بی ام وکادیلاک

دوئل کادیلاک و ب‌ام‌و، شکوه یا لذت؟

عضو تازه وارد و پرقدرت خانواده کادیلاک، با قلب شورولت کوروت برای شکست دادن هر حریفی آماده است. کمتر خودرویی برای دوئل با کادیلاک CTS-V به خود جرئت حضور در این دوئل را می دهد.

2016 Cadillac CTS-V
۲۰۱۶ Cadillac CTS-V

دوئل شماره ۷: کادیلاک CTS-V در برابر ‌ب‌ام‌‌و M5

ب‌ام‌و M5 با این که از لحاظ مشخصات پیشرانه نمی‌تواند بهترین انتخاب تلقی شود، ولی از نظر چابکی، نهایت یک سدان اروپایی دیفرانسیل عقب می‌شود. این خودرو با وجود مدل‌های قدرتمند دو دیفرانسیلی که از آئودی و مرسدس‌بنز ارائه می‌شوند، باز هم سال‌ها به عنوان یکی از سرآمدهای دنیای اتومبیل مطرح بوده است.

2014 BMW M5
۲۰۱۴ BMW M5
2014 BMW M5
۲۰۱۴ BMW M5
بنابراین، با این توضیحات، M5 یک رقیب کامل برای کادیلاک CTS-V مدل ۲۰۱۶ محسوب می‌شود؛ این مدل، قدرتمند‌ترین کادیلاکی است که تاکنون ساخته شده است. قدرت این خودرو، از همان پیشرانه‌ای نشأت می‌گیرد که در کوروت Z06 نیز استفاده شده است؛‌ یعنی موتور LT4 جنرال موتورز با حجم ۶/۲ لیتر و به صورت سوپرشارژر V8 که ۶۴۰ اسب‌بخار قدرت و ۸۸۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

Cadillac CTS-V 2016
Cadillac CTS-V 2016
Cadillac CTS-V 2016
Cadillac CTS-V 2016
Cadillac CTS-V 2016
Cadillac CTS-V 2016
Cadillac CTS-V 2016
Cadillac CTS-V 2016
CTS-V، چه از بیرون و چه در داخل، خودروی فوق‌العاده زیبایی است. داخل کابین با چرم با کیفیت بالا آراسته شده و ظاهری مجلل دارد؛ درست همان طور که از یک «کادیلاک» انتظار داریم. وقتی ستایش شما از کیفیت ساخت داخلی CTS-V به پایان رسید، می‌توانید پای خود را بر روی پدال گاز قرار داده و با اطمینان به حداکثر سرعت ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت برسید.

Cadillac CTS-V 2016 Interior
Cadillac CTS-V 2016 Interior
Cadillac CTS-V 2016 Interior
Cadillac CTS-V 2016 Interior
2016 Cadillac CTS-V Interior
۲۰۱۶ Cadillac CTS-V Interior
2016 Cadillac CTS-V Interior
۲۰۱۶ Cadillac CTS-V Interior
در مورد آمار شتاب، مخصوصاً برای کادیلاک، زمان رسیدن به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت اعلام می‌شود، چون مردم سایر نقاط جهان خیلی دوست دارند که شتاب تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را بدانند! در هر حال، شتاب صفر تا ۶۰ مایل بر ساعت برای CTS-V برابر ۳/۷ ثانیه است که در نتیجه، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌تواند حدود ۳/۹ ثانیه باشد. به هر حال، این خودرو، سریع و چابک است و از هر نظر آماده است.

2014 BMW M5
۲۰۱۴ BMW M5
2014 BMW M5
۲۰۱۴ BMW M5
2014 BMW M5 Interior
۲۰۱۴ BMW M5 Interior
2014 BMW M5
۲۰۱۴ BMW M5
2014 BMW M5
۲۰۱۴ BMW M5
در طرف دیگر، ب‌ام‌و M5 ایستاده که برای خود دارای جایگاه است. هنگام رانندگی با M5 متوجه می‌شوید که سیستم گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته چقدر سریع است و چابکی بسیار مناسبی در مانورها دارد. ولی آیا باید در هنگام خرید، آن را به CTS-V مدل ۲۰۱۶ ترجیح دهیم؟ البته که نه! این خودرو هم قدرت کمتر (۵۶۰ اسب‌بخار) و هم گشتاور کمتری دارد (۶۸۰ نیوتن‌متر). شتاب آن هم نسبت به کادیلاک سریع نیست (۴/۱ ثانیه) و حداکثر سرعت آن هم ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است. از طرف دیگر، می‌توانیم در مورد اینکه کدامیک کابین بهتری دارند، بحث کنیم.
در مورد قیمت، هنوز در مورد CTS-V صحبتی نشده، ولی M5 جدید شروع قیمتی برابر ۹۳ هزار و ۶۰۰ دلار خواهد داشت. انتظار می‌رود که کادیلاک برای مدل خود قیمتی پایین‌تر از M5 درنظر بگیرد؛ شاید چند هزار دلار کمتر.

2016 Cadillac CTS-V
۲۰۱۶ Cadillac CTS-V
برنده: کادیلاک CTS-V مدل ۲۰۱۶

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۵۱ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    این مقایسه نا جوان مردانه بود .

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. سعید

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (19 ديدگاه)

      از اول این سری مقایسه هارو که تا الان 7 قسمت شده قبول ندارم. واسه bmw دو تا مقایسه گذاشته که خودرو های مورد آزمایش ربطی بهم ندارن. مثلا تو مقایسه اول گفته بود M6 به اندازه کافی سریع نیست، ظاهر آن به اندازه کافی زیبا نیست و تعجبی ندارد که این دوئل را برنده نشود.نه تو خوبی اقای نویسنده :| بعدش بر اساس گفته های این نویسنده معلوم الحال الان bmw در سزاشیبی سقوط و ضرر دهی باشه .چون حتی نسبت به ماشین های امریکایی ارزش خرید نداره.چه برسه به رقیبای قدر اروپایی و ژاپنیش.bmw همیشه سلطانه این تو گوشت بموته

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Reza.045

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        آمار فروش سه غول آلمانی مشخص کننده هر چیزه
        هر سال بنز و ب ام و آئودی اولن فقط هر از چند گاهی جاشون با هم عوض میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Zonda R

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          @.F
          رضا 045 عزیز
          این خودرو تازه وارده ولی باز هم نمیتونه به المانیا در میزانه فروش برسه
          امریکایی ها تازه جون گرفتن و به سوددهی رسیدن ولی
          یه نگاه به سرمایه گذاری و هزینه ی تحقیقات المانیا بنداز
          در اوجه رکود اقتصادی جهانی بنز 2 میلیارد دلار هزینه ی تحقیقات کرد
          به هر صورت پیشرفت و رقابت به نفع مصرف کنندست
          هیچکس نمیتونه بگه المانیا خوب نیستن
          امااااا
          این که کادیلاک تو این زمینه پیشرفته قابل ملاحظه ای داشته که نظرهارو به سمت خودش برمیگردونه قابله تحسینه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. CBR400

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (578 ديدگاه)

          آقا رضا اگه بنز پرفروشه پس چرا چند ماه پیش توی مطلبی که درباره فروش بنز در آمریکای شمالی { یا کشور آمریکا . این مورد رو چیز زیادی خاطرم نیست . فقط تا جایی که یادم میاد مطمئنم و شک ندارم این مطلب رو توی پدال خوندم } بود مدیر بنز گفته بود ما پس از بیست سال توانستیم به پرفروشترین برند لوکس در در آمریکای شمالی { یا کشور آمریکا } تبدیل بشویم ؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Reza.045

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          CBR400 عزیز شما فقط آمریکا رو آدم حساب میکنید؟
          پس بازار اروپا چطور؟
          جهانی فکر کنید…
          تازه تو همین آمریکا هم ب ام و شد پر فروش ترین برند لوکس…
          اینم که میگی قبلش چون بحث لکسس بود نه برند های آمریکایی
          آمار که فقط آمریکا نیست
          برندهای لوکس پرفروش جهان:
          ب ام و
          آئودی
          مرسدس-بنز
          لکسس
          بعدش میشه بقیه برندا…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. CBR400

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (578 ديدگاه)

          آقا رضا من کی گفتم فقط آمریکا رو در زمینه فروش خودروهای لوکس قبول دارم ؟ من که گفتم زبان انگلیسیم قوی نیست که بتوانم مطالب خارجی را بخوانم و از آمار فروش برندهای لوکس در اروپا یا سایر کشورهای جهان با خبر بشوم . توی پدال هم که کسی این مقاله ها رو نمیزاره . آمار فروش 4 خودروسازی که نام بردی دقیقا چقدره ؟؟ یه سوال دیگه هم داشتم . فروش هیوندای-کیا چقدره ؟؟ هیندای فروش بیشتری داره یا کیا ؟ و بیشتر در اروپا از این خودروها استقبال میکنند یا آمریکا ؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. حاج حسن

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (46 ديدگاه)

        فقط فقط سلطان BMW
        حالا تو میخوای سفینه فضایی باش مقایسه کنی یا هر مقایسه ناجونمردانه دیگه
        مهم اینکه مردم بهتر میدونین کدوم بهتره کدوم بهتر نیست(همه چیز از فروش خودرو سازا مشخص میشه)

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. قاتل خودروها کوروت

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (43 ديدگاه)

          یعنی مردم بیان کادیلاک ول کنن برن بی ام و بخرن ؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شروین

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (515 ديدگاه)

          اگه اینطوره که شماها میگید، بهترین الان تویوتاست و تا چند سال پیش هم حکومت بی چون و چرای جنرال موتورز بود. بقیه هم لابد باید برن خونه هاشون.
          یه کم منطقی باشید لطفاً و انتقدر تناقض نداشته باشه حرفاتون!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. kasra

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          درود
          شروین خان،2017 قیافه تویوتا دوستان و جنرالیا دیدن داره!
          همین سال هم میلیمتری باختیم!
          فقط90 هزار دستگاه از تویوتا عقب بودیم!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. Zonda R

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        @.F
        بالاخره cts v ظاهر شد
        در مقابله m5 که اینقدر خوب هست که سعی میکنن الگو قرارش بدن
        کی بهتره؟
        مسلما هر دو عالین اما به نظر شخصی بنده
        Cts v یه نوع اوری و یه چهره ی عضلانیه خشن داره یه تازگی
        و البته نتیجه ی موج تلاش جدید
        GM هست که از 2014 شروع شد و کوروت اولین دست نشانده ی این موج بود
        برنده رو سلیقه و دل انتخاب میکنه
        که بنظره من این قلدره امریکایی بدجوری به چالش میکشه بقیه رو

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شروين

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (515 ديدگاه)

          توجیه نکن مک میسل جان!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. CBR400

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (578 ديدگاه)

        آقا سعید bmw سلطان چیه ؟؟ میتوانی بیشتر توضیح بدی ؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. حسین

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (248 ديدگاه)

        اشکال نداره احتمالا نویسنده گوشیم که میخواد بخره میگرده دنبال اونی که هستۀ بیشتری داره .
        چن سالی هست که کادیلاک با M5 سر شاخ میشه هرسالم شکست میخوره اما امسال واقعاً ناراحت نمیشدم اگر کسی میگفت کادیلاک میبره چون واقعاً لیاقتشو داره البته جوجه رو آخر پاییز میشمرن بذار بیاد بیرون قیمت بخوره با M5 بندازن تو پیست تا ببینیم چی میشه تا اون موقم تا بخواد از تخت پادشاهی لذت ببره کم کم نسل بعدی M5 آماده میشه و کدی باید بره سر جاش بشینه
        اگرم کدی ببره چند نفر موتور فوق العاده و کم مصرف ب ام و رو ول میکنن باید دید .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. P.G

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (489 ديدگاه)

          گل پسر شما میدونى مصرف موتور LT4 به قول خودت این کدى چقدره که اینقدر با اطمینان صحبت میکنى؟!
          فقط اینقدر بهت میگم که مصرف این کادیلاک با اینکه حجم و قدرت خیلى بیشترى داره از آلمانیا کمتره!
          یه سرچى چیزى بکنى چیزى ازت کم نمیشه،فقط نظراتت از حالت احساسى و متعصبانه به سمت منطقى میره!؛)

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. حاج حسن

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (46 ديدگاه)

      فقط فقط سلطان BMW
      حالا تو میخوای سفینه فضایی باش مقایسه کنی یا هر مقایسه ناجونمردانه دیگه
      مهم اینکه مردم بهتر میدونین کدوم بهتره کدوم بهتر نیست(همه چیز از فروش خودرو سازا مشخص میشه)

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. P.G

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (489 ديدگاه)

        خدا رو صد هزار مرتبه شکر که با این منطق قوى شما این ماشین ها یا چیزاى دیگه رو ندادن شما مقایسه کنى و در موردش مطلب بنویسى!
        احتمالاً اون موقع زیر عنوان “کادیلاک یا بى ام دبلیو،شکوه یا لذت؟” مینوشتى:
        .
        .
        .
        برنده:بى ام دبلیو،چون عشقمه و به کسى ربطى نداره!:)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. Zonda R

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      @.F
      کادیلاک cts v:لایک
      Bmw m5 : دیسلایک

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. سامان از تبریز

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    یه لحظه فقط به عکس پروفایلم نگاه کنید !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mostafa&S

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (318 ديدگاه)

      کادیلاک با این ماشین داره به روزهای اوجش بر میگرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. 4MATIC

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1054 ديدگاه)

        اره ولی با این مدل که هیچ با پدر این مدل به دود اگزوز بنزEنیوفیس نمی رسه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امیرحسین

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (239 ديدگاه)

          جناب 4MATIC اینا دارن برای رتبه ی دوم تلاش میکنن . . .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شلبى

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (685 ديدگاه)

          اینجور که شما میگى شاید بنز E نیو فیس جاى موتور یه موشک بهش وصل کردن که صفر تا صدش 0.1 ثانیه است، تنها در این صورت این ماشینا به دود لاستیکش هم نمیرسن، چرا مثل بچه ها نظر میدین

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. احمد

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (381 ديدگاه)

          عزیزم کادیلاک با این مدل رسما المانی ها رو مات کرد
          واقعا یک ماشین همه چیز با همه
          قدرت و زیبایی و تکنولوژی و هر که یک ماشین بی نظیر باید داشته باشه این مدل داره و از همه مهمتر قیمت بسیار خوب و منطقی
          توی همین پدال مشخصات و خصوصیاتشو زده بود برو بخون واقعا تحسین بر انگیزه این ماشین

          موافقم 1
          مخالفم 0
        4. Mostafa&S

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (318 ديدگاه)

          من خودم طرفدار بنزم ولی الان بحث چه ربطی به بنز داشت

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. E 36

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (918 ديدگاه)

          در مورد عالی بودن CTS بحثی نیست ولی اینکه با این پیشرانه حجیم بیاد به نبرد M5 ناعادلانس هرچند هیچ چیز از ارزشهای BMW کم نمیشه .

          موافقم 0
          مخالفم 1
        6. شایان

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1355 ديدگاه)

          احمد آلمانی ها هیچوقت مات نمیشن حتی زمانی که همه فکر میکنن شکست خوردن در واقع پیروز شدن

          موافقم 0
          مخالفم 1
        7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          مرسدس بنز E63 AMG با موتو 5.5 لیتری قدر خروجیش 577 اسب

          بخاره ( کاری نداریم به اینکه از همین موتور با همین حجم

          میشه قدرت 850 اسب بخاری خروجی گرفت ( نمونه ی برابوس ) پس

          زیاد به 640 اسب بخار نبالید . این در حالی هست که کادیلاک

          موتور یک سوپر اسپورت رو برداسته . مرسدس بنز هم میتونست

          موتور 6200 سی سی SLS رو برداره که حدود 660 اسب بخار قدرت

          داره . اما این کارو نکرده .

          اینها به کنار وزن مرسدس بنز 2040 کیلو اما کادیلاک 1880

          کیلو . اختلاف وزنشون میشه : 160 کیلوگرم

          گشتاور مرسدس بنز 720 نیوتن متر . کادیلاک 855 نیوتن متر.

          اختلاف گشتاور 135 نیوتن متر .

          به نوعی میتوان گفت کادیلاک با :

          135 نیوتن متر گشتاور بیشتر .

          160 کیلوگرم وزن کمتر .

          63 اسب بخار بیشتر نتونسته حرف بنز با دو دیفرانسیل بشه .

          همه چیز قدرت نیست . کاشکی کادیلاک به جای حجم بالا از دو

          دیفرانسیل بهره میبرد .

          اینهارو گفتم حالا خودتون حساب کنید اگر مرسدس بنز موتور

          6200 سی سی SLS نسخه سری بلک رو در سینه داشت .

          شتاب کادیلاک 3.7

          شتاب بنز 3.4

          خیلی حرفه که بیشتر ایتم هات بهتر از رقیب باشه اما نتونی

          جلوش قد علم کنی .

          و باز هم همه اینها رو در کنار جمله ی مدیر عامل کادیلاک

          بگذارید :

          ( کادیلاک دیگر نمی‌خواهد مارکی درجه دوم پس از خودروسازان لوکس آلمانی باشد. این مارک آمریکایی حالا از دیترویت به نیویورک اسباب کشی کرده و در حال برنامه‌ریزی برای عرضه مدلهای کاملا جدید به بازار است. اما همه اینها برای موفقیت کافی نیست. کادیلاک مدلی می‌خواهد که نامش را در بازار شلوغ و البته پرسود این روزهای خودروهای لوکس فریاد بزند. مدل ۲۰۱۶ سی‌تی‌اس-وی این خودرو است. )

          تلاشتون رو برای رسیدن به برند های لوکس ژرمن ها و دنیا

          ستایش میکنم .

          موافقم 0
          مخالفم 1
        8. Tesla ,Silicon Valley,

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (176 ديدگاه)

          آقا میلاد از شما انتظارات بیشتر از این بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. احود

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (381 ديدگاه)

          برادر من این حرفا بچه گانه چیه که المان ها هر وقت ببازن هم در اصل بردن
          تو این مقایسه از هر نظر که فکر کنی ابن المانی هیچ حرفی واسه. گفتن نداشتن
          این کادیلاک واقعا یلی واسه خودش
          ممیدونم ابن همه تعصب بی جا و صحبت غیر منطقی واسه چیه

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. آرمااام

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (4 ديدگاه)

        فقط کادیلاک…
        لوکس بودن به تماااااااام معنا

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شروین

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (515 ديدگاه)

          مرسدس داره با توربوی دو قلو و سیستم 4matic صفر تا صد زیر 4 تانیه رو بدست میاره. اگه نه تو پیست و تو 1/4 مایل هیچ حرفی برا گفتن جلوی کادیلاک نداره.
          حالا 20 خط بنویسید و استدلال کنید که انقدر وزنش کنتره و انقدر ال تره و انقدر بل تره.
          ریاضی نیست که رو کاغذ حل بشه.
          لینک های پیست های مختلف رو هم دوستان به اندازه کافی گذاشتن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (810 ديدگاه)

          میلاد داداش اینا الان حرفای تو بود؟پس من منتظر رقابتشون تو پیست میمونم چی شد؟
          اولا 640 اسب باشه.نوش جونش!سیاست کمپانی های آمریکایی از جمله جنرال موتورز اصلاً با بنز یکی نیست که شرایط رو مساوی فرض کنیم.اگه موتور کوروت برداشته برای اینه که زیرمجموعه ی جنرال موتورز جمس و شورولت و کادیلاک و بیوک اند و در ضمن همگی از یک کمپانی اند پس دور از ذهن نیست موتور کوروت روش باشه.شما چنان میگی موتور سوپر اسپرت رو برداشته که انگار دزدی کرده!!!موتور کمپانی خودش بوده.خیلی از پیشرانه های جنرال موتورز تو مدل هایی مثل کوروت و کامارو و CTS V یکسان و مشترکه و این ضعف محسوب نمیشه.مرسدس میتونست این کارو بکنه اما نکرد.حالا چی کار کنیم؟خب استفاده میکرد و در ضمن به قول خودت همه چی قدرت نیست.رکورد تو پیست هست.کیفیت هست و هندلینگ و شتاب و حداکثر سرعت و مانور تو پیچ و آیرودینامیک و هزاران ملاک دیگه.هنوز اینا تست نشده و شما میلاد عزیز که میگفتی منتظر رقابتشون هستم الان این قدر با اطمینان صحبت میکنی که کادیلاک نتونست در مقابل رقیب قد علم کنه.لازم نیست که ذکر کنم بنز هم از همه نظر عالی نیست؟
          مشکلات برای همه ی برند ها وجود داره و فکر نمیکنم میلاد جان یادت رفته باشه که قبل از این مشکلات کادیلاک چی بود!!!الانم با اقتدار برگشته و چه بسا از رقیبای آلمانیش بهتر باشه.این مقایسه رو کادیلاک برد هرچند من دوست دارم رقابت تن به تن CTS V رو با رقباش ببینم.میلاد جان کادیلاک خیلی خوبم به ژرمن ها رسیده و پشت بندش یه میگ میگ هم گفته.باب میلم نیست اینطور حرف بزنم اما حداقل از شما انتظار داشتم این قدر تندروی نکنی.خطاب به باقی دوستان این مقایسه هم نکنه اشکال داره؟هان!!!!!؟؟؟؟؟؟
          شروین جان داداش فایده نداره منطقی صحبت کنیم مثل این که ما هم باید مثل خودشون با یه قضیه ی علمی برخورد کنیم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. شروین

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (515 ديدگاه)

          انجین این ماشین که همون LT4 جنرال موتورز هست و همینطور انجین هلکت که HEMI کرایسلر هست چندین ساله که به عنوان بهترین انجین ها و 10 انجین برترانتخاب میشه در حالی که انجین مرسدس انتخاب نمیش. اما دوستان جوری میگن بازدهی نداره و بنز بهتره انگار بنز انگار از مریخ اومده!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Zonda R

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          @.F
          میلاد عزیز
          فقط یه سوال دارم از محضرت:
          اگر موتوره sls black series
          رو روی E 63 میزاشتن قیمتش چقدر میشد؟؟؟
          من علمه زیادی در مقابله شما ندارم و البته بنز برند مورد علاقه ی شماست
          و بهتر میدونی که تفاوته موتور در خودروها باعث تفاوته قیمت زیادی میشه که برایه مثال
          S class در مدله s550
          94000 دلار و در s 65
          222000 دلار قیمت داره
          یا در مدله s کوپه s550
          119000 دلار و s65
          230000 دلار قیمت دارن
          پس این یه هنره که موتوره قوی داشته باشی و قیمته پایین
          فکر نمیکنم از نظره کیفیت در این مدل کادیلاک چیزی از bmw یا بنز کم داشته باشه
          بنده منکره عالی بودنه المانها نیستم
          فقط سوالمو جواب بدید
          سپاسگزارم دوستم

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. Frankenstein

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (77 ديدگاه)

        اولین دفعه بود که قانع شدم تو این مقایسه ها…..

        سخته از عشقت دل بکنی و شکستشو قبول کنی…..bmw m5 یه

        اسطوره هستش تو این کلاس …..ولی خوب ظاهرا نتونست این دفه

        سربلند بیرون
        بیاد

        به قول عارف

        ((یه دل میگه برم برم…… یه دلم میگه نرم نرم))

        :) :)

        ولی انصافا مقایسه ی به جایی بود….

        آفرین به کادیلاک.

        آقای حسینی ممنون از مقالتون

        یه سوال دیگه چرا با bmw m3 مقایسه نشد؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (810 ديدگاه)

          Frankenstein جان درود بر منطقت!
          ATS رقیب M3 هست نه CTS.
          ممنون از شما

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. 4MATIC

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1054 ديدگاه)

        اره چون مو تور کوروت روش نصبه حالا شما بیا موتورSLSروروش نصب کن ببینیم اون موقع کی برنده می شه

        دوما مگه نمی گی کادیلاک CTSازEبهتره؟؟؟/
        شما بیا موتور کوروت رو از روش باز کن موتور خودشو بذار اون مو قع نظر بده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (810 ديدگاه)

          هر وقت 4MATIC خان تحقیق کردی که این موتور برای جنرال موتورز و متعلق به تمام زیرمجموعه های این شرکته بعد بیا بگو موتور کوروته!!!
          خیلی اعتراض داری بفرما منظورت از موتور خودش چی بود احیاناً؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Zonda R

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          @.F
          4matic عزیز
          این سوال رو از شما هم میپرسم
          اگه موتور sls روی E 63 نصب میشد قیمتش چقدر میشد؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. شروین

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (515 ديدگاه)

          انگار ایران خودرو همینجوری رو هوا میگه موتور sls نصب کن!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. شلبى

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (685 ديدگاه)

          باربد جان این دوستان نمیدونن که سیاست جنرال موترز 60 ساله که اینه،که به عنوان کمپانیه مادر براى زیرمجموعه هاش از موتورهاى یکسان استفاده میکرد،براى مثال در گذشته هم موتور هاى بیوک هایى که وارد ایران شد و بعدها بیوک ایران شد با شورولت ایمپالاهاى اون زمان یکى بود، میخام بگم که این قضیه واسه امروز نیست که از سال ها پیش این سیاست جنرال موتورز بوده

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. سامورایی

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (182 ديدگاه)

      کادیلاک رو از همه ی ماشین های آمریکایی بیشتر دوست دارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. فورد

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (856 ديدگاه)

      کادیلاک هم از نظر طراحی داخلی هم بیرونی بسیار زیبا تر از بی ام و هستش و حس هیجان بیشتری به ادم انتقال میده تو بحث فنی هم همه چیز کاملا روشنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شلبى

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (685 ديدگاه)

        بله درست میگید شما، کادیلاک هم از نظر طراحى داخلى و هم خارجى و مشخصات فنى از بى ام و بهتره و باید به همه این موارد قیمت کم تر کادیلاک رو هم اضافه کنیم،از هر زاویه اى بخاى نگا کنى کادیلاک بهتره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. Chevo

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (41 ديدگاه)

      در این کلاس بدون اغراق کادیلاک حرف اول رو میزنه ،
      طراحی بینظیر و آمیزه با خشونت بیرونی
      طراحی بسیار لوکس و با کیفست کابین
      قدرت و گشتاور فوق العاده بالا
      لطفا طرافدارهای خودروهای آلمانی بدونه تعصب مقایسه کنید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        خندم میگیره از حرفات chevo باشه بهترین ولی آلمانی ها کلا ماشین دستشونه این کارن اصلا به ماشینی بودن معروفن اصلا مهم نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. 4MATIC

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    بین این دوتا هیچ کدوم ولی من سرور این دو تا ینی
    حضرت MERCEDES-BENZ E CLASSرو تر جیح می دم
    .
    .
    .
    .
    یا بهترین یا هیچ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امیرحسین

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (239 ديدگاه)

    BMW زیباتره ( سلیقه شخصی )
    .
    .
    .
    نا گفته نماند ولی فقط
    Mercedes Benz

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ali reza

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    bmw m5ماشین خیلی خوبیه تمامی مشخصات یک ماشین سدان عالی داره ولی بهتر نبود برای برای رویارویی با یک غول امریکایی اونم کادیلاک ازسری 760 استفاده میکرد تا حرفی برای گفتن داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Reza.045

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      کلاس شون به هم نمیخوره
      اختلاف قیمت بالایی هم دارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Zonda R

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        @.F
        رضا 045 عزیز
        بارها m5 ,E 63 و cts v
        با هم رقابته کردن در این سالها
        چطور میفرمایید تو کلاسه متفاوتند؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Reza.045

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          زوندا جان داره میگه ای کاش ب ام و 760 رو میاوردن
          منم میگم کلاسشون به هم نمیخوره
          کجاش غیر منطقی بود الان؟ :|

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. شلبى

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    این شد یه مقایسه استاندارد و از مقایسه هاى قبلى خیلى بهتر بود،خیلى بهتر و جذاب تر بود که این مقایسه سه جانبه میشد که E-63 هم در اون حضور داشت یا اینکه یه بار هم جداگانه با E مقایسه بشه
    در مورد این مقایسه هم بدون شک کادیلاک برتر و از ابتدا میشد این نتیجه رو حدس زد، CTS جدید فوق العادست
    در این کلاس خودرویى کادیلاک CTS-v از همه روقباش بهتر و سرتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیرحسین

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (239 ديدگاه)

      در صورت در نظر نگرفتن
      Mercedes Benz E Class

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شلبى

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (685 ديدگاه)

        با در نظر گرفتن بنز E کلاس!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شروین

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (515 ديدگاه)

          شلبی جان اینا همیشه یه بهونه باید بیارن. سخت نگیر. ولشون کن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. طرفدار بی طرف . reza

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1409 ديدگاه)

          تقریباهمه بعضی وقتا بیخودی از برند مورد علاقشون دفاع میکنن
          اخه دست خودشون نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Reza.045

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          جناب شلبی چرا میگی از E Class بهتره؟
          بنز با موتورکم حجم تر و توان کمتر و (احتمالا) وزن بیشتر شتاب بهتری رو ثبت کرده!!!
          و از نظر من زیبا تر هم هست
          چرا باید کادیلاک بهتر باشه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. شلبى

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (685 ديدگاه)

          Reza045 جان شتاب بهتر مرسدس بنز فقط بخاطر تمام چرخ محرک بودنش و این برترى رو فقط در سرعت هاى پایین میتونه حفظ کنه و در حالت کلى و پس از سرعت صد کیلومتر شما مطمئن باش که به کادیلاک نخواهد رسید
          دقیقا مثل اتفاقى که در مقایسه E با چارجر افتاد ، اونجا هم چون چارجر دیفرانسیل عقب بود در سرعت اولیه از بنز عقب مى افتاد ولى در خود مقاله هم نوشته بود در حالت کلى چارجر پیروزه،در اون مقایسه نتیجه عادلانه بود(مقایسه چارجر با بنز) ولى اینجا داستان فرق داره، گیربکس استفاده شده در کادیلاک دقیق تر و پیشرفته تر از چارجره و هر دوى این خودروها لوکس هستن و طراحى داخلیه کادیلاک و جنس مواد استفاده شده در اون بسیار عالیه
          از نظر فنى بنظر من باز هم باید منتظر مقایسشون در پیست و نتایجش باشیم،ولى خب کسى که کادیلاک رو میخره ماشین قوى ترى خواهد داشت
          از نظر طراحى بیرونى هم کاملا سلیقه ایه،بنظر من بنز E کلاس جدید زیباییه قبلش رو نداره و چراغاى یه تیکه جدیدش به زیباییه قبل نیست و من طراحیه کادیلاک رو جذاب تر و زیبا تر میبینم ولى باز هم گفتم سلیقه ایه بنظر شما بنز زیباتره بنظر من کادیلاک.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. شلبى

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (685 ديدگاه)

          راستى اینم اضافه کنم که از نظر قیمت هم کادیلاک بسیار ارزان تر از بنز خواهد بود(شاید اختلافش بیست سى هزار دلار بشه) بخاطر همینه که بنظر من کادیلاک بهتره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. Reza.045

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          شلبی جان یه جور میگی به خاطر 4 چرخ متحرکه که انگار دست کادیلاکو بستیم!
          خب فلج که نیست بره 4 چرخ متحرک بزاره
          به علائه 4 چرخ متحرک هندلینگ خیلی بهتری داره و شتاب بهتری هم ثبت کرده
          اونم با توان کمتر و گشتاور کمتر و وزن بیشتر
          من خودم طراحی بنز رو بیشتر دوست دارم
          حالا شما کادیلاک رو بیشتر دوست دارید به کسی ربطی نداره

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      شلبی جان تو پست مقایسه بنز و چارجر یک حرفی زدی که تا حدودی درست بود .

      مرسدس بنز های معماری و230 دانشجویی که به موتور سفید ( کاربراتور ) مجهز هستند ،

      نمیتوانند به طور مداوم و یکنواخت روی یک سرعت خاص حرکت کنند . به طور مثال :

      طی مسافت طولانی با سرعت 100 کیلومتر و تغییر جزیی سرعت .

      در این حالت ، فشار روغن در سرعت ثابت افت میکنه و این مهم در بنز های 230

      دانشجویی مدل های 1980 که به موتور مشکی ( انژکتوری ) مجهز هستند رفع شده .

      مرسدس بنز به دلیل موتورهای پرقدرت و حساس ، وابستگیه زیادی به فشار روغن

      داره . ( البته در مدلهای قدیمی ) . این هیچ چیزش بد نیست .

      یا مثلا اگر به بنز دنده مرده بدی ، احتمال رد کردن زنجیر تایم هست .

      با بنز حتما باید دنده هارو پر کرد .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شلبى

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (685 ديدگاه)

        درسته میلاد جان،مثل همیشه از اطلاعات کامل شما استفاده کردیم
        رانندگى با بنزاى قدیمى دو سه تا قانون داره، اول اینکه باید دست یه راننده باشه اون راننده هم به سیستم بنز اشنایى داشته باشه چون ماشیناى حساسین،
        بعدشم در مسیرهاى یکنواخت و اتوبان ها باید هر چند دقیقه سرعت و دور موتور پایین اورده شه تا روغن کارى داخل موتور به درستى انجام بشه تا به موتور اسیب نرسه یا موتور یاتاقان نزنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. just germany...

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    اگه واقعا bmw رو دوست دارین و میخواین موفق بشه باید بدون تعصب نظر داد و ایراداش رو منطقی گرفت…
    bmw برای رقابت با این ماشینا باید حداقل یه تجدید نظری در طراحی کنسول میانی داخل ماشین بکنه..
    خدایی خیلی تکراری شده….یه نگاه به داخل کادیلاک بندازین…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مرتضی

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (849 ديدگاه)

      اما دقیقا این ایراد کادیلاکه این داشبورد یغور و نه چتدات جذاب شده شناسنامش البته خوب کادیلاک برادرم رو بدم نمیاومد ازش خودش خیلی دوستش داشت سقفش چرمی بود فکر کنم با رنگ بدنه قهوه ای از نظر امکانات ماشین بدی نبود

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. amin

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (46 ديدگاه)

      قبول دارم داخل کابین bmw تکراری شده اما bmw همیشه از نظر ارگونومی و هندلیگ از مرسدسو آئودی و کادیلاک بهتر بوده
      تو این مقایسه کادیلاک موتور6.2 لیتری v8 داره اماbmw موتور 4.4 لیتری v8
      انصافه؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Just germany...

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (264 ديدگاه)

        امین جان من نگفتم bmw اگونومی ضعیفی نسبت به کادیلاک داره و بحث من فنی نبود..
        با اینکه داخل bmw تکراری شده ولی هنوز جذابیت یک ماشین آلمانی رو داره اما حرف من اینه که خیلی خیلی میتونست بهتر باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. فریا

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (684 ديدگاه)

        نه واقعا انصاف نیست .

        M5 دو تا توربو داره ، اگه کادیلاک دو تا توربو داشت قدرتش میشد

        850 – 900 اسب و 1200 نیوتن متر گشتاور !!

        فرق سوپرشارژر با توربو رو نمیدونین چرا حرف از انصاف میزنین :-|

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. شلبى

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (685 ديدگاه)

      افرین به شما جناب germany که همچین نظر منطقى و بدون تعصبى رو دادى با اینکه طرفدار المان هستى، تو نظر دادن بعضى از دوستان هیچ منطقى نیست،

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. BMW4ever

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (155 ديدگاه)

        طرفدارهای بنز مخالف بی ام و اند این که بدیهیه پدال راستی دقت کردی یکی در میون برنده اعلام میکنی دفعه بعد اروپایی برنده میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. فرامرز

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      این نسل سری ۵ مدل سال ۲۰۱۰ هست در حالی که کادیلاک مدل ۲۰۱۶. این مقایسه مثل مقایسه سی کلاس جدید با آئودی آ۴ هست که آخرین نسلش ۸-۹ سال پیش آپدیت شده. مطمئن باشید بی ام و جدید خیلی از این نسخه الآن متفاوت هست. راجع به مرسدس هم بگم که اگرچه تو مدل های لوکس سرتر از بی ام و هست اما تو اغلب مقایسه ها سری ۳ و ۵ برنده هستن. شما میتونین ویدئوهای اوتو اکسپرس و موتورترند رو ببینید که همه هندلینگ و سیستم انتقال قدرت بی ام و رو برتر میدونن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. AliZeus

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (420 ديدگاه)

    یکی از مهمترین فاکتورها در مقایسه دو خودرو، رعایت برابر بودن تقریبی پیشرانه ها (قدرت موتور) می باشد که رعایت نشده!
    خسته نباشن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مهران72

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (232 ديدگاه)

    من طرفدار آلمان هام
    ولی این کادیلاک فوق‌العاده ست
    اولین ماشینی که طراحی داخلیش از آلمانی ها بهتره
    طراحی خارجیشم که خیلی با شخصیت!
    خلاصه،خعلی میخوامش
    ولی پول ندارم D:

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Amirhossein

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    اگه CTS رو از نزدیک ببینین عاشقش طراحیش میشید ، بعدش دیگه چشمتون غیر از کادیلاک ماشین دیگه ای رو نمیبینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. احسان(احسان سابق)

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    اگر قرار باشه شرکتی به المانی ها نزدیک بشه باید کادیلاک اینکار رو انجام بده و باید گفت کادیلاک از نظر کیفیت به اونها نزدیک نشده،بهشون رسیده
    با این وجود دیدن جنگ غول ها لذت بخشه و سخته یکی رو به دیگری ترجیح داد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Gold

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (37 ديدگاه)

    بی شک روی کاغذ نتیجه همانند این متن است. اما زمانی که حساب بانکی جوابگو باشد انتخاب بسیار سخت خواهد بود. آن هم با وجود اعجوبه ای همانند مرسدس “ئی کلاس”. این موضوع زمانی که پشت فرمان هر یک قرار گیرید برایتان ملموس خواهد بود. درصدی برای لذت خودتان و درصدی را برای لذت ناظران کنار بگذارید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مجید

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (9 ديدگاه)

    رنگش می ارزه به کادیلاک .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. طرفدار بی طرف . reza

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      پس یعنی یه قوطی رنگ M5 رو به CTS ترجیح میدی!!!!!!!!!!!!!!
      ای متعصب

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        اتفاقا شما چون دشمن آلمانی داری اینجوری نظر میدی من تا حالا ندیدم از یه برند آلمانی تعریف کنی همیشه سعی در تخریب اتومبیلهای آلمانی داری خودتم میدونی هیچ کشوری حتی جرات رقابت باهاشونم نداره چون علمشونو نداره پس لطفا سکوت کن ای دشمن تکنولژی و علم برتر

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. یه پسر

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    نمی دونم چرا از بچگی سلیقه ام حاج آقایی و پیرمردی بود

    مثلا روم به دیوار یه مدت عشق پرشیا داشتم

    الانم به نظرم کادبلاک قشنگ تره – برام دعا کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. طرفدار بی طرف . reza

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      واقعا قشنگ تره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. محمد

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (116 ديدگاه)

    من انتخابم بی ام و هست.فقط بی ام و شتابش 3/7 ثانیه هست چرا اینجا زدن 4/1.
    بازم پرچم آلمان بالاست اینا فقط مخوان بگن ماشین امریکایی بهتره از آلمانیا ولی عمرا به گرد آلمان برسن.در ضمن بی ام و m5 نمونه ها داره که از 250 کیلومتر هم بالاتر میره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Reza.045

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      محمد جان سرعت محدود شده از نظر من به هیچ وجه نقص نیست
      رو این مورد حساس نشو

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. شایان

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      اینا با علمه به اینکه میدونن کسی به گرد پای آلمان نمیرسه بازم میان… میگن چون یه چیزی در این مملکت باب شده به عنوان متفاوت نمایی که دوستان که چه عرض کنم تخریب کنندگان خوب دارن بروز میدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        شایان جان مشتاقم ببینم دلیل شما عزیز بزرگوار رو چه پایه و اساسی است؟
        کسی به گرد پای آلمان نمیرسه یعنی چی؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. CBR400

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (578 ديدگاه)

      محمد آقا چرا میگی اینا ؟؟ بهتر نبود به جای اینا بگی نویسنده مقاله یا مثلا بازدیدکنندگان ؟؟ چون به اشیا میگویند اینا و این و … . یعنی ما جزو اشیا به حساب میایم ؟؟ دستت درد نکنه . محض اطلاعت بد نیست بدانی کدیلاک مدل cts.v رو بعنوان رقیب m5 معرفی کرده . باز هم بد نیست بدانی نه تنها مدل 2016 کدیلاک با m5 رقابت میکنه بلکه نسل قبلی cts v [ که از سال 2009 تا 2015 تولید شد ] هم رقیب m5 محسوب میشد . چرا میگی – ماشین امریکایی بهتره از آلمانیا ولی عمرا به گرد آلمان برسن. – ؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (116 ديدگاه)

        داداش منظورم شما نبودی منظورم اینا اونایی هستن به قولا تست کردن.
        منظور دگم که متوجه نشدی اینکه گفتم اینایی که دارن ماشین های امریکایی رو تست میکنن مخوان بگن از آلمانیا بهترن. ولی اینطور نیست این آلمان است که بهتر و برتر است.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. طرفدار بی طرف . reza

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    کادیلاک درست حسابی حال بی ام و رو گرفت
    4.3 به نفع امریکا
    فکر کنم CTS رو نباید با بقیه سدان ها مقایسه کرد
    این اصلا مثل یک سدان نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      اینا ببینید من بیراه نمیگم دوستان ببینید چجوری داره حرف میزنه کادیلاک حاله بی ام و رو گرفت!!!!! باشه الان تمام دینا دارن واسه کادیلاک غش و ضعف میکنن بسه بابا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. CBR400

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (578 ديدگاه)

        آقا شایان مگه ما طرفداران کدیلاک جزو اشیا هستیم که به ما میگی اینا ؟؟ اگه اینجوریه این که اشکالی نداره . من هم به همه طرفداران bmw از این به بعد میگم این و اون و اینا و …

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شایان

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1355 ديدگاه)

          داداش جسارت نشه من نوکره طرفدارهای ماشینهای آمریکائی هم هستم مخصوصا کادیلاک که خودمم ازش خوشم میاد منظورم شما نبودین منظور اون کس و اون کسایی هست که میخوان متفاوت نما باشن و عقده دارن از یه برندی و کشوری با این که میدونن اکثریت سایت طرفدارای اون کشور و برنداشن باز میخوان بیان رویه اعصابمون

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. CBR400

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (578 ديدگاه)

          آقا شایان ارادتمندیم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  17. صادق

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    درود

    یکی از به جا ترین و درست ترین مقایسه ها بود

    راستش دل میگه M5 رو بردار، عقل میگه CTS-V

    البته از ق نگذریم M5 یه بازبینی نیاز داره، توی این حالت کادیلاک یکم داره زور میگه ;)

    جدال بین عقل و دل خیلی سخته (گرچه معمولا دل برنده اس ولی این سری خیلی سخته)

    ارادت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. طرفدار بی طرف . reza

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      همین دل هسته که باعث پشیمونی میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. ارمان

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    من که دیگه این مقایسه هارو نمیخونم بیخیال اقا
    اصلا قشری که سراغ ماشین لوکس میرن به ماشین اسپورت فکر هم نمیکنن و همینطور بر عکس
    تو قویترین مدل کادیلاک 130 اسب کمتر داره جالب برنده هم میشه!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. M.G

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این کادیلاک فوق العادست

    طراحی زیبا
    کابین عااالی ی ی و شیک
    موتور پرقدرت
    کیفیت که قطعاتشون مرگ نداره

    دیگه چی میخواین؟؟؟؟؟
    منتهی هرچی هم باشه تسلا یه چیز دیگست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. Reza.045

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    درود به همه
    اگه طبق متن قیمت کادیلاک کمتر باشه خب مسلما سر تره
    از نظر من هم طراحی داخلش یه کم بهتره
    ولی خب آدم به دلش بیشتر اعتماد داره
    فقط میمونه دوتا بحث:
    یکی اینکه این ماشین مدل 2010-2011 هست و مقایسه ش با کادیلاک 2016 یکم نامردیه
    تا حالا همه ماشینا مدل یکسال بودن یا نهایتا اتلاف کمی داشتن…ولی 5-6 سال دیگه زیاده…
    باید دید ب ام و چه برنامه ای برای مدل جدید داره…
    بحث دوم اینه که من فک کنم شتاب کادیلاک 3.9 هست نه 3.7 (شتاب 0-60 مایلش)
    و بحث سوم هم یه سوال!
    کادیلاک STS تو چه کلاسی قرار میگیره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Reza.045

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      الان نگاه کردم نوشته بود 3.7
      این جمله رو زده بود:
      The blown V-8 is so powerful that it’s almost unsurprising that the new V sedan can hit 60 mph in a claimed 3.7 seconds.
      منظورش از claimed چیه؟ مگه تست نشده؟
      این عدد تست کارخونه ست یا بقیه جاها؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. P.G

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (489 ديدگاه)

        منظورش از claimed احتمالا ادعای کارخانه است

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. ارمان

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1307 ديدگاه)

      Luxury Large Sedan

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Reza.045

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        یعنی هم رده اس کلاس و سری7 ؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. فریا

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (684 ديدگاه)

      STS الان تولید نمیشه . میدسایز هست نه فول سایز . از CTS بالاتر و از

      DTS پایین تر بوده . موتور نورث ستارش هم که نور علی نور ! . DTS

      فول سایز بوده ولی FWD و برای همین رقیب S Class و 7Series محسوب نمیشه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. amir

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    کادیلاک واقعا سرتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. حسین

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1364 ديدگاه)

    درود. مقایسه خوبی بود. از اول هم میدونستم کادیلاک برنده میشه اما اون چیزی که مطمئن هستم اینه که با وجود اختلاف زیاد در قدرت پیشرانه ها نتایج بسیار نزدیکی به دست اومده و اینکه M5 سطح امکانات خیلی بالاتری رو ارائه میده و صرفا یک اسپرت خالص نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. شایان

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    یه سری در این سایت فکر میکنن اگه نظری مخالف بدن محبوب میشن در جوابشون میگم شما باعث به لجن کشیده شدن این سایت میشین لطفا در این سایت زیبا نیاید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. قاتل خودروها کوروت

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    معلوم بود کادیلاک برندست با اون کیفیت و تکنولوژی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. کافر مقدس

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    صندلی های کادیلاک ـه شرف داره ب 10 جلسه فیزیو تراپی تو ایران . . .

    خارجی ها دارن حال دنیارو میبرن ما ایرانی ها اینقدر تعصب بیجا نشون میدیدم رو برند که بیاهو ببین! از دهه 70 میلادی Arcade شده این موضوع

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. پیکان جوانان

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (205 ديدگاه)

    باید منتظر ام 5 جدید شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. sAMG

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    تو آمریکا فقط کادیلاک…جنرال موتورز داره دوباره عالی کار میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. محمدرضا ♥BMW♥

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    از روی کاغذ که فایده نداره بشینید پشتشون تا خودتون بگید برنده کیه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. مهران1

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    ماشاالله چقدر کاربر حقوق بگیر بنز و بی ام و تواین سایت هست ما خبر نداشتیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. محمدرضا ♥BMW♥

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    داخل و خارج کادیلاک به جز عقبش خیلی خوشگله موتور خفنی هم داره و…اما وقتی پولش باشه و هردوشونم تو بازار موجود باشن همتون خوب میدونین که کدوم رو بیشتر ترجیح میدن :)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا