بی ام و

ب‌ام‌و M2 کامپتیشن سریع‌تر از برادر بزرگتر!

ب‌ام‌و M2 کامپتیشن از نظر بسیاری از افراد سواری درگیر کننده‌تری در مقایسه با M3 دارد؛ و به نظر می‌رسد این خودرو در دستان یک راننده‌ی حرفه‌ای می‌تواند سریع‌تر از برادر بزرگ‌تر، گران‌تر و قوی‌تر خود یک دور پیست را طی کند.


خودروی موردبحث ما به رانندگی راننده‌ی مسابقه‌ای، رومین مانتی، عملکرد درخشانی در پیست مگنی کورس داشته و سریع‌تر از M3 یک دور این پیست را طی کرده است. این کوپه‌ی اسپورت توانسته یک دور پیست مشهور فرانسوی‌ها را در یک دقیقه و ۵۹.۷۸ ثانیه طی کند. شایان ذکر است M2 کامپتیشن از لاستیک‌های میشلین پایلوت سوپر اسپورت استفاده کرده است.


این رکورد بهتر از رکورد ب‌ام‌و M3 کامپتیشن و پورشه ۷۱۸ کیمن S با رکورد مشابه یک دقیقه و ۵۹.۸۰ ثانیه بوده است. خودروهای آئودی TT RS نسل دوم و مرسدس-ای ام جی C63 S نیز به ترتیب رکوردهای یک دقیقه و ۵۹.۸۲ ثانیه و دو دقیقه و ۲.۲۰ ثانیه را ثبت کرده‌اند. شورولت کاماروی ۸ سیلندر نیز یک دور مگنی کورس را در دو دقیقه و ۲.۵۰ ثانیه طی کرده است. نسل قبل ب‌ام‌و M2 رکورد دو دقیقه و ۳.۲۰ ثانیه‌ای داشته است.

اما گفته می‌شود رکورددار غیررسمی پیست مگنی کورس فراری ۴۸۸ پیستا است که سریع‌تر از برخی رقبای مستقیم عمل کرده است. این سوپرکار ایتالیایی رکورد ۱ دقیقه و ۱۶.۰۶ ثانیه را ثبت کرده و پس از آن نیز مک لارن ۷۲۰S، لامبورگینی اوراکان پرفورمنته و پورشه ۹۱۱ GT2 RS قرار دارند.


در ویدئوی منتشر شده شاهد هنرنمایی M2 کامپتیشن در پیست مگنی کورس و البته از دید راننده هستیم که کلیپ جالبی از کار درآمده است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. رامتین

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    آخه 2صدم ثانیه زودتر را میگن سریعتر؟؟
    بهتره بگید برابر بودن و تیتر را بولد نکنید.
    حتی شتاب 0 تا 100 خودروها بدلیل بعضی عوامل برحسب دهم ثانیه مطرح میشه نه صدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Mآsكvيch

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (111 ديدگاه)

    ۴٨٨ پیستا واقعا هیولا هست،رکورد دار این پست هست و حتی از پرفورمانته هم بهتر بود رکوردش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    من الان زمان باقی خودروهارو در این پیست میذارم براتون دوستان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مهدی

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/01/2-2.jpg

    https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/12/Capture-26.jpg

    اینم باقی زمان های خودروهای دیگه در این پیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهدی

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    دوستانی که میگفتن آلفا جولیا ازm3سریع ترهستش در پیست اینم یکی دیگه ازچندین مسابقه دورپیست بینm3 وآلفا که بازم m3سریع تربودش طبق معمول.نه تنها دراین پیست بلکه در چندین پیست دیگه وقتی توسط یک راننده تست شدن اینm3هستش که زمان سریع تری داره.جالب اینه آلفا جولیا حتی ازM5 وM2کامپتیشن هم کندتر بوده.اونمM5 بااون سایز ووزنش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا