بی ام و

بی‌ام‌و BT92 کوپه

تیونر Alpha-N محصول جدید خود را که بر پایه بی‌ام‌و ۳۳۵i (اتاق E92) ارتقا یافته معرفی نمود؛ نامی که برای این خودرو درنظر گرفته شده BT92 است . . .

Alpha-N Performance BMW 335i BT92

این تیونر آلمانی کار خود را با کیت بدنه شامل رکاب‌های جانبی که با گلگیرهای جدید همراه شده، کاپوت عضلانی خودرو و سپرهای جدید جلو و عقب شروع کرده است. در نمای عقبی خروجی‌های دوگانه اگزوز به وسط منتقل شده و یک اسپویلر کربنی با قابلیت تنظیم ارتفاع نیز در انتهای درب صندوق جاسازی شده است.

اگرچه نصب رول‌بارهای مسابقه‌ای، ایمنی سرنشینان را دوچندان کرده اما طبق گفته‌های مهندسین Alpha-N به دلیل استفاده گسترده از قطعات فیبرکربنی در کیت بدنه، وزن کلی خودرو چیزی در حدود ۲۵۰ کیلوگرم کاسته شده است.

Alpha-N در قدم بعدی به سراغ بهبودهای فنی رفته؛ کیتی که آن‌ها برای پیشرانه این خودرو تدارک دیده‌اند از نوع stage 4 این تیونر است که شامل برنامه‌ریزی مجدد ECU، توربوهای بزرگتر، تغییر سیستم اگزوز و اینترکولر جدید می‌شود. قدرت خالص خروجی این بی‌ام‌و به ۴۵۰ اسب‌بخار می‌رسد که تمام آن توسط گیربکس دوکلاچه در اختیار چرخ‌های عقب قرار می‌گیرد.

کیت ترمز این خودرو نیز ساخت MAC است که در جلو با دیسک‌های ۳۸۰ میلیمتری شش پیستونه و در عقب با دیسک‌های ۳۵۰ میلیمتری چهار پیستونه همراه شده است. رینگ‌های ۱۹ اینچی نیز از مدل S3 بوده که در جلو ۹.۵ اینچ و در عقب ۱۱.۵ اینچ پهنا دارند. همچنین برای چرخ‌های جلو تایرهای ۲۵۵ میلیمتری و برای چرخ‌های عقب تایرهای ۲۹۵ میلیمتری ساخت هانکوک درنظر گرفته شده‌؛ استفاده از کمک‌های KW، صندلی‌های کربنی Recaro با کمربندهای چهارنقطه‌ای و فرمان جدید از دیگر مشخصه‌های این خودروست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. محمدعلی

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    ایران خودرو هم 50 ساله موتور پیکن رو میذاره رو پژ و فرانسه و موتور پؤو رو میذاره رو سمند و 206 صندوقدار رو میکنه رانا و سمند رو چراغشو عوض می کنه می شه دنا , از اون ور هم سایپا پراید رو داره ارتقا میده 111 , 112 , 113 ….. 132 , 133 , 134 , 135 ….. 100000000 فقط چراغش عوض شده . مردم ایران هم باید تو کف این ماشین ها بمونن خداییش من عشقم اول بنز بعد بی ام و بعد فراریه ولی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohsen

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اون که درست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمدعلی

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    اسب بخارش ننوشته چنده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      450 تا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. محمدعلی

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    معذرت 450 نوشته : حواسم رفت پیش پراید خودم که 60 اسب بخار قدرت داره و وقتی میزنم رو گاز میشه 30 خر بخار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امیر

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    چی بگم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علیرضا

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    وقتی سوار پراید میشم پشیمونم از این که 7000000دادم چون اگه 4 خر میگرفتم بهتر کار میکرد تازه پول جمع میکردم از ایناهم بخرم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا