تویوتا

لو رفتن تصاویر تویوتا هایلوکس 2021

تا همین چند ساعت پیش کسی از طراحی تویوتا هایلوکس ۲۰۲۱ خبر نداشت اما حالا تصاویر لو رفته آن در فضای مجازی پخش شده است.

در این تصاویر می‌توانیم نمای جلوی این پیکاپ را ببینیم که از پنجمین نسل راو ۴ الهام گرفته است. هایلوکس فیس لیفت به یک جلوپنجره بزرگ با میله‌های افقی و تریم کروم زیر لوگوی بزرگ تویوتا مجهز شده است.

همان‌گونه که در تصویر دیده می‌شود چراغ‌های جلو نیز گرافیک متفاوتی نسبت به هایلوکس فعلی داشته و سپر نیز دارای ورودی‌های هوای جدید و مه شکن‌های کوچک با تریم کرومی اطراف می‌باشد. تریم کروم و عناصر تیره‌رنگ جلوپنجره باعث می‌شوند به این فکر بیفتیم که احتمالاً با نسخه Revo هایلوکس طرف هستیم. باقی بدنه رنگ قرمز داشته و کاور روی آن باعث می‌شود چیزی را نبینیم.

با توجه به کپشن تصویر می‌توان گفت که هایلوکس فیس لیفت طی چند ساعت آینده در ژاپن معرفی خواهد شد.

همان‌گونه که تویوتا چند روز پیش با انتشار تیزر هایلوکس ۲۰۲۱ اعلام کرده بود این خودرو به پیشرانه جدیدی مجهز خواهد شد. این پیشرانه از نوع ۲.۸ لیتری است. فرناندو آلونسو که بخشی از تیم گازو ریسینگ در مسابقات رالی داکار ۲۰۲۰ بوده می‌گوید این پیشرانه جدید رفتار خوبی داشته و سیستم تعلیق خودرو نیز حس فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند. حتی زمانی که سیستم تعلیق را تحت‌فشار قرار دهید نیز راحتی سواری خودرو حس می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا