بی ام و

پکیج M پرفورمنس برای شاسی بلندهای ب‌ام‌و

اگر خواهان خرید یکی از جدیدترین شاسی بلندهای BMW هستید روش‌های نوینی برای ارتقای X2، X3 و X4 وجود دارد. پکیج M پرفورمنس تدارک دیده شده برای این محصولات باعث اسپورت تر شدن ظاهر و کابین خودروها می‌شود. کار را با نوشته‌های M پرفورمنس کناری آغاز می‌کنیم که به شما یادآور می‌شوند با خودرویی استاندارد و معمولی طرف نیستید. در مدل X2 شاهد نوشته‌های مشکی براق در جلو به همراه جلوپنجره‌ای مشکی و براق هستیم.


هر سه محصول BMW را می‌توان با پوشش‌های پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن برای آینه‌های جانبی سفارش داد. این پوشش از چندین لایه پوششی تشکیل شده و پایان بخش کار آن پولیشی براق برای درخشیدن حتی در شب می‌باشد. نیازی به گفتن نیست که چندین رینگ جدید با حداکثر سایز ۲۰ اینچی برای X2 و ابعاد ۲۱ اینچی برای نسخه‌های X3 و X4 وجود دارد.

یکی از ویژگی‌های متمایز این محصولات پروژکتورهای LED روی درب‌هاست که جایگزین چراغ ورود استاندارد و نوشته گرافیکی ب‌ام‌و M روی زمین می‌شود.


با قدم گذاشتن به کابین شاهد کف‌پوش‌های M پرفورمنسی خواهید بود که به لوکس‌تر شدن فضا کمک می‌کنند. هر سه شاسی‌بلند ب‌ام‌و را به‌صورت سفارشی می‌توان با غربیلک فرمان M پرفورمنس که با آلکانترا و چرم پوشیده شده سفارش داد.

افرادی که می‌خواهند خودروی خاص‌تری داشته باشند می‌توانند تریم فیبر کربن و چرم را برای غربیلک فرمان سفارش دهند. البته این آپشن تنها برای X3 و X4 ارائه می‌شود. نهایتاً مواردی همچون پدال شیفترهای فیبر کربنی در دو برادر بزرگ‌تر تکمیل کننده تغییرات هستند.

برای اطلاع از قیمت‌های آپشن های منتشر شده باید با نمایندگی‌های BMW تماس بگیرید اما قطعاً این آپشن ها ارزان نخواهند بود. در کل ب‌ام‌و گفته این آپشن ها از تجربه کمپانی در موتور اسپورت ب‌ام‌و M الهام گرفته‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Amir

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (173 ديدگاه)

    جالب بود??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. MEHRAN

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (32 ديدگاه)

    آقای احمدزاده عزیز
    ضمن خسته نباشید
    لطفا چنانچه خودتون مطلب رو نوشته ، یا گردآوری نموده اید و یا ترجمه کرده اید با ذکر منبع قید بفرمایید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا