تسلا

ارتقای قابل‌توجه کابین تسلا مدل X توسط ویلنر

علیرغم وضعیت کنونی دنیا که به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا به وجود آمده، صنعت خودرو همچنان به آینده امیدوار است. برای مثال تیونر مشهور دنیای خودرو یعنی ویلنر را در نظر بگیرید که با جدیدترین پروژه خود یعنی تسلا مدل X ارتقا یافته به پیشواز کریسمس رفته است.

به جز نشان قرمز تسلا در بخش جلو هیچ بخش دیگری از بدنه این خودروی الکتریکی تغییر نیافته و خب این موضوع با توجه به پروژه‌های پیشین ویلنر تعجب‌برانگیز نیست.

البته این تیونر بلغارستانی که تبحر خاصی در ارتقای کابین خودروها دارد تسلا مدل X را به محصولی کاملاً درخور تبدیل کرده است. وقتی درب این خودرو را باز کنید شاهد پوشش چرم روی صندلی‌ها و درب‌ها و دوخت های متضاد قرمز رنگ خواهید بود. عناصر قرمز رنگ بیشتری روی داشبورد، کنسول مرکزی، پانل درب‌ها، کمربندهای ایمنی، بخش بالای داشبورد، پوشش سقف و… بکار رفته است. غربیلک فرمان نیز دارای پوشش آلکانترا و عناصر فیبر کربن بوده تا به این ترتیب طراحی داخلی مدل X کامل شود.

اگرچه ویلنر جهت‌گیری واضحی در ارتقای کابین خودروها دارد اما این بار مجبور بوده توصیه‌های مالک را قبول کند زیرا او خودروی موردبحث را به عنوان کادوی کریسمس برای همسر خود سفارش داده است. تکمیل این پروژه چند هفته زمان برده و زمانی که همسر مالک برای اولین بار این خودرو را دیده خستگی از تن کارکنان ویلنر کاملاً بیرون رفته زیرا او تشکر صمیمانه‌ای از این تیونر داشته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. MOHAMMAD AHMADI

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (29 ديدگاه)

    خیلیا می گن کیفیت کابین تسلا خوب نیست ولی سرو صدای کابین به خاطر بدون صدا بودن ماشینه که ماشینهای بنزینی هم این سرو صدارو دارن ولی توی اونا به خاطر صدای موتور شنیده نمیشه

    موافقم 17
    مخالفم 5
  2. Ho3in

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    خوشگله داشبوردش یکم دکمه کم‌داره من عاشق داشبوردی هستم‌که خیلی خیلی شلوغه و دکمه های زیادی داره
    یا داشبوردی مثل داشبورو بنتلی که واقعا جذابیت بی حد و اندازه ای داره و خیلی هم با کیفیته
    صندلی هاهم خوبن و لی بازم صندلی های بنتلی و مایباخ و شرکت ام بی اس یه سرو گردن بالاترن

    موافقم 10
    مخالفم 5
    1. مهدی

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1161 ديدگاه)

      اره دقیقا من هم از داشبورد های پر از دکمه خوشم میاد ولی اگه داشبورد هایی که دکمه ندارن ولی یک جور دیگه هست که تسلا دقیقا اینجوریه و من از داشبورد بدون کلید تسلا فقط خوشم میاد و از داشبورد های بدون کلید شرکت های دیگه خوشم نمیاد

      موافقم 2
      مخالفم 1
  3. Ahmedreza2002

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    خوب شده
    اما اون همه چرم به سبک مینیمالیسم کابین تسلا نمیخوره به نظرم

    موافقم 8
    مخالفم 0
  4. Elmiraj

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (3105 ديدگاه)

    می‌بینم که تجهیز کابین به چوب و چرم و… خیلی ابتدایی تر از این حرفاست که تسلا بیاد وقت با ارزششو پاش تلف کنه….)))

    موافقم 6
    مخالفم 21
  5. AMG///

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    زشته
    کابین معمولیش رو بیشتر دوست دارم

    موافقم 4
    مخالفم 0
  6. مهدی

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    طرح قرمز مشکی با حالت پولیشی چی میشه

    موافقم 4
    مخالفم 0
  7. RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    کابین اورجینال تسلا بهتر بود ???

    ولی اینم بدک نشده

    موافقم 3
    مخالفم 1
  8. Khosrow

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    افتابه خرج لگن – تعریف شد ..

    موافقم 0
    مخالفم 5
  9. محمد

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تسلا اگه کابینش رو درست نکنه خیلی ماقت کرده
    اگه یه دست به طراحی داخلش بکشه راحت 30-40 درصد فروشش بیشتر میشه بنظرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. مانی

    ۶ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    اتفاقا برای منتاژ و رنگ آمیزی و هم نباید وقت با ارزشش رو تلف کنه که نمیکنه
    وقت با ارزش؟یه کارخونه داره کالای مصرفی میسازه،اون اینشتین بود خودا بیامرز
    یعنی‌ لحظه به لحظه در حال پیشرفته مدل ۳ الانش با ۲ ثانیه بعد فرق داره و دانشمند آقای مگا فکتوری نباید وقتش حروم بشه

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا