تسلا

تسلا مدل 3 با کیت آئرودینامیک RevoZport

اگر فکر می‌کنید که کیت بدنه‌ی پهن ۳R سال پیش R-Zentric زیاده‌روی کرده و خیلی توی چشم است، شاید نسخه‌ی خیابانی آن با نام R-Zentric مدل ۳S بتواند نظرتان را به خود جلب کند.


مشتریان می‌توانند از بین طرح‌های براق، مات و یا کربن فورج کاری شده‌ی خاص RevoZport یکی را انتخاب نمایند. این تیونر می‌گوید تحویل اولین کیت‌ها به مشتریان از اواسط ماه مارس ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و قیمت آن حدود ۵۵۰۰ دلار می‌باشد.


با اینکه این کیت فاقد گلگیرهای پهن‌تر، بال عقب بزرگ‌تر و رینگ‌های کیت قبلی مدل ۳R می‌باشد اما کاملاً چشمگیر بوده و دارای متریال کربن-کولار در اسپلیتر جلو برای بهبود جریان هوا، رکاب‌های جانبی، سپر عقب متفاوت، دیفیوزر عقب و اسپویلر روی صندوق می‌باشد بنابراین به راحتی می‌توان این نسخه را از سایر نسخه‌های تسلا مدل ۳ تشخیص داد.


اما به نظر نمی‌رسد که این خودرو از نظر پرفورمنس در خط مستقیم مشکلی داشته باشد چراکه همانند محصولات تسلا عملکرد قابل‌توجهی دارد. بهترین نسخه‌ی حال حاضر تسلا مدل ۳ از نوع دوال موتور چهار چرخ محرک است که می‌تواند در عرض ۳.۳ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. موضوع خوب اینکه این خودرو با محدوده‌ی حرکتی ۵۰۰ کیلومتری در دسترس است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. حسن

    ۹ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (379 ديدگاه)

    خیلی هم عالی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سام

    ۹ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    تسلا 3 به عوان یک ماشین برقی ظاهر جالب و جوان پسندی دارد ولی داشبورد آن خیلی ساده و معمولی به نظر می رسد و چندان شیک و مدرن نیست..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مزدا

    ۹ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2034 ديدگاه)

    جذاب شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا