بی ام و

علاقه ب‌ام‌و به شاسی بلندهای کانورتیبل!

در آغاز سال جاری خبری درباره احتمال تولید ب‌ام‌و X2 روباز منتشر شد و هم‌اکنون این خودروساز به‌طور رسمی علاقه خود به چنین خودروی بازار محدودی را نشان داده است. مدیر برنامه‌ریزی تولید محصولات BMW اخیراً مصاحبه‌ای با نشریه دیجیتال ترندز داشته و از او درباره اعتقادش درباره شاسی بلندهای کانورتیبل پرسیده شده که رالف ماهلر درباره این سؤال گفته است:

این یک موضوع واقعاً جالب‌توجه است. همه این سؤال‌ها در گذشته صرف‌نظر از احتمال تولید یا احتمال وجود تقاضا پرسیده شده‌اند. شما سبد محصولات ما را هم‌اکنون می‌بینید. ما چنین خودرویی نداریم اما فکر می‌کنم تولید یک شاسی‌بلند کانورتیبل هنوز هم جالب است.


اگرچه این اظهارات اساساً به معنی تولید X2 یا هر شاسی‌بلند دیگر ب‌ام‌و در نسخه روباز است اما نظرات ماهلر نشان می‌دهد که این شرکت حداقل از ایده تولید چنین خودرویی استقبال کرده است. در دنیای کنونی که حتی لیف الکتریکی هم به سقف خود را از دست داده هر چیزی ممکن است.


ب‌ام‌و هم‌اکنون مشغول توسعه پرچم‌دار قدبلند خود یعنی X7 بوده و آن را اواخر سال جاری معرفی خواهد کرد. نه تنها X7 و X5 جدید در راه هستند بلکه شایعاتی هم درباره احتمال تولید X8 به گوش رسیده است. به همین منوال نسخه‌های M از کراس اوورهای X3 و X4 نیز تولید خواهد شد بنابراین تولید یک شاسی‌بلند کانورتیبل اولویت بالایی برای باواریایی ها نخواهد داشت.


با این وجود خود را برای معرفی احتمالی یک شاسی‌بلند روباز و دیفرانسیل جلوی باواریایی آماده کند. دنیا با معرفی سری ۲ اکتیو تورر و گرند تورر به پایان نرسید بنابراین تصمیم ب‌ام‌و برای تولید قدبلندی روباز هم نمی‌تواند باعث سکته طرفداران شود!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا

    ۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (187 ديدگاه)

    جدا از بحث فنی یکی از اصول و علم بازاریابی و موفقیت اقتصادی اینه که در کنار ایده جدید و خلاقیت بازار جدید تعریف کنی و به زبون ساده پیشنهاد جدید برای مشتری تعریف کنی..این رمز ماندگاری و حفظ سود برای ی کمپانیه…فراموش نکنید که تو دوره ای که رقبا پر از ایده و نوآوری هستن جا موندن تو بازار ینی شکست تو یک لحظه..حالا هر چقدر میخواد اون کمپانی بزرگ باشه..هیچوقت سرعت رشد رقبا رو دست کم نگیرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Saied

    ۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    عالیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. amir

    ۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (522 ديدگاه)

    در صورت تولید قطعا یکی از زشت ترین کلاسهای خودرویی خواهد بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. shirko

      ۸ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (499 ديدگاه)

      شما برو پژو سوار شو

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Amir

    ۹ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (5 ديدگاه)

    BMW خوبه ولی به پای بنز نمیرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رسول

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من از خودرو سازهای آلمانی منطق بیشتری سراغ دارم که به ماشینی که به سقف سخت نیاز داره و حتی با وجود سقف سخت به اتاق فشار زیادی میاد یک همچین ضربه ای بزنند البته با نگاهی به jeep مطمئن هستم میور و کامر و کامندو رو بیاد میاریم که بدون سقف بودند ولی کانورتیبل نبودند شاید زیاد هم بد نباشد شاید آلمانی‌ها راهش را بلد باشند

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا