تویوتا

تریم جدید “Invincible X” برای تویوتا لندکروزر

تویوتا در بازار بریتانیا تریم جدیدی بنام Invincible X برای لندکروزر (پرادو) عرضه می‌کند.
این مجموعه شامل تغییرات ظاهری و داخلی بوده و با بهای ۵۷,۸۸۰ پوندی (۱,۹۵۰ پوند بیشتر از نسخه Plain و Invincible) گران‌ترین مدل لندکروزر به شمار می‌رود.
تغییرات نمای بیرونی شامل دو مورد است: پوشش کرومی آینه‌های جانبی، خروجی‌های سامانه اگزوز و برخی جزئیات بخش‌های مختلف؛ رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی.

toyota-land-cruiser-invincible-x-front-three-quarters
داخل اتاق کاملاً با چرم پوشیده شده و رنگ‌بندی آن بنا به انتخاب مشتری می‌تواند مشکی ماساری (Masari)، سفید عاجی اورتاکا (Ortaka) و ترکیب مشکی-قهوه‌ای باشد. سامانه اطلاعات و سرگرمی ردیف عقب مجهز به بلورِی (Blue-ray) و Gaming، تهویه هوای سه منطقه‌ای، سیستم صوتی باکیفیت ساروند پریمیوم، سانروف و تویوتا تاچ ۲ با سامانه رهیاب ماهواره‌ای هم سایر ویژگی‌های قابل‌ذکر این قسمت هستند.
Invincible X همانند سایر مدل‌های لندکروزر به بسته Toyota Safety Sense مجهز شده (استاندارد) که سامانه جلوگیری از برخورد، کروز کنترل انطباقی و کمکی حفظ خط حرکت را در دل خود داشته و به همراه هشدار عبور و مرور از عقب و تشخیص‌دهنده نقطه کور مجموعه ایمنی کاملی را تشکیل می‌دهد.

toyota-land-cruiser-invincible-x-rear-three-quarters
ازآنجاکه این نسخه برای ارائه توانایی‌های خارج جاده قابل‌توجه روی کار آمده، با تکیه بر پیشرانه ۲.۸ لیتری D-4D توربو دیزل، جعبه‌دنده شش سرعته خودکار، ارتفاع ۲۱۵ میلی‌متری (۸.۴ اینچی) از سطح زمین و توانایی عبور از عمق حداکثر ۷۰۰ میلی‌متر (۲۷.۵ اینچ) و صعود از شیب‌های تا ۴۲ درجه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و تمایز آن تنها به نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی محدود نیست. همچنین یک مونیتور مولتی-ترِین با قابلیت تنظیم در چهار حالت گل و ماسه، سنگفرش سست، Mogul و سنگ برای آن در نظر گرفته شده که نه‌تنها راننده را کاملاً به محیط اطراف مسلط می‌کند بلکه اطلاعات مربوط به لاستیک و زاویه بدنه را از طریق صفحه‌نمایش پنل تجهیزات در اختیار راننده می‌گذارد.

Toyota Land Cruiser Prado 2016
تویوتا لندکروزر Invincible X هم‌اکنون در بازار بریتانیا با ضمانت پنج سال یا صد هزار مایل (۱۶۰ هزار کیلومتر) قابل خریداری است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. (ali (CHEVY NOVA

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (6789 ديدگاه)

    از نظر من پرادو در عکس اول ظاهر جلوش زشته اما سواریش خیلی عالی هست
    من مدل 2011 رو سوار شدم و کیفیت و سواری عالی داشت
    هرچند که اگه من بخوام در ایران شاسی بلند سوار بشم دیگه رفقا میدونن چی انتخاب میکنم

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. سامان اذری

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      داش شاسی باند امریکایی تو ایران فقط بلیزر و جیپ های قدیمی هست
      جیپ که به هیج وجه تعادل نداره مخصوصا اگه ارتفاعشو بالا ببری
      بلیزر هم هم اصلا به صرفه نیست مخصوصا اگه بخوای باهاش افرود بری

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (6789 ديدگاه)

        داش سامان خوشم میاد ازت که منظورم رو گرفتی
        البته من چروکی با موتور 360 رو انتخاب میکنم که مثل بلیزر گندهنیست و بسیار قدرتمنده

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. حسین

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (95 ديدگاه)

    از اون مدل تولیدات تویوتاست که راحت میشه با لندکروز مقایسش کرد
    برای من چه لندکروز چه این پرادو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (40 ديدگاه)

    پرادو یکی از محبوب ترین ماشین هاست،اگر کسی هم ژاپنی باز نباشه بازم این ماشینو دوس داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Madjid

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    دوستش دارم چون وتفعا ماشین خوبیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Mohamad

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (812 ديدگاه)

    این ماشین براش فرقی نداره رو آسفالت بره یا تو بیابون. افرود و انرود براش یکیه
    هم لوکسه، هم خاکی و خودمونی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. امیر

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (392 ديدگاه)

    یه پرادو 2009 داریم vx چهار درفقط 50هزار تا کارکرده بسیار تمیز وخوبه
    بنظرتون چکار کنیم بفروشیمش یا نگهش داریم؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امين

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (57 ديدگاه)

      سلام، موتورش چیه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. GT

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (544 ديدگاه)

        چن میدین؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. كاپيتاليسم

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (194 ديدگاه)

    این ماشین خیلی عالیه نسل قدیمش رو یکبار سوار شدم درسته از نظر امکانات به پای لندکروز نمیرسه ولی خب قیمتش هم (درخارج)نصف یک لندکروزه اما بنظرم وقتشه تویوتا نسل جدیدش رو ارائه بکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. فرشاد سجادیان

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    از‌پرادو خیلی خوشم میاد اما همیشه زیر سایه لندکروز بهش کم لطفی شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا