بی ام و

ب‌ام‌و X2 با پوشش دیجیتالی در هفته مد میلان

با اینکه ب‌ام‌و فعلاً از کراس اوور جدید X2 رونمایی نکرده اما جدیدترین عضو خانواده شاسی بلندهای این کمپانی باواریایی در مراسم‌های گوناگونی با پوشش‌های استتاری حضور یافته است.


ما اولین بار این خودرو با پوشش‌های دیجیتالی را در ماه آگوست دیدیم. هم‌اکنون X2 وارد خیابان‌های میلان ایتالیا شده تا در هفته مد این شهر شرکت کند.


این خودرو همچنان از پوشش‌های دیجیتالی خلاقانه با رنگ‌های زرد، خاکستری و مشکی استفاده می‌کند. با توجه به پلاک خودرو می‌توان گفت که این همان خودروی مشاهده شده در ماه‌های پیش نیست و البته نوع پوشش بکار رفته روی بدنه نیز کمی متفاوت است.

ب‌ام‌و X2
ب‌ام‌و می‌گوید هر کسی که این خودرو را این هفته در میلان مشاهده کرده متوجه طراحی زیبا و اسپورت آن شده است. عمده تمرکز این خودروسازی آلمانی جذب خریداران جوان‌تر به‌سوی X2 است.

اگر این هفته در میلان هستید ب‌ام‌و با روی باز از شما استقبال کرده و می‌توانید تصاویری را با خودرو ثبت کنید! تنها مطمئن شوید که بهترین نقاط شهر را برای تصویربرداری انتخاب می‌کنید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Triper

    ۳ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (480 ديدگاه)

    حیف شد
    دوهفته بعد میلانم :((((

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حامد

    ۳ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    بنظر خیلی دوست داشتنی میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا