بی ام و

رونمایی از ب‌ام‌و i3 فیس‌لیفت در نمایشگاه خودروی فرانکفورت

ب‌ام‌و نسخه به‌روز شده‌ی i3 را به همراه دیگر محصولات خود در نمایشگاه خودروی فرانکفورت که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود معرفی خواهد کرد.

bmw-i3-facelift-01
بنا به گفته‌ی اتوکار این هاچبک تازه شده نسخه‌ی پرفورمنسی با نام i3S نیز خواهد داشت. این خودرو از قوای محرکه‌ی الکتریکی ارتقا یافته‌ی i3 کنونی استفاده خواهد کرد به این معنی که شاهد قدرت ۱۶۸ اسب بخاری و گشتاور ۲۴۹ نیوتون متری خواهیم بود. این امر به خودرو اجازه خواهد داد تا سریع‌تر از قبل شتاب بگیرد و اساساً آن را به اولین هاچبک الکتریکی قدرتمند و به اصطلاح داغ تبدیل نماید.

bmw-i3-facelift-12
بدون هیچ‌گونه تعجبی انتظار می‌رود i3S گران‌ترین نسخه‌ی طیف i3 باشد.

bmw-i3-facelift-07
از نظر نمای خارجی و استایل خودرو گزارش شده i3 فیس لیفت شده اصلاحات کوچکی را خواهد داشت اما همان فرم کلی خود را حفظ خواهد کرد. تغییرات صورت گرفت به سپر و نمای جلو و همچنین برخی بازنگری‌های کوچک داخل کابین محدود خواهند بود.

علاوه بر تغییرات صورت گرفته در طراحی خودرو، ارتقاهایی هم در بحث قوای محرکه‌ی i3 مدل ۲۰۱۸ صورت گرفته به گونه‌ای که محدوده‌ی حرکتی آن به بیشتر از ۳۲۰ کیلومتر رسیده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. noble

    ۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    هنوز با محدوده ی حرکتی حداقل380 کیلومتری شورلت بولت ٣۵/٠٠٠ دلاری فاصله داره.
    هر دو شکیل و استادانه طراحی شدن تا کمترین ضریب درگ رو برای صرفه جویی در انرژی داشته باشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    یه سری از خودرهای الکتریکی نیازمند بازنگری هستن که در صدرشون میتسوبیشی ای می او هست البته این برد مسافتی که ازش نام میبرن در ایده ال ترین حالت ممکنه در حالی که در عمل برد بیشتر خودرهای الکتریکی رو صد تا صد و سی کیلومتر هست البته ای 3 یه موتور کوچیک بنزینی هم داره که حدود سی کیلومتر به برد خودرو کمک میکنه ولی حجم باک انقدر کمه که برای برد بیشتر باید بنزین رو تو دبه بریزی همراهت ببری که اکثر کشورای دنیا ممنوع هست این کار

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا