بی ام و

معرفی ب‌ام‌و سری 5 و M5 نسخه مأموریت غیرممکن

پس از اعلام همکاری با سری فیلم‌های مأموریت غیرممکن در ماه گذشته ب‌ام‌و هم‌اکنون دو نسخه سفارشی و جدید از محصولات پرطرفدار خود یعنی سری ۵ عادی و M5 را در سرزمین آفتاب تابان معرفی کرده است.


یکی از این خودروها که M5 نسخه مأموریت غیرممکن نام دارد از همان قوای محرکه نسل جدید M5 کامپتیشن سود می‌برد؛ بنابراین پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی این سوپر سدان مخوف قدرت ۶۲۵ اسب بخاری داشته و تنها در عرض ۳.۳ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.


این M5 ویژه که از همان رنگ خاکستری سنگاپوری مدل استفاده شده در جدیدترین نسخه فیلم مأموریت غیرممکن سود می‌برد دارای جلوپنجره و پوشش مشکی آینه‌های جانبی بوده و روی رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی نشسته است. برچسب مأموریت غیرممکنی که روی ستون B چسبانده شده روی سفارشی بودن این خودرو تأکید داشته و البته در کابین نیز تریم پیانو و چرم مرینو بکار رفته است.


ب‌ام‌و می‌گوید M5 مأموریت غیرممکن به دو صورت فرمان راست و فرمان چپ در دسترس بوده و قیمت آن در ژاپن از ۱۹ میلیون و ۶۴۰ هزار ین (۱۷۷۵۸۷ دلار) آغاز می‌شود. این هزینه شامل مالیات، بیمه و دیگر موارد می‌باشد.


اما دیگر نسخه هم سری ۵ عادی مأموریت غیرممکن نام دارد که بر پایه مدل M اسپورت ساخته شده و به‌صورت فرمان راست عرضه می‌شود. رنگ بدنه مشکی اسپورت، جلوپنجره M پرفورمنس، برچسب مأموریت غیرممکن روی ستون B و رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی از ویژگی‌های سری ۵ سفارشی می‌باشند.


در کابین این خودرو چرم داکوتا و عناصر سفارشی ب‌ام‌و Individual بکار رفته و سیستم تعلیق تطبیقی آن نیز از ۵۴۰i گرفته شده‌اند.


سری ۵ را می‌توان به دو فرم سدان و تورینگ سفارش داد و از بین مدل‌های ۵۲۳i، ۵۲۳d و ۵۳۰i یکی را می‌توان انتخاب کرد. قیمت این مدل نیز بین ۷ میلیون و ۹۵۰ هزار ین تا ۸ میلیون و ۸۳۰ هزار ین متغیر است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    به به جذابیت فیلم چندین برابر شد.این رنگشم فوق العادس به نظرم بهترینشه
    خوش به حالت آقای تام کروز :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. رضا

    ۱۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (20 ديدگاه)

    به نظرم بی ام و داره سرمایه گذاری مناسبی میکنه و با این کار 100 درصد فروش و محبوبیتش رو افزاش میده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. shirko

    ۱۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    عجب جذابیتی داره این ام ۵ ، به راستی که به یه نماد تبدیل شده تو عرصه ی خودرو سازی .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حمید

    ۱۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    فعلا که برا ما شدن غیر ممکن خرید ماشین خوب
    پول به نمایندگی دادم پس از توقف واردات برگشت پول رو کرده شصت روزه
    اخه آدم به کی بگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهدی

    ۱۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    m5 بهترین ماشین دنیاست ازدیدخیلی ها.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا