بی ام و

معرفی نسخه مسابقه‌ای ب‌ام‌و M2 CS مدل 2020

پس از رونمایی رسمی M2 CS جدید، ب‌ام‌و موتور اسپورت نیز تولید مدل مسابقه‌ای این خودرو با نام M2 CS ریسینگ را اعلام نمود.


نیروبخش این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری S55 است که قدرت بین ۲۸۰ تا ۳۶۵ اسب بخاری بسته به توازن پرفورمنس یا مجوزهای کلاس B دارد. همچنین این خودرو به گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه ای متصل است که به نرم‌افزاری با مشخصات مسابقات مجهز شده است.


خودروی جدید و مسابقه‌ای ب‌ام‌و از همان سیستم‌های الکترونیکی برادر بزرگ‌تر M4 GTS سود برده و از جمله آن‌ها می‌توان به توانایی سوئیچ کردن قدرت پیشرانه بسته به توازن پرفورمنس یاد شده اشاره نمود. ب‌ام‌و موتور اسپورت قبلاً روی پکیجی کار کرده که خروجی پیشرانه را به ۴۵۰ اسب بخار خواهد رساند.


ب‌ام‌و M2 CS ریسینگ همچنین دارای دیفرانسیل لغزش محدود درکسلر با خنک‌کنندگی جداگانه، بلبرینگ‌های چرخ موتور اسپورت در اکسل عقب، دسته‌موتور ویژه، میله‌های ضد لغزش قابل تنظیم در سه سطح و دامپرهای ZF با سه گزینه فنر مختلف می‌باشد.


مدیر موتور اسپورت گروه ب‌ام‌و در اظهاراتی بیان داشته است:

با استفاده از پایه و اساس ب‌ام‌و M2 CS فوق‌العاده و همچنین همکاری بخش M، مهندسان موتور اسپورت ب‌ام‌و توانسته‌اند از پیشرفت‌های صورت گرفته در زمان تولید M4 GTS استفاده کرده و استانداردهای کاملاً جدیدی در کلاس پایه وضع کنند. من مطمئن هستم که همچنان به موفقیت در مسابقات موتور اسپورت ادامه خواهیم داد.

قیمت این خودرو در اروپا از ۹۵ هزار یورو آغاز شده و انتظار می‌رود اولین نمونه‌های تولیدی از اواسط سال ۲۰۲۰ به دست مشتریان و تیم‌ها برسند. این خودروی مسابقه‌ای می‌تواند در چندین مسابقه جهانی از جمله VLN استقامت نوربرگ رینگ و TC آمریکا شرکت نماید.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad amin

    ۱۸ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (56 ديدگاه)

    چرا واقعا BMW نسل جدید سری دو رو طراحیشو اونطور کرد این خیلی بهتر اونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۱۸ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      اون سری ۲ کوپه نیست و نسل جدید کوپه قراره رو پلتفرم دیفرانسیل عقب سری ۳ طراحی بشه و احتمالا از نظر ابعاد و ظاهر متفاوت خواهد بود. ب ام و باید اسم سری ۲ گرن کوپه جدید رو سری ۱ سدان میذاشت ولی با این اسم سعی کرده اختلاف قیمتیش رو با سری ۱ توجیه کنه. البته سری ۲ گرن کوپه خیلی ارزونتر از رقیب اصلیش یعنی مرسدس سی ال آ هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. MAHDI

    ۱۸ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    خیلی زیباست. انگار با چشماش داره بهت نگاه میکنه!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علیرضا

    ۱۸ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (28 ديدگاه)

    مجله اتوبیلد با M2CS تازه وارد زمان 1.34.98
    در پیست Sashcenring ثبت کرده …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. hamed

    ۱۹ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (15 ديدگاه)

    یه BMW واقعی…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا