بی ام و

ب ام و های سری 3 و 5 با قطعات جدید M پرفورمنس

طرفداران سری اسپرت M Power می توانند قطعات تیونینگ بدنه سری ام را برای نسل جدید سری سه یا پنج با قیمتی مناسب دریافت کنند. بدین ترتیب ظاهر اسپرت و عملکرد بهبود یافته ای را شاهد خواهید بود. باید توجه داشته باشید که این قطعات متفاوت از محصولی با نشان M3 یا M5 می باشند. زیرا توانایی های فوق العاده موتور آنها را ندارند.

3 Series with BMW M Performance Parts carbon fiber splitters
۳Series with BMW M Performance Parts carbon fiber splitters

از قطعات جدید M  می توانید مجموعه ای از چرخ های ۲۰ اینچی آلومینیومی سیاه و سفید بسیار زیبا همراه با لاستیکهای پیرلی (قیمت ۴۷۵۰ دلار) و ترمزهای بزرگ مسابقه ای برمبو شامل چهار پیستون در جلو و دو پیستون در عقب به رنگهای قرمز، زرد یا نارنجی (کیت کامل با قیمت ۲۳۰۰ دلار) را سفارش بدهید. همچنین لوله اگزوز  جدید فولاد ضد زنگ می تواند صدایی گوشنوازتر و پرطنین تر برای شما تولید کند.  قطعات فیبر کربن شامل اسپویلر عقب و اسکرتهای کناری و زیر سپر جلو  و آینه های پهلویی را به این مجموعه بیافزایید.

همچنین هواکش رادیاتور پره ای از جنس فیبر کربن، غربلیک فرمان M و اهرم دنده فیبر کربن و روکشهای آلکانترا هم به این مجموعه افزوده می شوند. اما اگر این بزک ها شما را راضی نمی کنند باید فعلا منتظر معرفی رسمی سری M جدید بمانید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. سعید

    ۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    m4 عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا