بی ام و

نسخه‌های سفارشی جدید ب‌ام‌و X5 و X6

ب‌ام‌و به تازگی نسخه‌های ویژه‌ای از شاسی بلندهای X5 و X6 خود را معرفی نموده که دارای تجهیزات استاندارد بیشتر و ویژگی‌های انحصاری هستند.


اما مدل سفارشی X5 که Special Edition نام داشته ترکیبی از پکیج اسپورت M موجود و تریم چرم داکوتا شامل صندلی‌های جلوی گرم شونده می‌باشد. ترکیب چرم و آلکانترا ظاهری مشکی را به داخل کابین بخشیده و ب‌ام‌و پوشش چرم مرینو را به عنوان آپشن در ۵ رنگ متفاوت ارائه می‌کند.


این شاسی‌بلند لوکس ب‌ام‌و همچنین دارای شیشه‌های محافظ نور خورشید و صفحه‌نمایش نشان‌دهنده‌ها با عملکرد چندگانه است. تمامی نسخه‌های X5 به جز مدل M50d دارای این مدل ویژه هستند.


اما نسخه ویژه X5 با نام M Sport Edition شناخته می‌شود و دارای تجهیزات انحصاری چون رنگ آبی متالیک لانگ بیچ و نوارهای فیبر کربنی داخل کابین است. مصرف‌کنندگان می‌توانند از بین رنگ‌های مشکی کربنی و سفید معدنی نیز یکی را به عنوان رنگ خارجی در نظر بگیرند.


این خودرو نیز دارای تجهیزات معمول M اسپورت بوده و در آن می‌توان رینگ‌های آلیاژی سبک‌وزن ۲۰ اینچی استاندارد یا ۲۱ اینچی سفارشی را دید. تمامی مدل‌های X6 به جز نسخه M50d دارای این مدل سفارشی هستند.


ب‌ام‌و می‌گوید هر دو نسخه سفارشی X5 و X6 از دسامبر سال ۲۰۱۷ در دسترس می‌باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا