بی ام وسایر خودروهای اروپایی

مینی وان R50 مسابقه ای

استودیوی طراحی و تیونینگ JM به سراغ مینی رفته تا یک اتوموبیل مسابقه ای و جذاب از آن بسازد. تغییراتی که بیشتر به چشم می آیند، استفاده از هود بزرگتر مدل کوپر s برای هوارسانی بهتر موتور، لولای درها از نوع پروانه ای و اسپویلر و بادگیرهای از جنس فیبر کربن هستند.

mini r50 one racer 2012 jm design
mini r50 one racer 2012 jm design

چرخهای سفید رنگ ۱۸ اینچی با لاستیکهای دانلوپ که دیسکهای ترمز برمبو از پشت آنها پیداست، جلوه ای چالاک به این ماشین داده اند. در داخل خودرو قفسه های محافظ برای سرنشینان ویژه مسابقات رالی کار گذاشته شده و صندلیهای اسپرت ریکارو هم راننده را در بر می گیرند. تزئینات و رنگ داخل اتاق هم با رنگ بدنه هماهنگ می باشند.

mini r50 one racer hood jm design
mini r50 one racer 2012 jm design

خوب اگر  به اندازه کافی مشتاق شده اید تا موتور یک گرگ خفته در پوست بره را ببینید، کاملا اشتباه کرده اید. موتور ۱.۶ لیتری پایه هیچ گونه تغییری نکرده و تنها ۹۰ اسب بخار تولید می کند. بنابر این وقتی دیدید که یک مینی با هیبت در حال چراغ زدن برای سبقت گرفتن از شماست، خود را نبازید!

mini r50 one racer interior jm design
mini r50 one racer 2012 jm design
mini r50 one racer 2012 jm design rear
mini r50 one racer 2012 jm design
mini r50 one racer 2012 jm design rear
mini r50 one racer 2012 jm design

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا