بی ام و

احتمال رونمایی از کانسپت جدید ب‌ام‌و M در ژنو

به نظر می‌رسد دلیل دیگری برای هیجان زده شدن درباره نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ پیدا شده زیرا جدیدترین اخبار منتشر شده نشان می‌دهند بخش M ب‌ام‌و که مسئول توسعه محصولات پرفورمنس این برند است در این رویداد مهم اقدام به معرفی کانسپت جدید و مرموزی خواهد کرد. هنوز هویت این خودرو مشخص نیست اما باید گفت متأسفانه با یک سوپرکار طرف نخواهیم بود.


باور بر این است خودروی یاد شده بر پایه همان پلتفرم بکار رفته در سری ۸ جدید بنا خواهد شد. BMW بلاگ مطمئن است این خودرو همان M8 کانورتیبل و یا M8 گرن کوپه نخواهد بود. BMW قبلاً اقدام به انتشار تیزرهایی از M8 کوپه کرده بنابراین احتمال نمایش این خودرو به فرم کانسپت وجود ندارد مخصوصاً اینکه باواریایی ها قبلاً تأیید کرده‌اند نسخه تولیدی این خودرو را در سال جاری معرفی خواهند کرد.


خب پس با رد شدن این همه گزینه و احتمالات چه چیز دیگری باقی می‌ماند؟ همین منابع مطلع می‌گویند کانسپت یاد شده قرابت نزدیکی با M8 خواهد داشت بنابراین احتمال می‌دهیم BMW چیزی شبیه M860i با پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۶ لیتری را معرفی کند؛ به‌عبارت‌دیگر BMW در ژنو احتمالاً پیش‌نمایشی از داغ‌ترین سری ۸ کوپه که درست در جایگاهی پایین‌تر از M8 قرار می‌گیرد خواهد داشت.


خبر خوب اینکه نیازی به انتظار طولانی‌مدت درباره این خودرو نیست زیرا درهای نمایشگاه ژنو از ششم مارس بر روی خبرنگاران باز خواهد شد. به یاد داشته باشید که BMW قبلاً تیزرهایی از نسخه تولیدی سری ۸ کوپه را منتشر کرده بنابراین شاید این خودرو را هم در ژنو ببینیم. همه‌چیز ممکن است!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Just juguar& ferrari&lambo

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (12 ديدگاه)

    بی ام و باید اینطوری باشه خشن اسپرت قدرتمند و زیبا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. F۲۲RAPTOR

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    پیشرانه های ۱۲ سیلندر یکی از جذاب ترین پیشرانه ها برای سفارش هستند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسین دهمرد

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2416 ديدگاه)

    درسته ب ام و به گستردگی بنز نیست ولی واسه ب ام و افت داره یه هایپر کار نداشته باشه لااقل 10 سال یکبار لازمه قدرتشو نشون بده. همه چی که پول نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Love Cars

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (165 ديدگاه)

    پس یه هیولای دیگه از بی ام و در راهه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا