تویوتا

تست داینوی نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022

سرانجام تویوتا پس از انتظاری طولانی نسل جدید لندکروزر LC300 را معرفی کرد. با تعویض نسل، پیشرانه‌های ۸ سیلندر مشهور این خودرو نیز جای خود را به یک جفت پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربو با گشتاور بیشتر در دورهای پایین و مصرف سوخت کمتر داده‌اند. متخصصان افترمارکتی EKanoo هم‌اکنون اولین تست داینوی این شاسی‌بلند را انجام داده‌اند تا ببینند زیر کاپوت این خودرو چه تغییراتی رخ داده است.

این تیونر برای تست داینوی خود از یک دستگاه لندکروزر صفرکیلومتر مجهز به پیشرانه ۳.۵ لیتری بنزینی استفاده کرده است. این نیروگاه ۶ سیلندر کاملاً جدید قدرت ۳۷۰ اسب بخاری در چرخ ها ارائه می‌کند؛ اما این رقم با ادعاهای تویوتا همخوانی دارد؟ نسل جدید لندکروزر در میل‌لنگ رقم ۴۰۹ اسب بخار را نشان می‌دهد و با در نظر گرفتن قانون تلفات قدرت ۱۰ درصدی (یا شاید هم ۱۵ درصد) ما به قدرت حدود ۳۶۸ اسب بخار می‌رسیم که تقریباً با نتایج به دست آمده از تست داینو همخوانی دارد.

Ekanoo در تست دوم بجای بنزین سوپر از اوکتانیوم VP استفاده کرده است. سازنده این محصول می‌گوید با افزودن این ماده عدد اکتان سوخت تا ۸ واحد بیشتر می‌شود. این ماده باعث شده پیشرانه ۷ اسب بخار دیگر نیز تولید کرده و قدرت کل به ۳۷۷ اسب بخار برسد؛ اما این نیروگاه ۶ سیلندر با استفاده از بنزین سوپر و بنزین حاوی ماده مخصوص یاد شده گشتاور به ترتیب ۵۳۴ و ۵۴۹ نیوتون متری خواهد داشت. تویوتا گشتاور این خودرو در میل‌لنگ را ۶۵۰ نیوتون متر اعلام کرده است.

این لندکروزر ویژه خیلی به‌صورت استوک باقی نمانده و Ekanoo سریعاً اقدام به ارتقای پیشرانه ۶ سیلندر و رساندن قدرت آن به ۵۰۰ اسب بخار در چرخ ها کرده است. پیشرانه یاد شده در LC300 با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک همکاری کرده و نیرو را به هر چهار چرخ می‌فرستد.

برای اولین بار شاهد تولید نسخه GR اسپورت از لندکروزر هم خواهیم بود که اگرچه قدرت بیشتری نخواهد داشت اما از طراحی گیراتر و سیستم تعلیق ارتقا یافته برای آفرود بهتر سود خواهد برد. متأسفانه نسل جدید لندکروزر وارد بازار آمریکا نخواهد شد هرچند احتمال دارد نسل جدید لکسس LX به عنوان برادر لوکس‌تر لندکروزر در این کشور عرض‌اندام کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. 🔥A.H MOTORS🔥

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (494 ديدگاه)

    به به

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. مدیرعامل

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (73 ديدگاه)

      این لندکروز چی داره ‌که اعراب خلیج فارس انقدر عاشقشن ؟؟ البته منظور بنده بَد بودن لندکروز نیست اما موضوع اینه که در کشورهای حوزه خلیج تنوع خودرو زیاده ، چرا این ؟؟

      موافقم 7
      مخالفم 5
      1. زیزیگولو

        ۱۵ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (4452 ديدگاه)

        مدیر عامل جان لندکروز زیباییای خودشو تو طراحی داره مخصوصاً لندکروز j300 که تازه رونمایی شده، که علاوه بر طراحی بدنه داخل کابینشم خیلی زیبا و معرکه هستش …. اتفاقاً اعراب حوزه خلیج فارس الخصوص اماراتیها خیلی خوب میفهمن و به اندازه کافی هم عقل و شعور دارن و میدونن دارن چی میخرن ، باید از این زاویه به موضوع نگاه کرد که همه برندای معتبر جهانی از آمریکاییو آلمانیو ایتالیاییو انگلیسیو کره اییو سوئدی و ژاپنی و غیره …… با قیمتای منطقی و معقول تو امارات وجود داره جوری که حتی یه کارگر ساده هم میتونه با شرایط لیزینگ آخرین مدل ماشین از هر برندی که دلش خواست رو بخره و بزاره زیر پاش ولی اینها لندکروز رو انتخاب میکنن چون از نوع سواریش و کیفیتش و کاراییش اطلاع کافی دارن وگرنه واسه خریدنش صف نمیکشیدن …… ((خودتون ویدیو صف کشیدن عربها تو نمایندگیای تویوتا تو امارات رو ببینین تا متوجه حرفم بشین))

        موافقم 16
        مخالفم 3
        1. new RAMIN

          ۱۵ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2380 ديدگاه)

          یه جالب میگم. تا اخر بخونید و وسط کامنت قضاوت نکنید

          ((اتفاقاً اعراب حوزه خلیج فارس الخصوص اماراتیها خیلی خوب میفهمن و به اندازه کافی هم عقل و شعور دارن و میدونن دارن چی میخرن))

          به قول دوستمون اقای R@m!n اگر اعراب عقل و شعور داشتن changan نمیشد بهترین کمپانی”” خدمات مشتری “” بعد تویوتا ! پس شاید ندارند!!😊 تازه اگه عرب ها عقل و شعور داشتن cs35 پلاس بهترین خودرو سال به صرفه در قطر و عربستان نمیشد !!!

          اینم لینک ها
          http://www.globalchangan.com/data/upload/content/image/20201231/5feda9e60da13.png
          اینم همون رهبر ارزش مشتری که برنده این رقابت تویوتا و changan شد در عربستان. 👇

          In Saudi Arabia, we have sold 19,400 units this year, with an increase of 65% while the market declined 13%, ranking 8th this year, and 5th in June, among global brands. More importantly, we were also awarded the “Leader of Customer Value in Saudi Arabia”,making Changan the sole winner beside Toyota.

          پس مجموعا 2 حالت داره ، یا اعراب به قول خودت عقل و شعور دارن و و و
          یا اعراب عقل و شعور ندارند و به قول برخی برای بنجل تویوتا و بنجل changan صف میبندند !!!

          البته من طرفدار تویوتا نیستما. هیچ وقت ژاپنی نمیخرم. اینو کلی گفتم

          البته منظور شما در امارات بود. ولی این لندکروز در عربستان قطر کویت هم تا جایی که میدونم قراره عرضه بشه

          حالا یا عرب ها عقل ندارند… یا ماها عقل نداریم!!😕
          😂😂 😂🤗🤗🤗😬😬😬

          موافقم 3
          مخالفم 13
        2. زیزیگولو

          ۱۵ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (4452 ديدگاه)

          رامین جان شرمنده عریزم ولی این همه آسمون و ریسمون به هم بافتی ولی‌ نتونستی هیچ مفهوم و معنی خاصی رو برسونی و فکر نکنم هیچکدوم از بچه ها هم چیزی از کامنتت دستگیرشون شده باشه!! تو یه قسمت از همین کامنتت یکی به میخ زدی و یکی به نعل و تو یه قسمت دیگه از کامنت یکی به میخ زدی و یکی به تخته !!!!! لابُد اگر عربها جَک S5 میخریدن از نظر شما الآن باهوشترینو نابغه ترین مردم روی کره زمین بودن!!!!

          موافقم 7
          مخالفم 0
        3. R@m!n

          ۱۵ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          “به قول دوستمون اقای R@m!n اگر اعراب عقل و شعور داشتن changan نمیشد بهترین کمپانی”” خدمات مشتری “” بعد تویوتا ! پس شاید ندارند”

          من همچین محملی نگفتم از جانب کسی فکت نده.

          دلیل محبوبیت لندکروز بخاطر توانایی های آفرودی در کنار فضای بار زیاد، تجمل نسبی و دوام اوردن تو شرایط جوی سخت کشورای حوزه خلیج فارسه.

          موافقم 3
          مخالفم 0
        4. new RAMIN

          ۱۵ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2380 ديدگاه)

          یا حضرت فیل !!! 7 تا دیس لایک به کامنت من اونم تو 20 دقیقه!!

          اوه اوه یکی رگبار دیس بسته😂 بابا نخبردی😂

          حالا خوبه لینک دادم و این حرف تو گوگل هست من روی سند حرف زدم.
          حالا خوبه دارم از تویوتا تعریف میکنم.

          1000 تا سایت و 500 تا مجله هم تایید کنه باز یه سری میان میگن زمین کجه.

          واقعیت هم انکار میکنید؟؟؟؟ 😑😑

          پدال کامنتمو منتشر کن با سپاس

          موافقم 1
          مخالفم 5
        5. new RAMIN

          ۱۵ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2380 ديدگاه)

          ((رامین جان شرمنده عریزم ولی این همه آسمون و ریسمون به هم بافتی ولی‌ نتونستی هیچ مفهوم و معنی خاصی رو برسونی و فکر نکنم هیچکدوم از بچه ها هم چیزی از کامنتت دستگیرشون شده باشه!! تو یه قسمت از همین کامنتت یکی به میخ زدی و یکی به نعل و تو یه قسمت دیگه از کامنت یکی به میخ زدی و یکی به تخته !!!!! لابُد اگر عربها جَک S5 میخریدن از نظر شما الآن باهوشترینو نابغه ترین مردم روی کره زمین بودن!!!!))

          🤦🤦
          یا من کامنت مو بد گفتم یا شما منظورمو نمیفهمید

          خیلی ها از این ماشین(یعنی لندکروز) انتقاد میکنن و میگن فلانه بهمانه و خریدش غلطه. بحث عقل شعور رو اوردید. من هم میگم جوایز و تقدیر تشکر از یه ماشین الکی نیست نیازی به عقل شعور داره.

          همون افرادی که به cs35 پلاس جایزه دادن و بهترین خودرو مرقون به صرفه عربستانش کردن طبیعتا عقل و شعور دارن و همون افرادی هستن که برای لندکروز قراره صف ببندن ! ( عربستان سعودی )

          بحث عقل شعور رو کشیدی وسط من هم اینو گفتم.

          طبیعتا با عقل شعور درک فهم جایزی داده میشه…
          پس طبیعتا با عقل شعور لندکروز جدید خریداری میشه!

          چون همون افرادی که تقدیر میکنن و جایزه میدن طبیعتا لندکروز هم سوار میشن… 😬 پس زمانی به خودرویی جایزه میدهند که اصلا انتظارش را نداریم یا زمانی برای لندکروز صف کیلومتری میبندن قطعا چیزی هست اون وسط که ازش بیخبریم.
          ( درباره لندکروزجدا از آب و هوا منظورمه)

          پدال کامنتمو منتشر کن با سپاس.

          موافقم 0
          مخالفم 4
      2. Carbonado Aventador

        ۱۵ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        ۲ تا علت:
        قابلیت شن نوردی خوب لندکروز (متناسب با صحرا های عربستان)
        و
        دوام بالای خودرو در دمای ۵۰ ۶۰ درجه ی اون منطقه که خیلی از ماشین های عادی رو دچار مشکل میکنه.

        موافقم 8
        مخالفم 2
        1. امین

          ۱۵ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (496 ديدگاه)

          قابلیت اطمینان و کیفیت چی؟ کربونادو فک میکنی جیپ و کادیلاک تو ۵۰ درجه خوب کار نمیکنن؟

          موافقم 3
          مخالفم 5
        2. زیزیگولو

          ۱۵ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (4452 ديدگاه)

          تو شهرهای بزرگ امارات مثل دبی و ابوظبی و شارجه که مردم نمیخوان شن نوردی کنن!!! ولی با این وجود بازم بین این همه برند لندکروز رو انتخاب میکنن … منم اگر بودم همین انتخاب رو میکردم

          موافقم 6
          مخالفم 2
        3. ممد

          ۱۵ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (53 ديدگاه)

          کار به لندکروزر ندارم من ولی میتونیم بگیم بالای 80-90درصد عربستان(و بقیه کشور های عربی)بالای 50-55رو تجربه نخواهند کرد عموما دمای هوا بین 40-50هستش که خب اینجا(خودم هرمزگانم ولی بلکل جنوب کرمان سیستان و بلوچستان بوشهر جنوب فارس و…)هم دما همین حدوده عموما و میبینین که اینجا پرایدو پیکان و پیکان بار و مزدا هم رفت وامد میکنن و مشکلی ندارن…

          پ.ن:گرم ترین نقطه جهان هم تو همین کشور خودمونه اطراف روستای گندم بریان کرمان با 71 درجس که بعدش میشه یه صحرا تو لیبی(58درجه)دره مرگ توامریکا(56درجه)که میبینین اون عربستان و امارات و غیره هم همچین فرقی با جنوب خودمون ندارن …

          موافقم 4
          مخالفم 1
        4. datsun

          ۱۵ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (3431 ديدگاه)

          پیکان و پژو رو هم میبرن تو صحرا باهاش دور کاتاف آف رانندگی میکنن

          موافقم 2
          مخالفم 2
        5. Iman99

          ۱۷ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          لندکروز هم تا دلت بخواد خراب میشه خودم لندکروز یاتاقان زده دیدم یارو یا حتی باورش نمیشد مثل خودت بود میگفت فقط کمی دیرتر روغنش رو عوض کرده و فکر نمیکرد که لنکروز یاتاقان بزنه ولی بعد از چند بار دیر عوض کردن روغن یاتاقان زده بود اونم مدل جدیدش یعنی قدیمی نبود یه مورد دیگه هم خودم دیدم تو هر قسمتی از این تویوتا یه جای زنگ زده دیدم یعنی تو قسمت محفظه موتور و زیر کاپوت پیچ های زنگ زده دیده تو قسمت برقی هم اشکالات وجود داشت کلا این ها رو گفتم چون اغراق های یکی مثل شما رو دیدم و خواستم بگم که امثال شما در اشتباهید و نباید اغراق کنید و یه چیزی رو بولد نکنید چون معیاری هم حساب نمیشن چون تویوتا یه خودروساز معمولیه و لنکروز هم یه شاسی بلند معمولی که خیلی بهتر از این ها هم وجود داره و اینکه باید بزرگ فکر کنید و وسعت دید داشته باشی و چیزای کوچیک و موضعی و بی اهمیت رو نگید.

          موافقم 0
          مخالفم 3
      3. کسری

        ۱۶ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (202 ديدگاه)

        به نظرت ماشینی که خراب نمیشه جز حسن چیز دیگه ای داره؟!

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. Iman99

          ۱۷ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          چه دلایل مسخره برای توجیه خریدن لندکروز توسط عرب ها دارن «چون اونجا شن هست چون اونجا گرمه» این ها چه دلیل باشه چه نباشه هیچ ملاک و معیاری برای توجیه یا تعریف از اون نیستن. با این وجود تو اروپا خودروهای اروپایی و آلمانی بیشترین فروش رو دارن و تو امریکا و کانادا هم فور اف ۱۵۰ به تنهایی سالی بیش از یک میلیون فروش داره خود این آمار به تنهایی کل خودروهای هر کمپانی دیگه آسیایی رو می ارزه. ضمن اینکه آفرودر های خیلی بهتری مثل مرسدس جی کلاس و خود فورد و هامر هستن که از همه نظر خیلی بهتر از لندکروز هستن. لنکروز رو زیر سوال نمیبرم خودروی قابل قبولیه ولی نمیتونه چیزی در حد اونها باشه کلا اگه با دید وسیع و همه جانبه و علمی درنظر بگیریم ژاپن یکی مثل چینه که چیزی هم از خودش نداره چون بیشتر محصولاتش به کمک صنعت اروپا و امریکا بوده و اصل کار و طراحی و تکنولوژی ها از اروپا یا امریکا بودن و با کمک اونا بوده این به دلیل همکاری گسترده ای هست که با اروپا و امریکا داشتن و کمک تکنولوژیکی و علمی و فنی که اروپا و امریکا به ژاپن کردن با این وجود محصولات ژاپنی در سطح پایین تری از محصولات اروپا یا امریکا هستن و نمیتونن به پای اونها برسن چون اروپا و امریکا تو همه چیز بهترین هستن که بطور علمی هم ثابت شده…

          موافقم 0
          مخالفم 2
  2. بهنام

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (983 ديدگاه)

    😎
    روز به روز بیشتر به دل میشینه

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. خوشنام

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (215 ديدگاه)

      به نظرم این نظرتون کمی از روی تعصب است.
      وگرنه از هر زاویه و هر رخی که بهش نگاه میکنی، اصلا طراحی گیرا و دلنشینی نمیبینی.
      نمیدونم چرا اکثر طراحی های تویوتا اینجوریه.
      واقعا بین سایر شاسی بلندهای مطرح، ظاهر ضعیفی داره (از لحاظ طراحی ظاهری)
      بخاطر همینه که تو آمریکا چندان جایگاهی پیدا نکرد.
      سلیقه کشورهای عربی کمی متفاوته و بیشتر با لندکروز تو شن های بیابون میرن. چون دلشون نمیاد شاسی بلندهای آمریکایی رو خاکی مالی کنند.

      موافقم 4
      مخالفم 6
      1. ممد ژانگولر

        ۱۵ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (3455 ديدگاه)

        براوو داداش خوشنام
        از زاویه دید خاصی به موضوع نگاه کردی خوشمان آمد بقول ترول اعظم 👏
        نکته جالبتر قیمت این ماشینه که همیشه جای تعجبه
        الان قیمت حضرت یوکان دنعلی ۱۰۰۰۰۰درهم پایین تره و این نشان از حماقت خریدارهای عرب داره و اینکه این ماشین بصورت ذاتی در این کشورها جا افتاده و بورسیت خاصی داره

        من خودم عاشقشم ولی قیمتش اصلا اکونومی نیست نسبت به تویوتا بودنش

        موافقم 3
        مخالفم 5
      2. Ninja

        ۱۵ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1162 ديدگاه)

        به نظرم این نظرتون کمی از روی تعصب است.
        بعد اومدی اینو گفتی
        چون دلشون نمیاد شاسی بلندهای آمریکایی رو خاکی مالی کنند.
        من حرفی نمیزنم خودت برو تو اتاق به کارای بدت فکر کن

        موافقم 5
        مخالفم 2
      3. زیزیگولو

        ۱۵ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (4452 ديدگاه)

        خوشنام اتفاقاً شاسی بلندای آمریکاییم مثل لندکروز محکم و سخت جون هستن ولی عربها بازم لندکروز میخرن چون بهش ایمان دارن

        موافقم 7
        مخالفم 1
        1. datsun

          ۱۵ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (3431 ديدگاه)

          اگه یکم به رانندگی‌ جوون های عرب‌
          حوزه خلیج آشنای داشته باشی متوجه میشی چرا طرفدار شاسی های ژاپنی هستن چون هر ماشینی زیر پای این بزرگواران دوام نمیاره.

          موافقم 6
          مخالفم 2
        2. Iman99

          ۱۸ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          نه اصلا اگه بنا به دووم آوردن باشه من هر آمار و لیستی که بیاری با همون آمار ها حرفتو رد میکنم
          اگه به رکورد دوام و کارکرد باشه رکورد دارای دوام و کارکرد و خراب نشدن خودروهای آلمانی یه بنز و سوئدی ولوو و امریکایی بودن که رکورد دار بیشترین دوام و کارکرد در جهان بودن
          اگه بیای بگی لیست کارکرد رو در اوردن و تویوتا توشون بود منم میگم تو اون لیستی که اگه بخوای به آمارش تکیه کنی همونجا که تویوتا بود هیوندای توسانم بود یا بخوای لیست جی دی پاور رو بگی که پورشه هرسال اول یا دومه حتی اگه دوم هم باشه چون خودروهای پورشه خیلی پیشرفته تر و پیچیده تر و دارای پرفورمنس و تکنولوژی بالاتری هستن نسبت به لکسس نسبی حساب کنی نتیجه نهایی خیلی بالاتر از لکسس میشه اینهارو گفتم که بدونید تکیه به این موارد نکنید چون اصلا معیار و ملاکی حساب نمیشن که بخوای ازشون اسم ببری یا به این چیز ها استناد کنی با این وجود بازم در این موارد و همه موارد دیگه آلمانی ها (اروپا)یا امریکایی ها خیلی بالاتر هستن و از همه نظر‌ بهترین بودن خودشون رو ثابت کردن

          موافقم 0
          مخالفم 2
  3. ehsan fa

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1877 ديدگاه)

    بیکارها

    موافقم 2
    مخالفم 5
    1. 😎افرود+سوار😎

      ۱۶ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (41 ديدگاه)

      داداچ خودت بیش ع ۱۲۰۰ کامن داریا😹

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. امیر

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    این لندکروزر واقعا توی طراحی کابین نسبت به نسل قبل فوق العاده پیشرفت کرده.
    توی طراحی بیرونی هم واقعا بد نشده. حالا درسته یکم زشت تر شده ولی نه خیلی ،
    موتور 6 سیلندر هم درسته 8 سیلندر دیگه نیست. ولی همین هم قدرت خوبی داره.
    در کل من دوستش دارم.

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. Audi e_tron gt

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (757 ديدگاه)

      من خودم خیلی این لندکروز جدید را دوست دارم احساس می کنم بشدت از نسل های قبل بهتر است اما بعضی از دوستان نظرشان متفاوت است
      در پدال چند وقت پیش شخصی گفت ماشین بی ابهتی است یکی هم گفت زشت است اما من احساس می کنم تو طراحی مدرن تر هم شده

      موافقم 2
      مخالفم 0
  5. محمد مختاری آذر

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    یک قدرتمند میان رده خوبه

    موافقم 1
    مخالفم 1
  6. افشار

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (693 ديدگاه)

    داخل ویدئو یک نگاه به صفحه کیلومترش بی اندازین که چطوری دور برمیداره 👍👍

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. Carbonado Aventador

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      خب رو داینو بدون هیچ مقاوت بادی معلومه خوب دور برمیداره..
      اگه فراری تو جاده صفر تا ۱۰۰ رو تو ۳ ثانیه پر کنه..
      رو داینو تو ۲ ثانیه پر میکنه.
      .
      البته این حرفی زدم منکر توانایی انجبن لندکروز نمیشم.
      ولی داینو چیزی نیست که بخواییم تو این مورد به اون استنباط کنیم.

      موافقم 4
      مخالفم 5
      1. افشار

        ۱۵ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (693 ديدگاه)

        تست داینو زیاد با تست روی جاده آسفالت فرق چندانی نداره و تنها تفاوت این هست که یک سری دم و دستگاه و سیم و کامپیوتر هم توی اون اتاق مخصوص تست وجود داره

        موافقم 4
        مخالفم 5
        1. ممد

          ۱۵ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (53 ديدگاه)

          جل الخالق الان مقاومت هوا رو دایورت کردی دیگه؟ شیب زمین و ناهمواری هاشم دایورت نمودی؟

          موافقم 5
          مخالفم 4
        2. افشار

          ۱۵ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (693 ديدگاه)

          آقای ممد من منکر حرفت نیستم اما این مقاومت هوایی که میگی که دیگر ۵۰ درصد قدرت خودرو رو نمیگیره ! نه تا این حدودی که شما دو نفر میگویین

          موافقم 4
          مخالفم 0
  7. 🇩🇪👑MERSEDES BENZ👑🇩🇪

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    اون عکس اولیه ابهت جلوشو نشون میده فقط ایمنیش چند ستارس ؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. ( Only she reminds me of love )

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    این همه هیکل بعد ۳۷۵ اسب بخار🤣🤣🤣🤣
    اندازه جنسیس G80 یکی دو مطلب قبل داره که مسخره میکردین..

    موافقم 0
    مخالفم 4
    1. new RAMIN

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      ((این همه هیکل بعد ۳۷۵ اسب بخار🤣🤣🤣🤣
      اندازه جنسیس G80 یکی دو مطلب قبل داره که مسخره میکردین..))
      😑
      محمد رستمی نژاد عزیز. واگنوییر با اون همه وزن و هیکل که 393 اسب قدرت داره… (نسخه پایه)الان اینو چی میگی؟؟

      گرندچروکی L هم مدل پایه قدرتش 290 اسبه با اون هیکل! 😵 گشتاور 350 نیوتون😵

      الان اینو چی میگی؟؟
      اینکه رفت تو حوزه قدرت چینی ها😂

      میدونم هدفت چیه. این کامنت رو دادی که دعوا راه بی اندازی بعد غیب شی…

      پدال کامنتمو منتشر کن با سپاس

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. ممد

        ۱۵ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (53 ديدگاه)

        نمیدونم این زیر چه نیازی بود از جیپ اسم برده بشه و با چندی زباله مقایسه بشه بلکل خواستم بگم اون گرند چروکی ال هم قیمتش از 34kشروع میشه جناب …

        همون زباله سازان چینی چی دارن تو این سگمنت؟

        واگونیر هم خودت گفتی 400 اسبه کافی نیست؟

        موافقم 2
        مخالفم 2
        1. new RAMIN

          ۱۵ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2380 ديدگاه)

          @moparboy

          ((نمیدونم این زیر چه نیازی بود از جیپ اسم برده بشه و با چندی زباله مقایسه بشه بلکل خواستم بگم اون گرند چروکی ال هم قیمتش از ۳۴kشروع میشه جناب …
          همون زباله سازان چینی چی دارن تو این سگمنت؟
          واگونیر هم خودت گفتی ۴۰۰ اسبه کافی نیست؟))

          چندتا زباله! مگه چندتا لندکروز داریم؟؟من خودم از تویوتا خوشم نمیاد ولی باید واقعیت رو گفت.

          درضمن قیمت گرندچروکی L از 36995 دلار شروع میشه. هزینه مالیات 38510 دلاره.
          34 رو از کجا اوردی ؟؟ زباله های چینی ؟؟ فعلا چینی ها جوری پیشرفت کردن که ترامپ تنها راه مقابله باهاشونو تحریم دونست. شما برو سوار پرایدت شو درباره چینی ها اظهار نظر نکن.

          بله چینی ها دارن… خیلی هم قدرتمنده…
          هونگکی HS7 موتور V6 با 3 لیتر و 337 اسب قدرت و 450 نیوتون گشتاور// برای بازار دوبی که قراره عرضه بشه تا چند وقت دیگه موتور V6 با حجم 4 لیتر قراره بره قدرتش 420 اسبه و 510 نیوتون گشتاور. یه خودرو 5 نفره لوکس افرودی با 4.8 متر طول.

          یا مثلا بایک bj80 که بایک چون با بنز همکاری میکنن کپی g کلاس هست. قدرت خفنی داره که از گرندچروکی L خیلی بیشتره. یا مثلا همین تانک 800 که رقیب g کلاس هست که انصافا لیاقتش هم دارن موتور V6 حجم 3 لیتر قدرت 450 اسب.
          قیمتهاشون کمی گرانه ولی خیلی قدرتمند هستن.

          ((واگونیر هم خودت گفتی ۴۰۰ اسبه کافی نیست؟))
          ماشین قبلیت چی بوده که 400 اسب برات زیاده؟؟؟ 😂 پراید؟؟

          دادش گلم واگنویبر 2.4 تن وزنش هست 5.3 متر طول داره و 1.89 متر ارتفاع و 2 متر عرض. چنین ابعادی حداقل 550 اسب قدرت میخواد.

          منم عاشق وانگوییر و گرند واگنوییر هستم همچنین گرند چروکی L. واقعا عالی هستن

          ولی موتور هاشون فوق العاده مضخرفه. درسته تنفس طبیعی هست ولی به هرحال قدرت هاشون خیلی کمه با توجه به ابعادشون.

          پدال کامنتمو منتشر کن🙏 با سپاس.

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. ممد

          ۱۶ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (53 ديدگاه)

          چنتا نکته بهت بگم :
          1 :لندکروزر زباله نیست هرجند ازش هوشم نمیاد ولی یه چینی فن حقی به لندکروزر بگه زباله رو نداره…
          2:سعی کن با دوتا کامنت تربیت خانوادگی و شعور و ادب … خودتو به نمایش نزاری. میدونی ادب چی میگه؟ میگه به همه افراد صرف نظر از شغل و موقعیت مالی شون احترام بزار و همچنین هیچوقت یه شخصی که در خیالات خودت پراید سواره رو بخاطر جایگاه مالیش مسخره نکن اینا تمام شعور و ادب تورور زیر سوال میبره
          3:مشخصا اگه بنده پراید سوار بودم و یهو مینشستم پشت اون زباله ها باید عاشقش میشدم نه؟ اما خب وقتی نشستم از کیفیت کابین داشت حالم بهم میخورد (فکر کنم مشخص شده باشه کی پراید سوار بوده تا چارتا اپشن دیده عاشق شده …)

          4 :توی دور 3600 نهایت قدرت و دور 1600 حدود 550 نیوتون متر گشتاور و صفر تاصد 6 ثانیه ای کافی نیست؟ مگه اس یو ویه پرفورمنس داری میخری اگه پرفورمنس مد نظرته که جیپ ترک هاوک و دورانگو هستن که کل چین که چه عرض کنم کل دنیا به جز چنتا اوروپایی رقیبی ندارن …

          5 : جالبیش اینجاست ماشین 370 اسبی چینی کافیه قدرتش اما واگونیر با 400 اسب و هیبرید کافی نیست برات استاندارد دوگانه تا این حد اخه؟

          6 : سایت خود کمپانی جیپ رو یه نگاه بنداز از 34kشرئع میشه …

          موافقم 2
          مخالفم 1
        3. new RAMIN

          ۱۶ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2380 ديدگاه)

          @moparboy

          هیچ جای کامنتت ارزش پاسخ گویی نداشت…

          فقط گزینه 5 ارزش پاسخ گویی داشت
          ((۵ : جالبیش اینجاست ماشین ۳۷۰ اسبی چینی کافیه قدرتش اما واگونیر با ۴۰۰ اسب و هیبرید کافی نیست برات استاندارد دوگانه تا این حد اخه؟))

          اون ماشین چینی 370 اسبی وزنش 1.6 تن هست ولی اون واگنوییر 400 اسبی 2.4 تن وزنشه. درضمن طول اون چینی 4.8 متره. ولی طول واگنوییر 5.2 متره. اصلا اینارو ملاک قراره میدی یا اصلا تو باغ نیستی؟؟

          قدرت مهمه… ولی تناسب بین قدرت و وزن ، تناسب بین قدرت و ابعاد مهمتره.

          (((((۳:مشخصا اگه بنده پراید سوار بودم و یهو مینشستم پشت اون زباله ها باید عاشقش میشدم نه؟ اما خب وقتی نشستم از کیفیت کابین داشت حالم بهم میخورد (فکر کنم مشخص شده باشه کی پراید سوار بوده تا چارتا اپشن دیده عاشق شده …)))))

          فعلا معلومه کی پراید سواره. با پرایدت خوش باش.
          سری بعدی خواستی دروغ بگی دروغی بگو باور پذیر باشه، برای بزرگ کردن کلی وقت گذاشتم زشته به بزرگتر بی احترامی کنی

          پدال کامنتمو منتشر کن با سپاس.

          موافقم 1
          مخالفم 2
    2. Mohammadreza

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (870 ديدگاه)

      گل پسر شما 920 تا اظهار فضل فقط تو این سایت تاحالا داشتی و نمیدونی برای یه suv گشتاور و منحنی گشتاور و پیک گشتاور مهم ترین فاکتور ها هستن؟
      این خودرو 650 نیوتن متر گشتاور داره که همشو از دور موتور 3.8 هم در اختیار قرار میده.
      همین انجین بصورت هایبرید هم در سال اینده برای لندکروزر قابل انتخاب خواهد بود که بیش از 800 نیوتن متر گشتاور و 470 اسب بخار قدرت داره.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  9. Kato

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (446 ديدگاه)

    عالی بود
    😘

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Sajjad

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    یه نمونه خوب از صداقت شرکت توی اعلام قدرت ماشینش و کلاه نزاشتن سر مردم به صورت غیر مستقیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. حسن

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (304 ديدگاه)

    البته اون عرب توانایی خرید المانی امریکایی زاپنی انگلیسی وغیره ……روداره ولی غرب زده نیست مثل بعضی ازدوستان …..واین خیلی بده که ادم خودشو کم ببینه به دیگران افتخارکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. کسری

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (202 ديدگاه)

    بابا به اون خوشتیپی این پسر چقدر زشته، خدا بیامرزدت J200!

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا