تسلا

دست نوازش نوویتک روی تسلا مدل X

خودروهای الکتریکی از دو جهت چالشی عجیب برای تیونرها محسوب می‌شوند. یکی اینکه توانایی‌های پرفورمنس این خودروها به‌خودی‌خود بسیار شگفت‌انگیز است و مخصوصاً بهبود شتاب این ماشین‌ها کاری بسیار دشوار به نظر می‌رسد. از سویی تغییر در ویژگی‌های فنی این خودروها نظیر ارتقای موتور الکتریکی یا افزودن به ظرفیت باتری‌ها به‌سادگی ممکن نیست. بنابراین تیونرها در مواجهه با خودروهای الکتریکی به جنبه‌های دیگری ازجمله تغییرات در بدنه، ترمزها و چرخ‌ها می‌پردازند.


نوویتک این بار به جای فراری و لامبورگینی به سراغ کراس‌اوور تمام الکتریکی تسلا مدل X رفته است. خودرویی که بدون تغییر فنی هم می‌تواند در برخی ویژگی‌ها خودروهای فراری و لامبورگینی را به چالش بکشد.


نوویتک در گام نخست از چرخ‌های آلیاژی ووسن در ابعاد ۲۲ اینچی با طراحی خاص و قابل سفارش در ۷۲ رنگ بهره گرفته است. وضعیت پره‌های این رینگ‌ها به گونه‌ایست که در هنگام حرکت به خنک شدن بیشتر ترمزها نیز کمک می‌کنند.

خود ترمزها نیز توسط دیسک‌های کربن سرامیکی ارتقا داده شده‌اند. علاوه بر این یک کیت آئرودینامیکی هم از جنس فیبر کربن شامل انواع اسپویلر و اسکرت و دیفیوزر برای این خودرو تدارک دیده شده‌اند. البته باوجود این کیت هم نباید انتظار تغییر چندانی در ظاهر خودرو را داشته باشید.

درون کابین با روکش‌های گران‌قیمت چرم و آلکانترا و تزئینات فیبرکربنی به‌روزرسانی شده است تا احساس سواری با خودرویی جذاب‌تر را به شما بدهد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد

    ۲۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    تغییر خاص و چشم‌گیری دیده نمی‌شه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. MAHDI . TUNING

    ۲۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    اگه قرار باشه با دوتا تغییر ظاهری تیون حساب بشه پس ماشین ما باید تیونینگ حساب بشه
    به نظر من وقتی میگن تیون یعنی افزایش قدرت یا کاهش وزن و از این جور چیزا نه اسپرت کردن ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. DYBALA

    ۲۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (480 ديدگاه)

    فقط رینگاش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ونوم اف ۵

    ۲۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    این نشون از اعتبار روز افزون تسلا میده که نوویتک روسو هم سراغش میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا