بی ام و

ب‌ام‌و M4 کوپه با کیت بدنه پهن، جلوپنجره بزرگ را فراموش کن!

فروشگاه‌های افترمارکتی اصلاً وقت را تلف نکرده و قطعات سفارشی جدیدی را برای ب‌ام‌و M3 و M4 جدید تهیه کرده‌اند. شرکت آوانته دیزاین تصمیم گرفته تا با توسعه یک پکیج کیت بدنه پهن روی این مدل دو درب تمرکز کند و محصولی گیراتر را تولید کند. جلوپنجره خبرساز ب‌ام‌و همچنان دیده می‌شود اما یک طرح دوم نیز وجود دارد که شامل جلوپنجره‌ای با ابعاد نرمال است.

اگرچه این تصاویر فقط رندرهایی رسمی در حال حاضر هستند اما آوانته دیزاین اعلام کرده کار توسعه این کیت تقریباً تمام شده و کیت بدنه پهن به تعداد محدودی تولید خواهد شد. سه نسخه مختلف از این کیت در دسترس خواهد بود که در کل باعث می‌شوند M4 حدود ۱۸ سانتی‌متر پهن‌تر از مدل استاندارد باشد.

جدای از قطعات آئرودینامیکی و پهن، این کوپه قلدر دارای کاپوتی بازنگری شده با دو خروجی و پف‌کردگی گیرا است. طراحی بخش جلو باعث شده جلوپنجره بسیار بزرگ ب‌ام‌و جنجال کمتری ایجاد کند اما قطعاً بسیاری از خریداران ظاهر سنتی‌تر M8 کوپه آوانته دیزاین را ترجیح خواهند داد.

از دیگر بهبودهای این خودرو می‌توان به ورودی‌های هوای جانبی در گلگیرهای جلو، بال عقب ثابت قرض گرفته شده از کاتالوگ M پرفورمنس و… اشاره کرد. سپرهای جلو و عقب دارای ورودی‌های هوای بزرگ‌تر بوده و اگرچه این کوپه اسپورت ظاهر وحشی‌تر پیدا کرده اما همچنان به عنوان محصولی از باواریا قابل‌شناسایی است.

ما بی‌صبرانه منتظر رونمایی از M4 CSL احتمالی هستیم، خودرویی که ظاهراً قرار است اوایل سال آینده تولید شود. همچنین سبد محصولات M ب‌ام‌و به زودی با عرضه M4 کانورتیبل به‌روز خواهد شد و پس از آن نیز M3 تورینگ تولید خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (194 ديدگاه)

    واقعا چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
    چرا یه شرکت با یه طراحی و عدم اصلاحش باید اینهمه نقد رو به جون بخره و باعث بشه شرکتهایی شروع کنند به اصلاح اون طرح

    موافقم 69
    مخالفم 11
    1. امیر

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (750 ديدگاه)

      طراحی داخل بی ام دبلیو قدیمی و افتضاح برای حال حاضر ولی خارجی کاملا خوب و نیاز به این تغییرات بد نداره جلو پنجره خیلی بزرگ زشت کرده چون دو قسمتی واس بنز چون تک قسمتی مشکل ساز نشد بزرگ کردن

      موافقم 14
      مخالفم 35
    2. عرفان

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (229 ديدگاه)

      دوست عزیز تیونینگ یه صنعته و دوباره کاری نیست هر کسی یه کاربری از ماشین میخواد و تیونر خوب باید ماشینو از جهت ظاهر . لذت رانندگی . صدا و… ارتقاع بده و تا با نیاز کاربر ماشین باز همخونی داشته باشه

      موافقم 7
      مخالفم 2
    3. NAVID۰۰۹۸

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (10056 ديدگاه)

      سردبیر عزیز نازنین گل پدال :
      این چه صیغه‌ای شده که تا تعداد کامنت‌ها بالا میره و من بحثی هم با کسی نمیکنم و از هر چند نفر فقط جواب یکی دو نفر را میدم ، ولی ممنوع‌الورود به مقاله میشم !

      الان داخل ۴تا مقاله نمیتونم وارد بشم (( مقاله‌ی مربوط به فراخوان راو۴ – مقاله‌ی مربوط به شورولت کروت – مقاله‌ی مربوط به کیا k900 – مقاله‌ی مربوط به هیوندای i20 قدبلند در اروپا )) !!!

      عملاً دیکتاتور سانسور از تر و خشک شدین??

      موافقم 10
      مخالفم 12
      1. سردبیر

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (764 ديدگاه)

        سلام.
        هیچ ممنوعیت و محدودیتی از این جهت که فرمودید ایجاد نشده و نمی شود. مشکل حتما از مرورگر شماست. می توانید کش آن را پاک کنید یا از مرورگر دیگری امتحان بفرمایید.
        ممنون از همراهی شما

        موافقم 8
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (10056 ديدگاه)

          ممنون از پاسخگویی شما
          اما نمیشود ، با مرورگرهای دیگر هم که میروم نمیشود مگر یه تایم زمانی میگذرد حدود ۴۸ ساعت

          موافقم 6
          مخالفم 3
  2. Farzad

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    این که فروشگاه های افترمارکتی و تیونر ها فهمیدن که این شومینه برای BMW یه وصله ناجوره و دست به کار شدن میتونه نشونه خوبی باشه .

    موافقم 46
    مخالفم 9
    1. ⁶⁰⁰⁰⁰⁰

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (344 ديدگاه)

      انصافا بنظرتون کدوم گریل به این کیت میاد

      بزرگ:لایک
      کوچیک:دیسلایک

      موافقم 48
      مخالفم 57
  3. net

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (3058 ديدگاه)

    اخرین بی ام و زیبا که میبینیم همین بی ام و سری ۸ هست و نسخه روبازش خیلیییی زیباست و در حال حاضر زیباترین ماشین روباز جهان بی ام و سری ۸ هست

    موافقم 28
    مخالفم 10
    1. سهند

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (662 ديدگاه)

      تو فقط میتوانی نظرت را در مورد زیبایی بگی نه اینکه بگی کدام بهتر و یا زیباتر است.

      موافقم 5
      مخالفم 14
      1. Mf1

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (477 ديدگاه)

        خودت تا چند وقت پیش دست همه از پشت بستی با کامنت های تاریخی بعد حالا میگی نمیتونی بگی کدوم بهتره اوضاع خودت درست کنی بعد هم نمیتونی جلوی انتخاب ونظر دیگران بگیری
        سهند

        موافقم 15
        مخالفم 1
  4. حمید

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (370 ديدگاه)

    اساتید طراحی بیاید شروع کنید نقد کنید !
    گربه …گوشت …بو میده !

    موافقم 15
    مخالفم 35
    1. Farzad

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      حرص نخور ، سیب بخور میگن واسه سلامتی مفیده .

      موافقم 33
      مخالفم 7
      1. mahan

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        نه دوسیب بهتره! ?????
        جدا از امروز بی ام و میبینم یاد مالیاتی که از فروردین باید بدم میفتم سرم درد میگیره.امروز با گریه رانندگی کردم????

        موافقم 30
        مخالفم 7
  5. ماکان

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (761 ديدگاه)

    سلام . من به سلیقه شخصی خودم چون که بیشتر از همه فقط میزان قدرت موتور و تکنولوژی به کار رفته در داخل خودرو مهم هستش ، برایم فرقی نمی کند که طراحی ظاهری خودروهای بی ام و چگونه باشد و حتماً انشاالله برای خودم هرموقع شرایط از همه لحاظی مناسب بود ، M3 یا M4 کانورتیبل جدید از نوع استاندارد آن را می خرم . هرکس هم که با طرز فکر من مخالفت دارد ، باید بگویم که مشکل اصلی از خودش است ، چون که ظرفیت دیدن دنیایی جدید از طراحی خودروها را ندارد .

    موافقم 8
    مخالفم 25
    1. PHILIPP

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      مشکل اینه که من اگه پول خریدش رو داشتم واقعا از این که هر روز از جلوی اون جلوپنجره رد بشم حالم بهم می خورد

      موافقم 24
      مخالفم 6
      1. akrh78

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1356 ديدگاه)

        گونی بکش رو جلو پنجره

        موافقم 22
        مخالفم 0
  6. هژبر

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (75 ديدگاه)

    با سلام
    قدرت و مسایل فنی باید با زیبایی ظاهری باشه

    موافقم 16
    مخالفم 3
  7. akrh78

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1356 ديدگاه)

    یه هوشمندی که تیونر داشته اومده خطای توی جلو پنجره رو افقی طراحی کرده (که توی طرح اورجینال bmw بصورت عمودی بود) همین تغییر ریز خیلی قابل تحمل تر کرده جلوپنجره بزرگ رو و به نطر من هیچ چیزی از نظر زیبایی از جلو پنجره کوچیک کم نداره

    موافقم 13
    مخالفم 0
  8. مسعود

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (513 ديدگاه)

    بعضیا گول بازی تبلیغاتی bmw رو خوردن و طوری تکنولوژی تکنولوژی میکنن که انگار bmw نمیتونست همین تکنولوژی رو تو جلو پنجره کوچیکتر جا بده
    متاسفانه bmw اینقد سرشو زیر برف نگه داشت که تیونرها مجبور به جمع کردن گند طراحیش شدن!
    تو همین دو عکس بین جلو پنجره کوچیک و بزرگ دلچسپی ظاهری کاملا مشهوده

    موافقم 21
    مخالفم 5
  9. مسعود

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (513 ديدگاه)

    اینم بگم جلو پنجره قبلی bmw یجورایی امضای کمپانی بود و تغییرش مثل این میمونه زبونم لال فراری بیاد چراغای عقبشو از حالت گردی در بیاره و هرکیم اعتراض کرد فراری بیاد بگه دلیل شما برای تغییر نکردن چیست؟؟؟دِقربونت برم هر چیزی رو نباید که تغییر داد

    موافقم 11
    مخالفم 4
  10. MjM

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (718 ديدگاه)

    فقط اون جلوپنجره و سپر رو بردارن بعد هرکاری خواستن بکنن عیب نداره!

    موافقم 12
    مخالفم 2
  11. Sina10

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    چقدر نسخه ی جلوپنجره کوچیک قشنگ تر از نسخه ی عادی دراومده
    بعدش یه عده بهانه الکی میارن که مدتی بگذره قشنگ میشه و فلان و بهمان
    توی همین عکس میتونید به خوبی زیبایی نسخه ای که تیونینگ شده رو ببینید که چقدر خوب در اومده
    واقعا ب‌ام‌و باید خجالت بکشه که یه ماشین اش از نسخه تیون شده اش زشت تره
    منتظر یه نسخه تیون شده که بدنه عادی داشته باشه البته با جلوپنجره کوچیک هستیم
    البته همین هم عالیه
    هر چیه از فاجعه ی خود ب‌ام‌و بهتره
    همچنین منتظر یه M3 هستیم که نمای جلوش تماما با M340i یکی باشه
    شاید آلپینا B3 موجود باشه ولی خب M3 خیلی سریعتره و با جلوپنجره کوچیک خیلی بهتر میشه مخصوصا با ظاهر جلوی M340i

    موافقم 12
    مخالفم 4
  12. Benz309 1974

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    M4 CSL بیاد دیگه میترکونه .

    موافقم 3
    مخالفم 0
  13. حسین

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    جلوپنجره کوچیک زیباتر و متناسب تر به نظر میاد

    موافقم 16
    مخالفم 2
  14. رامتین

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (3018 ديدگاه)

    من همون زمان که سری 4 معرفی شد گفتم بزودی شرکتهای تیونینگ، کیتهای سپرجلو را می سازند. شک نکنید اونقدر این کیتها طرفدار پیدا میکنه که خود شرکت به اشتباهی که کرده اذعان خواهد کرد. وقتی انتقاد زیاده باید سریع حل کنید. چرا زمانی که سری6 در سال 2003 معرفی شد، انتقاد نشد و نگفتن مدل قبلیش بهتره؟ ممکنه باز هم افرادی انتقاد کرده باشند اون زمان اما درصدشون بسیار کم بوده اما روی این طرح حداقل 50% نارضایتی هست.

    موافقم 9
    مخالفم 1
  15. زیزیگولو

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (4439 ديدگاه)

    نه به جلو پنجره های بزرگو بد ریخت بی ام و ??????????????

    موافقم 3
    مخالفم 1
  16. R@m!n

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (540 ديدگاه)

    چقدر خفن شده با جلو پنجره کوچیک

    موافقم 5
    مخالفم 0
  17. net

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (3058 ديدگاه)

    عکس مدل ابی رنگ که مثل جلوپنجره کوچک زیبا بی ام و سری ۸ هست قشنگه ولی مدل نقره ای رنگ که جلوپنجره بزرگ داره بد هست

    موافقم 5
    مخالفم 0
  18. ماکان

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (761 ديدگاه)

    به اعتقاد من انسان باید در دنیای خودرویی ، حد اقل هر ۵سال ۱بار وارد دنیای جدیدی از طراحی شود . چون که به اعتقاد من طراحی های تکراری آنطور که باید و شاید جذابیت کافی را ندارند .

    موافقم 2
    مخالفم 2
    1. SHERVIN

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (16 ديدگاه)

      درسته ماکان جان ولی آن شرکت باید سبک خودش رو هم حفظ کنه

      موافقم 1
      مخالفم 0
  19. Bilbo

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (516 ديدگاه)

    شاید شما برای برگشتن به تیتر اول، باید چیزی رو فدا کنید تا بهش برسید، ب‌ام‌و سری چهار و ام 3 رو فدا کرد تا سر هر خبر این مدلها جدال بین نظرات شکل بگیره و اسم ب‌ام‌و بولد بشه، حتی اگه نظرات کاملا منفی باشه. اگر دقت کنید تو تک خبرهای این دو مدل تو همین پدال هم تعداد کامنتهای بالایی رو شاهد هستیم.
    ب‌ام‌و میاد و بعدش در طراحی نسل بعد یا حتی فیس لیفت یه تغییری ایجاد میکنه و میگه ما به نظرات هوادارانمن گوش کردیم. هوشمندانخه‌س بنظرم اگر گندش رو در نیارن. فدا کردن مقداری فروش برای حضور موثر تر در اذهان عمومی. هدفی که اگه فروش خوبی هم تجربه کنن (که بنظرم اینطور هم خواهد شد) یه هدف کاملا برد برد حساب میشه. منتظر یه طراحی عجیب دیگه برای سری 7 و ایکس 7 و ایکس 8 هستم.اینبار بجای بازی با سایز جلو پنجره، هدف بعدی بازی با چراغ های دوتایی هست. جنجال بعدی رو من تضمین می‌کنم ?

    موافقم 2
    مخالفم 0
  20. abdi_porsche fan

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (496 ديدگاه)

    من خودم شخصا از اون نسخه تیونیگ با جلو چنجره بزرگم خوشم اومد ولی از نسخه عالی اصلا خوشم نمیاد. کی خوشش میاد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. david

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (19 ديدگاه)

    کاش ما بتونیم عمیق تر بسنجیم و پیدا کنیم هدف واقعی بی ام و از طراحیش.اونا هیچ کارشون بی حکمت نیست اونم با این همه تجربه

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا