بی ام و

ب‌ام‌و X4 با تیونینگ هامان، خوب یا بد؟!

دومین نسل ب‌ام‌و X4 زیباترین شاسی‌بلند کوپه‌ی بازار نیست اما برخی تیونرها فکر می‌کنند با کیت‌های خود می‌توانند خودرویی زیباتر را خلق کنند. هامان یکی از این تیونرها بوده و پیشنهاد آن‌ها برای مالکان این خودرو شامل چند تغییر ظاهری است که بنا به گفته‌ی خود هامان باعث شده X4 یک خودروی چشمگیر واقعی باشد.


البته قضاوت درباره‌ی محصول نهایی هامان با شماست. در آغاز باید گفت این تیونر آلمانی آپرون جلو، پوشش قوس‌های چرخ و دیفیوزر عقب را به بدنه اضافه کرده است. این پکیج همچنین شامل فنرهای کم ارتفاع‌تر، چهار خروجی اگزوز افترمارکتی و رینگ‌های ۲۲ اینچی جدید با نام اوو می‌باشد.


فعلاً هامان پیش‌فروش پکیج خود برای X4 جدید را شروع نکرده اما زودی این کار را انجام خواهد داد. طبیعتاً تمامی نسخه‌های این خودروی لوکس شامل مدل پرچم‌دار X4 M می‌توانند با این پکیج همراه شوند. این خودرو رقیب محصولاتی همچون جگوار اف پیس SVR و مرسدس-ای ام جی GLC 63 کوپه می‌باشد. X4 M استاندارد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴ ثانیه‌ای برای نسخه کامپتیشن و شتاب ۴.۱ ثانیه‌ای برای مدل استاندارد دارد.

مدل کامپتیشن قدرت و گشتاور ۵۰۳ اسبی و ۵۹۹ نیوتون متری داشته درحالی‌که قدرت مدل استاندارد برابر با ۴۷۳ اسب بخار و گشتاور آن نیز همان ۵۹۹ نیوتون متر می‌باشد. با سفارش پکیج M راننده می‌توان سقف سرعت خودرو را از ۲۵۰ به ۲۸۴ کیلومتر در ساعت رساند. این دو خودرو با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک عرضه می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Khan

    ۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (362 ديدگاه)

    آقا طراحی جدید خوبه ولی کامنت هایی که رپلای هستن درست مشخص نیست که جوابه یه کامنت دیگه است(روی موبایل که من دارم میبینم). یه خرده به هم ریخته است مثلا یه کامنت اصلی مثل رپلای میبینی اومده جلوتر ولی یکی دیگه نه، اینو هم درست کنین دیگه بالای 100% ازتون راضی هستیم :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. MAHDI

    ۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    منکه نسخه عادیش رو بیشتر دوست دارم. البته نسخه نقره ای و مشکی!!!
    دوستان شماهم چینش پست های پدال براتون تغیر کرده. طراحی سایت پدال کلا عوض شده واسه من.اگه تغیر کرده که همون قبلی بهتر بود. الان با چند جستجوگر چک کردم هم یه شکله

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا