تسلا

تسلا به دنبال فروش آنلاین محصولات خود است

تسلا به دنبال فروش آنلاین محصولات خود بوده و به همین خاطر بسیاری از شوروم‌های فروش خود در آمریکا را تعطیل خواهد کرد.


این خودروساز الکتریکی هم‌اکنون حدود ۱۲۰ فروشگاه در آمریکا داشته که بسیاری از آن‌ها در مراکز خرید و مال‌ها قرار دارند. چندین سال است که تسلا به منظور گسترش فروشگاه‌های خود در آمریکا با رگلاتورها و مسئولان نمایندگی‌های سنتی در این کشور جدل داشته است.


تسلا در کار بیانیه‌ای که برای اعلام تولید مدل ۳ پایه با قیمت ۳۵ هزار دلار منتشر شده اعلام نموده محل‌های فیزیکی فروش خودروهای خود را تعطیل خواهد کرد تا به این ترتیب هزینه‌های محصولاتش کاهش یابد.

این شرکت اعلام کرده است:

در طول چند ماه آینده ما بسیاری از فروشگاه‌های خود را تعطیل خواهیم کرد و تنها تعداد کوچکی از آن‌ها در محل‌های شلوغ به عنوان گالری و مراکز اطلاعات تسلا به فعالیت خود ادامه خواهند داد. با حرکت به سمت فروش آنلاین و همچنین کاهش هزینه‌های جانبی ما خواهیم توانست قیمت متوسط خودروها را تا ۶ درصد کاهش دهیم و زودتر از انتظارات به نقطه‌ی قیمتی تسلا مدل ۳ با بهای ۳۵ هزار دلاری برسیم.

اگرچه فروشگاه‌های فیزیکی تسلا تعطیل خواهند شد اما خرید خودروهای این برند بسیار آسان‌تر خواهد شد. خرید یک خودروی جدید در آمریکا با استفاده از موبایل حدود ۱ دقیقه طول می‌کشد و به زودی مشتریان جهانی نیز قادر خواهند بود محصولات تسلا را به سادگی بخرند.


به منظور تشویق خریداران به خرید خودروها بدون انجام تست، این خودروساز پیشنهاد بازگشت ۷ روزه یا ۱۶۰۰ کیلومتری خودرو پس از خرید را ارائه کرده است.


تسلا گفته است:

شما می‌توانید یک تسلا را خریده و چند صد کیلومتر یا یک هفته رانده و سپس بدون هزینه‌ای آن را بازگردانید. با کسب بالاترین امتیاز رضایت مشتریان در بین خودروسازان، ما مطمئنیم که خریداران مدل ۳ خود را نگه خواهند داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. mohammad

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (421 ديدگاه)

    حرکت بعدی تسلا که بقیه ازش تقلید میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسن

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (379 ديدگاه)

      دقیقا
      تسلا شده سنگ محک ماشینهای الکتریکی
      تو درگ هم که گل کاشت با اون تایمی که زد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. علی

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (225 ديدگاه)

      خود تسلا از سایپا اسکی رفته

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. بهاري

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (16 ديدگاه)

    ادم از این همه احترام به مشتری لذت میبره ازاین طبع بلندشون حیرت زده میشه حواستون هست میگه ماشین برایه یک هفته ازمایشی دستتون
    انوقت اینجا هم پول رو چند برابر ارزش ماشین باید بدی کلی هم التماسشون کنی

    وااای خدا چقدر تفاوت

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا