بی ام و

ب‌ام‌و دیگر غایب بزرگ نمایشگاه خودروی دیترویت

نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی یا همان دیترویت یکی دیگر خودروسازان کلیدی را از دست داد زیرا بنا به گزارش اتوموتیونیوز، BMW نیز در دیترویت حضور نخواهد داشت.


این کمپانی در بیانیه‌ای گفته است:

گروه BMW تصمیم گرفته تا از حضور در نمایشگاه خودروی دیترویت خودداری نماید. این تصمیم به دلیل حضور بی‌وقفه در این زمینه و همچنین تلاش برای حضور در سایر بخش‌ها بوده و البته در همین زمان پلتفرم‌ها و فرمت‌های گوناگون را نیز بررسی خواهیم کرد.


این خودروساز آلمانی گفته هدفشان ایجاد بهترین راه ارتباطی با ایده‌ها و برنامه‌ها برای حمل‌ونقل آینده و رسیدن به بهترین روش مشاهده محصولات، تکنولوژی‌ها و نوآوری‌ها می‌باشد. بدین ترتیب ب‌ام‌و نمایشگاه دیترویت را دیگر به عنوان بهترین گزینه برای دست‌یابی به این اهداف نمی‌داند.

تصمیم باواریایی ها برای عدم حضور در دیترویت یک ضربه جدی به شهرت و اعتبار این نمایشگاه به عنوان یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های خودرویی آمریکاست. همین چند ماه پیش نیز مرسدس اعلام کرده بود در دیترویت حاضر نخواهد بود.


ب‌ام‌و امسال نیز حضور چندان پررنگی در دیترویت نداشت و تنها به معرفی i8 کوپه فیس لیفت و کراس اوور X2 بسنده کرد. این خودروساز همچنین برنامه‌هایی برای رونمایی از کانسپت X7 iPerformance داشت اما آن خودرو در زمان حمل آسیب دید.


مقامات نمایشگاه دیترویت تلاش داشته‌اند از عدم حضور خودروسازان در نمایشگاه جلوگیری کنند و زمان برگزاری آن را به اکتبر تغییر خواهند داد. شاید این امر باعث عدم تأثیرگذاری نمایشگاه CES شود اما تقریباً با برگزاری نمایشگاه‌های فرانکفورت و پاریس در ماه سپتامبر هر سال همزمان می‌شود.


البته برگزاری این نمایشگاه در ماه اکتبر می‌تواند به کاهش هزینه‌ها نیز کمک کرده و خودروسازان بتوانند محصولات و تکنولوژی‌های جدید خود را در دمایی بالاتر و در محیطی باز نمایش دهند.

تصمیم نهایی درباره تغییر زمان برگزاری نمایشگاه دیترویت احتمالاً ماه آینده گرفته خواهد شد و در صورت تأیید نهایی، این اتفاق تا سال ۲۰۲۰ رخ نخواهد داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. پیکان جوانان گوجه ای

    ۸ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (990 ديدگاه)

    البته تو این جور مواقع همیشه نمایندگی های محلی اون خودروساز با اجاره یک مکان کوچک محصولات ارائه میدن قبلا که اینطوری بوده ولی خوب خبری از ماشینهای جدید نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. پارسا

    ۸ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (139 ديدگاه)

    اینا هم دیگه لوس کردن خودشونو ?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا