تویوتا

بررسی تویوتا فور رانر مدل ۲۰۱۴

همان‌طور که از نام آن برمی‌آید، فور رانر هنوز هم یک وسیله نقلیه همه‌کاره است که کاربردهای بسیار بیشتری نسبت به یک شاسی‌بلند معمولی دارد. فور رانر برای مدل سال ۲۰۱۴ بهینه‌سازی‌های اندکی در بیرون و داخل خود دیده است. در همین حال هنوز یک خودروی قابل‌اتکا برای خانواده در هر نوع مسیری است. در ادامه تویوتا فور رانر لیمیتد ۴X4 V6 مورد بررسی قرار گرفته است. این مدل، بالاترین تریم محسوب می‌شود و خودرویی سرسخت و در عین‌حال لوکس است.

2014 Toyota 4Runner
۲۰۱۴ Toyota 4Runner
ظاهر فور رانر در بیرون برای مدل سال ۲۰۱۴ تغییر ملایمی کرده و آن مربوط به چراغ‌های جدید است. در همین حال، داخل کابین دوباره طراحی شده است. تویوتا به صورت استاندارد امکاناتی چون سیستم صوتی با امکان کنترل از طریق صفحه لمسی، برنامه‌های ارتباط با گوشی‌های هوشمند و دوربین نمای عقب به فور رانر اضافه کرده است.

2014 Toyota 4Runner
۲۰۱۴ Toyota 4Runner
ورود به فور رانر لیمیتد با قیمت ۴۳ هزار و ۴۰۰ دلار که برای آن پرداخت شده است، طراحی‌های چرمی و لوکس زیادی را در معرض دید ما قرار می‌دهد. در خودروی تست، آپشن چرم صندلی‌های عقب و جلو و همچنین صندلی‌های مخصوص ردیف سوم و پله ورودی خودکار استفاده شده است. از دیگر امکانات این خودرو می‌تواند به سیستم کنترل هوای دوگانه و چرخ‌های ۲۰ اینچی آلومینیومی اشاره کرد. در حالی فور رانر بیشتر برای استفاده‌های خارج از جاده طراحی شده است، ولی تریم لمیتد دارای کابینی فوق‌العاده راحت است و مصالح بسیار خوبی در آن به کار رفته است. طراحی‌های نقره‌ای به کار رفته در کابین، حس یک کابین مدرن و با تکنولوژی بالا را منتقل می‌کند.

2014 Toyota 4Runner Interior
۲۰۱۴ Toyota 4Runner Interior
امّا تویوتا فور رانر برای حرکت در مسیرهای سخت پیش روی خود از چه پیشرانه‌ای استفاده می‌کند؟ پیشرانه این خودرو، یک موتور ۴ لیتری V6 است که قدرتی برابر ۲۷۰ اسب‌بخار و گشتاوری برابر ۳۷۷ نیوتن‌متر ایجاد می‌کند. این شاسی‌بلند می‌تواند وزنی را تا حدود ۲۲۵۰ کیلوگرم به دنبال خود بکشد و بنابراین خودرویی ایده‌آل برای یدک‌کشیدن وسایلی مانند قایق‌های سبک، اسنومبیل‌ها یا موتورسیکلت‌ها است.
مدل لیمیتد از یک سیستم تمام‌وقت هوشمند استفاده می‌کند که همیشه روشن است و برای تغییرات شرایط جاده و آب و هوا آماده است. تریم لیمیتد برای شرایط یخبندان و زمستانی، یعنی زمانی که چسبندگی نسبت به استفاده در مسیرهای خارج از جاده ارجحیت دارد، بسیار مناسب‌تر است. فور رانر به صورت اتوماتیک به تایرها نیرو وارد می‌کند تا چسبندگی به بهترین شکل حفظ شود. راننده برای درگیر کردن این سیستم، نیاز به انجام کاری نخواهد داشت.
در مسیر باز جاده، موتور ۴ لیتری V6 نیروی بسیار زیادی برای حرکت این شاسی‌بلندی خانوادگی ایجاد می‌کند. سیستم گیربکس ۵ دنده اتوماتیک فور رانر هنگام تعویض دنده‌ها، حتی در هنگام که پدال تا آخرین حد پایین آمده است، بسیار آرام و منطقی عمل می‌کند. البته تعداد دنده‌ها نسبت به رقبایی مانند جیپ گرند چروکی کم است و بهتر است تویوتا به فکر اضافه کردن یک یا دو دنده دیگر به سیستم گیربکس فور رانر باشد. تخمین‌های موجود برای مصرف سوخت فور رانر، ۱۳/۸ لیتر در شهر و ۱۰/۷ لب‌تر در جاده است. [دانلود ویدئوی معرفی کوتاه ۴رانر] [jwplayer mediaid=”76105″] [jwplayer mediaid=”76107″] برای خانواده‌ای که نیاز به یک شاسی‌بلند سرسخت دارند، تویوتا فور رانر ۲۰۱۴ یکی از بهترین انتخاب‌هاست. هدف از ساخت چنین خودرویی، داشتن یک خودروی بادوام و مطمئن در تمامی مسیرها بوده است. تریم لیمیتد نیز جنبه‌های لوکس و راحتی زیادی به فور رانر اضافه می‌کند. یکی از امکانات آن، سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک است که همیشه فعال است و فور رانر را تبدیل به یک خودروی ایده‌آل در تمام شرایط جوّی می‌کند. فور رانر همچنین دارای ۳ تریم مختلف است که مشتریان می‌توانند با توجه به بودجه و نیازهای خود، از بین آن‌ها انتخاب کنند. [دانلود ویدئوی آفرود با ۴رانر]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۸ دیدگاه‌ها

  1. نیما ناصری

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (336 ديدگاه)

    به گرد پای جیپ چروکی یه هیچ وجه من الوجوه نمیرسه که نمیرسه.

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. خاوری مزراتی

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      خیلی زشته

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. Japan & Germany

        ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        خاوری جان قبول دارم رنگ قرمز بهش زیاد نمیاد ولی این ماشین بسیار جان سخته و هدف ساختنش بیشتر واسه آفرود بوده تا لوکس بودن ، پرادو نمونه ی لوکسشه ، تو خیابون اگه یدونه از اینا از کنارت رد شه مطمءن باش نظرت عوض میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          سلام داداش محمد،راست میگی.این ماشین بیشتر کاربردیه.اگه دقت کنین زاویه های سپرهای جلو و عقب تا حد امکان جوری طراحی شدن که توی آفرود با زمین برخوردی نداشته باشن.همین باعث میشه که یه ذره طراحیش توی ذوق بزنه،عوضش کاربردیه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          آفرود این ماشین خیلی خیلی خوبه :D
          تماشا بفرمایید
          https://www.youtube.com/watch?v=RxczApoVHZU

          من قضاوتی نکردم
          فقط کمی خندیدم
          هه هه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. خاوری مزراتی

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1103 ديدگاه)

          داداش نظر شخصیمو گفتم وگرنه در توانایی آفرود ژاپنی ها تویوتا و بخصوص فوررانر شکی نیست
          من به شخصه چون از زاویه هنر و معماری به خودرو نگاه میکنم بیشتر طالب برندهایی همچون مازراتی، بنتلی، جاگوار و کادیلاک هستم
          موفق باشی

          موافقم 0
          مخالفم 1
        4. Japan & Germany

          ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          هی میخوام نظر ندم این زیگما نمیزازه

          میدونی دریاچه ارومیه واسچی خشک شد؟؟؟ واسه اینکه بگه من به اندازه کافی بامزم دیگه تو مزه نریز

          https://m.youtube.com/watch?v=2qp6egjMaX0

          https://m.youtube.com/watch?v=hWk43m98BH4

          https://m.youtube.com/watch?v=SfyeYW2szYQ

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. reza audi a8

        ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6 ديدگاه)

        دوست عزیز نظر شما کاملا صائب و محترم اما باید دقت داشت هدف ازساخت suv ها بیشتر بخاطر امنیت و جادار بودنشونه ….

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. mohammad8743

        ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (60 ديدگاه)

        بهتر بگیم طراحیش عجیبه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. انزو

        ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (369 ديدگاه)

        فک کنم طراح تویوتا اهل شهر […]باشه.چون کلا حال نداره طراحی کنه.!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مارال

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (274 ديدگاه)

          دمت گرم انزو داشتم به همین فکر می کردم ، انگار ناهار را ترکونده اومده با حالتی خواب آلود چراغهای عقب را طراحی کرده ،چراغهای جلو هم متناسب با این جثه نیست ، طراحی داخلیش خوبه و توانایی های آفرود هم توپه ولی به نظر من ، آدم باید ماشینی داشته باشه که علاوه بر طراحی داخلی خوب و توانایی های فنی ظاهرش خوب باشه که هر روز با کله بیاد به سمت پارکینگ

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. e.scamp

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1893 ديدگاه)

      فکر نکنم اونطوری که تو میگی باشه با اینکه از تویوتا بدم میاد ولی یه کارخونه متوسط تویوتا اندازه کل کارخونه جیپ هستش به همون میزان علم و تواناییشون شماهم گرند چروکی رو با همقدش مقایسه کن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Japan & Germany

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      جیپ چروکی رو آخه از چه لحاظ داری با این مقایسه میکنی؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Japan & Germany

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      Body on frame
      Crawl Control

      Let’s Go Places , Toyota ♥

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. Japan & Germany

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      میلاد و محسن و خیلی از بچه ها بخاطر وجود یه نفر که از تابستون پارسال اومده تو این سایت ، ازش رفتند ، منم دیگه میخوام برم

      خدافظ همگی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sadegh

        ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        بابا یعنی چه دیگه این رفتارا ؟!!؟

        محمد جان، اصلا کار درستی نمیکنی، نه تو، بلکه هرکس دیگه ای رفته.
        اینجا همه دارن از اطلاعات همدیگه استفاده میکنن، آخه نمیشه که همیشه همه چیز بر وقف مراد آدم باشه، بچه های اینجا همه مث داداش میمونن، یه وقتایی ممکنه یه بحثایی پیش بیاد و یه طرف کمی دلخور بشه، یعنی باید ول کنه و بره، آخه اینجوری که نمیشه داداشِ من، خب بیاید کدورتاتون رو باهم برطرف کنید تا مث سابق دور هم جمع بشیم، محمد جان، شما و میلاد و هر کسی که اینجا هست، عضوی از خانواده ی پدال هستید، به حضور همتون هم نیاز داریم، شما برگرد، میلادم برمیگردونیم، اگه رفاقتی هم میخوای در حق میلاد بکنی، اینکه اونا متقاعد کنی برگرده، نه اینکه تو هم بذاری بری

        خلاصه اینجوری رفتار نکنید، به خدا ناراحت میشیم

        ببخشید اگه پر حرفی کردم، ولی واقعا ناراحت شدم، دوست دارم عین سابق همگی دور هم توی پست ها جمع بشیم :(

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. شاهین

        ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4524 ديدگاه)

        محمد یعنی چی؟! میلادم برمیگردونیم.جون من این کارهارو نکنین. :(

        موافقم 0
        مخالفم 0
    6. hamed

      ۲۰ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      با سلام
      اگر منظور شما مقایسه 4 رانر با جیپ چرکی هست که نه درست نیست چون چرکی خودرویی کاملا شهری و قابلیتهای افرود کمی است ولی اگر با گرند چرکی مقایسه کنید تفاوت انچنانی نخواهید دید مگر سیستم تعویض محور انرود و گیربکس 9 سرعته در گرند چرکی که 4 رانر از اونها بی بهره است و البته سیستم کنترل توازن جدید در 4رانر که خیلی هم کاربردی هست . باید این رو هم اضافه کنم که قیمت این دو خودرو در امریکا بین 15 تا 25 هزار دلار تفاوت داره.گرند چرکی از 52000 تا62000 قیمت داره ولی با این حال با 4رانر مقایسه میشه از دیگر موارد مقایسه میتوان به نیسان اکسترا اشاره کرد که البته چند هزار دلاری ارزونتر از 4رانر هست
      من از رانندگی با 4رانر تجربه خوبی دارم مثل لکسوس سری جی ایکس خیلی سنگین و محکم حرکت میکنه تو این رنج قیمت بیت 37 تا 48 هزار دلار بهترین انتخاب هست البته اگر کسی با قیافش مشکلی نداشته باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. امین

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (433 ديدگاه)

    خیلی ماشین باحالیه. شاسیش از سطح زمین فاصله زیادی داره. خوشم اومد. طراحی داخلشم خیلی خوبه چون ماشین مخصوص بیرون از جاده هست داشبورردشم به کارایی و بدنش میاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      سلام امین جون،داداش جایگاه فوررانر بین شاسی بلندهای تویوتا کجاس؟(منظورم اینه که بین کدوم ها قرار میگیره)
      یکیم اینکه رقیباش کدوم خودروها هستن؟
      ممنون میشم راهنماییم کنی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امین

        ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (433 ديدگاه)

        سلام شاهین عزیز
        فوررانر اس یو وی متوسط هست. در سطح هایلندر یعنی یه اس یو وی نیمه لوکس متوسط ولی هایلندر برای شهر ساخته شده این برای خارج از جاده. 4رانر یه ماشینی بین تویوتا لندکروز و راوفور هست.
        رقیب های اصلی این ماشین جیپ چروکی و نیسان پدفایندر هست چون این دوماشین مثل 4runner کاربرد اصلیشون خارج از جاده هست.
        رقیب های دیگه این ماشین که از لحاظ سایز بدنه توی یه کلاس هستن شورولت Traverse و دوج Durango هست. البته این دوتا امریکایی بیشتر با هایلندر مقایسه میشن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          دستت درد نکنه داداش
          خیلی ممنون

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          به جای pathfinder باید میگفتی xterra
          ماشین اصلی افرود در کلاس مید سایز در کمپانی نیسان xterra هست .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. sadegh

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    کاشکی همونجور که برای ماشینای اسپرت و سوپر اسپرت مسابقاتی مث درگ میزارن، برای اینجور ماشین هاهم یه رقابتایی میذاشتن، مثلا اینو، جیپ و جی کلاس و… رو توی شرایط متوسط، سخت، بسیار سخت امتحان میکردن تا ببینیم کدوم بیشتر حریفه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امین

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (433 ديدگاه)

    یه سوال : ردیف سوم نداره ؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      اینطور که مشخصه ردیف سوم نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4524 ديدگاه)

        سلام داداش رضا،خوبی؟
        خوشبختانه امروز عصر،تونستم به پدال سر بزنم و خوشحالم که میتونم هزارتایی شدن دیدگاهات رو بهت تبریک بگم.
        ان شاالله همیشه موفق و سربلند باشی.منم تا چند هفته ی دیگه برمیگردم.ارادتمندم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. رضا

          ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1698 ديدگاه)

          خوب درساتو بخون که ایشالا موفق باشی. درس مهمتره! :-)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. چاپلو

          ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (488 ديدگاه)

          داش رضا منم به نوبه ی خودم تبریک میگم این اتفاق خجسته رو.تبریک

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. خاوری مزراتی

        ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1103 ديدگاه)

        راس میگه رضاجون.. پیش پیش هزار دیدگاهی شدنت مبارک

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. زیگما

        ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        تبریک به خاطر 1000 بار دیدگاه گذاشتن و به اشتراک گذاری اطلاعاتت.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. رضا

          ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1698 ديدگاه)

          ممنونم از لطف دوستان خوبم شاهین-خاوری و زیگمای عزیز.
          من هم همیشه از نظرات و اطلاعات شما دوستان استفاده کردم
          امیدوارم همیشه شاد باشین و به ارزوهاتون علی الخصوص ماشینی برسین

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. amir.t.

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (542 ديدگاه)

    تویوتا هر چی باشه عشق منه و قبولش دارم چون ماشین هاش تا 10 سال بدون عیب کار میکنن …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. gheysar

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (124 ديدگاه)

    سلام

    ماشینی عالی برای افراد مغرور. من اگه باشم یه لندروور رنجروور اسپرت می گرفتم به جای این. چون شعار لندروور اینه که میتونید با ماشین های ما هر جا که می خواید برید. چه شهر چه خارج شهر. ماشین کمپانی ما در هیچ جا کم نمیاره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. زیگما

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    داداش پرادو در بازار امریکای شمالی این ماشینه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. P.G

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (489 ديدگاه)

    این چیه بابا،هم بیرونش خیلى بیریخته هم داخلش،با استیلش حال نکردم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. رضا

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    بهرحال طراحی عامه پسندی نداره
    چراغهای عقبش که….
    تنها ایرادی که از محصولات تویوتا میشه گرفت همین طراحی ظاهریشون هست که البته سلیقه ایه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Just 323

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    عجب غولیه… یکم بیرونشو میبینه احساس میکنه کمی اضافه است بدنش!)‌یه طوریه عجیب … نمیدونم هدف از طراح چی بود. .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. احسان(احسان سابق)

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    با این شکلش بیشتر بدرد شکارچیا و ارتشیا می خوره.داخلش هم بیش از حد ساده طراحی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Mor

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    این ماشین برای شرایط سخت عالیه ، من تو افغانستان این ماشین رو نشستم تو اون جاده ها که هر ماشین دیگه ای حتی لندکروز حس اولاغ سواری (ببخشید به خاطر واژه بد ) به ادم می ده این ماشین فوق العاده نرم عمل می کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. saeid

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (44 ديدگاه)

    تویوتا تنها ماشینی که آخ نمی گه

    ضمنا هدف از تولید فور رانر، سوسول چرخ زدن تو خیابون نیست بلکه از سنگلاخ با شیب زیاد عبور کردنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      یعنی هر کس میخواد با ماشینش بره تو سنگلاخ حق نداره از زیبایی ماشینش لذت ببره؟
      این چه حرفیه
      طراحی کاربردی فقط برای طراحی داخل خودرو منطقی به نظر میرسه
      نمیشه گفت چون این ماشین برای افروده ، پس چراغاش باید اینقدر زشت باشه چون تاثیری در افرود نداره!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. امید

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    طراحی 2014 خیلی بهتر شده ولی بیشتر کاربردش اهمیت داره تو افرود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. محمد

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (512 ديدگاه)

    تویوتا عشقی بخدا….نمونه نداری….کسایی که مخالفن باهات مطمئناتاحالاسوار تویوتا نشدن…فقط بنز تویوتا لکسوس نیسان بی ام و شورولت وفورد وکادیلاک…عشقای دنیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. فرید

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (787 ديدگاه)

    اااااااااااااااا واقعا این پدالههههههه….باورم نمیشه….چرا اینقدر همه با هم صمیمی ان؟؟؟؟؟؟؟چه اتفاقی افتاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یه جو آرومی حکم فرما شده…نمیدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بد تابلو….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرید

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      همه به دور از کل کل و تعصب با هم تبادل نظر میکنن و همه به سلایق و انتخاب هم احترام میزارن…امیدوارم همیشه اینطوری باشه…این پداله…این مدیریته…واقعا ممنون از مدیریت سایت پدال…اینجوری به نظر دهندگان اضافه میشه نه که هرکس دونه به دونه این سایت رو ترک کنه…
      ممنون پدال عزیز…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. رضا

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      لطفا پدال را چش نزنید!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. آترون- فقط ایتالیا فقط پاگانی و آلفا

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (41 ديدگاه)

    فقط گرند چروکی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. امید

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    ببینین چطور از گل و لای رد میشه کارش درسته واقعا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. h112

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (434 ديدگاه)

    یکی از خصوصیات خودروهای مخصوص آفرود،اینه که کاپوت اینگونه خودروها کوچک و شیب رو به پایین آن است که راننده هنگام عبور از سر بالایی های کوه دید کامل داشته باشه.البته ارتفاع وطرز قرار گیری صندلی هم مهمه.تویوتا فور رانر داشبورد ساده و خوشکلی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. hrf

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (381 ديدگاه)

    شما میگین زشته ولی ب نظر من اون سورمه ای رنگه ک ب جلو پنجرش یک نوار کروم اضافه کردن یک جورایی بهتر شده و طراحی مردونه ای داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. مرتضی

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    خیلی هم قشنگه ……..!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. آدم با منطق

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (211 ديدگاه)

    یه کپی ناشیانه از میتسوبیشی!!!

    موافقم 0
    مخالفم 1
  23. hero

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    آیا برای عبور از صخره ها و باتلاق رودخانه و….. نیازمند خودرویی زیبا هستیم؟
    یکم دقیق تر نگاه کنید تا ظرافتهای طراحی یک آفرود واقعی رو ببینید

    موافقم 1
    مخالفم 0
  24. Feri

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (31 ديدگاه)

    ٢٧٠ اسب واسه ٢٢۵٠ کیلو بدون سرنشین؟ واقاً؟ این چیه اخه؟ با این پول خیلی گزینه های دیگه هست.دوستانی که میگن این خوبه اگه بین این و suv های هم قیمتش بازم اینو انتخاب کردن درسته نه هنین جوری غقط بگن خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Afg

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (497 ديدگاه)

      شما برو همونارو بخر چرا سرمال میزنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. feri

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (31 ديدگاه)

    قیمت این ماشین در دبی از 139000 تا 161000 درهم هست.
    قیمت چندتا suv هم قیمت یا یه ذره از این کم تر یا بیشترو میزارم.ببینید واقعا از اونا سر تره یا نه.
    Benz GLK 2014 hp 306 قیمت 200000 درهم.
    Lexus RX 2014 270 hp 179000 – 210000 درهم.
    Land Rover LR2 2014 240 hp 169000 – 185000 دزهم.
    Kia Mohave 2014 276 hp 97900 – 127900.
    Infiniti EX 2014 297 hp 180500.
    Infiniti JX 2013 265 hp 185000.
    Infiniti QX50 2015 326 hp 149750 – 163000.
    Infiniti QX60 2015 265 hp 175500 – 176000.
    Infiniti QX70 2015 329 hp 179000.
    Cadillac SRX 2014 308 hp 175000.
    Dodge Durango 2015 290 hp 130000 – 155000.
    با وجود همچین گزینه هایی بازم 4Runner دلتون میاد انتخاب کنید؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. Afg

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (497 ديدگاه)

    هنر مند بی هنر تویوتا فورانر رو با مازراتی پورشه بنتلی مقایسه میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا