بی ام و

کانسپت ب ام و – پینین فارینا ، گرن لوسو کوپه

ب ام و رسما از کانسپت گرن لوسو کوپه رونمایی کرد . این کوپه ی لوکس حاصل همکاری مشترک ب ام و و استودیوی طراحی پینین فارینا است . کریم حبیب ، مدیر بخش طراحی ب ام و در بیانیه ای این خودرو را تفسیر پینین فارینا از هویت لوکس ب ام و خوانده است .

542055800734069531
BMW Pininfarina Gran Lusso Coupe

در نوک کاپوت با فرمی الهام گرفته شده از دماغه ی کوسه ،  ورودی های هوای دوقلو بسیار بزرگ و چراغ های LED خودنمایی می کنند . در نمای کناری نیز دریچه های تعبیه شده، شیب ملایم سقف به سمت انتها و رینگ های آلیاژی ۲۱ اینچی بیش از هر چیز نگاه ها را به خود جذب می کند . نمای عقب نیز با چراغ های بلند و باریک ، خروجی های اگزوز ذوزنقه ای و تریم های مات آلومینیومی تزیین شده است .

ذوق طراحان به کابین نیز سرایت کرده است و آن ها با کمک پوشش های چرم ، چوب درختان کاج نیوزیلند و تریم های کرومی مشکی رنگ جلوه ای لوکس به آن بخشیده اند . فرمان اسپرت ، چراغ های LED برای روشنایی کابین ، پوشش چرم از پشم خالص ایتالیایی و صندلی های فوق العاده راحت از دیگر موارد قابل ذکر در کابین است .

نیروی پیشران این خودرو توسط یک موتور V12 تامین می شود که انتظار می رود با ظرفیت احتمالی  ۶ لیتر ، قدرت و گشتاروی معادل ۵۴۴ اسب بخار و ۷۵۰ نیوتن متر تولید بکند .

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. SINA SAZESH

    ۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (15 ديدگاه)

    واقعا زیباست…بی ام دبلیو بازهم اصالت خودش رو حفظ کرده ولی با استفاده از طراحی های زیبای پینین فارینا تغییرات زیبایی رو ایجاد کرده…البته بازهم جای کار داره چون فعلا فقط یه نسخس و حرفی از تولید انبوه زده نشده که امیدوارم این یکی دیگه به تولید انبوه بسه!!

    ضمنا هر گل یه بویی داره و نمیشه دو برند مثله بنز و بی ام دبلیو رو باهم مقایسه کرد….بهتره فقط درباره ماشین نظر بدیم…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Mojtaba

    ۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (44 ديدگاه)

    خیلی بهتر از m8 است اما به i8 نمیرسه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    بسیار زیبا…

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا