بی ام و

معرفی ب‌ام‌و M2 کامپتیشن با تیونینگ منهارت

منهارت نگاهی مشتری پسندانه به ب‌ام‌و M2 کامپتیشن انداخته و تصمیم گرفته دستی بر سر و روی این خودروی جذاب و هیجان‌انگیز بکشد.


این تیونر آلمانی با بازنگری در ECU و استفاده از ورودی هوای کربنی تصمیم گرفته پرفورمنس پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو را ارتقا دهد.

با وجود قطعات جدید، قدرت خودرو هم‌اکنون به ۵۵۰ اسب بخار و گشتاور نیز به ۸۰۰ نیوتون متر رسیده که خروجی آن در مقایسه با نسخه استاندارد ۱۴۰ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتون متر افزایش یافته است. شایان ذکر است شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت M2 کامپتیشن با گیربکس اتوماتیک به ۴ ثانیه می‌باشد بنابراین به احتمال زیاد نسخه‌ی تیون شده شتاب بهتری خواهد داشت.


چیزی که باعث بهبود جذابیت شنیداری این خودروی اسپورت می‌شود سیستم اگزوز جدید و چهار خروجی فیبر کربنی است که داخل یک دیفیوزر عقب جدید جا خوش کرده‌اند. از دیگر تغییرات ظاهری M2 کامپتیشن منهارت می‌توان به اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی و اسپویلر عقب اشاره داشت که همگی از فیبر کربن ساخته شده‌اند. زیر خودرو نیز یک دست رینگ‌های ۲۰ اینچی آلومینیومی جای گرفته‌اند.


نهایتاً باید گفت ارتفاع این خودرو در مقایسه با مدل استاندارد ۲۰ میلی‌متر کاهش یافته که این امر با استفاده از فنرهای KW میسر شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    تیون به این زیبایی خیلی کم دیده بودم عاشقش شدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    m2بهترین انتخاب برای چشیدن لذت رانندگی بایه کوپه به شدت جذاب باپرفومنس خیره کننده است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Omid

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    خوب شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا