تسلافولکس واگن

درگ 400 متر فولکس‌واگن گلف R و تسلا مدل 3 برد بلند

شکست دادن تسلا مدل ۳ توسط یک هاچبک داغ و حتی چهار چرخ محرکی همچون فولکس‌واگن گلف R نیازمند مهارت بسیار زیاد، کمی شانس و شاید اندکی ارتقای پیشرانه است.

خب این گلف R نسل هفتم تا زمان عبور از خط پایان چگونه عمل کرده است؟ با عملکرد عالی راننده در زمان لانچ و البته واکنش نه چندان سریع راننده تسلا مدل ۳ در زمان سبز شدن چراغ، ژرمن‌ها پیروز این درگ بوده‌اند.

ما نمی‌دانیم که آیا این گلف R بهبودهای دیگری هم داشته یا خیر اما پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی آن می‌تواند اصلاحات زیادی را داشته باشد. این پیشرانه در حالت استوک قدرت ۳۰۶ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری را تولید کرده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۶ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر در ساعتی (با وجود پکیج پرفورمنس) می‌شود.

اما تسلا مدل ۳ نسخه پرفورمنس دو موتوره کابوس واقعی سوپرکارها بوده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیه‌ای دارد. این خودرو خروجی ۴۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۴۰ نیوتون متری داشته و با یک‌بار شارژ مسافت ۴۸۳ کیلومتری را طی می‌کند.

البته حضور در لحظات آغازین ویدئو، آن تسلا مدل ۳ که با گلف مسابقه داده نسخه دوموتوره بردبلند است زیرا از رینگ‌های خاص این مدل استفاده کرده و فاقد کالیپرهای ترمز رنگی و اسپویلر عقب است. نسخه بردبلند تسلا مدل ۳ شعاع حرکتی ۵۱۸ کیلومتری داشته اما شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت آن ۴.۴ ثانیه است. همچنین مدل پایه و دیفرانسیل عقب نیز وجود دارد که شتاب ۵.۳ ثانیه‌ای و برد ۳۴۶ کیلومتری دارد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Sajjad

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    خلاصه هروقت خواستید جلب توجه کنید از محصولات تسلا برای رقابت استفاده کنید.
    البته ساده تر بگم از تسلا بالا برید

    موافقم 12
    مخالفم 19
  2. Hadi

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    ماشاالله اونقدر صفحه s-class شلوغ شده که اصن اینجا خبری نی…
    عملکرد گلف در مقابل تسلا خوب بود و فک کنم بیشتر به مهارت راننده برمیگرده ولی در کل جذاب بود ?

    موافقم 14
    مخالفم 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا