تسلا

تسلا مدل اس با برد 658 کیلومتری و شکست لوسید ایر

پس از آنکه تسلا مدل S برد بلند پلاس در ماه ژوئن با شعاع حرکتی ۶۴۷ کیلومتری معرفی شد، اکنون تسلا نسخه‌ای را معرفی کرده که می‌تواند حتی به بردی بیش از آن هم دست یابد.

طبق گزارش‌های electrek، از روی برچسب EPA مدل S Plus تولید شده در ماه نوامبر، برد این خودرو ۶۵۸ کیلومتر ثبت شده است. این رقم ۱.۷ درصد بیشتر از قبل است و می‌تواند نشانگر تغییراتی در زیر پوسته این خودرو به شکل نامحسوس باشد.

در مقایسه بین این مدل با مدل‌های تولید ژوئن، با کمال تعجب در چرخه ترکیبی شاهد یک درصد کارایی کمتر و در شهر شاهد ۱.۶ درصد کارایی کمتر خواهیم بود درحالی‌که در سیکل بزرگراهی، این نسخه حدود یک درصد کارآمدتر است. چطور ممکن است مدل جدید راندمان کمتری داشته اما برد بیشتری داشته باشد؟ اولین حدس این است که ممکن است مدل جدید از باتری‌های با تراکم بیشتری سود ببرد.

احتمالاً ارتقای مدل اس برای رقابت و غلبه بر لوسید ایر باشد و تسلا هم ظرف چند ماه آینده قفل آن را به طور کامل باز خواهد کرد. لوسید ایر بردی ۶۵۳ کیلومتری دارد و اکنون کمی پشت سر تسلا قرار می‌گیرد. هرچند تسلا مدل پایه با قیمت ۶۹۴۲۰ دلار ارزان‌تر از نسخه پایه لوسید با قیمت ۷۷۴۰۰ دلار (۶۹۹۰۰ دلار پس از کسر مشوق‌های مالیاتی) خواهد بود و همچنین تسلا همین حالا در دسترس است در حالی که لوسید ایر را باید در سال ۲۰۲۲ ملاقات نمود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. ارشیاSVJ

    ۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (307 ديدگاه)

    متنفرم
    از جفتشون متنفرم
    از قیافه شون متنفرم
    از اون موتور های اسباب بازیشون متنفرم
    از اینکه با وجود الودگی وحشتناک و سرطان زا بودن باتری هاشون بهشون میگن ماشین سبز متنفرم.

    موافقم 70
    مخالفم 99
    1. M.A.S

      ۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (810 ديدگاه)

      اصلا تولید برق واسشون در بهترین حالت همونقدر داره الودگی وارد جو میکنه
      که این حالت تاپ هستش حالا
      70 درصد الودگی ها هم توسط نیروگاه هاست که میشه محل تولید برق واسه اینا
      ولی خداییش قبول دارید تسلا واقعا خز شده؟
      روی مخه
      شب میخوابه صب پا میشه یه ادعا میکنه
      من برقی دوست دارم
      ولی نه در حدی که درونسوز رو کنار بزارم
      در حدی که کنار درونسوز ها تولید شن
      مثلا تاکسی های برقی خیلی خوبن

      موافقم 62
      مخالفم 37
      1. R@min

        ۳ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (919 ديدگاه)

        میشه بیشتر توضیح بدی راجب آلایندگیشون. تا اون جایی که من می دونم روش های تولید برق 8 9 تا هستن که از اینا 2 تاشون از روش سوخت فسیلی و زغال سنگ استفاده می کنه. بقیشون با آب، باد، اتمی، زمین گرمایی، خورشیدی هستش و تو اروپا حداقل نیروگاهای تولید برق قدیمی دیگه وجود نداره و خیلی کمه. حالا من نمی دونم چطوری این نیروگاه های پاک آلودگی تولید می کنن ؟؟

        موافقم 21
        مخالفم 6
        1. M.A.S

          ۳ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (810 ديدگاه)

          R@min جان
          87 درصد انرژی های دنیا داره توسط سوخت های فسیلی تامین میشه
          و سهم انرژی های پاک فقط 2 درصد هستش
          انرژی هسته ای هم حدود شیش درصد انرژی های دنیارو تامین میکنه که با وجود انرژی خیلی زیاد
          ولی زباله های اتمی رو هم به دنبال داره
          در بحث الاینده های هوا هم حدود 70 درصد الاینده ها دارن توسط نیروگاه ها وارد جو میشن
          26 درصد توسط کارخونه ها
          و حدود چهار درصد هم توسط کل وسایل درونسوز
          باتری های این وسایل هم بسیار خطرناکن
          باتری های نیکل کادمیم کوچیک الان دردسر محیط زیستن
          سرطان زا جا گیر و…
          وای به حال باتری های اینا

          موافقم 4
          مخالفم 2
        2. حشمت

          ۴ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (320 ديدگاه)

          مقاله زیر بخونید و ببینید که این خرف که برق هم با الودگی هوا بدست میاد توی نیروگاه یه افسانه بیشتر نیست.

          بر اساس آمار خودرو های برقی ۷۰ درصد الودگی کمتری تولید میکنن( با احتساب آلودگی نیروگاه)

          https://www.bbc.com/news/science-environment-51977625

          موافقم 5
          مخالفم 3
        3. [—{^AMIN_MC20^}—]

          ۴ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (2098 ديدگاه)

          همون تولید باتریش خیلی آلودگی دارع

          موافقم 4
          مخالفم 4
    2. Hadi

      ۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2200 ديدگاه)

      در کل از الکتریکی ها خیلی خوشم نمیاد…
      و با هیبرید ها بیشتر موافقم
      ولی انتخابم لوسید ایر هستش چون نوآورتر و جدید تر و بهتره…

      موافقم 42
      مخالفم 18
    3. Hadi

      ۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2200 ديدگاه)

      هیبرید:لایک
      الکتریکی: دیسلایک

      موافقم 33
      مخالفم 18
    4. SRT

      ۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (605 ديدگاه)

      پدال چرا این نظراتو منتشر و تایید میکنی؟؟

      موافقم 30
      مخالفم 10
      1. [—{^AMIN_MC20^}—]

        ۴ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        برای اینکه همه دارن نظرشونو میگن

        موافقم 3
        مخالفم 2
    5. Joker

      ۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (522 ديدگاه)

      آلودگی که الکتریکی ها به محیط زیست وارد میکنن اثراتش تا میلیون ها سال پا برجاست،معمولا سیاست همیشه همه چیز رو برعکس جلوه میده،سیاسیون وقتی نون رو تو یه چیز ببینن دیگه ول کن ماجرا نیستن،خود ایلام ماسک هم یه قربانیه تو این قضایا،اما تا جایی که من میدونم و خبر دارم طبق پیش بینی های سازمانهای حمایت از محیط زیست در سطح جهانی،عمر الکتریکی ها به ده سال آینده نمیکشه،حتی محتمله هیبریدی ها هم از قضیه در امان نیستن،اگه یه روزی هم قرار بر جایگزینی سوخت های فسیلی باشه گزینه هایی نظیر هیدروژن بسیار پاک تر و در دسترس تر جایگزین میشن تا غیره…

      موافقم 34
      مخالفم 40
      1. Sina

        ۳ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2427 ديدگاه)

        شاید یکی از بهترین نظر ها رو Joker داد.
        خود ایلان ماسک هم فریب برقیا رو خورده
        من حدس میزنم برقیا نتونن عمر زیادی داشته باشن
        اگه خوب دقت کنید تا دهه ۹۰ میلادی هیج کسی به آلودگی بنزینی ها توجه نمیکرد در حالی که تولید دی اکسید کربن و اثر گلخانه ایش رو خیلیا میدونستن
        برقیا هم تا ۱۰ سال آینده به همین وضع بنزینیا دچار میشن ،

        موافقم 15
        مخالفم 33
      2. M.A.S

        ۳ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (810 ديدگاه)

        به نظرم ولی هیدروژن هم خیلی جالب نیست
        چون تولید هیدروژن از اب یا منابع دیگه هم خیلی پرهزینه هستش
        به نظرم بهترین کار
        همون روشیه که پورشه داره کار میکنه
        سوخت سنتتیک

        موافقم 12
        مخالفم 5
      3. R@min

        ۳ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (919 ديدگاه)

        منبعی چیزی داری لینکی ؟؟ چه آلودگی وارد می کنه ؟؟

        موافقم 5
        مخالفم 3
        1. OMID

          ۳ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (2172 ديدگاه)

          برق
          بازده ش هم از برقی ها کمتره
          که باعث مصرف بیشتر برقی میشه که از سوزوندن سوخت به دست میاد
          الکتریکی ها پاک تر هستن از هیدروژنی ها
          حتی با در نظر گرفتن هدر رفت باز هم الکتریکی ها پاک تر از بنزینی ها هستن چون بازده کلی بیشتری دارن و نیروگاه ها هم بازده خیلی بیشتری دارن

          موافقم 6
          مخالفم 3
        2. OMID

          ۳ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (2172 ديدگاه)

          برق
          هیدروژن با اب نمک و برق تولید میشه و بازده کمتری از شارژ کردن باتری داره
          تانک ها و موتورها و خطوط لوله گرون سرامیکی میخواد چون اتم های خیلی کوچیکی داره که از تانکر های معمولی راحت نشت میکنه
          که باعث مصرف بیشتر برقی میشه که از سوزوندن سوخت به دست میاد
          الکتریکی ها پاک تر هستن از هیدروژنی ها
          حتی با در نظر گرفتن هدر رفت باز هم الکتریکی ها پاک تر از بنزینی ها هستن چون بازده کلی بیشتری دارن و نیروگاه ها هم بازده خیلی بیشتری دارن
          برتری هیدروژنی ها مسافت طی شده و مدت زمان شارژ هست که اونا هم با پیشرفت باتری ها از بین میرن

          موافقم 2
          مخالفم 3
    6. new reventon

      ۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (86 ديدگاه)

      این حسم برا ما ایرانیا بدبخته که آرزو گاز داذن به یه موتور 6 سیلندر بدلمون مونده چه برسه به 8 سیلندر و…
      آمریکاییام عشقو حالشون کردن، غرش هاشون رو شنیدن، و لاستیکاشون رو دود کردن الانم با آغوش باز به پیشواز سکوت و آرامش و ایمنی تکنولوژی آینده میرن
      اصن مگه این دنیا برا ماس که بخاییم نظر بدیم؟
      جهل ایران رو نابود کرده، جهل
      مقصر هم قدیمیا بودن که طالب جهل بودن و خیلی از امروزیا
      مام باید تگ آرزوهامون فقط غررررق بشیم

      موافقم 56
      مخالفم 8
      1. مهراب

        ۴ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (41 ديدگاه)

        اسیرتم در مسیرتم.
        دمت گرم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    7. سورنا

      ۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1055 ديدگاه)

      تبریک میگم شما الان مثلا یه ماشین بازززررررر عشق ماشین هستی با این حرفا :))))))
      والا ما که تسلارو سوار شدیم خیلی هم عالی بود
      البته شما هم حق داری کلا این دست رفتارا برای نشون دادن مثلا علاقه عادیه ولی سعی کن اول یه چیزیو از نزدیک ببسن یه چند ماهی داشته باش ببین چیه بعد اینطوری نظر بده در موردش …

      موافقم 23
      مخالفم 17
    8. 600000

      ۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (344 ديدگاه)

      نکشیمون متنفر

      موافقم 11
      مخالفم 3
    9. حامد قدسی

      ۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (262 ديدگاه)

      همیشه کسایی هستند که فک می کنن با مخالفت احمقانه و بدون دلایل علمی با روند پیشرفت تکنولوژی می تونن کاری از پیش ببرن. برادر من عزیز من جدی فک می کنی کل دنیا نمی فهمن شما می فهمی؟ همین که میگی متنفرم یعنی عین بچه ها فک می کنی احساسی بی منطق و …

      موافقم 13
      مخالفم 5
    10. [—{^AMIN_MC20^}—]

      ۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      به عنوان تاکسی و ماشین شهری برقی ها خوبن ولی نه سوپرکار و هایپر کار!!!!!???

      موافقم 7
      مخالفم 11
      1. 600000

        ۴ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (344 ديدگاه)

        دوست عزیز فقد اینو بدون که سوپر کار و هایپر کارا به هیچ دردی نمیخورن

        موافقم 1
        مخالفم 3
  2. ??Amin_sto??

    ۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (293 ديدگاه)

    زنده باد درون سوزها

    موافقم 26
    مخالفم 34
    1. [—{^AMIN_MC20^}—]

      ۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      چو ایلان ماسک نباشد زندگی بهتر باشد

      موافقم 25
      مخالفم 42
      1. JDM

        ۳ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (307 ديدگاه)

        همین ایلان ماسک ها باعث پیشرفت بشریت میشن،فقط صبر کن بیین تا چند سال اینده چه خدماتی به بشر میکنه.حالم ازین تنفرتون و ارزوی بد کردن برا اینو اون بهم میخوره.دقیقا عین بچه هایید

        موافقم 12
        مخالفم 9
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (10056 ديدگاه)

    کاری نداریما ، لوسید‌ایر چه طراحی زیبایی داره اما عقل حکم میکنه از نظر فنی به تسلا S با چنین بردی نگاه بندازیم .

    ولی هیچگاه با طراحی هیچکدوم از تسلاها کنار نیومدم و عمق فاجعش هم که دیدیم با رونمایی سایبر‌تراک !

    موافقم 31
    مخالفم 9
  4. میثم

    ۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (3524 ديدگاه)

    حرکت ایلان ماسک قابل توجه بوده ولی زیر زیرکی کارای ناجوری داره میکنه.
    نمیخوام بحث راه بندازم ولی اگه درست باشن بهتره که این آدم به قدرت خاصی نرسه.
    فقط یه موردش کودتای لیتیوم بولیوی بود.

    موافقم 15
    مخالفم 9
  5. AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///

    ۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    بذارید همینجا بهتون بگم…..
    خودرو های الکتریکی خیلی بیشتر از درون سوز ها منابع زمین رو مصرف می کنند.
    برای تولید باتری از لیتیوم استفاده میشه و برای تولید موتور از مس که هر دو فلز های کمیابین و استخراجشون فوق العاده محدوده برای تولید برق هم تعداد زیادی سوخت فسیلی می سوزه.
    اما درون سوز ها فقط بنزین می سوزانند که با کم مصرف کردن خودرو و هیبرید کردن، هوا رو کمتر آلوده کرد.
    به نظر من بهترین راه هیدروژنی کردن ماشین هاست که تویوتا داره انجامش میده….

    موافقم 10
    مخالفم 15
    1. OMID

      ۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      هیدروژن از برق درست میشه و بازده کمتری از باتری داره تانک های نگهداری و پیل های هیدروژنی هم مراحل ساخت آلاینده و سختی دارن و معمولا از جنس سرامیک هستن

      موافقم 11
      مخالفم 2
      1. AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///

        ۳ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (1200 ديدگاه)

        خب چکار کنیم؟
        بین بد و بدتر باید بد رو انتخاب کرد…..

        موافقم 5
        مخالفم 0
        1. OMID

          ۴ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (2172 ديدگاه)

          بدترین درون‌سوز هست
          بدتر هیدروژنی
          بد برقی
          خودروی درون‌سوز هم مقادیر زیادی فلزات مختلف احتیاج داره بازده کمی هم داره و حتی با استهلاک بیشتر هم باعث احتیاج به تولید قطعات یدکی بیشتر و آلایندگی بیشتر و …
          هیدروژن کم بازده هست و دقیقا موتورهای برقی رو احتیاج داره و باتری هم لازم داره و علاوه بر اینا تانک های گرون قیمت و خطوط انتقال گرونتر و پیل سوختی احتیاج داره ( همشون هم آلاینده هستن ) و بازده کمتری داره
          برتری هیدروژن زمان سوختگیری هست که از برقیا کمتره

          موافقم 2
          مخالفم 2
  6. Sina

    ۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    واقعا من از الکتریکی ها خوشم نمیاد
    اره واسه تاکسی و ماشینای عادی برقی خوبه ولی نه برای این سطح بالا.
    آلودگی باتری و برق هم هست
    بله باتری بازیافت میشه ولی برای همون بازیافتش هم باید یه تغییراتی ایجاد کنن دیگه
    من از دو تاشون خوشم نمیاد ولی اگه مجبورم کنن لوسید کابین بهتری داره ، البته تسلا برد بهتری داره ولی قیافه جالبی به هیچ وجه نداره و کابینش هم که بیش از اندازه ساده است ولی از این دو تا خوشم نمیاد.

    منتظرم میمونیم که آیا سوخت های سنتتیک ، موتور اسکای اکتیو ، شمع پلاسمایی ، موتور بدون شمع و … کدومشون میتونن به درونسوز ها کمک کنن

    تا اون موقع هیبرید ها و پلاگین هیبرید ها بهتر هستن

    موافقم 11
    مخالفم 12
  7. پدر خودروسازی جهان

    ۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (436 ديدگاه)

    تقصیر اوناییکه ماشین برقی میخرن پر رو شدن اون قدر پر رو که اون لوسید ایر هنوز سر از تخم در نیاورده برا مرسدس شاخ و شونه می کشه بعد هم میگه من برترم آخه بچه بزار اول کارخانه لوسید ساخته بشه بعد از خط تولید بیای پایین بعد از این حرف های الکی بزن

    موافقم 10
    مخالفم 17
    1. [—{^AMIN_MC20^}—]

      ۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      موافقم بدجور

      هایپرلایک??????

      موافقم 0
      مخالفم 7
    2. پدر خودروسازی جهان

      ۴ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (436 ديدگاه)

      دلم میخواد دلیل اوناییکه دیس لایک کردن را بدونم تا بفهمم کجای حرفم اشتباه بوده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. ATa

    ۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (146 ديدگاه)

    این میزان تنفر یک سری نه به علت الکتریکی شدن درون سوزها بلکه علت اصلی پیشتازی برند دانش بنیان تسلا است!! که در کمتر از یک دهه بکل کاستی های برند های موجود رو رفع کرد و فلسفه جدیدی از برندسازی رو به نمایش گذاشت… حال اینکه دایملر و انگلیسی آلمانی ها در این مدت مشغول قالب کردن محصولات خود با تغییرات جلوپنجره و ابعاد چراغ ها و نمایش در فیلم های سینمایی بودند مشکل ساز شده و بنظر امکان پر کردن بازار از دست رفته را نخواهند داشت….. بلحاظ قیمت و سابقه تسلا پادشاه جدید صنعت خودرو ست پس لذت ببرید از دستاورد های این برند پیشرو.

    موافقم 24
    مخالفم 12
    1. Elmiraj

      ۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (3088 ديدگاه)

      دقیقا….
      .
      .
      یه سری پراید سوار که برند مورد علاقه‌شون در الکتریکی سازی به گرد پای تسلا هم نمی‌رسه اینجا شدن عاشق V8 و V12 هایی که حتی از ۱۰۰۰ کیلومتری‌‌شم رد نشدن….
      .
      در زمان رونمایی و اومدن تایکان اینا از عشق V12 شده بودن عشق الکتریکی ، ولی وقتی تایکان تو نمودار بازدهی تَه جدولی شد و معلوم شد که نصف model S یک دهه پیش هم بُرد نداره دوباره از عشق الکتریکی شدن عشق درون سوز…!!!!!

      موافقم 26
      مخالفم 16
      1. M.A.S

        ۳ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (810 ديدگاه)

        اگه بحث درباره بازده باشه
        خب همین لوسید خیلی بازده زیادی داره
        بحث سر این چیزا نیستش
        من خودم به شخصه حتی از همون تایکانم خوشم نمیاد
        ولی اینکه یه برندی بیاد خز بشه و رو مخ بره خیلی حال بهم زنه حالا هرکی میخواد باشه

        موافقم 5
        مخالفم 9
      2. R@min

        ۳ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (919 ديدگاه)

        شما تسلا ++++ S سوار می شی ؟؟؟ نکنین خدایی توهین بهم نکنین هممون تو یه زندونیم و همه هم سوار این آشغالای داخلی هستیم. ملت صفر و صد نباشیم هم شما و هم دوستان دیگه

        موافقم 6
        مخالفم 4
        1. Elmiraj

          ۳ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (3088 ديدگاه)

          من تسلا سوار نمی‌شم ولی ایران‌خودرو و سایپا سوار هم نیستم….
          خدا رو شکر تا اینجای کار جز شاسی بلندای کلاسیک آمریکایی و ژاپنی هیچ ماشینی چرخش به حیاط خونه ما نخورده و تا زمانی که زنده هستم هم این اتفاق نخواهد افتاد .

          موافقم 6
          مخالفم 9
        2. [—{^AMIN_MC20^}—]

          ۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (2098 ديدگاه)

          اوووووو ماهم سوارمون کن کلاسییییکککک آمریکاییی سوارررر???

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. پدر خودروسازی جهان

        ۴ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (436 ديدگاه)

        واقعا که آخه چرا شخصیت دیگران را خورد میکنی

        چرا مال و اموالت را به رخ بقیه میکشی آخه مگه ما پراید دوست داریم که سوار میشیم ؟!
        نه خیر مجبوریم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. " Swedish Arrogant Tiger "

        ۴ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (1894 ديدگاه)

        حالا نکشیمون کلاسیک آمریکایی و ژاپنی سوار؟!

        موافقم 2
        مخالفم 0
    2. [—{^AMIN_MC20^}—]

      ۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      حرفت درست نیست ایلان ماسک رسما داره گند میزنه به معنی اصلی ماشین

      موافقم 3
      مخالفم 12
    3. R@min

      ۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (919 ديدگاه)

      من نمی فهمم چرا برای بالا بردن یه برند بقیرو خراب می کنین؟؟ قالب کردن و محصولات خود با جلو پنجره و چراغ یعنی یه ماشین جلوپنجره و چراغش عوض میشه ؟؟ موتور و شاسی و گیربکس و هزار چیزه فیلم سینماییه ؟؟ اینطوری باشه یه ماشین مثلا 2003 با مدل 2020 هیچ فرقی نداره چون فقط جلو پنجره و چراغشو این فیلم سینماییا عوض شده. من به شخصه خودروهای درون سوزو بیشتر دوست دارم ولی از ماشینای الکتریکیم بدم نمیاد و اینا نمودی از آیندن و اجتناب ناپذیر. خواهشا همه دوستان برای حمایت برند مورد علاقتون یه مشت خزعبلات مسخره سر هم نکنین. یه عده از اون ور بوم افتادن عشق فقط یک کلام V12 والسلام یه عدم از این ور افتادن فقط الکتریکی و فلان بقیم آشغال

      موافقم 2
      مخالفم 7
    4. پدر خودروسازی جهان

      ۴ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (436 ديدگاه)

      من از تسلا متنفر نیستم چنین چیزی هم نگفتم من میگم لوسید هنوز وارد بازار نشده حرف الکی میزنه

      من حرفی از تنفر نزدم در مورد تسلا

      موافقم 1
      مخالفم 0
    5. " Swedish Arrogant Tiger "

      ۴ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1894 ديدگاه)

      تندیس طلایی جوک سال باید به شما اهدا بشه با اختلاف و به مدت مدید.
      ” پیشتازی برند دانش بنیان تسلا است!! که در کمتر از یک دهه بکل کاستی های برند های موجود رو رفع کرد”

      موافقم 2
      مخالفم 0
  9. علیرضا

    ۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (88 ديدگاه)

    در مقابل تغییرات همیشه ما از خودمون لجاجت به خرج می دهیم، چه زمانیکه برق آمد، چه زمانیکه اینترنت امد و … آینده در حال آمدن است شنیدن صدای اگزور ماسل کارها دیگه شبیه شنیدن صدای چرخ گاری در شهر هاست؛ بی خود به خود فشار نیارید؛ آینده ایز کامینگ!

    موافقم 23
    مخالفم 7
    1. امین

      ۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (496 ديدگاه)

      منظورمان را نفهمیدید جناب تسلا و جناب روشن فکر ما میگیم تاکسی و شهری و اتوبوس برقیش باشه باشه ولی بقیه ش بهتره درون سوز باشه آلودگی بسیار بالایی در وجود این برقی هاست پس مهم ترین نقطه قوتی که دارن در واقع بزرگترین اشتباهشونه این ماشینا.
      برترین حالت ممکن فقط زمانی ایجاد خواهد شد که توازن بین این دو برقرار شه اگه از تسلا باشه میخواد سر به تن درون سوز نباشه و این زیاده رویه سوپر اسپورت، پرفورمنس، لذت، روح رانندگی، دریفت،پیست، و پااااکی در درون سوز های جدید هست نه برقی ها ؛ برقی بهتره تاکسیشو بزنه
      در ضمن آشغال ترین مرده ترین بی روح ترین و تابوت ترین طراحی های تمام ادوار خودرو سازی رو ما فقط تو برقی های امروزی تسلا میبینیم سایبر تراک تسلا y و …. ننگ فاکتور طراحی هستن ننننننگ ینی همه چی پیشرفت کرده از صد سال قبل ولی ماشین های صد سال قبل هزار برابر ماشینای امروزی برقی در طراحی جلو هستن( تسلاy ) و… و… و… که آدمو از الکتریکی متنفر میکنه

      موافقم 4
      مخالفم 10
      1. [—{^AMIN_MC20^}—]

        ۳ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        آفرین?

        موافقم 0
        مخالفم 5
    2. [—{^AMIN_MC20^}—]

      ۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      من خودم فکر میکنم وقتی ماشین برقی محبوب بشه و همه استفاده کنن ، مواد تولید باتری و موتور به حد کافی نباشه اونوقته که گندش دربیاد

      موافقم 0
      مخالفم 13
      1. حشمت

        ۴ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (320 ديدگاه)

        بر اساس آمار مواد اولیه موجود توی پوسته زمین تا ۱۸۵ سال جوابگوی تولید باطری هست.

        در کنارش بازیافت و تکنولوژی های جدید باطری هایی با چندین برابر بازدهی بیشتر که دارن روش کار میکنن هم هست

        موافقم 5
        مخالفم 1
        1. [—{^AMIN_MC20^}—]

          ۴ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (2098 ديدگاه)

          من میگم هنوز برقی ها به جایی نرسیدن که بتونن جواب تقاضای زیاد رو بدن
          بعدم برای تولید باتری از نیکل استفاده میشه که کمیابه

          موافقم 2
          مخالفم 3
        2. Sina

          ۴ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (2427 ديدگاه)

          فکر کنم آمارت غلطه
          جدیدا قراره واسه تامین لیتیوم یون برن سراغ سنگ های اقیانوسی ، یعنی اینکه منابع کمه
          دوما گفته شده منابع نیکل و چند فلز دیگه از سال ۲۰۱۷ تا حالا با شدت خیلی زیادی دارن نزدیک به اتمام میرن

          موافقم 1
          مخالفم 3
        3. [—{^AMIN_MC20^}—]

          ۴ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (2098 ديدگاه)

          چرا بعضی ها هی دیس میدن به نظرات منطقی و درست واااایی خدااا?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️
          دیگه همه اینو میدونن مواد تولید باتری داره تموم میشه بازم بعضیا دیس میزنن ?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️

          موافقم 0
          مخالفم 3
  10. akrh78

    ۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1356 ديدگاه)

    یه جمله ای هست از ابوعلی سینا فک کنم که میگه هرچیزی کمش دارو هست؛ ماشین برقی هم همین داستانه، در حد حمل و نقل عمومی و هاچ‌بک های کوچیک شهری که بری خرید کنی و بیای خوبه، یا یا بدرد لوکس سازی مثل رولزرویس میخوره که ماشیناش با موتور بنزینی سکوت و ارامش کابین در حد برقیا دارن
    برای بقیه مصارف هیبرید و پلاگین و مایلد بهترینن که داریم میبینیم از سوپر اسپورت تا ماشین شهری رو به نتیجه مطلوب میرسونن (پرفورمنس یا مصرف سوخت)
    یه فیلم از یه گلف مایلد هیبرید هست که تو یه رانندگی چند دقیقه ای نشون میده چقد رو مصرف سوخت تاثیر میزاره این سیستم

    موافقم 5
    مخالفم 12
  11. مازیار

    ۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (233 ديدگاه)

    بزرگ ترین صنعت دنیا صنعت خودروسازی هست و بزرگترین تحول در کل تاریخ این صنعت درحال شکل گیری
    و این تحول نه فقط از روی احتیاج بلکه بالاجبار داره ایجاد میشه و هیچ منطقی هم در برابر این تغییر نیست
    و از قضا این تحول همزمان شده با عصر ما حالا چه دوست داشته باشیم چه با تشبیه به چرخ گوشت و جاروبرقی و امثالهم بخوایم مخالفت خودمون رو نشون بدیم

    موافقم 6
    مخالفم 1
  12. Ahmadreza2002

    ۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    این تسلا هم به نسبتی با پورشه داره مث که

    موافقم 1
    مخالفم 3
  13. بهزاد

    ۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2372 ديدگاه)

    دوستان گرامی نظراتشون را در مورد آینده با انواع برداشت ها ارائه کردن اما فعالین محیط زیست هدفشون این نیست که بیان تغییراتی در نوع انجین خودرو برای آینده ایجاد کنند بلکه اونها میخوان کلا هر وسیله ای که به نوعی با سوختن و تولید کربن سر و کار داره محو کنن و یکی از بهترین راه حل ها ایجاد یک زندگی و شهر و روستاهای هوشمنده به گونه ای که کار و زندگی وابستگی کمتری به وسایل نقلیه داشته باشه.
    مثل دورکاری یا کار در منزل و ایجاد شبکه های بزرگ خرید و فروش به گونه ای که انسان فقط برای پیاده روی و هوا خوری بیاد بیرون!
    اینکه فکر کنیم راه تسلا دنیارو نجات میده خیال باطله و فعالین محیط زیست دست بردار نیستن و احتمالا کاری کنن که مثلا 100 سال دیگه در اروپا چیزی به اسم وسیله نقلیه شخصی وجود نداشته باشه.
    اگر زندگی در آینده به گونه ای باشه که تفریحات به هر شکلش داشتن یک خودرو و لذتش را از بین ببره نوع بشر به این استایل عادت میکنه و شاید طرفداران محیط زیست یک شب راحت بخوابن!

    موافقم 2
    مخالفم 0
  14. مهدی

    ۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    من میدونستم که تسلا میبره من میدونستم تسلا ابر خودرو هست

    موافقم 4
    مخالفم 1
  15. Chiron sport

    ۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (33 ديدگاه)

    من که انتخابم لوسید هستش چون قیافه ماشین با داخلش کلا از تسلا بهتره حالا اون چند کیلومتر بردم زیاد مهم نیست

    موافقم 1
    مخالفم 1
  16. [—{^AMIN_MC20^}—]

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    دقت کردین اینجا هرکی نظر داده دیس هاش بیشتر از لایک هاشه؟؟
    اینجا نشون میده بعضیا…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا