بی ام و

دعوت طرفداران ب‌ام‌و به شهر دیجیتال M!

بخش M ب‌ام‌و کمپین دیجیتالی جدیدی را راه‌اندازی کرده و هدف آن دورهم جمع کردن مالکان و طرفداران محصولات این برند پرفورمنس مونیخی می‌باشد.


ب‌ام‌و این کمپین را “شهر M” می‌نامد و هدف از طراحی آن ایجاد یک پلتفرم برای طرفداران خودروهای پرفورمنس است. ویدئوهای آنلاین اورجینال در این پلتفرم منتشر خواهد شد و به عنوان یک بخش بازاریابی مطرح خواهد بود. شهر M همچنین دارای نقشه‌ی ارتباطی خواهد بود و پست‌های شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #M-Town و #MNation را نشان خواهد داد.


طرفداران این برند می‌توانند از وب‌سایت bmw-m.com بازدید و ثبت‌نام کنند تا نام کاربری خاص خود را دریافت نمایند. طرح شهر M همچنین برای سازمان‌دهی رویدادهای این شرکت در سراسر جهان بکار خواهد رفت.


معاون بخش بازاریابی و فروش ب‌ام‌و M دراین‌باره اظهار داشته است: “ادامه‌ی موفقیت داستان ارتباطی Too Much به طرفداران ما اجازه خواهد داد سطح بعدی هویت عاطفی برند ما را تجربه کنند. شهر M نشان دهنده‌ی این است که ب‌ام‌و M همیشه حد نهایی طرفداری، حداکثر پرفورمنس و… را دنبال می‌کند.”

در طول یک دهه‌ی گذشته ب‌ام‌و توانسته فروش محصولات M و M پرفورمنس خود را بیش از سه برابر کند. جدیدترین محصولات این شرکت شامل M2 و M5 کامپتیشن و همچنین مدل‌های آینده‌ی X3 M و X4 M می‌باشند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    چه دنیایی هستش دنیایbmw

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. عرفان

    ۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (480 ديدگاه)

    ن آقا این چ تفسیریه ک شما کردی؟!
    صرفا ی تبلیغ بود
    خواست بگه ما خیلی کولیم!
    همین

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. آرین

    ۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (94 ديدگاه)

    bmw کارش درسته
    همیشه یه طرح داره تا خودشو سر زبونا نگه داره
    به این میگن بازاریابی

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا