تسلا

تعدیل نیروی غیرمنتظره در تسلا

تسلا می‌گوید در میانه یک جهنم تولید قرار داشته زیرا به دنبال افزایش تولید سدان مدل ۳ است. علیرغم این موضوع تسلا صدها شغل را حذف کرده است.


این خودروساز آمریکایی اخبار منتشر شده در این هفته را تأیید نموده اما از اشاره به اینکه چرا و چه تعداد از کارکنان شرکت باید از کار بیکار شوند خودداری کرده است.


تعدادی از کارکنان اسبق و کنونی تسلا در گفت‌وگو با رسانه‌ها تخمین زده‌اند بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ فرصت شغلی در این شرکت حذف می‌شوند. بر پایه بررسی‌های عملکردی سالانه در داخل شرکت تسلا می‌گوید پاداش‌هایی را به تعدادی از کارکنان خود اعطا خواهد کرد.


گمانه‌زنی‌ها درباره حذف فرصت‌های شغلی پس از آن منتشر شد که تسلا تأیید کرد تنها در سه‌ماهه سوم سال جاری ۲۶۰ دستگاه مدل ۳ ساخته است. ایلان ماسک قبلاً تخمین زده بود در ماه آگوست تعداد ۱۰۰ دستگاه و در ماه سپتامبر بیش از ۱۵۰۰ دستگاه مدل ۳ را خواهد ساخت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. گیجو ویج توی دایره میچرخم مثه پرگار(LAST VIPER)

    ۲۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    همون غضیه جوشکاریا واسشون دردسر شده
    ماشینا واسه پروسه جوشکاری خیلی تو خط تولید میمونن و سرعت مونتاژ چند برابر پایین میاد
    و عملا کارگرایی که تو خط تو لیدن دست به دماغ میمونن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. me84

    ۲۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    نظر شخصیمو میگم: این مشکلاتی که تسلا باهاش درگیره بخاطر اینه که ایلان ماسک استراتژیها و برنامه های کاری این شرکت رو خیلی هیجانی تدوین میکنه. بعضی وقتا احساس میکنم یه پسربچه داره این شرکت رو اداره میکنه. خیلی خوبه که شخصیت جسور و بلندپروازی داره و ایده های خوبی هم داره، خیلی از موفقیتهاشو مدیون این شخصیت قدرتمندشه، اما همه چیز جسارت و نبوغ نیست. نمیشه همه کارهارو با هیاهو و سروصدا پیش برد. مشکلات تسلا میتونه براش تجربه خیلی خوبی باشه که یه کم باید حوصله بیشتری بخرج بدن و تو برنامه هاشون تجدید نظر کنن و از این حرکت خرگوشی جهنده دست بردارن و به قول خودمون آهسته و “””پیوسته””” حرکت کنن. با این نگرش ( ژاپنیها بهش میگن کایزن یعنی بهبود مستمر و تدریجی ) فرصت بیشتری برای بررسی روند کار و اهداف بدست میاد و جلوی اشتباهات تا حد بالایی گرفته میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Amir SCHUMACHER

    ۲۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    تسلا برای بزرگ شدن هنوز خیلی راه داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ali a

    ۲۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    پیشنهاد من به تسلا اینه که از سایپا و یا ایرانخودرو کمک بخواد تو جوشکاری و پرس مدل 3… تا به امید حق تا چشم انداز 1400 به سود دهی برسه یا کلا ورشکست شه بره…!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا