بی ام و

قلب سه سیلندر مینی در سینه ب‌ام‌و

ب‌ام‌و برای کوپه سری ۲ خود، به‌روزرسانی‌هایی را معرفی نموده است که مهم‌ترین آن‌ها، استفاده از موتور سه سیلندر مینی کوپر در قلب این خودرو می‌باشد.

BMW 2-Series Coupe
BMW 2-Series Coupe
موتور سه سیلندر ۱.۵ لیتری بنزینی که به فهرست پیشرانه‌های این کوپه دیفرانسیل عقب افزوده شده، ۱۳۶ اسب بخار نیرو و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه در سری ۲ اکتیوتورر نیز قابل دریافت است.

BMW 2-Series Coupe 1500cc 3-cylinder engine
BMW 2-Series Coupe 1500cc 3-cylinder engine
ب‌ام‌و ۲۱۸i که از این نیروگاه استفاده می‌کند به‌عنوان ضعیف‌ترین کوپه ب‌ام‌و تنها مصرف سوختی معادل ۵.۱ تا ۵.۶ لیتر دارد. شتاب صفر تا صد این خودرو ۸.۸ ثانیه با گیربکس شش سرعته دستی و ۸.۹ ثانیه با گیربکس هشت سرعته خودکار است. نهایت سرعت آن نیز ۲۱۲ کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

BMW 2-Series Coupe 220d
BMW 2-Series Coupe 220d
بنابراین، وجود یک موتور کوچک و کم‌حجم و با نیروی نسبتاً ضعیف، نافی عملکرد قابل توجه این خودرو نیست. به نظر می‌رسد این سرگرم‌کننده‌ترین خودروی سه سیلندر به‌جز مدل هیبریدی i8 باشد که در حال حاضر می‌توان خریداری کرد.

BMW 220i
BMW 220i
BMW 2-Series Coupe
BMW 2-Series Coupe
BMW 2-Series Coupe 220d
BMW 2-Series Coupe 220d
علاوه بر این موتور کوچک، یک مدل دیزلی با کد ۲۲۰d با انتقال نیرو به هر چهار چرخ یا xDrive نیز در دسترس خواهد بود. این در حالی است که تاکنون تنها مدل ۲۳۵i از انتقال نیروی xDrive بهره می‌برد.

BMW 2-Series Coupe Interior
BMW 2-Series Coupe Interior
BMW 2-Series Coupe Interior
BMW 2-Series Coupe Interior
همچنین چهار سطح تریم نیز به سری ۲ افزوده شده‌اند. مدل Advantage علاوه بر تجهیزات عمومی، دکمه‌های چندمنظوره روی فرمان، کروز کنترل تطبیقی با عملکرد ترمز خودکار، کنترل پارک از راه دور با سنسورهای عقب، چراغ‌های مه شکن و تجهیزاتی دیگر را نیز شامل می‌شود. مدل‌های اسپرت و لوکس نیز از چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، پکیج نورپردازی و با امکان تغییر نور محیطی، رکاب درب انحصاری، محل قرارگیری وسایل در دسته صندلی و تریم داخلی متفاوت بهره می‌برند. در نهایت مدل M اسپرت از تعلیق با ارتفاع ۱۰ میلی‌متر پایین‌تر، رینگ‌های ۱۷ اینچی با طراحی منحصربه‌فرد، پکیج آئرودینامیکی بدنه با هواکش‌های بزرگ‌تر در سپر جلو و دیفیوزر عقب استفاده می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه‌ها

  1. عارف

    ۲۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    ماهم موتور 4 سیلندر 2 لیتری داریم روی ماشین 1500 کیلویی به نام دنا که زیر 100 اسب قدرتشه و مصرف در حد 10 لیتر در 100 کیلومتر.
    راه تو را می خواند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. هادی

      ۲۳ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (458 ديدگاه)

      اشک ادم در میاد عارف ارزو یه گیربکس اتوماتیک دارم :(

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sAMG

        ۲۳ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (74 ديدگاه)

        1500سی سی .135اسب.شتاب 8.8.سرعت 220.خدااااااااااااااااااااا.چقدما بدبختیم!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سجاد

          ۲۴ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (126 ديدگاه)

          من تا خوندم 3 سیلندر یاد MVM 110 افتادم ،
          ولی این موتور 3 سیلندر می ارزه به کل صنعت خودروسازی ایران!
          ما میتوانیم . . . بالاخره؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. MAFIA

      ۲۳ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      خجالت نمیکشن رو بی ام و موتور 3 سیلندر میزارن!!!!!!!

      پس فردا رو بنز هم یه موتور 1 سیلندر اکوبوست فول الکتریک توربو سوپرشارژر میزارن میگن 600 تا خروجی داره.

      من همون V12 رو ترجیح میدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ماسل کار

        ۲۳ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (211 ديدگاه)

        آقای ویتو (با توجه به مافیا گفتم)
        خودت به عقلت رجوع کن آخه موتور 1 سیلندر
        چه جوری 135 اسب میتونه تولیدکنه
        مورد دوم اون موتور اکوبوست 1 سیلندر نیس بلکه 3 سیلندره و حجمشه که 1 لیتره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. arman

      ۲۳ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (100 ديدگاه)

      تازه بی ام و 135 اسب ورزیده و آلمانی داره ….نه مثل ماشینای ما 90 الاغ بی غیرت یونجه خور !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Un4given

    ۲۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    خداییش خوشگل زده، موتورشم نمیشه بهش ایراد گرفت چون جنبه مصرف کننده متوسط رو هدف گرفته مخصوصا مصرفشه که حرفی توش نیست. فقط اگه اتیکتش بالا باشه هیچ شانسی نداره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. AliZeus

    ۲۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (420 ديدگاه)

    خیلی بهینه اس…و به احتمال زیاد منجر به کاهش قیمت هم خواهد شد امیدوارم..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علی

    ۲۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    واقعا دم بی ام و گرم چطوری با سه سیلندربه 135اسب بخار رسیدهاونم با 220کیلومتر سرعت.سمند کلا92اسب بخار قدرت داره 1800هم هست .اینا چطوری ماشین میسازن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Frankenstein

    ۲۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    ماشین به درد بخوری ساختن……….

    اصطحلاک کم….

    زیبایی زیاد….

    کیفیت فوق العاده…

    ماشینش واسه ایران که بالای 2000cc ممنوعه مناسبه…

    (یه جورایی داداش کوچیکه 528i محسوب میشه تو ایران)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۲۳ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (95 ديدگاه)

      استهلاک

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ehsan

        ۲۳ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (1251 ديدگاه)

        فرسودگی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. احمدرضا

          ۲۳ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (394 ديدگاه)

          استهلاک؟ فرسودگی؟ دقیقا منظورتون چیه
          البته آقا احسان شما سرور من هستی فقط کنجکاو شدم

          (احمدرضا فقط ب ام و)
          قدیم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ehsan

          ۲۳ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (1251 ديدگاه)

          خواهش میکنم احمد رضا عزیز شما لطف دارید ،
          جناب فرانکشتان استهلاک رو اشتباه نوشتند ، امیر عزیز شکل درستش رو نوشتند و من نوشتم فرسودگی به این دلیل که وقتی یک کلمه معادل است که براحتی قابل نوشتن است و امکان غلط نوشتن ان هم نیست مگر مجبوریم کلمه سخت رو بنویسیم

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. AliZeus

      ۲۳ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (420 ديدگاه)

      528 کجا و این کجا اخوی!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. لاکی استریک

    ۲۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (192 ديدگاه)

    ۱۳۶ اسب هم کم چیزی نیستا یعنی این ضعیفترین بی ام دبلیو براحتی از پس سراتو کوپه و ولوستر بر میاد !!!! بی ام دبلیو هست دیگه!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

    ۲۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    نمیدونم چرا کلن با اعداد فرد حال نمیکنم
    سه سیلندر برام هضم نمیشه هر کاری میکنم
    همونطوری که w18 نشد

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. سعید

      ۲۳ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (19 ديدگاه)

      منم بت یه منفی میدم که بشه زوج راحتتر هضمش کنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Predator

      ۲۴ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      از تمامی کاربران عذر خواهی میکنم
      ظاهرا سلایقم تو این دنیا به مذاق کسی خوش نمیاد
      اهمیتی هم نداره راستش
      شمام خودتونو دیگه اذیت نکنین
      حرفی نیست دیگه………………………………

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. Ehsan

    ۲۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    قیمتی براش اعلام نشده ؟

    چند روز پیش پراید مدل 92 با 13 هزار کارکرد و با قدرت 63 اسب بخار تست شتاب ازش گرفتم 0 تا 100 شد 21.42 ( تا 60 رو خوب رفت ولی از 60 به بالا داشت زور میزد )

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. 4MATIC

    ۲۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    یه سوال مگه بی ام وسری3 رقیب بنزC CLASSنیست؟؟؟ سری 2 رقیب کیه ؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. 4MATIC

    ۲۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    راستی این مدل3سیلندر قراره تولید انبوه شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. bse7en

    ۲۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (41 ديدگاه)

    ام وی ام 110 هم سه سیلندره فقط 58 اسب داره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. حسین

    ۲۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1364 ديدگاه)

    دروووود
    همین موتور 3 سیلندر 1.5 لیتری توی i8 ، ه231 اسب بخار نیرو تولید میکنه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مهدی

    ۲۴ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    کف کردم الان ما چیکاره بیدیم اونا چیکاره بیدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. E 36

    ۲۴ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    با اینکه موتور کارامد و بی عیبیه ولی از نظر من 1500 سی سی برا BMW جالب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. من

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (249 ديدگاه)

    عکس اخری منو برد به یه حال دیگه ایی……..وای خدا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. ارمان

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    چه جوری اینهمه خروجی میگیرن اخه با این مقدار سوخت , نامرداااااااااا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Mahdi

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تازه میگه این ضعیف ترین مدل این ماشینه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا