بی ام و

ب‌ام‌و Z4 منهارت، رودستری عصبی و خاص!

تیونر آلمانی منهارت به خاطر ارتقای محصولات ب‌ام‌و شناخته شده است. اخیراً پیج فیس‌بوک این شرکت رندرهایی از پروژه‌ی جدید خود یعنی ب‌ام‌و Z4 منتشر کرده است. اگرچه اطلاعات زیادی از مشخصات فنی این خودرو منتشر نشده اما حداقل می‌توانیم نگاهی به پکیج طراحی این خودرو بیندازیم.


چیزی که فوراً به چشم می‌آید پکیج گرافیکی این خودرو می‌باشد. منهارت Z4 دارای نوار مسابقه‌ای طلایی‌رنگ و نوارهای جانبی‌ای است که ما را به یاد شلبی موستانگ می‌اندازد.

البته تفاوت مهم این خودرو نوارهایی است که به چرخ عقب کشیده شده است. ما از انتخاب منهارت کاملاً خرسندیم زیرا این نسل از Z4 طراحی متفاوت و جذابی دارد.

منهارت همچنین از نوار بزرگ طلایی‌رنگ در روی صندوق‌عقب استفاده کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته‌ی این خودرو ورودی‌های هوای بزرگ روی سپر عقب است. اگرچه این ورودی‌های هوا و نوارهای طلایی‌رنگ باب میل همه‌ی افراد نیستند اما فکر می‌کنیم Z4 منهارت طلایی جذاب‌تری پیدا کرده است.


اگرچه از نظر برخی افراد می‌شد کارهای بیشتری روی بدنه‌ی Z4 انجام داد اما کیت بدنه‌ی ملایم منهارت احتمالاً نظر مساعد طرفداران پر و پا قرص ب‌ام‌و را به خود جلب خواهد کرد. این پکیج ظاهری فرم طبیعی Z4 را حفظ کرده و بدون اغراق در خطوط یا قطعات بدنه ظاهر گیراتری را به ارمغان آورده است.

از نظر ما در بین تمامی نسل‌های Z4، جدیدترین نسل این خودرو با بسته بودن سقف بهترین ظاهر را دارد. منهارت هم با ما هم‌نظر بوده و به همین خاطر دست‌کاری زیادی در بدنه انجام نداده است.

بی‌صبرانه منتظر انتشار اطلاعاتی درباره‌ی شاسی و پیشرانه‌ی Z4 منهارت هستیم اما تا آن زمان می‌توانیم از دیدن این تصاویر لذت ببریم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. محمد

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    زیبای رازآلود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا