تویوتا

افزایش قیمت قابل‌توجه تویوتا توندرا TRD 2019

به نظر می‌رسد تنه‌ی تویوتا به تنه‌ی خودروسازان داخلی خورده زیرا پیکاپ توندرا TRD Pro 2019 آن افزایش قیمت قابل‌توجهی را نسبت به دو سال قبل تجربه کرده است!


بنا به گزارش پدال و به نقل از کارز دایرکت، این خودرو قیمت پایه ۵۱۲۷۵ دلاری دارد که شامل هزینه تحویل نیز می‌باشد. این قیمت پایه در مقایسه با قیمت ۴۷۴۰۵ دلاری مدل عرضه شده در سال ۲۰۱۷ تفاوت قابل‌توجه ۳۸۷۰ دلاری را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد تویوتا با این میزان افزایش قیمت در نظر دارد توندرا TRD Pro را به عنوان رقیب توانای فورد F-150 رپتور نشان دهد. اگرچه جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری رپتور ۲۰۱۹ هنوز اعلام نشده اما می‌دانیم که قیمت مدل سوپرکب ۲۰۱۸ از ۵۲۱۷۰ دلار و قیمت مدل سوپر کرو از ۵۵۱۵۵ دلار آغاز می‌شود.


جدای از افزایش قیمت، دیگر تغییر توندرا TRD Pro 2019 این است که تنها به‌صورت کرو مکس عرضه خواهد شد. البته مدل سال ۲۰۱۷ این پیکاپ در نسخه کوچک‌تر دوکابین هم عرضه می‌شد.

این پیکاپ توانا از به‌روزرسانی‌هایی سود می‌برد که قبلاً هم در خانواده توندرا ۲۰۱۹ دیده شده است؛ بنابراین نسخه TRD Pro دارای چراغ‌های جلوی جدید و جلوپنجره اصلاح شده می‌باشد.

پیکاپ آفرودر تویوتا هم‌اکنون دارای ورودی هوای تزئینی روی کاپوت، چراغ‌های آفرود LED، رکاب‌های جانبی جدید، قلاب یدک کشی جلو و رینگ‌های ۱۸ اینچی BBS است.


از نظر قدرت، توندرا TRD Pro به پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری با قدرت ۳۸۱ اسب بخار مجهز است. این پیشرانه با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همکاری کرده و نیرو هم به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. البته یک سیستم چهار چرخ محرک پاره‌وقت هم به‌صورت استاندارد وجود داشته و دارای دنده‌سبک و سنگین می‌باشد.

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    تویوتا TRD PRO : لایک ????
    فورد F_150 رپتور : دیسلایک ????????

    موافقم 3
    مخالفم 4
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    این همه تجهیزات اضافه کرده ، بعد انتظار دارین با همون قیمت قبل عرضه بشه .
    جالب اینجاست که با تولیدات ایران در اول مقاله مقایسه میشه که روزانه گرون میکنند و تازه از تجهیزات ماشین هم میزنند و حتی به زِه درب پراید هم رَحم نمیکنند .
    داداش تویوتا تجهیز میکنه ، گرون میکنه .
    ایرانیا تجهیزات کم میکنند و گرون میکنند .
    بعدِشَم با تمام احترام و علاقه ای عاشقانه که به تویوتا و ژاپن دارم ، خودمو که نمیتونم گول بزنم و غیر منطقی نظر بدم ، آخه توندرا رو میشه با F150 مقایسه کرد و حتی بنظر من بهتر از F150 هست ، ولی عمراً بتونه بهتر از رپتور افسانه ای باشه و حتی بنظر من قابل مقایسه هم نیست ، چرا که اِستایل و نِماد رَپتور یه چیزیه که حتی رقیبای هموطن خودش هم نمیتونن بهش برسن و دیدیم در برنامه top gear ، زمانی که به نجات ریچارد هموند در کوهای راکی ، جرمی و جیمز با دو خودروی سیلورادو و رپتور رفتن به نجاتش ، چطوری رپتور شخم میزد جاده رو و میرفت جلو و حتی تو اون شرایط بد جَوی و برفی کوهستان با یک لاستیک پاره و روی رینگ جاده رو گاز میگرفت و میرفت که واقعاً یکی از جذابترین برنامه ها ی top gear بود به نظر من .
    تا جایی که خود جرمی کلارکسون که از این جور ماشینها بدش میومد ، شیفته رپتور شده بود و فکرشم نمیکرد که پیکاپ سواری به این اندازه لذت بخش باشه .
    اینم بگم که بعد از آمریکا ، استرالیا و آفریقا ، در اروپا و آسیا هم داره پیکاپ به شدت جا میوفته به سبب همه فن حریف بودنش که هم ماشینه کاره و هم ماشینه رفاه خانواده در شهر و بیابون .

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. ARASH

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (28 ديدگاه)

      لطف میکنی بگی قسمت چند بود برم دانلودش کنم
      ممنون

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. pool

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (55 ديدگاه)

        قسمت 11 فصل 2 گرند تور اوه کانادا

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. akrh78

          ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (1356 ديدگاه)

          قسمت 11 فصل 2 که اون بود ماهی بردن با ماشین

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. akrh78

          ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (1356 ديدگاه)

          قسمت 10 فصل 2

          موافقم 1
          مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    آرش جان دقیق نمیدونم ، اما فکر کنم فصل آخر یا یکی مونده به آخر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. akrh78

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1356 ديدگاه)

      خخخخ درسته فصل اخر یا یکی مونده به آخر بود ولی اگه منظورت قسمت بود همون یکی مونده به آخر بود
      قسمت 10 فصل 2

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. حمید ع

    ۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (239 ديدگاه)

    فصل یک بود رفیق..فصل ۲نبود.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا