردنی، قیمت پایین‌تر نسبت به بنتلی، سیستم اطلاعات سرگرمی عالی

نقاط ضعف: فاقد شخصیتی در اندازه بنتلی، نبود کاراکتر خاص پیشرانه، راحتی و اشرافیت کمتر نسبت به رقیب

M8 کامپتیشن کانورتیبل از نظر تکنولوژی دریاست. بیایید با پیشرانه آغاز کنیم زیرا تعریف کننده این پرچم‌دار است. نیروگاه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی ب‌ام‌و قدرت ۶۱۶ اسبی تولید می‌کند که ۷۴ واحد بیشتر از بنتلی است. البته گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری آن ۲۰ واحد کمتر از رقیب بریتانیایی می‌باشد.

این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها فرستاده می‌شود هرچند همانند سدان M5 شما می‌توانید اکسل جلو را از فرایند انتقال قدرت حذف کرده و خودرویی دیفرانسیل عقب داشته باشید.

این خودرو پرفورمنسی فوق‌العاده دارد. با وجود لانچ کنترل شتاب در ۳.۳ ثانیه ثبت می‌شود که هفت‌دهم ثانیه سریع‌تر از بنتلی است. انعطاف زیادی وجود دارد و گشتاور تولیدی هم تنها از دور ۱۸۰۰ در دسترس است بنابراین سریع راندن با M8 کار راحتی است.

البته زمانی که این کار را انجام دهید خواهید فهمید مهندسی بیشتری برای تبدیل سری ۸ کوپه سنگین‌وزن به یک پرچم‌دار روباز انجام شده است. البته وزن ۲۰۸۵ کیلویی ب‌ام‌و خیلی کمتر از وزن ۲۳۳۵ کیلوگرمی بنتلی می‌باشد اما خب هر دو خودرو سنگین‌وزن محسوب می‌شوند.

فرمان ب‌ام‌و سریع بوده اما به اندازه بنتلی حس ندارد. همچنین در نرم‌ترین حالت سیستم تعلیق نیز M8 سفت تر از رقیب بوده و راحتی کمتری دارد. رینگ‌های ۲۰ اینچی ب‌ام‌و روی کیفیت سواری تأثیر گذاشته‌اند و واقعاً این موضوع حس می‌شود.

درحالی‌که پرفورمنس M8 در خط مستقیم کاملاً بی‌رحمانه است اما خود قوای محرکه بی‌روح نشان می‌دهد. صدای تولیدی این نیروگاه قابل‌توجه بوده اما در مقابل کانتیننتال GT رنگ می‌بازد. گیربکس ۸ سرعته نیز در بزرگراه عملکرد بسیار خوبی دارد اما گاهی اوقات تعویض‌های مناسبی را انجام نمی‌دهد.

بنابراین حفره‌هایی در بحث دینامیکی وجود دارد و کابین نیز شرایط مشابهی را نشان می‌دهد. هر چیزی را که بخواهید وجود دارد: سیستم اطلاعات سرگرمی عالی، اگزوز اسپورت، سیستم تعلیق تطبیقی، هدآپ دیسپلی، دستیار پارک و دوربین دنده‌عقب و… اما داشبورد دارای کنترل‌ها و دکمه‌هایی است که در مدل‌های ارزان‌قیمت ب‌ام‌و هم دیده می‌شوند، چیزی که انتظارش را در چنین خودرویی ندارید.

سواری: با تغییر تنظیمات دیفرانسیل شما می‌توانید M8 را به هیولایی دیفرانسیل عقب تبدیل کنید اما خب با این کار کنترل کشش نیز از دور حذف می‌شود. با این کار شما می‌توانید در پیست هنرنمایی کنید.

کابین و تکنولوژی: سیستم اطلاعات سرگرمی ب‌ام‌و یکی از بهترین‌های صنعت خودروست. ویژگی‌های زیادی وجود دارد اما زیبایی اصلی در سادگی آن است.

فضای بار و کابین: فضای بار ۳۵۰ لیتری این خودرو بسیار به سمت صندلی‌ها کشیده شده و فضای باز شدن بسیار تنگی دارد. حتی وقتی سقف بالا باشد در جای دادن وسایل بزرگ به تقلا خواهید افتاد.

  • قضاوت نهایی

مقام اول: بنتلی کانتیننتال GT V8

بنتلی با کیفیت عالی کابین و راحتی سواری مثال‌زدنی قیمت بالایش را توجیه می‌کند. ظاهر و استایل سطح بالا نیز پشتیبان این امر است. پیشرانه ۸ سیلندر این خودرو به اندازه کافی قوی بوده و شخصیت بیشتری نسبت به پیشرانه ب‌ام‌و دارد. به این مورد باید سواری هیجان‌انگیز و درعین‌حال فوق‌العاده آرام را اضافه کنیم. کانتیننتال GT بهترین کانورتیبل لوکس بازار است.

مقام دوم: ب‌ام‌و M8 کامپتیشن کانورتیبل

M8 خودروی خوبی است اما عجیب به نظر می‌رسد. این خودرو نه به اندازه بنتلی لوکس بوده و از نظر هیجان و درگیری رانندگی نیز تنها اندکی بهتر از رقیب است. قوای محرکه این خودرو فاقد شخصیت خاص خودش بوده، چیزی که در یک خودروی کانورتیبل موضوع مهمی است. از نظر راحتی سواری نیز بنتلی برتر ظاهر شده است؛ اما اگر اولویت اصلی شما سرعت و پرفورمنس باشد ب‌ام‌و گزینه خوبی خواهد بود.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای
منبع
autoexpress

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. رامین

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    داخل بنتلیو می بینی دیگه به هیچ برندی فکر نمی کنی.

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. M.A.S

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (810 ديدگاه)

      اقایون و خانم ها
      هیولاهای جدید دوج اومدن
      چارجر هلکت ردای
      چلنجر سوپر استوک (واقعا انتظار نداشتم)
      و دورانگو هلکت
      حالا کابوس تسلا مدل SوM5معرفی شد بازیشون قراره خیلی جالب بشه
      درود بر هیولاهای قاتل دوج

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. رامین

        ۱۲ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (919 ديدگاه)

        پشمام فقط همین

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. AMG.63

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (12 ديدگاه)

    بنتلی کانتیننتال GT ترکیب خوبی از لوکس و اسپرت?

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. Malt hill

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (514 ديدگاه)

    بی ام و واقعا خفنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. مهدی موتورز

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (1195 ديدگاه)

      معایب بی ام وی اصلا مهم نیست

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. Mahdi

        ۱۲ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (163 ديدگاه)

        به نظرم بنتلی بهتره ظاهر زیبا و لوکسی بیشتر

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. Zonda R

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      چقدر سری 8 زیباست
      ولی هر چقدرم خوب باشه تو کلاس بنتلی نیست
      بخصوص با این تفاوت قیمتی کم
      وقار بنتلی
      جنس متریال داخلیش
      اصالت بنتلی
      البته اگر شتاب 4 برااتون کافی باشه

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. MAHDI

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    بنتلی واقعا یه اشراف زاده است، ودر این زمینه در سطح بالاتری از M8 و S63 کوپه قرار داره، بنتلی کنتیننتال GT باید با کوپه رولزرویس مقایسه بشه که بزودی معرفی میشه که اونم از خانواده بزرگ BMW بحساب میاد.
    M850 خودروی راحت تری هستش نسبت به M8 چون M8 یک M هستش و بدون شک سواریش قابل مقایسه با خودروی لوکسی از برند بنتلی نیست.
    اما در زمینه پرفومنس حتی M850 عملکرد بالاتری نسبت به کنتیننتال GT داره چه برسه به M8 چون M850 در پیست هایی که کنتیننتال GT هم زمان گیری داشته بین 2 تا 5 ثانیه سریع تر بوده چه برسه به M8 چه در پیست و خط مستقیم!!!
    من بین M8 کوپه و M8 کانورتیبل و M8 گرن کوپه نسخه گرن کوپه رو دوست دارم. در هرصورت رقابت جذابی بود?

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      یکی از امتیازات سری8 که جدیدا گرفته اینکه که JD POWER ب ام و سری 8 رو قابل اعتماد ترین خودروی بزرگ لوکس سال 2020 انتخاب کرده که نکته مثبتی هستش!!!!
      البته در بین BMW ها مدل X6 جدید هم قابل اعتمادترین SUV متوسط سال انتخاب شده به انتخاب JD POWER 2020

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Mf1

      ۱۳ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (477 ديدگاه)

      اینو همه میدون که bmwسریعتر از بنتلی هست بالاهم نوشته شده که بنتلی خودرو کندی هست کسی که بنتلی میخره کنار پیست هم رد نمیشه بیشتر بنتلی میخرن که از سواریش لذت ببرن

      موافقم 1
      مخالفم 0
  5. ??Sina??

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (234 ديدگاه)

    کسانی که ایران زندگی نمیکنن به خوبی میدونن که در کشورهای جهان اول یه بنز یا ب ام و یا اعودی حتی در گرانترین مدل ها هرگز ابهت و پرستیژ ماشین هایی مثل بنتلی رولزرویس یا استن مارتین رو ندارن.
    مثلا یه .s63 که رد شه کسی توجه خاصی نمیکنه ولی اگر یه بنتلی یا رولزرویس یا استن مارتین حتی مدل پایین از همونجا رد شه خیلی ها بهش توجه خواهند کرد.
    به این میگن تفاوت در شخصیت و برند ماشین ها در ذهن افکار عمومی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرمان

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (148 ديدگاه)

      اتفاقا مثالت کاملا غلط بود
      s63 خودش به شخصیت داره در همه جای دنیا برای انتقال ادمای مهم و اشرافی از اس کلاس استفاده میشه نه برای قیمت بلکه برای راحتی توی بیشتر تست ها شما ببینی اس کلاس از بقیه راحت تره و کلاسش حداقل از استون مارتین بالاتره بعدشم همه جای دنیا اس 63 برای خودش یه کلاس خاصی داره خیلی بیشتر از استون مارتین حداقل

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سام

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (11 ديدگاه)

      هرچیزی که کم دیده بشه جذابه
      آلمانی ها هیچی کم ندارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. MAHDI

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    آقا شاهین عزیز اول که خسته نباشید?خواستم بگم وقتی مطلب رقابت آلپینا B5 و GT63 و پانامراتوربو رو گذاشتید همون مجله CAR MAGAZINE بعدش رقابت M5 کامپتیشن و مرسدس GT63S و آئودی RS6 رو هم برگزار کرد!!! بعد پدال قول داد که مطلب این رقابت رو بزاره اما الان شاید دو ماه گذشته اما اونو نذاشتید، اونم یه رقابت هستش مثل همین مطلب بالا پس فکرکنم مشکلی باشه که مطلب اونو نذاشتید، بحث اینجاست که پدال قول داد حتما مطلبش رو بزاره اما خبری نشد که نشد.اگه همون موقع میگفتید نمیتونیم بهتر بود تا اینکه این همه مدت منتظر باشیم که ترجمه اون رقابت رو اینجا مطالعه کنیم!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (4500 ديدگاه)

      سلام مهدی جان وقت بخیر
      من اون مطلب رو ندیدم وگرنه حتما ترجمه اش می کردم. عذر میخوام.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. MAHDI

        ۱۳ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        بله شاهین جان. رقابت CAR MAGAZINE هستش که اولین رقابتی هستش که M5 کامپتیشن و مرسدس GT63S و آئودی RS6 رو در مقابل هم گذاشته.
        این همون مجله ای هستش که مطلب رقابت آلپینا B5 و پورشه پانامرا توربو اس و مرسدس GT63 رو انجام داده بود که پدال هم مطلبش رو گذاشت.
        ****************************
        اگه مطلبشو ترجمه کنید واقعا خوشحال میشیم.ممنونم
        (اگه بخوابد لینک رقابت رو بفرستم ولی اگه خوده مجله رو سرچ کنید تو قسمت رقابت ها جزو اولین هاست)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. Abbas.Lambo

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (875 ديدگاه)

    من که اختلاف چند دهم ثانیه ای صفر تا صد و رکورد پیست اصلا برام مهم نیس،چون کسی که یه بنتلی میخره هیچوقت به فکر مسابقه و اینجور چیزا نیس،تو کلاس گرندتور ها مهم اون راحتیه سواری و کیفیت کابینه،کابین بنتلی یه جور خاصی با آدم حرف میزنه انگار،این وسط بدون کوچکترین درنگی بنتلی انتخابمه و همین طور یه برند فوق لوکس و لوکس به نظرم اصلا قابل قیاس نیستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Hadi

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    هر دوشون حرف ندارن…
    ولی انتخاب من بیمر هستش بخاطر شتاب و پرفورمنس فوق العادش ?

    موافقم 1
    مخالفم 1
  9. NAVID۰۰۹۸

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (10060 ديدگاه)

    Bmw خوبه ولی نه در جایی که رقیبش بنتلی باشه .

    اصلاً بنتلی را میبینی روحت تازه میشه ، اونم رنگ مشکی و براقی استیل در جای جای ماشین و این طراحی و ظرافت در چراغ‌ها که ناخداگاه چشم را به سمت خودش میکشونه .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  10. ارشیاsvj

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    من ب ام و m8 رو اصلا در حد رقیباش نمیبینم (البته به عنوان گرند تورر) به نظرم بیشتر یه ماشین اسپرته

    موافقم 1
    مخالفم 0
  11. ارش

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    انتخاب ماشین در همه جای دنیا به غیر از ایران حتی برا کسی که پول کمی داره سخته به خاطر تنوع زیاد چه برسه برا کسی که پول به محصولات لوکس هم میرسه .به نظرم من انتخاب بنتلی انتخاب بهتریه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. پارسا

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (41 ديدگاه)

    بعضی وقت احساس می کنم … نوشته
    (پیشرانه ۸ سیلندر این خودرو منظور بنتلی به اندازه کافی قوی بوده و شخصیت بیشتری نسبت به پیشرانه ب‌ام‌و دارد)
    در حالی که پیشرانه بی ام و قوی تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Abbas.Lambo

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (875 ديدگاه)

      این چه طرز حرف زدنه؟!اونم تو پدال
      در ضمن مگه شخصیت یه موتور فقط به قدرتش مربوطه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. (Saeed(peugeot

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (396 ديدگاه)

    اصلا مقایسه این دوتا یه کم ناعادلانس ….. چون آخرت لوکس بودن و بنتلی داره و بنز و بی ام و یه قدم عقب تر هستند ….

    اختلاف قیمت حدود ۴۰/۰۰۰۰ تا هم دلیل بر همینه ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Saeed

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (757 ديدگاه)

    عشق است بنتلی
    محبوبترین گرندتور و فوق لوکس منه!
    و البته نسخه کوپه رو ور میدارم
    نسخه کانورتیبل با سقف پارچه ای رو دوست ندارم(نظر شخصی)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. M.A.S

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (810 ديدگاه)

    تعجب میکنم چرا پدال نظرایی مث اینو تایید میکنه
    اینجا یه سایت تخصصی هست که واقعا توش زحمت میکشن و من واقعا به همه عواملش خسته نباشید میگم
    یه همچین سایتی جای اینجور حرفا نیست لطفاً ادب داشته باش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Lorenzo

    ۱۳ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (31 ديدگاه)

    پدال جان فردا مطلب از فرزندان جدید دوج و بذار
    دورانگو هلکت
    چلنجر سوپراستوک
    چارجر رد ای

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. دانیال روشنی

    ۱۳ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (175 ديدگاه)

    خوشم میاد نصف اشخاصی که اینجا نظر میذارن اصلا توجه ندارن که این در مورد گرند تورر هست .
    یعنی مقایسه تریلی هم بذارن شما به صفر تا صدش نگاه میکنید؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. رضا

    ۱۳ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    یه دنا میخوام بخرم مدل ۹۸. حول و هوش ۳۰ هزار کیلومتر رفته و لاستیکاش تقریبا نوه. اون پرزای قالب گیری هنوز روشه و اب نشده. همه چی سالمه به مکانیک نشون دادیم گفته ایرادی نداره.
    الان طرف یه قیمتی داده نمیدونم معقوله یا نه. برا اینکه به عنوان بازار سلطان خودرو دستگیر نشم قیمتو نمیگم. سوالم اینه که اینو چند بگیرم؟ اگه مشکلی پیش نیاد شنبه یکشنبه میخرمش. گفتم ۱ هفته بهم وقت بده برم فکرامو بکنم.
    به نظرتون چند بخرم معقوله؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ایلیاا

      ۱۳ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (77 ديدگاه)

      این موضوع ارزش ده خط کامنت نوشتن رو نداشت.
      بخر، هرچی پول براش بدی یه هفته دیگه میتونی 20 تومن گرون تر بفروشی الان دیگه چقد میرزه مهم نیست وگرنه بیشتر از 20 تومن نمی ارزه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. آریا ماشین

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (661 ديدگاه)

    به نظر من m8 اصلا گرند تورر نیست و بیشتر یه ماشین اسپرته اگر هم توجه کنین تمام نقاط قوت بی ام و نسبت به بنتلی پرفورمنسش هست
    گرندتورری که کاری رو که باید انجام بده ، انجام میده کانتیننتال هستش
    در ضمن جای مرسدس amg s63 کابرلیوت و آستون مارتین db11 خالی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا